View Full Version : Offarille morsian
Ja likainen mieli! ;)
ihanaa
Hippanoppa
15.08.2014, 07:29
Uusimman tutkimuksen mukaan naisen tyydyttämiseen riittää 8,5cm pitkä ja 4,5cm leveä väline.
Sillä, onko se Visa- vai Mastercard ei ole mitään merkitystä ;)
:D :D :D
Uusimman tutkimuksen mukaan naisen tyydyttämiseen riittää 8,5cm pitkä ja 4,5cm leveä väline.
Ihkuu miten romanttista :p:p:p
Gary Grand
15.08.2014, 08:55
Ihkuu miten romanttista :p:p:p
Mutta hyvä tietää että mahdollisuus on olemassa..:D
Kaitsu67
15.08.2014, 21:29
Entäs Amex tai Diners Club?
Ei oo ko Visa electron...
reynolds
15.08.2014, 21:46
Ei oo ko Visa electron...
Täyttää vaaditut mitat.
Hippanoppa
17.08.2014, 06:22
Entäs Amex tai Diners Club?
No kyl nekin kelpaa ;) :D
Hirvonen
25.08.2014, 22:35
Täältä savosta löytys iha joutava sinkku mies ja ikääki on karttunu 27... kerrottakoon itestä sen verran että tupakki palaa ja holikin noin kerran tai kaksi parin kuukauden aikana maistuu... ja ruumiin rakenne on kun supikoiralla eli rumpua on ja karvaakin kasvaa naamasta..... mielenkiinnon kohteet keskittynyt enimmäkseen päriseviin laitteisiin, kalastukseen ja vpk... joten jos näit ees hivene pientä potentiaalia miussa niin yhteyttä saa vapaasti ottaa.
ps. Hevosnaisille miula on hj ja siinä on 3500kg koukku :)
Täällä Suomineidon assholen lähistöll ois tyrkyllä kypsässäijässä oleva offari,osaan ottaa alkoholia,tupakoin,osaanlaiskotella,komeekaan en vissiin oo,mut kuiteskii siedettävän näkönen ja suht hyvätapanen.Tykkään koirista,kissoista,offista,naisista.
Tutut voi kehuu ja moittii lisää
Mela-Antero
16.09.2014, 08:23
Hei mä tartten pohjosen reissulle naiskartturin :D ! Anyone ? Ainaki leville js hettaan, ehkä piipahus norjassa, polttoaineet ja juomat voin kustantaa. Äkkilähtö
Lapissa olis edelleenki 23 vuotias mies vailla sitä omaa kartturia ;)
Kaitsu67
23.09.2014, 13:23
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288741859254.html?pos=ok-nln
Milloinkahan offareille tulee "nelikko" -malli markkinoille :D :p
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288741859254.html?pos=ok-nln
Milloinkahan offareille tulee "nelikko" -malli markkinoille :D :p
http://www.jkry.org/~drsnu/misc/facepalmsmiley1ti3.gif -Nyt ei seiso kuin järki.... :o
Kaitsu67
24.09.2014, 09:01
:D :D :D no nyt ne daisarit jo pöllittiin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288742204550.html?pos=ksk-trm-vhde-ostu
Gary Grand
24.09.2014, 09:04
:D :D :D no nyt ne daisarit jo pöllittiin
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288742204550.html?pos=ksk-trm-vhde-ostu
Ei hel... :D:D:D:D:D
Tuksuhan alkaa vaikuttaa tän RINNALLA ihan melkein täyspäiseltä ...
Kaitsu67
16.10.2014, 20:43
Kattokaas Pohjoisen poijjjaat, Hippanoppa on päivittänyt profiilikuvan, eikös jo hurmaa teidät Pohjoisen sinkkuoffarit (?), liikekannalle siellä... :)
Hippanoppa
16.10.2014, 21:10
Kattokaas Pohjoisen poijjjaat, Hippanoppa on päivittänyt profiilikuvan, eikös jo hurmaa teidät Pohjoisen sinkkuoffarit (?), liikekannalle siellä... :)
Kaiken se sinäki perkele huomaat... :eek:
:D
Hippanoppa
07.11.2014, 20:30
:rolleyes:
hj 60/61
07.11.2014, 23:45
Pitäisköhän ilmoittautua tänne taas takaisin... :o
Mulla ois molemmat.
Mä oon kans listoilla ny :D
Hippanoppa
14.11.2014, 20:48
Mulla ois molemmat.
:eek:
Pitääköhän mun nostaa vaatimustasoa..? :D ;)
Kaitsu67
14.11.2014, 20:51
No täältä löytyy Master Card gold x2, Amex Corporate, Diners Club, :eek: Visaa ei kyl oo :rolleyes: :D :D :D Eikä yleensä käteistäkään :p lounasseteleitä on nippu :D :D :D:D
Nisseriina
14.11.2014, 20:56
No täältä löytyy Master Card gold x2, Amex Corporate, Diners Club, :eek: Visaa ei kyl oo :rolleyes: :D :D :D Eikä yleensä käteistäkään :p lounasseteleitä on nippu :D :D :D:D
Täällähän on sutinaa :D :D :D :D
Hippanoppa
14.11.2014, 20:56
Nää sitte alat oikee rehenteleen korteillas ;)
Mutta pojaat kuulkaa kummää olen vähän outo, ni mua ei oikeestaan kiinnosta paljonko miehellä on omaisuutta tms. Mua kiinnostaa mitä sen korvien välissä tapahtuu --> osaako se ajatella kans :rolleyes:
Kaitsu67
14.11.2014, 21:03
Mutta pojaat kuulkaa kummää olen vähän outo, ni mua ei oikeestaan kiinnosta paljonko miehellä on omaisuutta tms. Mua kiinnostaa mitä sen korvien välissä tapahtuu --> osaako se ajatella kans :rolleyes:
Juu juu, itehän sä ton tyydytysvälineläpän aloitit, me vaan peesattiin "fuel to the fire".... ;) :D
Eikai noilla muoveilla muutenkaan voi rehennellä, rahamiehillä on käteistä :D
Hippanoppa
14.11.2014, 21:05
Juu juu, itehän sä ton tyydytysvälineläpän aloitit, me vaan peesattiin "fuel to the fire".... ;) :D
Eikai noilla muoveilla muutenkaan voi rehennellä, rahamiehillä on käteistä :D
Nii että oma vika..? :D
Hmm - oonkohan mää sitte rahamies ku mulla on käteistä... :p
http://i.imgur.com/DvXWk.gif
Olisipa minullakin edes lounasseteleitä lompakossa. Yleensä ei löydy edes kuitteja lompakosta...
Mul on kuulemma aivot korvien välissä ;) lääkäri sanoi kun kuvasivat pään .
no mahtasko sua kiinnostaa 34v vannabee offari satakunnasta.. ????
Hippanoppa
16.11.2014, 16:37
no mahtasko sua kiinnostaa 34v vannabee offari satakunnasta.. ????
:eek:
Mitähän tähän vastais... paitti sen, et mää olen sua 11 vuotta vanhempi, niin tuota... :confused:
karisallahan on hyvä tilanne kun se voi todistaa et sillä on aivot :D
Mulla on vaan todistus siitä, et mun lääkitys on kohdillaan :D :D :D
veijon-esso
17.11.2014, 10:58
Älkää hyvät ihmiset tuijottako liikaa ikää, sehän on vaan numeroita. Ikäeroa on mun vaimokokelailla ollut -5 viiva +9 vuoden verran ja on kait sitä joku samanikänenkin ollut ja ihan samalla lailla se on aina mennyt perseelleen joten ei se ainakaan iästä voi johtua! :D:)
Gary Grand
17.11.2014, 11:12
Jos ei ole ollut tarpeeksi ikäeroa?!?:confused:
Hippanoppa
17.11.2014, 12:32
Älkää hyvät ihmiset tuijottako liikaa ikää, sehän on vaan numeroita. Ikäeroa on mun vaimokokelailla ollut -5 viiva +9 vuoden verran ja on kait sitä joku samanikänenkin ollut ja ihan samalla lailla se on aina mennyt perseelleen joten ei se ainakaan iästä voi johtua! :D:)
Ei mua se ikäero haittaa, mutta monesti (on omakohtaista kokemustakin nuoremman kans suhteessa olemisesta) se nuorempi ei vaan sopeudu siihen, et kumppani on vanhempi.
Poikkeuksiakin toki löytyy :)
veijon-esso
17.11.2014, 13:43
Mä oon aina sopeutunu kaikkeen mut akat ne vaan sähisee! :D Gary Grandin ideaa pitääkin miettiä, ehkäpä ikäeroa ei oo ollu tarpeeks. Eli jotain parikymppisiä misuja siis kattelemaan seuraavaks..! :D
Gary Grand
17.11.2014, 13:47
..vanhassa vara parempi.:rolleyes:
Mutta pitääkö nuoria olla kaks, että ne ymmärtää yhtä paljon kun yks vanha..:confused:
Tää ihmettely taitas mennä enemmän tuonne "Kysy mitä vaan.." ketjuun.
Hippanoppa
17.11.2014, 14:02
Mä oon aina sopeutunu kaikkeen mut akat ne vaan sähisee! :D Gary Grandin ideaa pitääkin miettiä, ehkäpä ikäeroa ei oo ollu tarpeeks. Eli jotain parikymppisiä misuja siis kattelemaan seuraavaks..! :D
Näin vanhat akat ku mää, ei enää jaksa paljo kiukutella ;)
Mullon omaki elämä, ni ei mua haittaa miehen omat menot. Ainoo asia mistä mää pillastun on se, et sovituista asioista ei pidetä kii. Et jos on sovittu jotain, ni se sitte kans pidetään. Toki joskus joutuu peruun jotain, mutta ne on soviteltavia juttuja ne - jos toinen ilmottaa et "emmää ehi/jaksa/muista jotain" joka kerta, ni aika nopeesti se saa sitte lapikasta meikäläiseltä...
Ja kari krandille vinkki - pitää olla ainaki se 2 ;)
Kyllä yks viiskymppinen on parempi kuin kaks kaksvitosta
Kyllä yks viiskymppinen on parempi kuin kaks kaksvitosta
x 2
Kun nyt löytiäs ees yhen 20-50 ween, niin siitä vois lähtee kattoon
Hippanoppa
18.11.2014, 10:34
Eipä se helppoo ole... ne jotka mä huolisin ei huoli mua ja jotka huolis mut, ni mä en huoli niitä :o
Mutta rimaa en ala alentamaan kun tiän, et mun laatuvaatimukseni täyttäviä miehiä ON olemassa ;) (tunnen jopa 3 semmoista)
Eipä se helppoo ole... ne jotka mä huolisin ei huoli mua ja jotka huolis mut, ni mä en huoli niitä :o
Mutta rimaa en ala alentamaan kun tiän, et mun laatuvaatimukseni täyttäviä miehiä ON olemassa ;) (tunnen jopa 3 semmoista)
no sit isket jonkun niistä kolmesta :rolleyes:
Kaitsu67
18.11.2014, 11:24
no sit isket jonkun niistä kolmesta :rolleyes:
Ne on varmaan jo varattuja ukkomiehiä :D hyvät menee nopeesti ;)
Gary Grand
18.11.2014, 12:26
:D hyvät menee nopeesti ;)
Tää pätee muuten kumpaankin sukupuoleen..:D
Hippanoppa
18.11.2014, 13:51
Ne on varmaan jo varattuja ukkomiehiä :D hyvät menee nopeesti ;)
Itseasiassa kaikki 3 on sinkkuja ja mua nuorempia ;)
Niillä lienee samat ongelmat kuin mulla - jos hyvää ei saa, ni huonoo ei huoli :rolleyes: :D
Kaitsu67
18.11.2014, 20:45
Itseasiassa kaikki 3 on sinkkuja ja mua nuorempia ;)
Niillä lienee samat ongelmat kuin mulla - jos hyvää ei saa, ni huonoo ei huoli :rolleyes: :D
Eli kriiteerit ei edelleenkään kohtaa puolin ja toisin tässä(kään) tapauksessa :rolleyes:
Hippanoppa
18.11.2014, 21:04
Eli kriiteerit ei edelleenkään kohtaa puolin ja toisin tässä(kään) tapauksessa :rolleyes:
Hyvin mahdollista - tosin ei niistä ole kuin 2 semmoista joita voisin oikeesti edes yrittää vikitellä :D
Yks on jo sitten ihan liian nuori :p
Jos muutat pikkusen vaatimusta niin 20W-50 vois löytyä helpostikin, ihan hyvässä lykyssä lähi essolta.
Samsonite
18.11.2014, 21:40
20 talvella ja 50 kesällä taas kuulostaa huonolta, ennemmin toisinpäin...:p
veijon-esso
19.11.2014, 09:15
Hyvin mahdollista - tosin ei niistä ole kuin 2 semmoista joita voisin oikeesti edes yrittää vikitellä :D
Kimppuun niinku sika limppuun! :D
Monesti sitä katuu vähempi mitä on tullu tehtyä vs mitä on jäänyt tekemättä.. Riippuu toki henkilöstä. Tarpeeks ku puuhailee niin ehkä homma kääntyy jo toisinkin päin!
Gary Grand
19.11.2014, 09:30
20 talvella ja 50 kesällä taas kuulostaa huonolta, ennemmin toisinpäin...:p
Eikös tuo pitäis sopivasti lämpösenä?:confused: talvella lisää lämpöä ja kesällä vähän viileämpää menoa..:D:cool:
Hippanoppa
19.11.2014, 11:42
Eikös tuo pitäis sopivasti lämpösenä?:confused: talvella lisää lämpöä ja kesällä vähän viileämpää menoa..:D:cool:
Et sitte taida tietää kuin kuumana ne 5-kymppiset käykään - oli kesä tai talvi ;)
Ja niin veijonessolle - ei noita miehiä kannata kauheella vimmalla ahdistella, muuten ne juoksee karkuun. Pitää lähestyä hiljaa hivuttaen ;)
Kaitsu67
19.11.2014, 11:44
Et sitte taida tietää kuin kuumana ne 5-kymppiset käykään - oli kesä tai talvi ;)
:D Kerro lisää... :D :D :D
Gary Grand
19.11.2014, 11:47
Ja niin veijonessolle - ei noita miehiä kannata kauheella vimmalla ahdistella, muuten ne juoksee karkuun. Pitää lähestyä hiljaa hivuttaen ;)
Kyllä mää tiedän..:D:rolleyes::eek:
Väsytys on ihan hyvä tekniikka sekin, jos ei voi olla varma täsmäiskun osumisesta.:cool:
veijon-esso
19.11.2014, 12:06
Ok. Mä en kyl tosta vinkistä kovin paljoa hyödy, mut mites niitä naisia kuulus lähestyä kiinnostais enempi?! :D
Hippanoppa
19.11.2014, 14:30
Ok. Mä en kyl tosta vinkistä kovin paljoa hyödy, mut mites niitä naisia kuulus lähestyä kiinnostais enempi?! :D
No tuotanoin... mä olen aika huono vastaamaan tähän kysymykseen, koska en toimi yleensä niinkuin normaalit naiset :o
Toki muhunkin vetoo jos mies huomioi tuomalla kukkia jne. mutta varmaan sun kannattaa osoittaa kiinnostusta naisen harrastuksia kohtaan, ni sitä kautta ainakin vois kuvitella saavansa plussapisteitä.
Mut mä ihmettelen aika usein itsekkin naisten järjenjuoksua, niin en oo todellakaan paras neuvomaan :D
Kaitsu - en mä ala sulle kertomaan, sun pitää ottaa ite selvää ;)
No tuotanoin... mä olen aika huono vastaamaan tähän kysymykseen, koska en toimi yleensä niinkuin normaalit naiset :o
Toki muhunkin vetoo jos mies huomioi tuomalla kukkia jne. mutta varmaan sun kannattaa osoittaa kiinnostusta naisen harrastuksia kohtaan, ni sitä kautta ainakin vois kuvitella saavansa plussapisteitä.
Mut mä ihmettelen aika usein itsekkin naisten järjenjuoksua, niin en oo todellakaan paras neuvomaan :D
"Harrastuksia kohtaan..?" :o -Jos on heppatyttö niin tuo paalin heiniä...? :p
Hippanoppa
20.11.2014, 06:07
"Harrastuksia kohtaan..?" :o -Jos on heppatyttö niin tuo paalin heiniä...? :p
Suurinpiirtein noin :rolleyes:
Tosin mulla ei oo hevosta, ni mulle ei kannata tuoda heiniä :D
Gary Grand
20.11.2014, 08:01
Suurinpiirtein noin :rolleyes:
Tosin mulla ei oo hevosta, ni mulle ei kannata tuoda heiniä :D
Mitähän tää kertos, jos paalin kanssa ovelle ilmestys..:eek:
-Jos on heppatyttö niin tuo paalin heiniä...? :p
;-) Jos sää sille 400kg paalin viet, niin annatpahan samalla näytteen kuletuskaluston kapasiteetista.. :D:cool:
Tuskin voi ihan olankohautuksella ohittaa..
Hippanoppa
20.11.2014, 13:03
Mitähän tää kertos, jos paalin kanssa ovelle ilmestys..:eek:
Eiks se oo pääasia et tekee lähtemättömän vaikutuksen = kaikki keinot sallittuja :D
alfred_j_kwak
20.11.2014, 13:15
Eikös se ollut klassikkoelokuva Coctail, josta löytyy totuus ... oli ... google varmisti...
'I don't care how liberated this world becomes - a man will always be judged by the amount of alcohol he can consume - and a woman will be impressed, whether she likes it or not.'
Vapaa käännös voisi olla vaikka: "Sanotaan mitä tahansa, mutta mies mitataan aina viinapäänsä mukaan - se tekee vaikutuksen naiseen piti tämä siitä tai ei."
-Jussi-
veijon-esso
20.11.2014, 13:27
Eli tuhannen päissään raahaa heinäpaalia emäntä ehdokkaiden oven taakse, niin pitäis tehota vai? :D
Hippanoppa
20.11.2014, 14:24
Eli tuhannen päissään raahaa heinäpaalia emäntä ehdokkaiden oven taakse, niin pitäis tehota vai? :D
Ehkä tai sitten ei :rolleyes:
Ainakaan mun oven taakse ei kannata tulla kännissä kuin käki... :o
Eiks se oo pääasia et tekee lähtemättömän vaikutuksen = kaikki keinot sallittuja :D
Eikö toi aika lähtemättömän vaikutuksen jo tee :eek:
Hippanoppa
20.11.2014, 14:54
Eikö toi aika lähtemättömän vaikutuksen jo tee :eek:
Taatusti, mutta ei mun kohdalla positiivisessa mielessä :D
Siinä ois kahdet treffit samalla kertaa - ekat ja vikat, jos kännissä paikalle saapuu... :o
Pikkasen sotii tota vastaan :p
veijon-esso
20.11.2014, 15:46
Vaik 400kg heinäpaalia retuuttas mukanaan...?! :D
Mä vaan kasasin intternetistä löytämääni tietoa (soveltaen!)
Hippanoppa
20.11.2014, 15:59
Pikkasen sotii tota vastaan :p
Ei lainkaan - lähtemättömän vaikutuksen tekee taatusti, mutta onko se vaikutus positiivinen vai negatiivinen onkin sit eri juttu :)
Kaitsu67
20.11.2014, 23:45
Mä vein yksille ekoille treffeille heinäpaalin heppanaiselle Lantikan kattotelineellä, oli vissiin tässä ketjussa maininta joskus(?), ei ens uskonu mut sit nauro et on se heinäpaali :D
EDIT: ei mulla ollu et piti ostaa...ekan kerran kyllä ostanu jollekin emännälle heiniä kun yleensä on kukkapuodissa tullu asioitua :rolleyes: mut ei se sit lähteny lentoon muista syistä
Kaitsu67
21.11.2014, 20:49
Eli empiirisiä tutkimuksia pitää alkaa harjoittamaan.... :rolleyes:
Hippanoppa
22.11.2014, 20:02
Eli empiirisiä tutkimuksia pitää alkaa harjoittamaan.... :rolleyes:
Mut aattele kuin kivaa se onkaan tehdä tärkeää tieteellistä tutkimusta moisesta asiasta :D :D :D
Samsonite
22.11.2014, 20:25
:DEikös tuo pitäis sopivasti lämpösenä?:confused: talvella lisää lämpöä ja kesällä vähän viileämpää menoa..:D:cool:
Eeei kyllä se 50 lämmittäs kylmillä enemmän ja 20 ois helpompi ja nopeempi käsitellä kun kesällä on kiire aina. :D
Mikä on liian nuori? 32?
Hippanoppa
24.11.2014, 14:30
Mikä on liian nuori? 32?
Alle 3-kymppinen menee jo liian nuoreksi :p
Alle 3-kymppinen menee jo liian nuoreksi :p
No sepäs hyvä. johan tässä kohta 33 täytetään ;)
Mukavaa,kun pystyy itse unohtamaan ikänsä,Ei harmita,eikä jännitä yhtään,kun vähän hölmöilee,ja pelleilee,kuin pikkupoika ;-D. 40v. vasta ikää nyt,...Tuntuu,niinku ois 20v vieläkin! :-). Koppia ikä kaikki,Sano elinkautisvanki!
Hippanoppa
24.11.2014, 15:10
No sepäs hyvä. johan tässä kohta 33 täytetään ;)
Kaikki on niin suhteellista - se mikä toiselle on liian nuori, on toiselle sopivan ikänen ja jonku mielestä jopa ikäloppu, mut ihminen on just niin vanha kuin itsestä tuntuu :o
Gary Grand
24.11.2014, 15:45
Mukavaa,kun pystyy itse unohtamaan ikänsä,Ei harmita,eikä jännitä yhtään,kun vähän hölmöilee,ja pelleilee,kuin pikkupoika ;-D. 40v. vasta ikää nyt,...Tuntuu,niinku ois 20v vieläkin! :-). Koppia ikä kaikki,Sano elinkautisvanki!
Just näin!:cool::D
No niinpä! Sitä mie vaan aina ihmettelen, että kuka se mummomammeli on joka mun peilistä mua katsoo?! Itse kun olen edelleen 20v timmimimmi? :D
No niin miekin oon....ööö..,mutta en niin timmi,Enkä varsinkaan Mimmi! Mie oon alakanu kerätä sitä Tulevaa lihasmassaa,eli olen massakuurilla, vai mikä se on se oikee rautapainonnostajien termi? :-D. Liian laihakaan ei kuulemma saa olla! :-o,..Pari emäntää siitä joskus huomautteli,että nuorempana olin liian laiha,..Nyt ei vittuile etes nätit tytöt! :-D, En siis tod. ole mikään Iso ukko vielä,178cm/98kg,..eli riisitautinen.
Kai se häytyy tännekin ilmottautua kun tuo offarin määritelmäkin täyttyy nyt tuon hiluksin myötä. :)
Kait miäki itteni sit tänne saan ilmottaa.:D
Kait miäki itteni sit tänne saan ilmottaa.:D
tottakai saat ilmottautua tänne mutta ei se oikeesti johda mihinkaan vasta kommenttiin tällä foorumilla... :D:D :) ;);););)
se että täältä löytäsit fiksun naisen itsellesi on yhtä todennäköistä kuin voitat lotossa 10 miljoonaa :D :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::c ool:
Hippanoppa
11.12.2014, 06:05
tottakai saat ilmottautua tänne mutta ei se oikeesti johda mihinkaan vasta kommenttiin tällä foorumilla... :D:D :) ;);););)
se että täältä löytäsit fiksun naisen itsellesi on yhtä todennäköistä kuin voitat lotossa 10 miljoonaa :D :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::c ool:
Kyllä täältä löytää fiksuja naisia, mutta ei meitä niin montaa ole, että kaikille teille tolloille miehille riittäisi ;) :D :p
Kyllä täältä löytää fiksuja naisia, mutta ei meitä niin montaa ole, että kaikille teille tolloille miehille riittäisi ;) :D :p
Fiksuja Naisia ei ole missään niin paljon,että Kaikille tolvanoille riittäisi! :-D...Joku raja se on suvunjatkotarpeellakin, Ihan hyvä vaan,että jokainen ei lisäänny! ;-D,..Eikä herrrneitä kenenkään kolviin.
Joskus on ehkä parempi ettei kommentoi... Mutta joskus taas pieni "sikaenkeli" sisällä käskee "anna palaa"...
veijon-esso
16.12.2014, 09:53
Joskus on ehkä parempi ettei kommentoi... Mutta joskus taas pieni "sikaenkeli" sisällä käskee "anna palaa"...
Anna palaa vaan! :D
Anna tulla vaan! Kyllä kai me kestetään? :D
Kierrätys kunniaan! Joulupukkejakin on vaan yksi ja ehtii melkeen joka taloon.. ;)
Hippanoppa
18.12.2014, 13:24
Kierrätys kunniaan! Joulupukkejakin on vaan yksi ja ehtii melkeen joka taloon.. ;)
Musta tuntuu kyl, että olen ollut kierrätyksessä jo ihan tarpeeksi. Nyt on haussa se loppuelämän kumppani :rolleyes:
Musta tuntuu kyl, että olen ollut kierrätyksessä jo ihan tarpeeksi. Nyt on haussa se loppuelämän kumppani :rolleyes:
onnea etsintään.. :):)
Hyvä Nainen "älyää" luopua Miehestään,kun tajuaa sen olevan niin yyyper hyvä,jotta tahtoo muittenkin (Naisten) nauttivan hänestä! ;-D,Koska rakastaa niin kovin karvanaamaista könsikästään ;-)...Täh?...:-O
Nisseriina
19.12.2014, 11:12
Hyvä Nainen "älyää" luopua Miehestään,kun tajuaa sen olevan niin yyyper hyvä,jotta tahtoo muittenkin (Naisten) nauttivan hänestä! ;-D,Koska rakastaa niin kovin karvanaamaista könsikästään ;-)...Täh?...:-O
:eek::D:D:D tajutonta
Lord of flies
20.12.2014, 00:23
Siis tuohan tarkottaa että on lupa mennä vieraisiin:D
Siis tuohan tarkottaa että on lupa mennä vieraisiin:D
Paitsi että sitä lupaa ei myönnetä koskaan! :-D,..Eikä lie suotavaa sittenkään,vaikka joillakin kuulemma niin avointa se yhteiselämä onkin.
Hippanoppa
22.12.2014, 18:14
onnea etsintään.. :):)
Kiitos :)
Rauhaisaa joulua kaikille :)
Nisseriina
28.12.2014, 01:35
Mjaas...jospa taas huutelis välillä täälläkin...HUHUUUU!!!! Mahdunko maailmaas.. sovinko sydämees??????
Pitääkin Nisseriina pyydellä kahville kun Pälkäneelle mökille tulee käymään ;)
Mjaas...jospa taas huutelis välillä täälläkin...HUHUUUU!!!! Mahdunko maailmaas.. sovinko sydämees??????
Kyllä.:D Milloin tuut?:D
Nisseriina
30.12.2014, 12:12
Kyllä.:D Milloin tuut?:D
Öö ny veti hiljaseks :D:D:D
Nisseriina
30.12.2014, 12:12
Pitääkin Nisseriina pyydellä kahville kun Pälkäneelle mökille tulee käymään ;)
Kaikin mokomin ;)
Öö ny veti hiljaseks :D:D:D
Mikä siin nyt niin hiljaseks vetää? :D :D
Nisseriina
30.12.2014, 12:47
Mikä siin nyt niin hiljaseks vetää? :D :D
Ehkä se suorasukaisuus pääsi yllättään :D:D
Ehkä se suorasukaisuus pääsi yllättään :D:D
No ite kysyit.:D Miä vaa vastasin.;)
Nisseriina
30.12.2014, 13:15
No ite kysyit.:D Miä vaa vastasin.;)
Nii kysyinkin ja hyvä vaa et sanoo suoraa..no kysytääs sitten että minkäs ikänen herra mahtaa olla?
Nii kysyinkin ja hyvä vaa et sanoo suoraa..no kysytääs sitten että minkäs ikänen herra mahtaa olla?
Voiskohan tuosta nimimerkistä päätellä jotain?:rolleyes:
Sami on ollu eläkkeellä jo pari vuosikymmentä.
"Tykkää tästä" :D
Ei kyl uskois, toisaalta poikamaiset kujeet pitää viriilinä, ja ikä ei näy :D
Ikä on vaan numeroita.:p:p:p
Nisseriina
30.12.2014, 20:27
Voiskohan tuosta nimimerkistä päätellä jotain?:rolleyes:
Oon sit jo liia vanha :)
Mutta jos toi ei ollut syntymävuosi vaan ikä :rolleyes:
Nisseriina
30.12.2014, 20:59
Mutta jos toi ei ollut syntymävuosi vaan ikä :rolleyes:
No siinä tapauksessa taitaa herra olla vähä turhan iäkäs :D :D
No siinä tapauksessa taitaa herra olla vähä turhan iäkäs :D :D
Päätä nyt jo kumpi on liian vanha.:D:D
Bänkster
30.12.2014, 21:16
Päätä nyt jo kumpi on liian vanha.:D:D
Kato siinä sen näkee, perusnainen. Teet niin tai näin, aina menee väärinpäin!
Nisseriina
30.12.2014, 21:26
Älkääs nyt... tässä on perusmiehet...väännä kaikki rautalangasta :D :D
No joo..väännetään...Tää on ku olis matikan opettaja eli jos ja kun Sami herra on syntynyt vuonna -89 se on MINÄ joka 40veenä on liia vanha 25v jampalle ja jos Sami taas on ehtiny jo erittäin kypsään 89 vuoden ikään taitaa se olla 49vuotta nuoremmalle eukolle jo vähä liian vanha vaari :D :D :D
Jokos nyt onnistus :D
Onks 40 vanha?:confused: Miähän oon sit vissii vähä niinku teini vielä..?:confused::D:D
Nisseriina
30.12.2014, 21:56
Onks 40 vanha?:confused: Miähän oon sit vissii vähä niinku teini vielä..?:confused::D:D
On se 40v 15vuotta vanhempi ku 25v :D :D Onneks mulla on rautalankaa :D :D
Nii..oot vähä viä teini niinku :D :D :D verrattuna muhun.
On se 40v 15vuotta vanhempi ku 25v :D :D Onneks mulla on rautalankaa :D :D
Nii..oot vähä viä teini niinku :D :D :D verrattuna muhun.
Siistii! Miust on alkan tuntuu et miä alan olee jo ihan ikäloppu.:D Mut jos kert sanot et oon teini ni eihä miul sit oo mitää hätää.:D
Mähän olen sitte aivan napero jos 25 wee o teini, ikkää tosiaan 20+1 :D
Nisseriina
30.12.2014, 22:25
Siistii! Miust on alkan tuntuu et miä alan olee jo ihan ikäloppu.:D Mut jos kert sanot et oon teini ni eihä miul sit oo mitää hätää.:D
Sinä ikäloppu???? Älähän nytte!! Ei sulla oo todellakaan mitään hätää :D:D
Sinä ikäloppu???? Älähän nytte!! Ei sulla oo todellakaan mitään hätää :D:D
Toisinaa kyl tuntuu et kroppa on ku jollaa 89v herrasmiehellä:D Ei meinaa sängyst ylös päästä ja kävely on vaikeeta.:rolleyes: Pientä selkävaivaa toisinaan..;)
Ootas ku nelkyt menee rikki ni sit vast kolottaaki :D
Nyt alko jo pelottaa.:D En haluu ees kuvitella.:eek:
Ikähän tosiaan on vain numeroita kuten Sami89 jo aiemin mainitsi.
Mutta silloin joskus kun täytin 30v alkoi kroppa jo ilmoitella hiukan itsestään.
Nyt vähän vanhempana "oireet" ovat vain pahentuneet :
Miten tämä liittyy tähän topikkiin sitä en tiedä :D:D
Bänkster
31.12.2014, 18:18
Toisinaa kyl tuntuu et kroppa on ku jollaa 89v herrasmiehellä:D Ei meinaa sängyst ylös päästä ja kävely on vaikeeta.:rolleyes: Pientä selkävaivaa toisinaan..;)
Sami hei, ei sitä vikalistaa kannata ruveta ehkä nyt täällä deittipalstalla esittelemään ;) :D
Mulla on kolleega (nainen), joka on 51v. ja hänen miehensä täytti 38v.
..Too much is never enough vai miten sitä laulettiinkaan...
Sami hei, ei sitä vikalistaa kannata ruveta ehkä nyt täällä deittipalstalla esittelemään ;) :D
..Too much is never enough vai miten sitä laulettiinkaan...
Faktat pöytään heti kättelyssä.;) Ja oon edelleekii sitä mieltä et ikä on vaa numeroita.:) Jos toimii ni toimii.;) Ei se aina ikää kato.:)
Samille pitäis lisää titteliksi CougarHunters :D
Byrocrat
31.12.2014, 19:52
Kannattaa välttää pilaantuneiden virvokkeiden nauttimista niin ei horjuta niin pahasti ja sängystäkin nouseminen sujuu paljon helpompommin.:rolleyes: Selkäkään (munuaiset)ei kipuile :( Eikä noi vaikutukset ole iästä kiinni :eek:
Kyl toi selkä vittuaa ihan sen takii ku joskus hurjas nuoruudes tipuin katolta ja jotai sielt jotain meni rikki.. selästä siis eikä katosta. :D ja jossei nyt ihan päivittäin ni viikottain vähintään.:cool:
Kyl toi selkä vittuaa ihan sen takii ku joskus hurjas nuoruudes tipuin katolta ja jotai sielt jotain meni rikki.. selästä siis eikä katosta. :D ja jossei nyt ihan päivittäin ni viikottain vähintään.:cool:
anteex et sekaannun mut miten tämä keskustelu liittyy offarille morsian topicciin.. ??
Hippanoppa
31.12.2014, 21:26
anteex et sekaannun mut miten tämä keskustelu liittyy offarille morsian topicciin.. ??
No tottakai se liittyy aiheeseen oikein läheisesti. Näillä jutuilla Sami koittaa vakuuttaa Nisseriinan siitä, että on oikein varteenotettava mies, vaikka selkä vähän onkin paskana 89 vuoden kunnioitettavassa iässä... :D:D:D
Vai miten se meni..? ;)
Älkääs nyt... tässä on perusmiehet...väännä kaikki rautalangasta :D :D
No joo..väännetään...Tää on ku olis matikan opettaja eli jos ja kun Sami herra on syntynyt vuonna -89 se on MINÄ joka 40veenä on liia vanha 25v jampalle ja jos Sami taas on ehtiny jo erittäin kypsään 89 vuoden ikään taitaa se olla 49vuotta nuoremmalle eukolle jo vähä liian vanha vaari :D :D :D
Jokos nyt onnistus :D
Mut eiks nää toyboyt oo muotia vai meniks se jo ohi ?
Unohtakaa miut sit. :D
unohdettu :rolleyes:
No tottakai se liittyy aiheeseen oikein läheisesti. Näillä jutuilla Sami koittaa vakuuttaa Nisseriinan siitä, että on oikein varteenotettava mies, vaikka selkä vähän onkin paskana 89 vuoden kunnioitettavassa iässä... :D:D:D
Vai miten se meni..? ;)
viriili vanhus :p
Nisseriina
01.01.2015, 00:26
Mä en tiä ku nämä tälläset toyboyt ei ole ollu koskaa oikee mun juttu ;)
Ja siks toiseks tulis kyllä iha sellane tunnelma et ois jonki sortin pedofiili :eek: :eek:
Mitenkää Samia mollaamatta.
Nisseriina
01.01.2015, 00:27
Vai miten se meni..? ;)
:D:D:D:D
Joo siis jos toyboy tarkoittaa Toyota-poitsua niin kyllläää! :cool::D
Kaitsu67
01.01.2015, 15:31
Onks toi Toyot....toyboy niinku miehinen vastine lolitalle vai? :p
Onks toi Toyot....toyboy niinku miehinen vastine lolitalle vai? :p
Vähän niiku joo, muttei sinne päinkään! Eli 12-vuotias EI kelpaa! :D
Kyllä Toyot...toyboyn pitäisi olla about 70-luvun tuotantoa, että se olis kunnollinen ja soveltuva.
Meneeks toyotan takatuupparit "offarille Isäntä" osioon:D
Kaitsu67
01.01.2015, 16:42
Vähän niiku joo, muttei sinne päinkään! Eli 12-vuotias EI kelpaa! :D
Kyllä Toyot...toyboyn pitäisi olla about 70-luvun tuotantoa, että se olis kunnollinen ja soveltuva.
Joo, 70-luku oli hurjaa nuoruutta :cool: - toki 80-lukukin :rolleyes: vaikka tuotantovuosi olikin 60 luvun loppupuoli... :D , ei täs vielä niin vanhoja olla ettei muistais :D :D :D
Byrocrat
06.01.2015, 12:27
http://www.studio55.fi/terveys/article/rapistuminen-alkaa-kolmikymppisena-nain-hidastat-vanhenemista/124326
Jokos se Nisseriina löysi sulhon?
Nisseriina
12.01.2015, 10:48
Hiljasta on..
Hippanoppa
12.01.2015, 19:02
Hiljasta on..
Taitaa nää offarit olla semmosia "paljon puhetta-vähän tekoja" -miehiä ;)
Ei oo miun vika et oon liian nuori tai ihan liian vanha.:D ku ette osaa ees sitä päättää.:D
Nisseriina
13.01.2015, 01:25
Alan oleen täysin samaa mieltä tästä :cool:
Nisseriina
13.01.2015, 01:27
Ei oo miun vika et oon liian nuori tai ihan liian vanha.:D ku ette osaa ees sitä päättää.:D
:D:D:D:D Ei ookkaan mut siks ei voida päättää kummin se oikeen on ku ei ole meille valjennu viä et kummin päin se oikeesti on??
Tai no oli se kummin päin tahansa nii ei hjuva ..vai miten tää pitäs sanoo :D :D :D :D :D
:D:D:D:D Ei ookkaan mut siks ei voida päättää kummin se oikeen on ku ei ole meille valjennu viä et kummin päin se oikeesti on??
Tai no oli se kummin päin tahansa nii ei hjuva ..vai miten tää pitäs sanoo :D :D :D :D :D
No en miä nyt ainakaa kuvittele eläväni 89vuotiaaks.;) mut taitaa olla silti ihan turhaa.:D :D
Kevättä pukkaa, onkos tällä rintamalla mitään uutta ?
Nisseriina
15.03.2015, 17:02
Kevättä pukkaa, onkos tällä rintamalla mitään uutta ?
Ei ole..ei oo vaa jaksanu enää pitää meteliä omalta osalta.
Mulle kans morsian :D ite oon 30v.
Gravedigger
15.03.2015, 19:19
Ei kai se auta kohta kuin myydä maasturit pois. Hommata sellainen saksalainen matalaautoiluun sopiva auto. Madaltaa sitä entisestään ja vääntää pyörät vinoon venytellen kapeat nangkangit leveille huulivanteille. Ja kruunata koko komeus ostamalla sellainen typerän mallin lippis ja arskat. Ei se sen vaikeampaa :D Löytyis ne vaikeat esteet ihan urbaanista ympäristöstä. Ja kyllä oiisi blondattua duckface tyttöä kyydissä niin penteleesti :D
No Heinäkuussahan ois Bimmerparty, siel tot konseptii vois koittaa.
Ei tietyst täl naamal, kropal eikä iäl.
No Heinäkuussahan ois Bimmerparty, siel tot konseptii vois koittaa.
Ei tietyst täl naamal, kropal eikä iäl.
Kanattaa koittaa kylmää kahvia.
Sanonta kuuluu....
Kylmä kahvi kaunistaa..... mutta ei sekään ihmeitä tee.... :D
Nisseriina
16.03.2015, 00:24
Ei kai se auta kohta kuin myydä maasturit pois. Hommata sellainen saksalainen matalaautoiluun sopiva auto. Madaltaa sitä entisestään ja vääntää pyörät vinoon venytellen kapeat nangkangit leveille huulivanteille. Ja kruunata koko komeus ostamalla sellainen typerän mallin lippis ja arskat. Ei se sen vaikeampaa :D Löytyis ne vaikeat esteet ihan urbaanista ympäristöstä. Ja kyllä oiisi blondattua duckface tyttöä kyydissä niin penteleesti :D
Täytyy sit ite tehä tämä ns käänteisesti eli hävittää autot ja unohtaa kaikki niihi liittyvä ja korvata ne parilla karva ooppelilla jaa työ vaihtaa johki ööö vaikka sairaanhoitajaks ni josko pelättäs vähemmä ku lakkaa olemasta liia itsenäinen. Huutaa apua kun rakennekynsi repeää ja puuteri tuhraantuu :eek::eek::eek:
Kanattaa koittaa kylmää kahvia.
Sanonta kuuluu....
Kylmä kahvi kaunistaa..... mutta ei sekään ihmeitä tee.... :D
-Ja sitä määrää että jotain tapahtuisi, maha ei kestä....:p
Nimim. mistäkö tiedän. :o
Ps. Ikääntyessään miehet charmaantuu ja akat rupsahtaa....:cool:
Nisseriina
16.03.2015, 00:47
OHHOH!!! Johan on tekstiä :eek::eek::eek:
Gary Grand
16.03.2015, 07:47
Ehtaa vanhapoika-ainesta..:D
Hippanoppa
16.03.2015, 11:11
Rane ei oo tainnu tajuta sitä, et ne on munat ku pilaantuu - ei kanat ;)
Kaitsu67
16.03.2015, 11:23
:D:D:D:D:D
Touché
Rane ei oo tainnu tajuta sitä, et ne on munat ku pilaantuu - ei kanat ;)
Peli Hippanopalle numeroin 6 - 0
Höpö höpö.. Hyvät vaan vilahtelee täälä palstalta niin nopeesti, ettette ees ehdi huomaamaan.. :D
Heppatytön kaa ollaan toista vuotta asuttu saman katon alla ja meno paranee vaan, kun haudattiin sen Jeeppi tallin taa ja ostettiin sille TOYOTA tilalle :rolleyes:
Gary Grand
16.03.2015, 15:08
No, meilläkin ollaan heppa"tytön" kanssa asusteltu kesäkuun alusta asti yhdessä ja on alkanut aiheuttaan kummassakin ihmeellisiä reaktioita.:eek:
Itse alotin ratsastusharrastuksen ja tälle uudelle elämänkumppanille on alkanut mennä vähin erin perille mitä noilla autonreuhkoilla tekee..:D:cool:
No, vähän vielä epäilee mun järkeä noiden määrän takia..:D:confused::rolleyes:
Hippanoppa
16.03.2015, 18:09
No, meilläkin ollaan heppa"tytön" kanssa asusteltu kesäkuun alusta asti yhdessä ja on alkanut aiheuttaan kummassakin ihmeellisiä reaktioita.:eek:
Itse alotin ratsastusharrastuksen ja tälle uudelle elämänkumppanille on alkanut mennä vähin erin perille mitä noilla autonreuhkoilla tekee..:D:cool:
No, vähän vielä epäilee mun järkeä noiden määrän takia..:D:confused::rolleyes:
Heppatyttösi ei ole siis vielä oivaltanut, et pitää olla monta hevosta omassa pihassa? :D
Gary Grand
16.03.2015, 19:31
Noo..
ei ole keskustelu menny vielä sille tasolle, että olis tarvinnu mitenkään puolustella noita mun harrasteita.:D:cool:
saavat kuulemma olla ja lisääntyä, jos eivät ala olemaan tiellä/haitaksi.
..ja määkin haluan hevosia..:o Siis ihan noita nelijalkasia.
Nisseriina
16.03.2015, 20:42
Alan tajuta...jos ei oo ooppelia ei oo mitää muutaka. Mutta mulla oli joskus c tuska..auttaaks??:o
Peli Hippanopalle numeroin 6 - 0
Puhtaasti.... :o
Hippanoppa
02.04.2015, 19:45
http://areena.yle.fi/tv/2654774
Mahtaako linkittyä..? :)
Bänkster
04.04.2015, 14:25
http://areena.yle.fi/tv/2654774
Mahtaako linkittyä..? :)
Toimii :D
Meitin emännällä on 7 omaa ja 1 laina/koulutettava koni, eli pari on vielä mulla varaa hankkia.. :D
Ite oon nyt vuoden verran satunnaisesti liikutellut niitä tarpeen vaatiessa ja syksyllä kävin yhden 60 senttisen estekisan hyppäämässä ihan kokeilumielessä. Ihan kivaahan tuo oli. Pikkutyttöjen lajiksihan jotkut tuota haukkuvat, mutta so what, pääasia, että on kivaa. Tänään oli kyllä pikkutyttöjen leikit kaukana, kun 500 kilonen suomenhevonen pelästy ja otti kunnon rykärit. laukkas metrin säteellä rinkiä mun ympäri kun en päästänyt irti ja lopulta en saanut sitä tallin muuten kuin pers edellä kaulasta painamalla. Ois taas saatu kelpo hauskakotiviideomateriaalia kun ois ollut kamera mukana. :D
Nii ja heppatyttö haluu oman offiauton!! :eek:
Ponssekuski
04.04.2015, 23:42
Meitin emännällä on 7 omaa ja 1 laina/koulutettava koni, eli pari on vielä mulla varaa hankkia.. :D
Ite oon nyt vuoden verran satunnaisesti liikutellut niitä tarpeen vaatiessa ja syksyllä kävin yhden 60 senttisen estekisan hyppäämässä ihan kokeilumielessä. Ihan kivaahan tuo oli. Pikkutyttöjen lajiksihan jotkut tuota haukkuvat, mutta so what, pääasia, että on kivaa. Tänään oli kyllä pikkutyttöjen leikit kaukana, kun 500 kilonen suomenhevonen pelästy ja otti kunnon rykärit. laukkas metrin säteellä rinkiä mun ympäri kun en päästänyt irti ja lopulta en saanut sitä tallin muuten kuin pers edellä kaulasta painamalla. Ois taas saatu kelpo hauskakotiviideomateriaalia kun ois ollut kamera mukana. :D
Kaukana pikkutyttöjen lajista. Tänä päivänä käy yllättävän paljon miehiä ratsimassa :rolleyes:
Sitä paitsi ite oon saanu parhaimmat adrenaliinifiilarit just konin selässä.. vauhtia kiitettävästi ja pukkilaukkaa isojen ojien yli pellolla :D:D
Kaukana pikkutyttöjen lajista. Tänä päivänä käy yllättävän paljon miehiä ratsimassa :rolleyes:
Sitä paitsi ite oon saanu parhaimmat adrenaliinifiilarit just konin selässä.. vauhtia kiitettävästi ja pukkilaukkaa isojen ojien yli pellolla :D:D
Tänää yritin pikku amerikanraudan kanssa lähtee kevyelle maastolenkille mut pelästy PUUPINOA ni siinä peruuteltiin ojia myöten tai muuten vaan poikittain kylätietä, yritin kaikin keinoin saada sitä menemään eteenpäin mut ei.
Kunnes tulin alas selästä ja talutin sen konin kattomaa sitä paljon pelättyä puukasaa ja kirosin etten pääse varmaan enää takas selkään kun sillä on tapan myös karata alta selkään noustessa...
Onneks ei keulinu tai pukittanu mut mentii peruuttaen tai poikittain sinne mistä oltiin tulossa....
No pääsin kuitenki takas selkään ja jätin puolet lenkistä menemättä ku ei ollu yhteistyöhaluinen elukka, melkein jo 500 metrii kotitallita alko kyttäämää kahta pyöröpaalia mut patistin eteenpäin niin meni jopa oikeinpäin.
Täytyy sanoo kyl et ei ollu mikää kauhee nautinnollinen maastolenkki sellasella "maasturilla" ku se ajatteli ite liikaa :mad:
EDIT: ei kyllä liity morsiamiin millään lailla mut puheenaiheeseen kyllä
Tänää yritin pikku amerikanraudan kanssa lähtee kevyelle maastolenkille mut pelästy PUUPINOA ni siinä peruuteltiin ojia myöten tai muuten vaan poikittain kylätietä, yritin kaikin keinoin saada sitä menemään eteenpäin mut ei.
Kunnes tulin alas selästä ja talutin sen konin kattomaa sitä paljon pelättyä puukasaa ja kirosin etten pääse varmaan enää takas selkään kun sillä on tapan myös karata alta selkään noustessa...
Onneks ei keulinu tai pukittanu mut mentii peruuttaen tai poikittain sinne mistä oltiin tulossa....
No pääsin kuitenki takas selkään ja jätin puolet lenkistä menemättä ku ei ollu yhteistyöhaluinen elukka, melkein jo 500 metrii kotitallita alko kyttäämää kahta pyöröpaalia mut patistin eteenpäin niin meni jopa oikeinpäin.
Täytyy sanoo kyl et ei ollu mikää kauhee nautinnollinen maastolenkki sellasella "maasturilla" ku se ajatteli ite liikaa :mad:
EDIT: ei kyllä liity morsiamiin millään lailla mut puheenaiheeseen kyllä
Heh, lämpöset on kyllä halutessaan aika skitsoja...
Heh, lämpöset on kyllä halutessaan aika skitsoja...
No joo, ilmeisesti ainakin pari Barbequelaista... :(
Miun oma amerikanrauta on sen tytär ja tää kyseinen on poika ja nää edelliset on keskenään sisarpuolia niin kaikensorttisia luonnevikoja on havaittavissa....
Päivää tännekkin...
Pakko vaan kommentoida tänne. Tässä on varmaan joku juttu että hevoset ja maasturit omistajineen näyttäis jotenkin kuuluvan yhteen :rolleyes:
Mullakin heppatyttö tosin jo naimisissa ollaan ja liuta muksujakin keritty värkkää :D Ja on rouva ihan pöhlönä Toyotiin joissa on vähintään 35" renkaat :p
Ja kyllä mullekkin hevosen selkä on tuttu paikka ja paskatalikko sopii käteen liiankin hyvin :D
Kaitsu67
08.04.2015, 08:09
Pakko vaan kommentoida tänne. Tässä on varmaan joku juttu että hevoset ja maasturit omistajineen näyttäis jotenkin kuuluvan yhteen :rolleyes:
No "karvaooppelihan" on nelikko siinä kun maasturikin, kummatkin etenee ojan toisella puolella kohtuu hyvin :D
Juu, ja ohjainvälineellä kerrotaan toive suuntimasta.. :D
Tää on kyllä Offarille morsian-niminen ketju...mutta tuota täs olis morsian joka ei offaa. Jos haluat purkaa kaasarin olohuoneen pöydällä, niin se on mulle ihan fine. :)
Saapi laittaa privaviestiä.
Edit: Niin juu, tässä on pikku esittely minusta: KLIK! (http://forums.offipalsta.com/showpost.php?p=1174536&postcount=40)
Kaitsu67
11.04.2015, 07:39
Täällähän on kevättä rinnassa :D tai pitäisi vissiin olla toi viimenen sana pluraalissa ;)
Täällähän on kevättä rinnassa :D tai pitäisi vissiin olla toi viimenen sana pluraalissa ;)
No mikä ettei! :p
Sanovat, ettei yrittänyttä laiteta, mutta se on minusta aina ollut vähän hassu sanonta. Ainakin toivon ettei se ole paikkaansapitävä. :D
Kaitsu67
11.04.2015, 08:17
No mikä ettei! :p
Sanovat, ettei yrittänyttä laiteta, mutta se on minusta aina ollut vähän hassu sanonta. Ainakin toivon ettei se ole paikkaansapitävä. :D
:D heh aukes! :D:D:D
Hippanoppa
11.04.2015, 10:26
No joo, ilmeisesti ainakin pari Barbequelaista... :(
Miun oma amerikanrauta on sen tytär ja tää kyseinen on poika ja nää edelliset on keskenään sisarpuolia niin kaikensorttisia luonnevikoja on havaittavissa....
Sen perusteella mitä mää lämppäreistä tiän, ni tohon skitsoiluun riittää toi sana Barbeque ;)
Ite en koskis sen sukuiseen pitkällä tikullakaan :D
Nytte etelän miehet - ottakaahan toi perkei tuosta vapailta markkinoilta kii :D
Liian nuori on ;) perkei meinaan.
Hippanoppa
11.04.2015, 20:03
No harvemmin mies valittaa jos nuoren naisen saa ;)
Kaitsu67
11.04.2015, 21:03
Ai, no kuis nuori se sit oikeen on?? :eek:
Byrocrat
11.04.2015, 21:05
Perkei siis täältä Lohjalta vaan morjes, Kaakkoismurretta puhuva lähemmäs nelikymppinen metalli-, rakennus- ja turvallisuusalojen seka(va)työmiesnainen.
No kyllä miäkin ihan hullaannuin, että eipä tuota olis uskonu että melekeen nelikymppisenä on liian NUORI! :D
Yleensä kun ei enää kaupassa henkkareita kysellä vaikka ostaiskin pilsneripullon, niin ja kunditkin kutsuu milffiksi tai puumaksi, tai sitten ne sanoo kursailematta suoraan, että ootpas vanha.
Niin ja täältä katsottuna esim. 90-luvulla syntyneet on mitä, vauvoja? Eihän nyt semmosten kanssa... :eek:
Niin tuota 38v olen. :)
No harvemmin mies valittaa jos nuoren naisen saa ;)
Ei kyllä oo ollut aihetta, kun tällästäkin on käynyt aikoinaan.:D
Ja ei ihan muutamast vuodest kyse oo ollut, kun tuot eroo n. 10v. :)
Mitä tuohon perkein ikään, niin työkaveri aavistuksen iäkkäämpi ikinuori, niin viimeset sulhaset tällä olleet tuon melkeen järkiään 5-6 vuotta nuorempia. Ja irvailtukkin, että puumako se siellä taas huutelee jotain.
Itsehän tässä vapaiden kirjoilla viettelen aikaa, ja eikä oo kyl kukaan ehdotellutkaan. Ei tuu kapakoissa roikuttua, kun viime vuonnakin kerran kävin ja senkin kerran kuskina toimiessa kaverille.
khonkonen
18.04.2015, 12:48
Vinkkasin tästä yhdelle tutulle heppanaiselle niin ei täältä oikeen kuulemma löytäny mitään.
Yrittäkääs ny miehet tehdä kunnon myyvä ilmotus ittestänne.
Tämäkin tuntemani nainen on oikeen rotukampe. On iso tila, jossa hevosia, ikää 30+.
Niin ja siis pohjois-pohjanmaalla asustaa.
Vinkkasin tästä yhdelle tutulle heppanaiselle niin ei täältä oikeen kuulemma löytäny mitään.
Tämäkin tuntemani nainen on oikeen rotukampe. On iso tila, jossa hevosia, ikää 30+.
Mikäli tiettyyn ikään selviää ilman kii jäämist, niin voi sanoo et kriteerit ja vaatimukset on puolin ja toisin liian kovat ollu. Näin kuulluu olleen ja sit ku tietyssä vaiheessa ei ees tuppaa mitään kaipauksia olevan ni ei mainostetakkaan.
temmi_hoo
19.04.2015, 13:42
Kyllä se vähän sillai menee, ettei riitä tekasta jokin ilmotus tähän lankaan että "nyt ois vapaana mies taikka nainen" vaan jotain jutunjuurta pitää molemminpuolisesti alotella ja alkuun vääntää puoliväkisin. Yhteisymmärrys edes juttujen hyvyydestä/huonoudesta ei sekään synny ihan ensimmäisen viestin myötä.
Sikäli siis tähän tarkotukseen tämä lanka on täysin turha, paremmin kenestäkään selviää luonnetta noista muista keskusteluista.
Luultavasti kaikista parhaiten pärjäis menemällä fyysisesti jonnekin tapahtumaan ja siellä sitten naamakkain vääntää minkä jutun nyt vääntääkään. Huonot iskureplat on kaikki kuitenkin kuullu jo, mutta ehkä sitä ihan teeskentelemätöntä omaa itteään voi päästää esille...
Onko se nyt sitten joku safari tai kilvanajo vai mikä, mutta siinä grillitynnyrin ympärillä voi vähäsen päästä kärylle siitä kuka vois kiinnostaa ja kenen suuntaan ei edes tökitä kepillä.
Järjestäkää jossain keskeisellä ajopaikalla sinkkujen safari jonne voi noi heppatytöt plus muut sinkku naiset tulla ja annatte niille kyytiä autolla ja istutte paistamassa makkaraa nuotiolla.
Siinä kyllä selviää onko kiinostusta kun päivän mettässä rymyää porukalla.
Ja kun on kaikki sinkkuja niin ei tarvi arvuutella onko toi kiinnostava yksilö vapaa.
Hippanoppa
19.04.2015, 14:40
Järjestäkää jossain keskeisellä ajopaikalla sinkkujen safari jonne voi noi heppatytöt plus muut sinkku naiset tulla ja annatte niille kyytiä autolla ja istutte paistamassa makkaraa nuotiolla.
Ja kun on kaikki sinkkuja niin ei tarvi arvuutella onko toi kiinnostava yksilö vapaa.
Toihan on oikeen hyvä suunnitelma :D
Mela-Antero
22.04.2015, 22:09
Mä ehotin yhdelle naikkoselle eilen offroad/makkaranpaisto treffejä, niin sain ihme kyllä vastauksen. "EI." :D
Mä ehotin yhdelle naikkoselle eilen offroad/makkaranpaisto treffejä, niin sain ihme kyllä vastauksen. "EI." :D
-Olisi päässyt ulos syömään, kirjaimellisesti....? :p
Mela-Antero
23.04.2015, 06:21
Ja kerkesin raivata maisemareitinki :D
Gary Grand
23.04.2015, 07:21
Ja kerkesin raivata maisemareitinki :D
Säähän olet panostanu tuohon ihan kunnolla..:rolleyes::cool: Oikea asenne sulla, propsit siitä, mutta aina ei naista vaan pysty miellyttämään.:D:eek::confused:
:D:D:Den mä sinkku ole, mutta meinaaks niinku:
"Punkan Paritus Ajot (jatkot punkan pohjalla;))" :p:p:p:p:D:D:D
:D:D:Den mä sinkku ole, mutta meinaaks niinku:
"Punkan Paritus Ajot (jatkot punkan pohjalla;))" :p:p:p:p:D:D:D
En minäkään sinkku ole mutta toihan on ihan hyvä paikka ja nimi.:D:D
Kaitsu67
23.04.2015, 15:30
Voi kiinnostaa miliisiäkin paritus ajot :D :D :D
Ja Jare on se sutenööri?? :D
Äkkiä se isopyöräkadillakki jostain, stetsonihan löytyykin jo.. :rolleyes:
Kyllä se vähän sillai menee, ettei riitä tekasta jokin ilmotus tähän lankaan että "nyt ois vapaana mies taikka nainen" vaan jotain jutunjuurta pitää molemminpuolisesti alotella ja alkuun vääntää puoliväkisin. Yhteisymmärrys edes juttujen hyvyydestä/huonoudesta ei sekään synny ihan ensimmäisen viestin myötä.
Sikäli siis tähän tarkotukseen tämä lanka on täysin turha, paremmin kenestäkään selviää luonnetta noista muista keskusteluista.
Luultavasti kaikista parhaiten pärjäis menemällä fyysisesti jonnekin tapahtumaan ja siellä sitten naamakkain vääntää minkä jutun nyt vääntääkään. Huonot iskureplat on kaikki kuitenkin kuullu jo, mutta ehkä sitä ihan teeskentelemätöntä omaa itteään voi päästää esille...
Onko se nyt sitten joku safari tai kilvanajo vai mikä, mutta siinä grillitynnyrin ympärillä voi vähäsen päästä kärylle siitä kuka vois kiinnostaa ja kenen suuntaan ei edes tökitä kepillä.
Kyllähän tuo on muutes aivan totta ja moneen kertaan todettukin. :)
Monesti olen meinannut lähteä vaikka sinne Kulmakorpeen, mutta mikä siinä onkin, että aina onnistun missaamaan kyseisen päivän. Toisaalta kyllähän tuollaisella paritusilmoituksella saa vähän avustettua kohtaloa, eli löytää tyyppejä, joiden kanssa voi yrittää väkisin vääntää sitä juttua. Tälleen foorumiympäristöstä voi jotakin jopa löytääkin, toisin kuin jostain lihatiskeistä kuten Iskurit ja Tinderit ja mitä näitä nyt on, kauhistus sentään.
Vähän kehnosti minunkin ilmoituksen kävi, parin tyypin kanssa hetken kirjoittelin "silleen hampaat irvessä", niinkuin nyt täysin vieraan tyypin kanssa kirjoitellaan. Kahville lupasin toisen kanssa lähteä kun pyydettiin, mutta sen jälkeen ei tyypistä mitään kuulunut, eli kahvit jäi juomatta. :o
Mitään kauhean dramaattista ei ole seuraelämässäni vielä tapahtunut, eli jos joku järjestää paritusajot, niin voin mie sinnekin harkita lähteväni! Kun se on niin niin niin totta, että naamakkain kaiken hahmottaa paljon paremmin. Samalla tulee ne vehkeetkin katottua, eiku, mitä, häh. :)
temmi_hoo
10.05.2015, 12:43
Kyllähän tuo on muutes aivan totta ja moneen kertaan todettukin. :)
Monesti olen meinannut lähteä vaikka sinne Kulmakorpeen, mutta mikä siinä onkin, että aina onnistun missaamaan kyseisen päivän. Toisaalta kyllähän tuollaisella paritusilmoituksella saa vähän avustettua kohtaloa, eli löytää tyyppejä, joiden kanssa voi yrittää väkisin vääntää sitä juttua. Tälleen foorumiympäristöstä voi jotakin jopa löytääkin, toisin kuin jostain lihatiskeistä kuten Iskurit ja Tinderit ja mitä näitä nyt on, kauhistus sentään.
Vähän kehnosti minunkin ilmoituksen kävi, parin tyypin kanssa hetken kirjoittelin "silleen hampaat irvessä", niinkuin nyt täysin vieraan tyypin kanssa kirjoitellaan. Kahville lupasin toisen kanssa lähteä kun pyydettiin, mutta sen jälkeen ei tyypistä mitään kuulunut, eli kahvit jäi juomatta. :o
Mitään kauhean dramaattista ei ole seuraelämässäni vielä tapahtunut, eli jos joku järjestää paritusajot, niin voin mie sinnekin harkita lähteväni! Kun se on niin niin niin totta, että naamakkain kaiken hahmottaa paljon paremmin. Samalla tulee ne vehkeetkin katottua, eiku, mitä, häh. :)
Voin kyl lähtee kahville joskus kun näillä seuduilla ollaan, vaikka on kyllä sit semmoset ihan siveet kahvi-kahvit eikä yhtään päiväkahvit. Tälleen niinku rengasmerkittynä pitää jo varottaa etukäteen, ettei jää mitään ajatuksia että ois jotain kihinöintiä luvassa.
Voin kyl lähtee kahville joskus kun näillä seuduilla ollaan, vaikka on kyllä sit semmoset ihan siveet kahvi-kahvit eikä yhtään päiväkahvit. Tälleen niinku rengasmerkittynä pitää jo varottaa etukäteen, ettei jää mitään ajatuksia että ois jotain kihinöintiä luvassa.
No mikä jottei, käydään ihmeessä! Ota kuule vaikka se rengasmerkitsijä mukaan, niin ei synny vääriä ajatuksia kuuman sinkkunaisen kanssa nautituista päiväkahveista. :)
... Ja tätä samaa haluaisin tähdentää, että ei se kahville lähtö ainakaan mulle tarkoita muuta kuin kahville lähtöä. Eli ihan vaan vaikka Essonbaariin juomaan sumppia ja kokeilemaan puhumista ja sitä mahtuuko samaan pöytään edes.
Että ei niiku kenenkään tämmösen kahvireissun takia tartte kaivaa rippikoulupukua kaapista, laittaa parhaita kalsareita (eli niitä ainoita ehjiä) jalkaan, kiillottaa vanteita saati harjoitella preservatiivin pukemista suolakurkun päälle (kun itellä niveltää jännityksestä niin pahasti).
Kulmakorvessa käy perheitä lapsineen ja koirineen, maastollisesti paikka on mahtava, offaamista ja kävelyäkin varten. :)
Grillikatos käytössä kyrsän=makkaran (mitä luulitte) polttamista varten. :p
Kahvit tuotava itse, tai pannu jolla keittää.
Alkomahoolia ei suvaita, ollaan esimerkkinä lapsille ja nuorisolle joita myöskin on paikalla.
-Ja olisihan se kiva jos saadaan kerhoon uusia jäseniä, paikalla yleensä aina kerhon johtokuntaa joilta kyselemällä enemmän tietoa.... ;)
Ps. Toivottavasti kerho ei suutu jutustani...? :o
Mela-Antero
19.06.2015, 22:19
Pääs rallikärpänen puraseen kyllä taas sen verta hanakasti, että nyt tarttis saada naiskartturi :D
Miä oon sittenkin vielä Offipalstan paritusajoissa mukana! :D
Mua myös puraisi offikärpänen uudelleen niin pahasti, että tarvis nyt päästä äkkiä jollekin kartturiksi. Tai voin miä ajaakin. Niin ja vinssata. ;)
En pelkää kuravettä, mulla ei ole itsesuojeluvaistoa, enkä pistä pahakseni jos joku sanoo pahasti. Kuulemma tärkeitä ominaisuuksia offissa.
Kauheen pitkä kirjeenvaihto ei kiinnosta, eli ei muuta kuin tuonne viestiboksiin konkreettisia ehdotuksia; esim. "Lähdetkö Punkkaan/Kulmaan/jonnekin offaamaan silloin ja silloin?" tai "lähdetkö kahville sen ja sen paikkakunnan ABC:lle?" jne.
Sellanen rehti duunarimiäs olis hakusessa. Miä oon vieläkin melkein 40v, kovaääninen duunariakka, joten hiljaisimmat jää mun kans jalkoihin. Hopi hopi kirjoittelemaan ja sitä kautta tapaamisiin. Mulla on mystiset työajat ja saavun treffeille todennäköisesti hikisenä ja pölyisenä suoraan duunista, joten ei tartte mun takia edes kammata tai laittaa pyhähousuja.
Noniin poijjaat, tän enempää en osaa lähestymiskynnystänne madaltaa. Kirjoitelkaas, niin ja voi yrittää huudella lälläriinkin. :D
Ps: en kyl tänne mitään kuvia liitä, mutta lupaan että oon katseenkestävä, jos et pelkää mustetta.
Miä oon sittenkin vielä Offipalstan paritusajoissa mukana! :D
Mua myös puraisi offikärpänen uudelleen niin pahasti, että tarvis nyt päästä äkkiä jollekin kartturiksi. Tai voin miä ajaakin. Niin ja vinssata. ;)
En pelkää kuravettä, mulla ei ole itsesuojeluvaistoa, enkä pistä pahakseni jos joku sanoo pahasti. Kuulemma tärkeitä ominaisuuksia offissa.
.
Eipäs juupas :)
Eipäs juupas :)
Se on sellaist teijän kans välillä ja sitten joskus se on toisenlaista. :)
Lord of flies
09.07.2015, 20:46
Jaa'a, kai tuota vois tännekkin huudella jotain kun nyt vapaana liihottanut jonkin aikaa.
Jos jotakuta naisihmistä kiinnostaa tämmönen vajaa 30 retale, niin saa huudella perään
Hippanoppa
10.07.2015, 03:16
Perkeillä on kyllä oikeen hyvä deitti-ilmo et koittakaahan ny pojaat lähetellä sille viestejä :D
Mää aattelin muuttaa taas :p
Ku ennoo asunu täälä pohjosessa ku vuoden vasta, ni kai se tarvii taas liikkua jonnekkipäin...
( No oikeesti sain opiskelupaikan ja siks tarvii siirtää ittensä uudelle paikkakunnalle :cool: )
Perkeillä on kyllä oikeen hyvä deitti-ilmo et koittakaahan ny pojaat lähetellä sille viestejä :D
X2 :)
Kaitsu67
10.07.2015, 20:16
Kauheen pitkä kirjeenvaihto ei kiinnosta, eli ei muuta kuin tuonne viestiboksiin konkreettisia ehdotuksia; esim. "Lähdetkö Punkkaan
Nyt kyllä postilaatikko täytyy nopeesti :p
:D Sori, oli pakko, lomafiiliksissä nääs...
Nyt kyllä postilaatikko täytyy nopeesti :D
Höhöö. :D
Ihan tarkoituksella mainitsin just Punkan, niin jäi huumormiehillekin hyvä paikka pistää hauskaa viestiä, jos ei muuten keksi kirjoitettavaa.
Enkä oo siellä Punkassakaan vielä edes kertaakaan käynyt. ;)
Höhöö. :D
Ihan tarkoituksella mainitsin just Punkan, niin jäi huumormiehillekin hyvä paikka pistää hauskaa viestiä, jos ei muuten keksi kirjoitettavaa.
Enkä oo siellä Punkassakaan vielä edes kertaakaan käynyt. ;)
Jos ei Perkeille rupea kaffe ynnä muita tarjouksia sataan, niin alueen offarit saa hävetä varjoaan. :cool:
Kyllähän perkein kyytiin ottaa, kunhan Punkka on auki. Nuorihan se on mut... eikös ikä ole vain numeroita ;)
Nyt vaan pitäis keksiä mitä tehdään ennen sitä Punkkaa, kun ei sinne ole edes ajopäivää sovittuna tällä hetkellä.
Gravedigger
13.07.2015, 20:48
Nyt vaan pitäis keksiä mitä tehdään ennen sitä Punkkaa, kun ei sinne ole edes ajopäivää sovittuna tällä hetkellä.
Eikös ennen punkkaa ole hyvä tutustua vaikka kahvilla :D
Tai punkasta punkkaan
Kyllä. Niin. :rolleyes:
-Jos petaa sitä punkkaa....? http://www.jkry.org/~drsnu/think/brothink.gif
veijon-esso
14.07.2015, 08:51
Tuut 25pv kulmakorpeen huutaa että mä oon sinkku Perkei! ni eiköhän ala tapahtuu... jotain! :D
Gary Grand
14.07.2015, 08:55
Tuut 25pv kulmakorpeen huutaa että mä oon sinkku Perkei! ni eiköhän ala tapahtuu... jotain! :D
Tää kuulostaa aika raa´alta menettelytavalta, mutta varmaan toimiva.:D
Ei kuitenkaan pitäis olla liian tyrkky, jos et muuten ala mainostaan itteäsi.. Täähän on vaan sellanen yleisluontoinen tiedotus.:rolleyes::D
Kannattaa napata kiinni on sen verran mukavaa kahviseuraa ,pientä yritystä pääkaupunki seudun harrastajat ;)..
Oon miä Kulmaan tulossa, mutta kyllä mulla on tapana yleisillä paikoilla käyttäytyä ihan ihmisiksi. Viimeksi mun olemassaoloa tuskin huomattiin ja samalla linjalla aattelin pysyä. :)
Gary Grand oli huolissaan siitä tyrkkyydestä, no edelleenkin mulla on tapana käyttäytyä ihmisten ilmoilla ihmisiksi. Sitte nää foorumijutut on silleen pilke silmäkulmassa, mikä tietty on aika vaikea laji monille. :p
Salon seudun Offaajille sunnuntain ajopäivänä jutustelinkin, että oon nyt asunut täällä pari vuotta ja aattelin, että olis vissiin korkea aika hankkia kavereita täältä, kun aattelin täällä jatkossakin asua. :D
Että jos nyt joku ihmettelee mitä miä koko ajan meuhkaan, niin eipä tässä nyt sen suuremmasta oo kysymys, muuta kuin tunkea nokkansa joka paikkaan ja tutustua samalla uusiin ihmisiin, kun alkoi kotona kökötys tympiä. Että jos elämäntilanne ei oo mieleen, niin sitä on syytä muuttaa ja just niin miä nyt teen. Jos sattuu samalla joku hyvä ukkeli kohdalle niin hieno homma. Jos ei satu, niin helvetin hyvinhän täs menee kyl sinkkunakin. Elämä hymyilee ja miä kans. :)
Niin juu ja tiipelle sanoisin, että kun lyödään kaks kymenlaaksolaista ja puol litraa kahvia pöytään, niin mitäs muuta siitä vois tullakaan kuin hemmetinmoinen maraton-kälätys. :D:)
Niinhän siinä yleensä käy :).
veijon-esso
14.07.2015, 21:15
Huolestuttavaa. Jengi on vinssannu niin tunteella ettei oo huomannu että on naisiakin läsnä. :D Mukaan vaan hengailee, siellä ainakin näkee millasta se porukka on oikeasti ettei tuu mitään harhakäsityksiä ja ensivaikutelmia!
Sil on hintansa olla yksi jätkistä. :D
Kyllä se perkei (ainakin oletan kyseiseksi henkilöksi) nähtyä tuli ettei se ihan näkymätön ole. Poijaat pitää sielläpäin silmät auki vaan.
susiraja2
17.09.2015, 04:06
nyt kun on noi lusikat ja haarukat erotelto vaimon kansa niin vois katella mitä hullua on täälä tarjolla tällä hetkellä paikka kunnallla ei väliä kun näkyy auto liikkuvan ympäri suomee ei jaksa paikollaan önnöttää
:)
Lord of flies
03.10.2015, 20:35
Muistu tää topic mieleen eilen kun olin treffeillä yhen naikkosen kanssa saunomassa autiotuvalla ja yökin siellä viettettiin.
Sattu piru oleen heppatyttö:D. Katotaan löyskö tämä offari oman heppatytön... aika näyttää
Muistu tää topic mieleen eilen kun olin treffeillä yhen naikkosen kanssa saunomassa autiotuvalla ja yökin siellä viettettiin.
Sattu piru oleen heppatyttö:D. Katotaan löyskö tämä offari oman heppatytön... aika näyttää
Kuulostaa just hyviltä treffeiltä! Tsemppiä jatkoon. :)
Mieki kävin kerran yhen sankarin kanssa tammikuun pakkasilla yöpymässä laavussa keskellä korpea. Olihan se vähän erilaista kuin pönöttää jossain ravintolassa pikkurilli pystyssä... :)
Lord of flies
04.10.2015, 09:59
^Joo, todellakin erillaiset treffit. Mieluummin sitä ite lähtee saunoon metsän keskelle, kuin pönöttään jonnekkin ravintolaan.
Harmittaa kun ens viikon työkeikka tuli sotkeen suunnitelmia. Alunperin piti mennä vasta lauantaina. Tarkotus oli kävellä pitempi pätkä ja koittaa saada pyytä jousella samalla iltapalaksi.
Heppatytön hyvä puoli on kyllä että ei säiky ulkoilmaa ja pientä myräkkää vaan viihtyy ulkona
Hippanoppa
04.10.2015, 11:10
Heppatytön hyvä puoli on kyllä että ei säiky ulkoilmaa ja pientä myräkkää vaan viihtyy ulkona
Heppatytöissä on monia muitakin hyviä puolia ;)
Omalla kohdalla on kyllä ollu melkosta hiljaiseloa kumppanin haussa - no toisaalta eipä ole oikein aikaakaan kun opiskeluun menee kaikki ylimääräinen aika... :o
(toki JOS oikeesti joku sopiva vastaan tulis, niin kai sitä aikaakin järjetyisi) :D
Yhen heppatytön talutin pari kk sitten kirkonrappusia alas.. :rolleyes:
64088
21 hyvää syytä hankkia heppatyttö tyttöystäväksi
1. He eivät koskaan nalkuta, että kotona on sotkuista, koska ovat itsekin jatkuvasti paskaisia.
2. He ovat tarpeeksi karaistuneita juodakseen maitoa suoraan tölkistä.
3. Heillä on raudanlujat rakastajan reidet ja hyvä ryhti.
4. He ovat tottuneet vauhtiin ja vaaratilanteisiin, eivätkä pelkää olla kyydissäsi.
5. He eivät koskaan valita, että meikit ovat levinneet.
6. Näet heitä jatkuvasti pelkissä tiukoissa vaatteissa.
7. He eivät käytä salaa luottokorttejasi kenkien ja mekkojen osteluun (loimet, harjat ja hevosvarusteet ovatkin sitten asia erikseen..).
8. He eivät koskaan kerkeä lihomaan muodottomiksi, joten voit aina esitellä heitä ylpeänä kavereillesi.
9. He eivät koskaan jaksa riidellä turhasta tapeltuaan koko päivän hevosten kanssa.
10. He ovat aina valmiita ratsastamaan.
11. Ovat tottuneet haastaviin tyyppeihin jalkovälissään
12. Heillä on luja luonne, eivätkä paheksu kiroilua
13. Tapeltuaan koko päivän hevosten kanssa, heillä ei ole mitään sitä vastaan että riepottelet heitä sängyssä
14. Ovat söpöjä ja himokkaita
15. Peräänanto ei ole heille tuntematon käsite, he jopa haluavat sitä
16. Tavallinen typykkä ei tee voltteja ratsastaessaan
17. Kelpuuttavat ratsukseen jopa pallittoman tapauksen
18. Ratsastavat mielellään luonnon helmassa tylsän sisällä jyystämisen sijaan
19. Eivät kammoa hikeä, karvoja, pieruja ja kuolaa
20. He pukeutuvat säällä kuin säällä nahkasaappaisiin ja vartalonmyötäisiin housuihin
21. Sinun ei tarvitse arastella ehdotuksissasi, sillä heidän kotinsa pursuavat jos jonkinmoista piiskaa
1,3,6,8,9,13,14,18,20 ainakin varmoja huteja. Ihan kokemukseta voin sanoa. ;)
Onhan tossa muutama ihan osuvakin pointti. :D
64088
1. He eivät koskaan nalkuta, että kotona on sotkuista, koska ovat itsekin jatkuvasti paskaisia.
4. He ovat tottuneet vauhtiin ja vaaratilanteisiin, eivätkä pelkää olla kyydissäsi.
7. He eivät käytä salaa luottokorttejasi kenkien ja mekkojen osteluun (loimet, harjat ja hevosvarusteet ovatkin sitten asia erikseen..).
8. He eivät koskaan kerkeä lihomaan muodottomiksi, joten voit aina esitellä heitä ylpeänä kavereillesi.
9. He eivät koskaan jaksa riidellä turhasta tapeltuaan koko päivän hevosten kanssa.
13. Tapeltuaan koko päivän hevosten kanssa, heillä ei ole mitään sitä vastaan että riepottelet heitä sängyssä
20. He pukeutuvat säällä kuin säällä nahkasaappaisiin ja vartalonmyötäisiin housuihin
21. Sinun ei tarvitse arastella ehdotuksissasi, sillä heidän kotinsa pursuavat jos jonkinmoista piiskaa
Makunsa kullakin jos haluaa elää rekkaPenan kanssa :D :eek:
hiluvitkutin
04.10.2015, 18:15
64088
ootsä varma että se on nainen?
ootsä varma että se on nainen?
Kyllä se nainen on kun mukulankin jo meille vääns ja vierestä kattelin.
En mä ihan oikeesti tota listaa ite keksiny vaan kopsasin googlest.Enkä itekkään ihan joka kohtaa pysty allekirjottamaan :D
Anteeks vielä jos se loukkas tai muuten hämmenti jotakuta..
Onneksi olkoon!!!
Älä kuuntele katteellisia mulukkuja...
Kaitsu67
07.10.2015, 15:03
Tuolta sit offarikihloja :D
http://brian-bergeron-designs.tumblr.com/post/62020939042/brian-bergeron-designs-is-now-taking-orders-for#