View Full Version : Offarille morsian
Vois tulla mieleen, että kalliiksi tulee pariskunnan elämä, jossa toinen osapuoli laittaa fyffet hevosiin ja toinen maastureihin + muihin härveleihin...
Se vähän riippuu... Meillä suurin säästö on ku hevoset ja peltilehmät voi olla kotona :D
Ompahan ainaki aikaa tuhrata autojen kanssa ;)
Löyty se tällekki offarille misu joka on varttunu hevosten parissa ja oli aivan myyty ku pääs mun ratsun in kyytiin eikä tykänny pahaa trial kisoistakaan.
Löyty se tällekki offarille misu joka on varttunu hevosten parissa ja oli aivan myyty ku pääs mun ratsun in kyytiin eikä tykänny pahaa trial kisoistakaan.
kuvia kuvia :D
ei vaan onnea, ja pidä hyvää huolta - mokomat tykkäävät ;)
Kaitsu67
13.01.2013, 23:06
:D No perskeles, täähän alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus :D
Pitänee vissiin ajaa maasturilla parkkiin johonkin paikallisen heppatallin parkkikselle ja ruveta kuikuilemaan....pitääkö laittaa heinäpaali katolle vai miten toi homma toimii ;)
IironSika
14.01.2013, 00:12
Mullakin oli tovin tuollanen heppatyttö samoilla spekseillä, harmi vaan ku oli muuten luonnevikainen. :D
Nuhapumppu
14.01.2013, 10:34
Sama täällä,kohta jo 10v yhteistä taivalta takana,eikä loppua näy.
Tosin trialia ei olla meillä ajettu,ralleja kierrettiin katsomassa yhteen väliin aika paljonkin yhdessä.
:D No perskeles, täähän alkaa olemaan enemmän sääntö kuin poikkeus :D
Pitänee vissiin ajaa maasturilla parkkiin johonkin paikallisen heppatallin parkkikselle ja ruveta kuikuilemaan....pitääkö laitta heinäpaali katolle vai miten toi homma toimii ;)
Kuivaheinää auto täyteen, vähän jossain pyörähdät, että on hevonpaskia vanteet täynnä. Uita saappaat siinä ja kopistele repsikan matolle. Samalla silppua kympin seteleitä ja heitä ikkunasta. Sama lopputulos, oli heppoja tai ei.. :D
Ei vaan, vitsi vitsinä, heppatytön kanssa on hyvä olla. Ja onhan Kaitsu tässä kylillä noita talleja, joten siitä ei pitäis jäädä kiinni.. ;)
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=624946&t=624946
Perskeles... Joku toimii aamorin apulaisena näköjään..
Mahtuishan tuonne Hiluxin lavalle heinäpaaleja :) Apparin paikkalla istuu nyt koira yleensä, voishan siinä olla vähemmän haukkuvakin ;)
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=624946&t=624946
Perskeles... Joku toimii aamorin apulaisena näköjään..
:D:D:)
Mahtuishan tuonne Hiluxin lavalle heinäpaaleja :) Apparin paikkalla istuu nyt koira yleensä, voishan siinä olla vähemmän haukkuvakin ;)
Jos kate on paikoillaan, niin mahtuu tommoset 13 ilman änkemistä.. ;) Ilman lavakatetta on tilanne taas toinen..
Kaitsu67
17.01.2013, 16:38
Pyysivät linkittämään tänne tämän:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=632305&t=632305
Kaitsu
Heppafoorumin puolella odotellaan innolla väentungosta illlasta. Kaipaavat raavaita offarimiehiä linjoille, joten nyt kandaa käydä ilmottautumassa tuolla Kaitsu67:n antamassa linkissä. Noiden foorumi ei vaadi rekisteröitymistä..
Kaitsu67
17.01.2013, 17:40
Noiden foorumi ei vaadi rekisteröitymistä..
Joten...muistetaan käyttäytyä. Offaajathan on herrasmiehiä, eikö...? Ettei mene heti maine koko porukalta...
Joten...muistetaan käyttäytyä. Offaajathan on herrasmiehiä, eikö...? Ettei mene heti maine koko porukalta...
... joku rauhallinen Ukkomies valvojaks ? ;)
Koittakaas nyt pojat käydä vähän heittämässä läpyskää.. Hevostalli.netin puolella kovasti odotellaan jo.. Muutamia lainauksia:
"Täytyy kyl sanoo, et jos mies pick-upilla kurvais tallin pihaan heinäpaali lavalla, hyvä peppu tiukoissa leviksissä, bootsit jalas, ne kurassa, ravassa ja turpeessa lahkeita myöten, mulla menis jalat alta ja tämä heppanainen olis aika helppo heittää lavalle ja karauttaa baanalle;)"
"Pisteen kans samoilla linjoilla, saattais kyllä polvet notkahtaa tuommosen miehen (ja auton) kurvatessa pihaan ;)
Laitan mailiosotetta heti tyrkylle tänne ku saan semmosen väsättyä :) Jospa tätä kautta tärppäis ja löytäis semmosen passelin uroon itelleen ;)"
"Jumankauta, mä oon aina tykänny isoista vehk... siis autoista ;P!"
Siittä vaan rohkeasti... Keskustelua ainakin syntyy, se on varmaa.. :D
Koittakaas nyt pojat käydä vähän heittämässä läpyskää.. Hevostalli.netin puolella kovasti odotellaan jo.. Muutamia lainauksia:
"Täytyy kyl sanoo, et jos mies pick-upilla kurvais tallin pihaan heinäpaali lavalla, hyvä peppu tiukoissa leviksissä, bootsit jalas, ne kurassa, ravassa ja turpeessa lahkeita myöten, mulla menis jalat alta ja tämä heppanainen olis aika helppo heittää lavalle ja karauttaa baanalle;)"
"Pisteen kans samoilla linjoilla, saattais kyllä polvet notkahtaa tuommosen miehen (ja auton) kurvatessa pihaan ;)
Laitan mailiosotetta heti tyrkylle tänne ku saan semmosen väsättyä :) Jospa tätä kautta tärppäis ja löytäis semmosen passelin uroon itelleen ;)"
Perkele on se nykyään helppoa tuo emäntien hommaaminen, jopa kurasella maasturilla lohkeaa :rolleyes:
Itse hätkähdin enemmän sitä, että paskaiset housut on pop.. Noh, ens kerran ku emäntä kitisee rasvasista jameksista, niin voi kertoo, et nää on kuule tietyissä piireissä kuuminta hottia.. :D
Juuso4x4
17.01.2013, 22:12
Perkele on se nykyään helppoa tuo emäntien hommaaminen, jopa kurasella maasturilla lohkeaa :rolleyes:
Minä kun oon aina luullu että jos ei lohkea on miehessä vika :cool:
Minä kun oon aina luullu että jos ei lohkea on miehessä vika :cool:
Kyllä siellä on sen verran nurinpäin asiat että kannattaa koittaa onneaan :D
Niinkuin tuossakin:
on avoin kaikille, tottahan toki. taustalta seurannu satunnaisesti mut en mä sieltä mitään irti saa. siitä sen enempää.
pakkaset pois ja kevättä tilalle niin pääsis vähän rennommin ulkosalle neljän seinän suojista, tästä nyt kaikki varmasti samaa mieltä :)
No perhana, tarvisko sitä ruveta ittekki offia harrastamaan:D:D
Sivusta seuranneena voin todeta, että heppatytöt on parasta a-ryhmää. Eli kehiin vaan pojjaat ja haku päälle ! Ja kuten niin monta kertaa todettu, suikkamies saa aina :D Mutta hei, eihän mulla ole enää suikkaa......
Ostetaan halvalla suikka. Saa olla mikä tahansa vanha rottelo kunhan on suikka.
Itse hätkähdin enemmän sitä, että paskaiset housut on pop.. Noh, ens kerran ku emäntä kitisee rasvasista jameksista, niin voi kertoo, et nää on kuule tietyissä piireissä kuuminta hottia.. :D
Kyllä repesin! Tää pittää muistaa.
Kyllä repesin! Tää pittää muistaa.
kolme sivua luin noita juttuja. :D
Jos millon on taas sinkkuna niin kait se pittää tonne sit kirjoitella :D :D
Kaitsu67
18.01.2013, 22:29
Siellä tuntuu toi ketju vaihtuvan aika tiheään kun rajoitus on 100 postausta per thread:i ja sitten ei mahdu enää. Nyt menossa jo sinkkujen topic numero 128:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=640817&t=640817
EDIT: eli seuraava on 129 jne....
Tirkmacine
19.01.2013, 00:19
kolme viikkoa sinkkuna ja nyt heppatyttö kainalos :D
ei huonosti vai mitä????
osaa muuten ratsastaa HELVETIN hyvin.;)
ei huonosti vai mitä????
Olen...Ihan Helvetin Kateellinen!!!,...Oikeesti, Onnea Teille!
ei huonosti vai mitä????
Kyllä se alkuhuuma siitä tasaantuu:D
Otakko sääkin kirjoja mukaan High Chaparral reissuun...siis tirkkonen:D:D:D
BJ-40/76
19.01.2013, 21:58
Siis jos saatte sovittua treffit jonneenkkin, niin varautukaa myös myös mahdollisuuteen , että siellä on Finninaamasia lippalakkiuroita, joista vanhimmat kulkee mopoilla....:o
Tai voihan se olla, että muutamassa vuosikymmenessä tuollakin on tapahtunut sukupolvenvaihdos:eek::eek:
Siis Pudasjärvellä oli tuo "Heppakoulu", kun siellä tuli vietettyä aikaa....
Ja sitten se lähestyminen Maasturia apuna käyttäen; Siis onko tosi, että vetokuokun pitää olla vaaksan päässä tiestä, että pystyy vetämään vinkaa...:rolleyes:
Ja sitten se lähestyminen Maasturia apuna käyttäen; Siis onko tosi, että vetokuokun pitää olla vaaksan päässä tiestä, että pystyy vetämään vinkaa...:rolleyes:
Ei.. Traikkuun voi laittaa isommat gummit.. ;) Tai ostaa semmosen konivaunun, missä aisa on valmiiksi korkealla. Meillä ainaski tulee heppakoppi kivasti Hodarin perässä, 32" renkailla..
Tirkmacine
21.01.2013, 14:20
Taas on rehtori päässyt kirjottelee !!!näköjään:o:o
mut mitä sitä kieltämäänkään.
Ja mitä ruottin reissuun tulee niin turha sinne kirjoja ottaa mukaan ku on niin saatanan kiire siel koko ajan:D:D:D (ruumiini kaipaa seksiä ja sieluni viinaa:p)
ei huonosti vai mitä????
Onks tää heppatyttö tavannu Rehtorin jo? :)
nii jos heppatytöt tykkää isoista autoista ni mulla ei oo vissiin sitte saumaa,ku mulla ei oo ku Suzuki :D:D
nii jos heppatytöt tykkää isoista autoista ni mulla ei oo vissiin sitte saumaa,ku mulla ei oo ku Suzuki :D:D
Höpö höpö, suikkamiehet saa aina säälistä :D Ja sitä paitsi auton ja jorman yhteenlaskettu koko on vakio :D:D
Höpö höpö, suikkamiehet saa aina säälistä :D Ja sitä paitsi auton ja jorman yhteenlaskettu koko on vakio :D:D
no jos se kerta tuolla laskukaavalla menee ni eihän tässä sitte oo mitään hätää :D onko se plussaa jos ikkunassa on tarra missä lukee ISOLOHKO :D:D
onko se plussaa jos ikkunassa on tarra missä lukee ISOLOHKO :D:D
Ehdottomasti, tytöt tykkää isoista moottoreista. Vähän sama juttu, että soutuveneessä pitää olla iso mela ;)
Ehdottomasti, tytöt tykkää isoista moottoreista. Vähän sama juttu, että soutuveneessä pitää olla iso mela ;)
:D:D
Tomppaa_
21.01.2013, 19:13
Sitä kun vielä osaa heiluttaa oikein ni siitä se riemu alkaa :D
Tirkmacine
21.01.2013, 23:16
Onks tää heppatyttö tavannu Rehtorin jo? :)
Niin hän siinä tais käydä et rehtori vei kotio ja tirkkonen ihmetteli et mikäs vittu toi on aamul:eek:
Tirkmacine
21.01.2013, 23:17
Älä ny hyvä mies heitä pyyhettä kehään mullakin on vaan suitsa;)
Ei pajerollakaan saa vaikka iso ja kaunis onki.. Tai ainaki viimeksi ku kysyin niin ei toimi, näyttää ja kuullostaa kuulema ruohonleikkurilta :D ainaki kaverin emännän mielestä.. Ei oo silläkään lohennu ku omalta :D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ai saatana.......kyllähän lähti hyvät naurut:D:D
Tirkmacine
23.01.2013, 22:54
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ai saatana.......kyllähän lähti hyvät naurut:D:D
ihme homma et mua ei toi naurattanu !!:(:(
http://www.hayabusa.org/forum/attachments/new-owners-forum/256863d1354934071-proud-new-owner-1999-hayabusa-this_thread_is_worthless_without_pictures_2.jpg
Kaitsu67
24.01.2013, 09:28
Treffeillä käyty heppatytön kanssa :) ja jatkoakin luvassa. Ihan löytyi lähitienoon talleilta!
Nyt vaan rohkeasti sinne palstalle sinkkuoffarit!
Ja vinkkinä; heinäpaali katolla/lavalla on kova juttu treffeillä :D
Treffeillä käyty heppatytön kanssa :) ja jatkoakin luvassa. Ihan löytyi lähitienoon talleilta!
Nyt vaan rohkeasti sinne palstalle sinkkuoffarit!
Ja vinkkinä; heinäpaali katolla/lavalla on kova juttu treffeillä :D
Kaitsu on näemmä suoran toiminnan mies , hyvä hyvä :D
Ja kansa janoaa kuvia.....!
Hieno homma Kaitsu, arvostan, sanoista tekoihin. :D
Kun mulla oli muinoin käytössä yks heppatyttö niin sitäennen oli mielessä että voisin joskus hepan hommata..Totuus on kuitenkin se että ei orjuuttavampaa luontokappaletta kuin hevonen ole keksitty..Aina ennen sianpierua tallille,hyviä hoitajia ei kuulema ole joihin vois luottaa yms..No mut tositarpeeseen tyhjää parempi!Ronkelit runkkaa!
Heikki L
25.01.2013, 08:38
Kun mulla oli muinoin käytössä yks heppatyttö niin sitäennen oli mielessä että voisin joskus hepan hommata..Totuus on kuitenkin se että ei orjuuttavampaa luontokappaletta kuin hevonen ole keksitty..Aina ennen sianpierua tallille,hyviä hoitajia ei kuulema ole joihin vois luottaa yms..No mut tositarpeeseen tyhjää parempi!Ronkelit runkkaa!
Siis mitä vikaa:) Minäkun ajan toyotalla niin joudun lähtee tallille kanssa samaan aikaan korjaileen sitä että uskaltas ilmestyy joskus ajopäiville;)
Hevoset on yksiä perkeleen elukkoja, mitään niillä ei tee ja silti niitä pitää olla vaivoina. Turhake offipirssi sentään katoaa silmistä ja rahaa kuluttamasta seisontaan laittamalla ja kuusen juureen hylkäämällä, mutta ne koninraakit vaatii ruokaa joka päivä ja paskaa tulee tonneittain.
Onneks auto on minun ja hepulit jonkun muun.:D
Hevoset on yksiä perkeleen elukkoja, mitään niillä ei tee ja silti niitä pitää olla vaivoina. Turhake offipirssi sentään katoaa silmistä ja rahaa kuluttamasta seisontaan laittamalla ja kuusen juureen hylkäämällä, mutta ne koninraakit vaatii ruokaa joka päivä ja paskaa tulee tonneittain.
Onneks auto on minun ja hepulit jonkun muun.:D
Mä olen kans hiukan samaa mieltä ja pariin kertaan asiaa tutustuneena ettei nyt ihan mutuna tuu :)
Ja ne tytöt jotka tykkää niistä TODELLA paljon, hommaa sellaiset itselleen ;)
Koolla muuten ON väliä...
Tirkmacine
26.01.2013, 16:54
Ja ne tytöt jotka tykkää niistä TODELLA paljon, hommaa sellaiset itselleen ;)
EI ole olemassa pieni munasia miehiä,on vaan iso vittusia naisia:D
Aivan, Kaija Koo ilman koota olisi Aija Oo...:D
Tirlittan
29.01.2013, 11:48
Päätinpä tulla katsomaan, millaisia miehiä nää offarit on, kun tuolla ht-netissä kehotettiin. Jos täältä löytyisi sellainen, jonka mielestä on vaan hienoa, jos nainen mieluummin tulee tallille autoa ropaamaan kuin lukee sohvan nurkassa Elleä.
Täällä olis 44-v, 174/65 nainen, maalta Tampereen kupeesta.
Olen enemmän sellainen käytännöllinen nelivetomaasturi kuin pieni ja näyttävä urheiluauto. Dieselkoneella varustettu, hitaasti lämpiävä, mutta vääntöä löytyy ja kun turbon saa mukaan, alkaa kyllä tapahtua.
Mieluummin liikun luonnossa omin jaloin kuin moottorivoimin, mutta en ole millään toimialueella erityisen ehdoton. Olenpahan vaan sitä mieltä, että se omakin kone on hyvä pitää kunnossa. Mieheltä odotan, että keskustelutaitoa löytyy muustakin kuin autoista ja parisuhteen ongelmat osataan hoitaa puhumalla, ei huutamalla tai mykkäkoululla.
Hevosia mulla ei ole enää riesana, mutta pari koiraa löytyy. Täällä siis tulee haukutuksi muiden kuin emännän toimesta. Ottakoon yhteyttä, joka tuntee tarvetta. Ei tarvitse olla ihan kulmilta, kunhan ei monien satojen kilometrien päästä ole.
Tervetuloa vaan offipalstalle, eiköhän täältä löydy sopivaa äijänkörilästä sinne Tampereen suunnalle :)
Kaitsu67
30.01.2013, 01:09
Toivotaan että privaa tulee ihan kybällä Tampereen suunnan sinkkuoffareilta :D
EI ole olemassa pieni munasia miehiä,on vaan iso vittusia naisia:D
Ja onneksi mulla ei ole kumpaakaan...
Hirvonen
27.02.2013, 02:44
liekkö kaikki jo varattuja kun ei oo ollu mitään tapahtumaa täällä... ei tänne miun kämpille oo kyllä mitään kaveria ilmestyny... :(
liekkö kaikki jo varattuja kun ei oo ollu mitään tapahtumaa täällä... ei tänne miun kämpille oo kyllä mitään kaveria ilmestyny... :(
En oo kyl huomannu et on hirveesti meijän kylälle ilmestyny itsestään muualta hakematta muutenkaa:D:p:eek::eek:
Tuo tuliaisina sieltä kurssimaisemista:D:D
Hirvonen
27.02.2013, 06:04
niin on varmaan yritettävä
Kaitsu67
07.03.2013, 13:28
Toiselta palstalta (HT-netistä) lähestyttiin tällaisella viestillä:
>Moi
>voitko laittaa teidän palstalle ko. linkin?
>http://youtu.be/b7Ol4jaXBT4
>
>saa kuulemma jakaa ;)
Kaitsu67
07.03.2013, 15:05
Mitä helvettiä? Täällä perämetsässähän emäntiä laukkaa jonossa oven takana että osan saa käännyttää jo pois...:D:D:D
No ei vaineskaan, ei kukaan sinne oven taa ittekseen ilmesty jos vaan istuu ja odottelee, vähän sama kuin lottovoittoa odottelis kädet ristissä vaikka ei ole palauttanut edes kuponkia... ;)
Ktmexc520 varmaan sit raportoi mitä tapahtuu? :D
Kotkan offarit apuun, kyllä se siitä lähtee!!
Kaitsu67
07.03.2013, 16:03
Ktmexc520 varmaan sit raportoi mitä tapahtuu? :D
Kotkan offarit apuun, kyllä se siitä lähtee!!
Tonne vaan kirjoittelemaan ja vokotteleen reffejä...;)
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=827338&t=654044
Hummaa hummaa
Tämmöisen tarran kun laittaa takaloosteriin, niin flaksi on varmemmalla pohjalla. Voit saada myös "tööttäilyjä" liikenteessä...
Roope
PS: Kuvan tarra menossa Kaitsulle, käyttöön...
Hirvonen
07.03.2013, 21:41
aika hiljaista on ollu ainakin vielä jos sitä lähtis tuossa viikonloppuna lähtis kattelemaan kotkan yöelämää :)
Kaitsu67
07.03.2013, 21:59
PS: Kuvan tarra menossa Kaitsulle, käyttöön...
:D Ei helvata, mistä tollasia tarroja tulee...??? Vissiin fotoshopattu koko tarra.... :D :D :D
En muista olenko asiasta jo kirjoittanut mutta tytön harrastuksen takia tulee tallilla ja erilaisissa ratsastuskisoissa pyörittyä paljonkin. Kaikille teille asiasta tietämättömille sinkku-ukoille tiedoksi, että jos ratsastuspiireistä ei emäntää löydä niin silloin on kyllä miehessä vika :D
On meinaan "ihania suomalaisia muijia" joka lähtöön, ja vieläpä erittäin mukavia jalat maassa liikkuvia tapauksia. Voisin hyvin kuvitella, että heppatyttö ja offari viihtyvät saman katon alla pidempäänkin.
Eli "eksykää" rohkeasti maasturilla tallin pihaan ja menkää kyselemään ajo-ohjetta lähimpään Esson baariin. Ja maasturin persiissä tietty Roopelta ostettu tarra :):)
Hirvonen
09.03.2013, 03:49
taitaa olla tuossa naamassa vikaa jonniin verran ku emänntii ei näkyny... tai siis näky niin sano olevasa savost niin joha emäntä kaikkoaa
Eiku karvoomaan kaikkia vastaantulevia ykslahkeisia, kyllä sielä joku on tarpeeks humalassa :D:D
Racingrabbit
09.03.2013, 10:02
Kait sitä pitää tämäkin kortti kokeilla ja pistää itsensä "listalle" esille. :D
Kaitsu
Hämeenkyrö
racingrabbit@saunalahti.fi
No joko te tuon 'tirlittan' in saitte pelästytettyä ??? :eek:
Tirlittan
13.03.2013, 08:15
No joko te tuon 'tirlittan' in saitte pelästytettyä ??? :eek:
Mä kyllä luulen, että mä pelästytin kaikki ujot offarit, kun vallan kaksi on lähestynyt viestitse. Mutta itse asiassa mulle kävi niin, että ihan tuolta tosielämän puolelta löytyi yksi varteenotettava ehdokas, jonka kanssa nyt katsellaan, mihin asti päästään. Eli uloskirjoitan itseni tältä palstalta alnakin toistaiseksi.
Onnea teille emännän metsästykseen.
temmi_hoo
13.03.2013, 21:43
Niin ei se kai ihan niin toimi pojat, että tässä langassa vaan listataan HEP ja sitten joku heppatyttö raahaa poninhännällään ovelle hevoskärrin ja pyytää hinaamaan kotitallille...
Mitä offari sanoo tehdäkseen vaikutuksen heppatyttöön baaritiskillä/tanssilavalla ??
-Noo-o?
"Miulla on Toyotassa kolmen ja puolen tonnin koukku.":D:D
Mitä offari sanoo tehdäkseen vaikutuksen heppatyttöön baaritiskillä/tanssilavalla ??
-Noo-o?
Reps :D
mettäsika
13.03.2013, 23:08
-Noo-o?
ei saakeli ei meinannu naurusta tulla loppua :D
mä oisin veikannu jotain tyyliin:
mä voisin vedellä sun heppaakin tjsp ...
Pitäisikö teidän järjestää heppatytöille "koeajoja" vaikka Punkalla tai Kulmakorvessa joku viikonloppu...? Keksitte päivämäärän ja Heppafoorumille ilmoitus että nyt olis ajot, kaikki mukaan!
Andy
Punkalla on se kontti, sielläkö ne "koeajot" tehtäisiin ? ;) 23 pvä siellä ajetaan kyl autoilla :)
Nyt on ihan pakko laittaa tähän ketjuun! Olin baarissa kuskin roolissa tikkurilassa. Meitä oli siinä muutama jätkä ja seuraan tuli sitten muutama likka. Juteltiin sitten kaverin kanssa kahdestaan autoista siinä pöydän päässä ja välittömästi kun joku näistä likoista hiffas että minulla on maasturi tuli kysymys: ''Kuinka paljon sillä saa vetää? Saako sillä hinata kahen hevosen koppia?'' Kaikki pöydässä olleet tytöt olivat ratsastajia. Kyselivät vetämään koppia ens vklp kisareissulle! Kaverit olivat hieman pitkällä naamalla kun loppuillan vietin likkojen seurassa ja he jäivät ilman. Saa nyt nähä pitääkö sitä vklp lähteä leikkimään kisaorjaa :D
Nyt on ihan pakko laittaa tähän ketjuun! Olin baarissa kuskin roolissa tikkurilassa. Meitä oli siinä muutama jätkä ja seuraan tuli sitten muutama likka. Juteltiin sitten kaverin kanssa kahdestaan autoista siinä pöydän päässä ja välittömästi kun joku näistä likoista hiffas että minulla on maasturi tuli kysymys: ''Kuinka paljon sillä saa vetää? Saako sillä hinata kahen hevosen koppia?'' Kaikki pöydässä olleet tytöt olivat ratsastajia. Kyselivät vetämään koppia ens vklp kisareissulle! Kaverit olivat hieman pitkällä naamalla kun loppuillan vietin likkojen seurassa ja he jäivät ilman. Saa nyt nähä pitääkö sitä vklp lähteä leikkimään kisaorjaa :D
Jätkä on vejätettävissä...:D
Jätkä on vejätettävissä...:D
Pitäs vissiin tyhjennellä toi takapaksi rälläköistä ym et satulat sopii ja laittaa ne satulankiinnikkeet/telineet paikoilleen jos tuolle reissulle eksyy. Kyllä likat tykkää kun autossa ihan satulatelineet! :D
Eikös tuohon hevosten kuljetukseen pitäisi olla jokin kurssikin käytynä josta sitten lupa myönnetään?
Eikös tuohon hevosten kuljetukseen pitäisi olla jokin kurssikin käytynä josta sitten lupa myönnetään?
ei, vaan heppatyttöjen - tarvii heppatytönajokortin ;)
se on vissiin se millä saa pätevyyden "traikkuun" :D:D:D
Kaitsu67
14.03.2013, 17:26
Eiköhän siihen ihan pikku e kortissa riitä....
Pitäs vissiin tyhjennellä toi takapaksi rälläköistä ym et satulat sopii ja laittaa ne satulankiinnikkeet/telineet paikoilleen jos tuolle reissulle eksyy. Kyllä likat tykkää kun autossa ihan satulatelineet! :D
Loppu offihommat tuolla autolla, varaudu siihen :D
En tiedä ainakaan moisesta. Olen nyt koko sen ajan kun kortti ollu kuskannu pienemmillä ja isommilla traikuilla hevosia ja ei ole poliisi muuta kyselly kuin korttia. Oiskohan toi joku jos rahaa vastaan kuskaa homma?
Edit: Jotkut oli jo nopeampia. Ja eikö se heppatytönajokortti saada sillein kun kerran semmosen kanssa sängyssä pyörähtää? ;) eli kyllä se sitten on hallussa
ei, vaan heppatyttöjen - tarvii heppatytönajokortin ;)
se on vissiin se millä saa pätevyyden "traikkuun" :D:D:D
Isot pojat on kertonu, että kun suhde syvenee niin se traikku pitää "koeponnistaa" :D:D Siis silleen, köh köh....you nou
Kaitsu67
14.03.2013, 17:51
Isot pojat on kertonu, että kun suhde syvenee niin se traikku pitää "koeponnistaa" :D:D Siis silleen, köh köh....you nou
Lisääkös se hevosenhaju siellä traikussa jotenkin feromoneja / kiimaa vai miten :D :D :D
Lisääkös se hevosenhaju siellä traikussa jotenkin feromoneja / kiimaa vai miten :D :D :D
Se haju antaa oman pikantin lisämausteensa syvällisemmälle tutustumiselle :p
Tuota eikös sun tyttäres harrastanu ratsastusta? Onko se miten paljon tullu isäänsä? ;)
Ei tarvi. Kuljetuksessa pitää olla mukana hevosen paperit yms, et tiedetää kenen kopukkaa kuskaillaa.
Tuota eikös sun tyttäres harrastanu ratsastusta? Onko se miten paljon tullu isäänsä? ;)
Siellähän se tyttö tallilla luuhaa mutta omistaa poikaystävän, joka ei ratsasta. Tiedä sitten estääkö tuo traikun koeponnistusta.......:D
Bänkster
18.03.2013, 18:09
Tarvitseehan siihen kurssin jos meinaa enemmänkin ruveta kuskailemaan. Tai oikeastaan se raja kai menee siinä, kuskaako vieraiden ihmisten kopukoita maksua vastaan vai vaan omaansa.
Mä kuskailin jonkin aikaa vieraiden, se tosin oli aikaa ennen noita lisävaatimuksia.
Pakko tänne kirioottaa ku oon lueskellu teirän heppatyttöfantasioosta :D
Olin tossa alottelemas hodarin moottoriremppaa ja kaveri raahas tallille jonkun tsirbulan :D eikä aiva mikä tahansa ollu, vanahalla bluebirdillä kurvas pihaan (PLUSSAA) ja ulukonäkö oli ehkä parahinta koskaa näkemääni :D No, siinähän kävi nii hassusti jotta seuraavana aamuna soli jo bräkleenillä putsaamas kankia ja pultteja sielä pajalla :D Samana iltana ilimestyy hammasharja peilikaappihin :D Sejjääläkihin se on ny aiva asunu täs yli viikon jne hyvin menee...
MUTTTTTA!!!
Tarinan hauskin puoli on se että muutaman päivän yhyresolon jäläkeen selvis jotta tämän likan kotona on hevoosia :D Voi perrrrkele että oli naurus pirättelemistä ku muistu samas tämä topikki mieleen :D
että tällästä tänään. ja eileen. ja huomenna. ja varmahan vuorenki päästä =) :D
Riikka1976
07.05.2013, 18:58
En omista hevosta, joten koukkua ei tarvita, kuhan ois miäs isolla Ämmällä:) Tai sitten ei, mutta uudet tuttavuudetkin kelpaa.
:D
Tervetuloa Riikka1976 palstalle. :)
Hiljaista on näköjään muutenkin täs topikissa ollut. Jospa se tässä kevään mittaan piristyy :)
Vai joutaako kukaan enää treffailemaan? :D :D
Ihan ääneen hymyilin kun tätä topickia luin. Onse kumma mikä noissa heppatytöisse viehättää. :rolleyes: Mistäs tota heppatytön ajokorttia kannatas kysellä? :D
Kaitsu67
07.05.2013, 20:04
Hyvä Riikka1976, niin sitä pitää! Kyllä E-Savon miehillä kävi nyt tuuri, eikun ilmoittautumaan Riikalle ja treffeille! :D
ei, vaan heppatyttöjen - tarvii heppatytönajokortin:D:D:D
Prkl..?? mie oon siis ajanu ilman korttia melkein 20 vuotta.. Voiks siitä saaha sakot??
Prkl..?? mie oon siis ajanu ilman korttia melkein 20 vuotta.. Voiks siitä saaha sakot??
Kyllä voit. Nyt meet rehtinä miehenä ilmoittamaan rikoksesi poliisiasemalle.
Pyydä samalla että he sinull tuon heppatytönajokortin samalla kirjoittavat (vaikka väliaikaisen ajoluvan) ja sitten vain annat sen pois kun poliisi sen kuitenkin takavarikoi noinkin pitkän kortitta-ajon seurauksena.
Ja jos ei ota, niin onpahan komiaa esitellä ajolupaa kotopuolessa.. :D
Meillä asusteli hetki sitten yksi kaveri muutaman viikon , heppatyttö hänkin.
Mut en tarvinnut korttia, kun kävin vaan koeajolla..
Ja jos ei ota, niin onpahan komiaa esitellä ajolupaa kotopuolessa.. :D
Meillä asusteli hetki sitten yksi kaveri muutaman viikon , heppatyttö hänkin.
Käytikkö sitä saunassa? ;) :D
Joo, mut en pessy selkää.. Sen viran oon sulle jättänyt. Tää oli kyllä huomettavasti nätimpi, kun se sun hoito. :p
Joo, mut en pessy selkää.. Sen viran oon sulle jättänyt. Tää oli kyllä huomettavasti nätimpi, kun se sun hoito. :p
Aijjaa, no sisse-o... :p:D
Riikka1976
09.05.2013, 15:30
Kiitos Kaitsu, mutta offareilla näköjäs kiire keväällä...:)
Kaitsu67
09.05.2013, 17:49
No hemmetti, Savon poikamiesoffarit herätys! Onhan täs jokaisella kiire mut aina yksille treffeille luulis kerkeevän jos nurkilla pyörii :D - mä voisin muuten lähtee mut on vähän liikaa tota etäisyyttä...
Porvoon Hilma
09.05.2013, 18:00
No hemmetti, Savon poikamiesoffarit herätys! Onhan täs jokaisella kiire mut aina yksille treffeille luulis kerkeevän jos nurkilla pyörii :D - mä voisin muuten lähtee mut on vähän liikaa tota etäisyyttä...
Kaitsulla olisi 216 km Mikkeliin. Tehkää treffit Heinolaan :)
No hemmetti, Savon poikamiesoffarit herätys! Onhan täs jokaisella kiire mut aina yksille treffeille luulis kerkeevän jos nurkilla pyörii :D
X 2. Nyt pojat ryhtiliike siellä savon suunnalla ja yhteyksiä Riikkaan niin kuin olis jo.........
Mä olen kyllä reilun viikon päästä Mikkelin tietämille yksiin juhliin menossa... Lähdetkö säkin?
Samppa79
10.05.2013, 15:12
Ihan ääneen hymyilin kun tätä topickia luin. Onse kumma mikä noissa heppatytöisse viehättää. :rolleyes:
Kait se on vähän niin kun kaikissa viritetyissä koneissa. Kisa kireys ja mahdottoman hyvät joustot, eikä kaasari tulvi vaikka vähän asentoa vaihtaa :D
mettäsika
12.05.2013, 16:14
juu kyllä on etelä savon offareilla kiireitä justiinsa tulin venäjältä ja 2 viikon päästä uudelleen ja siinä välissä pittää auto pajottaa kuntoon :) ...
ja vappaalla jalalla miekii oon ;)
..Reetu..
12.05.2013, 18:33
juu kyllä on etelä savon offareilla kiireitä justiinsa tulin venäjältä ja 2 viikon päästä uudelleen ja siinä välissä pittää auto pajottaa kuntoon :) ...
ja vappaalla jalalla miekii oon ;)
Selityksestähä tuoki käy.. :D Taitaa vaa Etelä-Savon offarit olla nii ujoa porukkaa et ei uskalla ottaa yhteyttä.. ;) No ei vaineskaa.. :D
Onha täällä etelä-savossa sinkkuja offareita. Tää vitja on vaan jääny hieman unholaan :o
Laitoin Riikalle viestiä. Vielä ei ole kuulunut mitään. Ja onpa tullut jokunen viesti kirjoiteltua tonne Hevotallin puolellekin. Saas nähdä mihin sitä viellä joutuu :D :D
Riikka1976
13.05.2013, 08:28
Huomenet täältäkin..
Katoppas, offarit ovat päässeet ojasta pois ;P
Vai että Mikkeliin juhliin..Noh eihän tua pitkä matka ois, mut...:D
HannuNurminen
13.05.2013, 20:00
Kaikki ei oo viel onneks ojiin ajautunut :) Tälle keväälle meinaan.
Onko E-Sawo Mikkelistä kuin paljon etelään???
Riikka1976
13.05.2013, 20:16
Mikkelist pohjoseen..:)
HannuNurminen
13.05.2013, 21:16
No ei sekään väärin oo :) Pidentää tosin matkaa :D
Byrocrat
13.05.2013, 21:54
Mikkelist pohjoseen..:)
Tossa parikin Etelä-Savon karttaa :)
Näyttäs siihen kuuluvan muutama kunta Mikkelin eteläpuoleltakin.:rolleyes:
http://yle.fi/uutiset/suomen_kuvalehti_etela-savoon_vain_kolme_kuntaa/5058518#galleria536
http://www.muikkusuomi.fi/fi/Etel%C3%A4-Savo/Kalastusalueet+ja+vieheluvat.html
Riikka1976
14.05.2013, 14:32
No kuuluu, kuuluu...:)
Kait se on vähän niin kun kaikissa viritetyissä koneissa. Kisa kireys ja mahdottoman hyvät joustot, eikä kaasari tulvi vaikka vähän asentoa vaihtaa :D
Mut toiset haluu pitää semmosen luotettavan käyttöpelin, ja ne yleensä pahastuu jos ehottelee tommosen kilpapelin hommaamista siihen rinnalle satunnaiseen käyttöön :-)
NorthRider
14.05.2013, 21:52
Täältä meri-lapin alueelta ei taijja offityttöjä löytyä ko meitä on muutenkin nii vähäsen, mutta eihän sitä koskaan tiijä! :p:D
HannuNurminen
16.05.2013, 19:56
No huomen Heinola-Juva-Motopark-Juva-Heinola, meno klo 8 alkaen ja paluu iltapäivästä... Osuuko reitille?
Täältä meri-lapin alueelta ei taijja offityttöjä löytyä ko meitä on muutenkin nii vähäsen, mutta eihän sitä koskaan tiijä! :p:D
siellä on kyllä niin makkeita kissoja ja ihan riittävästi. :D
Riikka1976
17.05.2013, 11:03
Aika lähelle osuu Motopark, mut ei ihan matkan varrelle...:)
Harmi, kun nyt vasta käväsin tääl kurkkimassa...Mutta uus yritys joku toinen kerta :D
NorthRider
17.05.2013, 11:38
siellä on kyllä niin makkeita kissoja ja ihan riittävästi. :D
Muttako kukkaan ymmärrä hyvän päälle (siis offailun) :D vaan kaveri se totesi hyvin, että jos joku tyär pajeron penkile istahtaa, niin se on aitoa rakkautta!;):D vaan ei se kyllä paikkaansa pitäny :o :rolleyes:
HannuNurminen
17.05.2013, 14:37
No nyt tästä lähdetään takaspäin, eli rengaskorjaamon pihaan vilkuttelee :)
Riikka1976
17.05.2013, 16:22
no,Meni nyt tääkin ohi...:)
HannuNurminen
17.05.2013, 17:02
Ja mä kun luulin että me hämäläiset ollaan niitä hitaita :D :D
Täytyy seuraavaa kisaa mennes ottaa tarkempii koordinaatteja ja hitaampia käänteitä :)
Nyt ulkomaille, eli turkkuseen.
elhapero
17.05.2013, 17:17
Niin ei se kai ihan niin toimi pojat, että tässä langassa vaan listataan HEP ja sitten joku heppatyttö raahaa poninhännällään ovelle hevoskärrin ja pyytää hinaamaan kotitallille...
Mulla on muuten tallikin hepalle........mutta ei oo kyllä heppaa eikä heppatyttöö,mutta ei se nyt tarvii olla edes heppatyttö kunhan olis joku kauniimman sukupuolen edustaja kainalossa.
mettäsika
17.05.2013, 20:23
pakkaa riikka kamppeet kasaan ja hyppäät meikäläisen patun jousille ja suunnataan viikoksi venäjälle ... patussa on hyvää tilaa nukkua vaikka kahdestaan :D
Riikka1976
19.05.2013, 11:35
Huoh, kiitoksia vaan, mutta taitaa mulla jo tuo "autossa-nukkumis-ikä" olla ohi:))
Ja paljastan juureni, olen syntyjäni hämäläinen, ilmeisesti se sitten vaikuttaa :D
Huoh, kiitoksia vaan, mutta taitaa mulla jo tuo "autossa-nukkumis-ikä" olla ohi:))
Ja paljastan juureni, olen syntyjäni hämäläinen, ilmeisesti se sitten vaikuttaa :D
Ootas vaan , kohta se "ikä" tulee uudestaa ;)
Bänkster
19.05.2013, 13:28
"Autossa-nukkumis-ikä" on yleensä koko elinikä! :D
VOLIATTI
20.05.2013, 20:03
noh nyt kyllä on pakko myöntää että saija hoiti minulle aikanaan heppatytön talman kisoista, oltiin ajamassa ja taidettiin olla ihan sijoituksilla faijan kanssa palkintojaon yhteydessä saija ilmoitti minun olevan sinkku, noh sieltä yksi aktiivinen blondi tuli kattelee ja juttelee, nyt kaks lasta,:D kaks offiautoo:D ja kaks heppaa:mad:...kiitos saija terveisin Tingman ja tipakka tyttö oli ja on vielläkin:D
Riikka1976
21.05.2013, 15:43
Sitähän ei koskaan tiedä, missä ne naimakaupat tehdään :)
kellukka
25.05.2013, 00:58
aika vahän olaan myö pohjois-karjalankin offarit tekemisis.. voi tietenkin johtuu omasta aktiivisuudestakin mutta mistäpä sitä osaa "tunkeutua"kun ei tiedä onko palstalaisia vai ei.
Jouskari00
25.05.2013, 18:06
Tämä on oikein hyvä topic, en itsekään ole offari, muuta kautta sivustolle tullut, mutta vedet silmissä olen nauranut jutuille, että kannattaa jatkaa tätäkin topicia, eihän sitä tiedä milloin natsaa...kotipaikasta riippumatta....nykyään maantieteelliset etäisyydet eivät liene este....:):D
Kaitsu67
25.05.2013, 18:24
Tämä on oikein hyvä topic, en itsekään ole offari, muuta kautta sivustolle tullut, mutta vedet silmissä olen nauranut jutuille, että kannattaa jatkaa tätäkin topicia, eihän sitä tiedä milloin natsaa...kotipaikasta riippumatta....nykyään maantieteelliset etäisyydet eivät liene este....:):D''
Kumpaakos sukupuolta Jouskari00 edustaa, morsianta vai sulhoa? :)
Jouskari00
25.05.2013, 18:48
Katsoin juuri peiliin että olen nainen ja samaa ikäluokkaa "noin" kuin sinä itsekin......horroskooppimerkki on Jousimies:)
noh nyt kyllä on pakko myöntää että saija hoiti minulle aikanaan heppatytön talman kisoista, oltiin ajamassa ja taidettiin olla ihan sijoituksilla faijan kanssa palkintojaon yhteydessä saija ilmoitti minun olevan sinkku, noh sieltä yksi aktiivinen blondi tuli kattelee ja juttelee, nyt kaks lasta,:D kaks offiautoo:D ja kaks heppaa:mad:...kiitos saija terveisin Tingman ja tipakka tyttö oli ja on vielläkin:D
Vitsi, todella kiva kuulla :) Elämä on ihmeellistä.
Mulla alkaa olla näitä "naittamistarinoita" kontolla jo useita. Pitäisiköhän perustaa joku deittipalvelu...
Vitsi, todella kiva kuulla :) Elämä on ihmeellistä.
Mulla alkaa olla näitä "naittamistarinoita" kontolla jo useita. Pitäisiköhän perustaa joku deittipalvelu...
No kerro kun perustat! :) Jos kerran noin hyvin toimii...
Kaitsu67
25.05.2013, 22:31
Katsoin juuri peiliin että olen nainen ja samaa ikäluokkaa "noin" kuin sinä itsekin......horroskooppimerkki on Jousimies:)
Hienoa, naisvahvuutta palstalle kaivataankin :) lähdetkö treffeille ;) privana lisätietoja....
hj 60/61
27.05.2013, 19:55
Pitäisköhän munkin ilmoittautua tänne, en oo kyl helppo, oon varma:D:D:D... Mulla on Kaalimato, mut sitä olis kivempi kaksin käyttää... :eek::eek::D
Mulla on Kaalimato, mut sitä olis kivempi kaksin käyttää... :eek::eek::D
millä tään mielikuvan saa häviämään??? :eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Tomppaa_
27.05.2013, 21:11
:D:D:D:D
millä tään mielikuvan saa häviämään??? :eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Tällä lähtee! http://imageshack.us/a/img22/1883/kalorinalle.jpg
Hyissaatana!!! No kyl tolla saa minkä tahansa katoamaan mielestä..
Lord of flies
28.05.2013, 10:49
Hyissaatana!!! No kyl tolla saa minkä tahansa katoamaan mielestä..
Mutta millä saa katoamaan ton kalorinallen mielestä?
Nyt on oravan pyörä valmis
-Tomppaa- n postaama (repost) daydream kuva poistettu, palataanko taas tälle planeetalle muistaen tietyt rajat, jopa chit chat osaston alla. Morsiamen etsijöillekin edullisempaa lienee pitää topicci edes löyhästi aiheessa.
-UGH-
p.s. jos kismittää, palaute privana
Riikka1976
30.05.2013, 18:47
Kai se vaan pitää myöntää, että parempi olla yksin ja odotella 50 villitystä :D
Kaitsu67
30.05.2013, 18:52
Höh, onkos Savonpojat noin saamattomia vai kaikilla jo emännät???
Ujoja poikia taitaa olla. Harmi vaan kun täällä Pirkanmaalla ei noita vapaita emäntiä oo ilmottautunut. :P
Kaitsu67
30.05.2013, 22:50
Ujoja poikia taitaa olla. Harmi vaan kun täällä Pirkanmaalla ei noita vapaita emäntiä oo ilmottautunut. :P
Kyllähän toi Tirlittan sieltä teiltä päin täällä topicissa ilmoitteli itsestään tossa alkuvuodesta, etkös ollu hereillä? ;)
Kyllähän toi Tirlittan sieltä teiltä päin täällä topicissa ilmoitteli itsestään tossa alkuvuodesta, etkös ollu hereillä? ;)
Joo, mutta sehän sanoi jo löytäneensä miehen ja etsin _vapaita_ naisia. Ja kyllä hereillä oltiin alkuvuodesta if you know what I mean. ;)
Nopein ja paras tapa löytää vapaata naisseuraa on mennä lähialueensa baariin/ravinteliin ja iskeä sieltä.....saa rauhassa tutustua valikoimiin ja selviää nopeasti tuleeko toimeen kandidaatin kanssa vai ei......:cool:
Nopein ja paras tapa löytää vapaata naisseuraa on mennä lähialueensa baariin/ravinteliin ja iskeä sieltä.....saa rauhassa tutustua valikoimiin ja selviää nopeasti tuleeko toimeen kandidaatin kanssa vai ei......:cool:
Joo, ehkä Hesassa ja muissa isommissa kaupungeissa...
NorthRider
01.06.2013, 00:45
Baareista ei tyttöystävvää saa ja son vakta! :D Etitty on jo pari vuotta baareista, vaan aina saa palata kottiin tyhjin käsin :p eri se ob vissiin sielä helsingissä:D
No johan on kumma jos ei Tornion kokoisesta kaupungista löydy tyttöystävää, et ole ajanut rajan yli ja kokeillut dit tur där? Vois löytyä joku kiva Åsa sieltä......ruoho on monesti vihreämpää aidan takana.
Rapsutelkaa koiraa, niin pääsee paijaamaan mirriä.
Toki jos niin pöpelikössä että koiran kusettaja naaraita ei huudeilla pyöri, tai lenkittävät äijänsä metsästys rakkia niin lepo.
Naaras jolla koira, on tottunut säännöllisesti huomioimaan "elättinsä" ainakin sen kahdesti päivässä, ja ohi mennen rapsutukset päälle...
Lord of flies
01.06.2013, 09:31
Naaras jolla koira, on tottunut säännöllisesti huomioimaan "elättinsä" ainakin sen kahdesti päivässä, ja ohi mennen rapsutukset päälle...
No ei se koira (t) välttämättä tuo onnea. Kaks karvajalkaa juoksee jaloissa ja ite niitä saa ruokkia ja lenkkittää aika usein. Lisätkää tohon soppaan naaras joka on eläinten hoitoalalla töissä ja yksi kissa... ei siinä paljoa huomiota saa tämmönen kieroon kasvanut lapin mörkö.
Sun kantsii vinkata naaraallesi että tarvit enemmän rapsutusta kuin kotieläimet, neuvottelemalla yleensä asiat paranee....ja naisethan tykkää kun neuvotellaan.......:)
... terroristien kanssa voi neuvotella ... jne. ;)
:D:D:D
Mielestäni vertaus terroristiin aika huono, mitä tulee suomalaisiin naisiin, itsellä pelkästään myönteisiä:) kokemuksia. Kyllä suomalaiset naiset ovat ihan hyviä, hoitavat kodin ja lapset mallikkaasti. Hyvä somelaiset muijat!!!!!:)
hjuumoria, hjuumoria ...
... kyllä kotimainen Nainen on minunkin valinta !
NorthRider
10.06.2013, 14:47
No johan on kumma jos ei Tornion kokoisesta kaupungista löydy tyttöystävää, et ole ajanut rajan yli ja kokeillut dit tur där? Vois löytyä joku kiva Åsa sieltä......ruoho on monesti vihreämpää aidan takana.
Min tur i Haparanda är inte bra, eftersom jag gillar inte svenska tjejerna! Russians are much better ;) Ochin harasho :rolleyes: Sanoa vaan että: Ja ljubljuu tsibea, nii hommat on hoidosa :D Vaan kyllä mie taijjan silti ettiä vaan näitä suomineitoja... tai sitten en :p Kyllä sitä tarttis jonku että sitä vähän rauhottus tämä meno :eek:
Tirkmacine
12.06.2013, 19:56
Kirjottelin muistaakseen tammikuus heppatytöstä joka vei mua ja mun sy....en.
nyt ruottin traialis vkl:na,ni vei sillä aikaa kuteensa kämpästäni pois.vituttaa niin perkeleesti ku koko homma.tuli ihan puun takaa !!:mad:
Mitäs ny ? Pitäiskö ilmottautua tänne vaik ei huvittais ! laittaisko ison rattaan taas pyörii ja uutta matoo koukkuun ? vai mitä hä ?
Ei huvita ryypätäkkään ku masentaa.
auttaiskohan tähän näin leikkisästi sanottuna "irstas yhen illan kosto pano"
toki nainenkin viel puuttuu !!
VOLIATTI
12.06.2013, 21:16
tokkopa tuo kostopano auttaa, eipä tuo taida daamia tuoda takaisin. uusi mato reikään niin voi tulla parempi mieli:D kesä on vasta alussa, ja muiststa että helsingin kallio on hyvin lähellä jos ei muuten natsaa :eek:
Tirkmacine
12.06.2013, 21:25
tokkopa tuo kostopano auttaa, eipä tuo taida daamia tuoda takaisin. uusi mato reikään niin voi tulla parempi mieli:D kesä on vasta alussa, ja muiststa että helsingin kallio on hyvin lähellä jos ei muuten natsaa :eek:
ajattelin juurikin samaa !!! siis kesästä:D
Riikka1976
13.06.2013, 18:24
No kävipä Tirkmacinelle paskasesti...Mutta elämä on ja etiä päi vaan :)
Tirkmacine
13.06.2013, 22:13
Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä !!:)
erkkaa lapaan ja verkot tötterölle !!!:eek:
Riikka1976
15.06.2013, 14:05
No juur näi, mitä ei Makkaiveri-teipillä ja sikafleksillä saa korjattua, se on lopullisesti rikki..:D
Kaitsu67
16.06.2013, 00:11
Eikös Savon offarit ole deittimiehiä (?), pitääkö ihan täältä Etelästä pelastaa tilanne kun Jussina ollaan Mikkelin lähistöllä :D, Riikka wink ;)
No juur näi, mitä ei Makkaiveri-teipillä ja sikafleksillä saa korjattua, se on lopullisesti rikki..:D
Ne on vaan ujoja mikkelissä mökillä juhannus kanssa.
Riikka1976
17.06.2013, 08:10
Me tytsyt ollaan Jussina kiltisti kotona..:D
Kaitsu67
18.06.2013, 00:05
No höh...ja toi Jouskari00:kin on näköjään hävinnyt palstalta kokonaan :(
Riikka1976
18.06.2013, 08:06
Aikasempi mato se linnun nappaa :D Taijat olla vähän jälkijunassa mökkiseuran haussa Kaitsu ;)
hj 60/61
26.06.2013, 21:58
Täältä palstalta saa apua mitä monimutkaisimpiinkin ongelmiin, mut tää piti sit hoitaa ilman kanssa offareiden apua... No, ei se haittaa, et löytyi joku jostain...:D:D:D:D
NorthRider
31.07.2013, 21:54
ainakkaan rajavartiostossa olo ei oo helpottanu heilan ettintää. Vissiin se häätys olla vähintään kadetti että armeija jotenkikkaan toimis avun antajana :D eli jos tuota meri-Lapin alueelta joku n. 20v tyttö on nii voi ilmotella itsestään. Ja ivalon tytöt voi kans hihkasta kun tällä hetkellä siellä paljon aikaa vietän palveluksesta johtuen :)
NorthRider
31.07.2013, 21:56
ja sen verran vielä, että rajan miehet on kovia, mutta kivoja;):)
Riikka1976
01.08.2013, 08:54
Kyllä se taitaa vaan olla niin, että merivartiosto ja laivaston miehet on ykkösiä... :D
Kaitsu67
01.08.2013, 09:13
Kyllä se taitaa vaan olla niin, että merivartiosto ja laivaston miehet on ykkösiä... :D
NorthRider
01.08.2013, 19:09
pittää vissiin pistää siirtopaperit vetämään :D:D
pittää vissiin pistää siirtopaperit vetämään :D:D
Jaa laivastoon, Kallaveelle :eek:
Laivaston miehet purkissaan tappituntumalla, kovia...? :p
-Nehän nyt puutteessaan nussii kaikki kaksijalkaiset, tikapuista lähtien! :rolleyes:
Kaitsu67
01.08.2013, 22:59
Alkaa mennä vähän off - topiciksi taas.....
NorthRider
02.08.2013, 14:20
rajamies on kovamies! :p pietettään tämäki asiallisena topikkina vaikka naisista puhutaankin.
henki=hyvä, kunto=kova, raja=karhu :D
^^spesialisti^^
30.08.2013, 22:25
kai minäki tänne tuun....saatana.
Älä vaan kerro itsestäsi liikaa :D
Oli kyllä hieno avaus :D
Byrocrat
01.09.2013, 11:03
^^spesialisti^^
Aktiivijäsen
muija lähti käveleen...nyt on ainaki koko tontti mun käytössä.ja saapaha nähä vielä perillisiäki, niin elämä hymyilee...
01.09.2013, 16:36
Jollain offarilla ainakin vissiin natsannut heppatytön kanssa, kuka tunnustaa? :D
Eilen aamupäivällä Kuruun mennessä "offihojo" vastaan Hämeenlinna/Tampere-motarilla etelään hevoskärry koukussa!! :D :D :D
Gary Grand
25.09.2013, 14:02
Heitetään ittensä tännekin..
Eropaperit lähetin viimein, pitkän liiton jälkeen.
Saa nähä kannattiko tänne ees tulla, kun heti nappasi kiinni kun pyysin seuraani yhtä ihmistä..
Ja treffeillä tunnusti harrastavansa ratsastushommia..:D Meinasin revetä..
Tulen ja testaan topikin toimimattomuutta? :D
Heitetään ittensä tännekin..
Eropaperit lähetin viimein, pitkän liiton jälkeen.
Saa nähä kannattiko tänne ees tulla, kun heti nappasi kiinni kun pyysin seuraani yhtä ihmistä..
Ja treffeillä tunnusti harrastavansa ratsastushommia..:D Meinasin revetä..
Onx kuula rasvattu?:D
Tuli täs mieleen hatara muistikuva et oliko täältä joku linkki/yhteys jollekki toiselle foorumille mis on jotai heppatyttöjä :D eihän tää muuten rokkaa tää topikki ku varmaa 98%offareista on karvanaamoja :D
hj 60/61
25.09.2013, 19:58
Tuli täs mieleen hatara muistikuva et oliko täältä joku linkki/yhteys jollekki toiselle foorumille mis on jotai heppatyttöjä :D eihän tää muuten rokkaa tää topikki ku varmaa 98%offareista on karvanaamoja :D
Jossain alussa päin oli joku linkki heppafoorumille... Onnee metsästykseen...;):D:D:D
Tomppaa_
25.09.2013, 20:10
Mut eiks se men-tu-men homma oo nykyään kovasti in? Uskalla olla erilainen :D
Kaitsu67
25.09.2013, 20:14
Jossain alussa päin oli joku linkki heppafoorumille... Onnee metsästykseen...;):D:D:D
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1808498&t=1808498
ja
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=647961&t=624946
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=649412&t=648503
Sinne vaan nostoa topicceihin :D
BLAAARGLGLGLHHHH :(:(:(:(:(:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad::mad:
BLAAARGLGLGLHHHH :(:(:(:(:(:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad::mad:
Ei kerta homoo tee, ja kympistä nollaantuu? ;)
Täällähän alkaa ukkoja tippuun kaapeista vallan hurjasti :D:D
Senki verran vielä helpottaa että se ei oo homoa jos pallit ei koske ;)
Gary Grand
26.09.2013, 07:33
Täällähän alkaa ukkoja tippuun kaapeista vallan hurjasti :D:D
Vai olisko peräkammareista?:D
Nuo sällien H-poikajutut ei kyllä oikeen iske.:mad: ..jossain menee raja. Eiköhän se jonain päivänä löydy.:D
Ei, kuula ei ole rasvattu. Meinasin vetää ihan kuivalla?
Voe vi..u että repesin! :D :D
Ei kerta homoo tee, ja kympistä nollaantuu? ;)Hyi helv*tti!!!!!!!:mad::mad::mad: alkaa meneen jo aika offtopikiksi.Sori etten jaa teidän fantasioita :D
Hyi helv*tti!!!!!!!:mad::mad::mad: alkaa meneen jo aika offtopikiksi.Sori etten jaa teidän fantasioita :D
Entäs oisko sellainen ladyboy siinä rajoilla :D
täält laidalt on helppo huudella, mutta miksköhän taas niitä neitsyitä ei juurikaan topiccissa näy?
Gary Grand
27.09.2013, 07:49
täält laidalt on helppo huudella, mutta miksköhän taas niitä neitsyitä ei juurikaan topiccissa näy?
Eiköhän noita nahka-morsioita kohta ala ilmaantuun, kun juttujen sisältö on mitä on.
Eikös se mene vanhan viisauden mukaan niin että; "Siitä puhe mistä puute"
Jonkun aikaa viestit ollu sellaisia että pitää vilkaista sivun ylälaidasta aihe että edes muistaa sen:D Luokittelisin itse nää b-rapun jutut "pelleprovoksi", pieni epäilys noussut siitä myös että heppatytöistäkin osa on karauttanut jo horisonttiin pölypilven saattelemana? Jos jollain sateenkaarihemmolla ajatus tehdä tässä arhinmäet, niin sopisko ettei kuitenkaan...aukee sellainen juupaseipäs mutaspoori että sinne hukkuu koko topikki morsiamineen kaikkineen. Ja ilman herneitä tässä tuumailen, itelläkin molempia sateenkaaria kaveripiirissä eikä heitäkään haittaa että a-rapussa ikäni asutellu:)
^^^^
x 2
erittäin hyvin sanottu !
Kuka uskaltaa avata tasa-arvon nimissä "offarille isäntä" tjsp -topicin?
Vai pitäskö se olla "kumppani"...?
En tiiä ku oon polonen suppea hetero :O
Ootas hetki ku miä viel pari kohvia nautin.:D:D
Kaitsu67
27.09.2013, 21:53
Vai pitäskö se olla "kumppani"...?
En tiiä ku oon polonen suppea hetero :O
:D :D :D
Jokohan on liian myöhäistä, heppatytöt on varmaan karauttaneet auringonlaskuun muille palstoille jo muutama viesti aikasemmin :D
hj 60/61
27.09.2013, 22:53
:D :D :D
Jokohan on liian myöhäistä, heppatytöt on varmaan karauttaneet auringonlaskuun muille palstoille jo muutama viesti aikasemmin :D
No olisko niistä sit ees mitään toivoo saada morsianta, jos eivät huumoria ymmärrä. Siis kait huulen heittona noi "B-rapun" jutut... Mut faktahan on se, että homoilu on miesten hommaa, siinä on vaan naiset tiellä...:eek::D:D:D Ni, ja ite käyn "B-rapussa" vain vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa...:rolleyes::eek::cool:
Tomppaa_
01.10.2013, 19:37
Tsot tsot, synttärit on mulla elokuun 25. :o:eek::D
Kyllä niitä heppa tyttöjä viel offarit kiinnostaa multa just yks kyseli et löytyisköhän jostain offi PRINSSIÄ lämmittämään kun on talvi tulos ja kaikkee :D:D
niin ja kyseisen heppa tytön kiinnostus offareihin lähti kun oli kisoja kattomas ja pääsi auton kyytiin
Kaitsu67
08.10.2013, 09:12
yks kyseli et löytyisköhän jostain offi prissiä lämmittämään kun on talvi tulos ja kaikkee :D:D
Tarkoittiko toi "prissiä" offi PRINSSIÄ vai PIRSSIÄ :D
Tarkoittiko toi "prissiä" offi PRINSSIÄ vai PIRSSIÄ :D
offi PRINSSIÄ se Tarkoitti perkules tarris opetella kirjoittamaankin ni ei tartis AINA hävetä :D:D:D:D:D:D:D
Kyllä niitä heppa tyttöjä viel offarit kiinnostaa multa just yks kyseli et löytyisköhän jostain offi PRINSSIÄ lämmittämään kun on talvi tulos ja kaikkee :D:D
niin ja kyseisen heppa tytön kiinnostus offareihin lähti kun oli kisoja kattomas ja pääsi auton kyytiin
No mitäs teikäläinen siihen? "Tuolta offipalstalta niitä löytyy..." ja pimatsu ulos...:D
Gary Grand
08.10.2013, 12:36
No mitäs teikäläinen siihen? "Tuolta offipalstalta niitä löytyy..." ja pimatsu ulos...:D
:D kyllähän vapaudestaan saa pitää kiinnikin?:D
kerroin et eiköhän niitäkin löydy :D:D:D
Ja minähän en ollut se jota hän tarkoitti meitä kun yhdistää jo tuo palokunta jonka hommissa tytteli minun kanssani siellä oli joten kutsuin hänet saunailtaankin:D:D:D ettimään sitä sopivaa mut ei piru vie siltä sitä löytäny :D:D
Gary Grand
19.10.2013, 19:42
Pistetääs omia teknisiä tietoja..
Reilu nelikymppinen(jarlaa siteeraten)
Lisääntymistarve tyydytetty
Omaa maata on sopivasti, vaikka hevosille ;-)
mikkoimp
25.10.2013, 21:25
....Reilu nelikymppinen(jarlaa siteeraten)....
kai sitten pitää itse kertoa olevansa se toinen, eli vajaa kolmekymppinen :D
on nuo vaan niin hyviä :D
Bänkster
04.11.2013, 12:35
"Hyvin kehittynyt, tasapainoinen, ryhdikäs, hieman paahteinen... lämmin... sopii myös seurusteluun..."
Meillepä tulee heppatyttö tänään taas saunomaan.. En kyllä heppafoorumilta löytänyt :p
Ja likka muuten ajaa Jeepillä, kehityskelponen yksilö. :)
eiks kukaan uskalla kuvia julkaista ? ;)
... ei vaan hyvä että löytyy kumppaneita !!!
Tää on vasta koeajossa.. :rolleyes:
Ei mennä kirkolle huutelemaan. :D
Meillepä tulee heppatyttö tänään taas saunomaan.. En kyllä heppafoorumilta löytänyt :p :)
Munkin luokse tulee silloin tällöin heppatytön jalkojen välistä jotain.
Ei tosin saunomaan kun on saunonut jo. Jokohan arvaatte :).
Löyty K-kaupan makkaratiskiltä, eli ravihevoset laukkasivat meetvurstina paikalle :)
Löytyisköhän Itä-Suomesta parikymppiselle omaa offaria?:rolleyes:
Pirkanmaalta löytys yks nuori ainakin. :rolleyes:
Pirkanmaalta löytys yks nuori ainakin. :rolleyes:
nuori vai muori :eek: :confused::confused::confused:
NUORI. Eli mies
sen mie tiesin :cool: ,, kunhan seuraa hakevan kansan takia huutelin.. :D :cool: :D
Kaitsu67
14.11.2013, 00:26
Meillepä tulee heppatyttö tänään taas saunomaan.. En kyllä heppafoorumilta löytänyt :p
Ja likka muuten ajaa Jeepillä, kehityskelponen yksilö. :)
No jopas nappasit unelmapimun! :)
Ei kyllä vissiin löytynyt täältä offarille morsian palstaltakaan :p
Tourinki
14.11.2013, 07:35
Muutaman tovin tätä sivusta seurannu, ihan vaan mielenkiinnolla :D
Löytyisköhän Itä-Suomesta parikymppiselle naispuoliselle omaa offaria?:rolleyes:
Karjalan puolelta saattais vaikka löytyäkin ;)
Eipä maisemanvaihtokaan hullumpi idea ois ;)
Löytyisköhän Itä-Suomesta parikymppiselle naispuoliselle omaa offaria?:rolleyes:
Itä-Suomi ja REILU kolmekymppinen ;)
Tomppaa_
14.11.2013, 19:52
Säännöllisen epäsäännöllisesti Etelä-Karjalassa käyvä parikymppinen wink wink;);) Annappa hyvä syy muuttaa takas :rolleyes:
Pohjois-Savostakin saattaisi löytyä... ;-)
No jopas nappasit unelmapimun! :)
Ei kyllä vissiin löytynyt täältä offarille morsian palstaltakaan :p
Ei löytynyt täältäkään ei. Ainut hankaluus on , että oon allerginen hevosille :D:D:D
Mutta voihan sen kylään aina välillä pyytää (tai oikeestaan tuo kyselee ihan itsekin että koska sopisi) , kun käyttää sen vaan saunassa niin hevosen pölyt jää sinne. :rolleyes:
mettäsika
16.11.2013, 19:12
Etelä-savosta löytyis -76 syntyny vapaa offari ;) ja paketissa tulis mukana 1kpl. 4v offarin alkuja
Nyt vaan kaikki sivusta seurailijat liikkeelle joilla asia ajankohtainen, tulee heti elämää topikkiin:)
Omalla kohdalla samaa kaviouraa heppatytön kans jo yli 31 vee ja offarin-offarin offareitakin muutama sekä vähän alle kaks vee heppatytön alku, eli kyllä natsaa. Välillä on kuraa ollu uralla mutta aina sovittu että kimpassa vinssaillaan.
OT: Missä suhteessa 4x4 kikotin on parempi kun heppa? No siinä ettei syö jouten ollessaan. Monessa muussa ominaisuudessa karvanelikko menee menojaan...
OT: Missä suhteessa 4x4 kikotin on parempi kun heppa? No siinä ettei syö jouten ollessaan. Monessa muussa ominaisuudessa karvanelikko menee menojaan...
Siinä, että niiden hilseily ei aiheuta mulle kutinaa ja vuotavaa nenää.. :D
ilmoittaudun taas :D:D:D:D:D oli verrattain lyhyt kokeilu :D:D:D:D