Viestiketju: Tukivarsi kysymyksiä
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 22.06.2015, 12:04
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Miksi ei rakentaisi? Toki pidemmillä varsilla, ja sinänsä olet oikeassa että kolmilinkki ei haraa ihan niin paljon vastaan -> puslat rasittuu vähemmän.
Juuri siksi + mahtuu paremmin ja vähemmän osia = yksinkertaisempi. Tilanteessa jossa tuenta on suunniteltu kutakuinkin oikein neljännellä tukivarrella ei taideta saavuttaa mitään havaittavaa toiminnallisuutta? Jos tukivarret on vähän sinneppäin niin neljäs tukivarsi estänee korin kallistumista ainakin jarrutustilanteessa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Tarkotin sitä rangen kolmiotukihässäkkää, et se joustaa täysin pystysuoraan, ja kun ohjausvarsi on viistos nii sit se akseli ohjaa samalla ku akseli pomppii, toisin kuin panhardin kera toteutetulla nelilinkillä
Sehän on käytänössä nelilinkki jossa ylätukivarret vaan yhtyy ennen akselia.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten