Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Miksi ei rakentaisi? Toki pidemmillä varsilla, ja sinänsä olet oikeassa että kolmilinkki ei haraa ihan niin paljon vastaan -> puslat rasittuu vähemmän.
|
Juuri siksi + mahtuu paremmin ja vähemmän osia = yksinkertaisempi. Tilanteessa jossa tuenta on suunniteltu kutakuinkin oikein neljännellä tukivarrella ei taideta saavuttaa mitään havaittavaa toiminnallisuutta? Jos tukivarret on vähän sinneppäin niin neljäs tukivarsi estänee korin kallistumista ainakin jarrutustilanteessa.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Tarkotin sitä rangen kolmiotukihässäkkää, et se joustaa täysin pystysuoraan, ja kun ohjausvarsi on viistos nii sit se akseli ohjaa samalla ku akseli pomppii, toisin kuin panhardin kera toteutetulla nelilinkillä
|
Sehän on käytänössä nelilinkki jossa ylätukivarret vaan yhtyy ennen akselia.