Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.07.2013, 22:17
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Siis öljypohja?? Mä laitan vaan RTV-silkkaa niihin kohtiin, missä taso muuttuu puolikaareks ja pohja kiinni...
Jups, näin olen minäkin tehnyt ja hyvin toimii

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulessää Näytä viesti
OK, mutta miten varmistat sen että tiivisteen takakaari menee kunnolla siihen laakeripukissa olevaan uraansa ?
Katot vain tarkkaan ja toivot parasta.. ota vaikka ne vetolevyn suojat irti siksi aikaa niin näkee edes vähän paremmin. Itse olen liimannut tiivisteen öljypohjaan kiinni sieltä täältä muutamalla täpällä, ja kuten jo jossain aiemmassa postauksessa mainitsin ja Jamant tuossa yllä myös niin tasosta puolikaareen muuttuviin kohtiin sitten hitusen enemmän. Ei sen pitäisi muuta tarvita, varsinkaan yksiosaisen tiivisteen kanssa.

Muistaakseni Jamantin myymässä versiossa on vielä se joku metalli- tai kuituvahvike sisällä niin se pysyy hyvin muodossaan

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulessää Näytä viesti
Mikähän sen takatulpan yhtäkkisen pullahtamisen sitten olisi voinut aiheuttaa ?
Onko sulla koneen huohotukset varmasti kunnossa? Ettei ole se CCV- tuubi ja mitkä lie härpäkkeet tukossa/ huonona mitkä lähtee/ tulee venakopan päältä? Tosin kyllähän sen huomaisi jos huohotukset ei oikein toimi ja alkaa painetta keräämään voitelupuolelle.. Tämä nyt vain yhtenä (epätodennäköisenä) vaihtoehtona.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 25.07.2013 22:20
Vastaa lainaten