Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Mites toi traction bar toimii taka akselilla? kokeilitko punkalla ajella niitä sorarinteitä "pidolla" tai kevyellä kaasulla ilman mitään isoo alkunopeutta? oma blazer rupes hytkyttelee ihan mielenvikaisesti jos oli sopiva pito ja suti silleen hitaasti. Nappi pohjassa ei niinkään ongelmaa, mutta träxön baarin rakentelu kiinnostais silti..
|
En muuten olekkaan älynnä kokeilla sitä.....muistan kyllä ilman kepakkoa auton muistuttaneen enämpi kengurua, kun autoa, mutta nyt on hiukka unehtunu testailla. Tosin aina mulla on jääny myös testailematt iskarien säätöjenkin vaikutus. Aina kun lopulta pääsee ajeleen, niin ajopolte on jo kasvanu nii mahottomiin mittoihin, ettei malta roplailla iskareita tai just testailla räksönpaarin mnahdollisesti tuomia etuja.
Nyttekin miettiny, että pääsiskö viikonloppuna livahtaa kotoo pois

ja menis hieman ajelee....MUTTA kaasari ja laturi viat vieläki tutkailematta

Chevy-Roope vihjaili, että joku Opelin perusmalli boschin laturi menee heittämällä (ehkä kyl joutuu pultitkin avaan...luulisin?) samoihin kiinnikkeisiin?? Meneekö?? Ja onko se sit parempi, ku amöriikan laturi?
Kaasari....niiin, noh....se nyt ainaki pitäis avaa ja tutkailla, että miks kusee nii rankasti yli


Epäilys suuri on faijan aikoinaan tekemään lisä-uimurikammioon, joka sijoitettu vanhan 2-kurkkuisen takapuolelle.