Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 10.10.2013, 19:42
Pjuustinen Pjuustinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.01.13
Sijainti: Joensuu
Viestit: 151
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Shimmit pannaan sinne kitkapakkaan sekaan vaan,itsellä 2kpl 1mm shimmejä ja rikat käännetty väärinpäin. Kauaahan se tiukattu lukko ei asvaltti ajoa kestä,tuli se huomattua. Seuraavaksi itsellä sulaa puikko tasauspyörästöön
Ihan ekana sinne perään kannattaa kokeilla kuitenkin vaihtaa öljyt,ja oikeat LSD öljyt jos haluaa että lukko kestää pidempään.

Mites kun itelläni on semmonen käsitys ja saatan olla oikeessa : D että kun kitkalukolliseen perään laitetaan tavan öljyt niin kitka lisääntyy ja lukko pitää koska LS lisäaine lisää luistoa. Niin meneekö se kitkalukko paskaks jos ajelee mettä käytössä tavan öljyllä??
Vastaa lainaten