Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.12.2016, 14:21
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bässi Näytä viesti
On tuolla speedhutilla 4" mittareita, 98mm reiälle. Kuin tarkkaan mittailit tuon 100mm
http://www.speedhut.com/gauge/GRM4-G...180km-h-Metric

Tuo lämpömittari on vähän hankalassa paikassa, tarviis uskaltaa silpoa uutta mittaria.
Speedhuttia kyllä saa, mutta hintaa noin 300 ennenkuin se on kotona. En mitannut mitenkään tarkasti, rullamitalla lasin läpi. Alkuperäinen näytti olevan vähän isompi, ajattelin vain että tuo olisi yleisempi mitta ja vähän liian pieni on aina helpompi sovittaa kuin liian iso.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Risnii Näytä viesti
Tässä kun oli keskustelua jakolaatikoista muutenkin, niin jatkan vielä sen verran, että onko tietoa kuinka kestävä -81 Geen jakolaatikko on? Taitaa kuitenkin olla heikoin lenkki jos otetaan vähän enemmän tehoa? Mulla tulee itelläkin om606 turbokone geehen ja vähän kiinnostais tietää että kuinka varuillaan pitää olla minkäkin kestävyyden suhteen. Enhän mä kyllä tosta mitään kovia tehoja ota, menee kuitenkin varmaan lähemmäs 300hp ja ideana on se että kone herää mahdollisimman alhaalta eikä mitään kauheita tehopiikkejä. Ja jos nyt jakolaatikko on se heikoin ja kiinnostaisi vaihtaa sitä vahvempaan, niin mikä olisi tilalle hyvä?

Ja kiitos GPS mittari vinkistä, olen nimittäin orkkis mittari kourassa kierrelly etsien korjaajaa mutta ei kukaan tunnu enää Jyväskylässä tekevän. Täytynee kokeillakkin tuollaista.
En itse ole kokeillut hajottaa noita jakolaatikoita, mutta joskus Vuorsolan Mikon kanssa noista puhunut. Hänellä ne on "hieman" kovemmalla käytöllä ollut ja muistaakseni kilpuriinkan ei jakolaatikolle ollut tehnyt muuta kuin vaihtanu öljyt. Eli pitäis kestää helposti tuollaiset tehot normaalissa käytössä.
Vastaa lainaten