Lainaus: 
	
	
		
			
				
					Alkuperäinen kirjoittaja  Timo_L
					 
				 
				 
 
 
 
Kolmilinkki = nelilinkki + panhard, josta puuttuu toinen ylävarsi. Nelilinkki suorilla varsilla + panhardilla kanittaa jonkin verran vastaan äärijoustoissa, pelkällä yhdellä ylävarrella ei juuri ollenkaan. Rakenteen katulaillisuus tosin on vähän niin ja näin, ei ole varmaan missään autossa vakiona.. 
			
		 | 
	 
	 
 Tarkotin sitä rangen kolmiotukihässäkkää, et se joustaa täysin pystysuoraan, ja kun ohjausvarsi on viistos nii sit se akseli ohjaa samalla ku akseli pomppii, toisin kuin panhardin kera toteutetulla nelilinkillä
		  
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. 
Toyota crown rs50 
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) 
Plus muita romuja
			 
		
		
		
		
		
	
	 |