View Full Version : Offarille morsian
Muutaman tovin tätä sivusta seurannu, ihan vaan mielenkiinnolla :D
Löytyisköhän Itä-Suomesta parikymppiselle naispuoliselle omaa offaria?:rolleyes: Ohan täälä näitä ;) Riippuu tietysti kuinka laaja käsite itä suomi on :D
Muutaman tovin tätä sivusta seurannu, ihan vaan mielenkiinnolla :D
Löytyisköhän Itä-Suomesta parikymppiselle naispuoliselle omaa offaria?:rolleyes:
Hep! :)
OT: Missä suhteessa 4x4 kikotin on parempi kun heppa? No siinä ettei syö jouten ollessaan. Monessa muussa ominaisuudessa karvanelikko menee menojaan...
Heppa, tuo kauroja hauskasti rouskuttava epeli.
Ominaisuudet:
-Täysnahkaverhoilu
-Runko-ohjaus
-Aktiivijousitus
-Jatkuva neliveto
-Automaattilukot
ja kaikki vakiona :eek:
Kaitsu67
19.11.2013, 13:50
Heppa, tuo kauroja hauskasti rouskuttava epeli.
Ominaisuudet:
-Täysnahkaverhoilu
-Runko-ohjaus
-Aktiivijousitus
-Jatkuva neliveto
-Automaattilukot
ja kaikki vakiona :eek:
Ja sehän on lisäksi vapari eli vapaastihengittävä, ei rikkoutuvia turboja tms ;) panssaroinnit puuttuu, mutta maavaraa ja kahluusyvyyttä löytyy riittävästi :D
Nivelissä lisäksi kestovoitelu! :p
Ja kartaanis löytyy liukuvaraa!! :D
Tosin kauramoottorin ilmansaanti taitaa loppuu aiemmin kuin ohjastajalla.
Tosin kauramoottorin ilmansaanti taitaa loppuu aiemmin kuin ohjastajalla.
Saahan kauramoottoriinkin asennettua aftermarket snorkkelin :D on tärkeää muistaa, että hepassa on vakiona keskellä ponttooni joka kelluttaa kulkinetta, ja ne 4 all terrainia vetää vedessä myös ilman pohjakosketusta. Ainoa menoo haittaava seikka on urospuolisilla takariipukkeet, jotka saattavat harrata vastaan syvissä spooreissa
Kekkeruusi
19.11.2013, 16:41
Saahan kauramoottoriinkin asennettua aftermarket snorkkelin :D on tärkeää muistaa, että hepassa on vakiona keskellä ponttooni joka kelluttaa kulkinetta, ja ne 4 all terrainia vetää vedessä myös ilman pohjakosketusta. Ainoa menoo haittaava seikka on urospuolisilla takariipukkeet, jotka saattavat harrata vastaan syvissä spooreissa
Repesin :D missä se tykkää nappi on :D :D
Kaitsu67
19.11.2013, 17:08
Ainoa menoo haittaava seikka on urospuolisilla takariipukkeet, jotka saattavat harrata vastaan syvissä spooreissa
Toihan on jo heppapiireissä huomattu ja modifoiduissa "R" eli ruuna -malleissa noi takariipukkeet on poistettu :eek: :p :D
Tomppaa_
19.11.2013, 19:06
Toihan on jo heppapiireissä huomattu ja modifoiduissa "R" eli ruuna -malleissa noi takariipukkeet on poistettu :eek: :p :D
Mut ne ajaa modiluokas
Mut ne ajaa modiluokas :D:D:D:D:D Loistavaa tilannehuumoria!! :D:D:D Hyvä sinä :D:D:D
Mutta hyvin samankaltaisia nuo diesel ja -kauramoottorit:rolleyes: Palstallakin kysellään aina pakopaineita, samoja ongelmia pohditaan myös kauramoottoreissa http://www.luontoaidinhevoset.com/keskustelu.html/2701?p=1&c=
Myös kummelista opin sen, että styroksin syöttäminen kauramoottoriin vastaa liian nitrometaanin lisäämistä dieselkoneeseen, sitten kailahtaa :eek:
Erona tietenkin se että diisselistä lentää veivi pihalle, kauramoottorissa veivi on jo valmiiksi ulkopuolella :cool:
Myös ylläpitokustannukset on molemmissa kalliit. maasturissa dieselvero ja vakuutukset, kauramoottorissa heinät jne.
maasturin kuluja voi toki pienentää laittamalla sen seisontaan. Toki hevosenki voi mutta se välttämättä oo kovin kivan näköstä...
Sitten jos vertaa bensa ja kauramoottoria niin näiden lisäksi yhteistä on mm. takapotkun vaara, jos sytytys on liian aikasella :rolleyes:
tartteex miunki tän ilmottautua ? .. :confused:
tartteex miunki tän ilmottautua ? .. :confused: Joo kannattaa, siis offarille morsian topikin maine naisten keskuudessa on huima(??)
Joo kannattaa, siis offarille morsian topikin maine naisten keskuudessa on huima(??)
tai sit OOR NOT :eek::eek:
tai sit OOR NOT :eek::eek:
tarttis varmaa ajaa jollain humpalla tms niin köyhäkin kelpais.. :eek::eek:
Gary Grand
20.11.2013, 08:16
Tää mun elo tämän nykyisen ratsastajan kanssa alkaa näyttää siltä, että "case closed".:cool:
Kaikki ne onnettomat, jotka yritti yhteyttä ottaa, mutteivat ilmeisesti ruuhkaisten linjojen, tai myrskyvahinkojen takia päässeet läpi, voivat etsiä seuraavaa tilaisuutta.
Kaitsu67
20.11.2013, 09:34
Joo kannattaa, siis offarille morsian topikin maine naisten keskuudessa on huima(??)
Joo, on täällä vissiin todistettavasti ainakin 3 kauniimman puolen edustajaa käynyt onneaan kokeilemassa :rolleyes:
Nimimerkillä "linjat kuumina" :D:D:D vai oliko se linjat poikki :p
eliittikumppani vai mikä se oli se sivusto mitä telkkaris mainostetaan nii eiktää oo vähä samaa sarjaa ;)
eliittikumppani vai mikä se oli se sivusto mitä telkkaris mainostetaan nii eiktää oo vähä samaa sarjaa ;)
No vähintäänkin samaa sarjaa. :D Kaikesta huolimatta, lisäämpä nyt omankin "ilmoittautumisen". :rolleyes: Yksi 25-vuotias offari lisää tyrkylle.
pahapaimen
20.11.2013, 20:23
Päivän parhaat naurut:D
Kaitsu67
20.11.2013, 21:45
Njoo, täähän alkaa olla aika off topic-säie mut ei kait se haittaa kun ne "morsiammet" vissiin surffailee ihan muilla palstoilla :( :eek: :D :D :D
Njoo, täähän alkaa olla aika off topic-säie mut ei kait se haittaa kun ne "morsiammet" vissiin surffailee ihan muilla palstoilla :( :eek: :D :D :D
... onpa kumma juttu :rolleyes:
Kyllä tääläki surffaaloo näköjää :) ainaki yks yhteydenotto tullu tätäki kautta :D
Edit: Ihme sinänsä kun ottaa huomioon kuinka typerät jutut mulla on :D Vai onkohan kiinnostusta herättänyt asiantuntevat NiRuNaRu-opetusvideot :D:D:D:D:D
Jabalauta.. 31 sivuu ilmotuksia ja 1 saanut yhden yhyteyden oton.. :rolleyes:
Pitäsköhän munkin sitten asettua jononjatkoksi? :p
Juttujen taso ei ainakaan parane.. :D
Jabalauta.. 31 sivuu ilmotuksia ja 1 saanut yhden yhyteyden oton.. :rolleyes:
Pitäsköhän munkin sitten asettua jononjatkoksi? :p
Juttujen taso ei ainakaan parane.. :D
Vuodesta 2007 on tosiaan etsitty apukuskeja, kyllä se aika vaan lentää. Kovin tehokkaaksi ei tätä tarinaa kyllä voi kehua :D
Mutta ei lannistuta, ilmoja kehiin rohkeasti.
Kaitsu67
23.11.2013, 17:59
Pitäis olla treffiauto vissiin erikseen :D
http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20131123033167263_v1.shtml
Pitäis olla treffiauto vissiin erikseen :D
http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20131123033167263_v1.shtml
Hieman OT, mutta mä kerran suututin yhden tuningheebon joka tuli tekemään lähempää tuttavuutta toteamalla täältä opitun mietelauseen "Vain kääpiöt madaltaa autojaan".
Hieman OT, mutta mä kerran suututin yhden tuningheebon joka tuli tekemään lähempää tuttavuutta toteamalla täältä opitun mietelauseen "Vain kääpiöt madaltaa autojaan".
kerroit sentään totuuden :cool:
toki itsekin olen joskus nuorena ja tyhmänä syyllistynyt tuohon madaltamiseen.. :eek:
enää olen vaan se piste sieltä perästä.. ;)
Bänkster
24.11.2013, 18:06
Miten tuosta voi kukaan suuttua kun sanojana on melkoinen miniatyyriolento itsekin :D ;) Olisit kysynyt vain "minuako varten madalsit?" :p <3
Täytyy pitää mielessä moinen kommentti ;)
Kaitsu67
19.12.2013, 14:03
:D
Linkitetäänpäs tämä risteilyajatus tähän topicciin :D
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=1080422#post1080422
Linkitetäänpäs tämä risteilyajatus tähän topicciin :D
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=1080422#post1080422
Onko tämä silleen sopivasti homoa :D:D:D
Kaitsu67
19.12.2013, 23:23
Onko tämä silleen sopivasti homoa :D:D:D
Mitäs homoa siinä on jos heppatytöt yritetään saada samaan paattiin? :confused: ;)
Et vissiin klikannut linkkiä ja nähnyt mikä ketjun kohta siinä oli.... :D
Mitäs homoa siinä on jos heppatytöt yritetään saada samaan paattiin? :confused: ;)
Et vissiin klikannut linkkiä ja nähnyt mikä ketjun kohta siinä oli.... :D
Mulle tuli mieleen jotta emäntää vailla olevat offarit lähtee keskenään laivalle ja se on pikkusen homoa :D
Ex_inkkari
20.12.2013, 14:28
Mulle tuli mieleen jotta emäntää vailla olevat offarit lähtee keskenään laivalle ja se on pikkusen homoa :D
Ilmoitukseen pitää laittaa että risteily äijien kesken, mutta ei homolla tavalla :)
Ilmoitukseen pitää laittaa että risteily äijien kesken, mutta ei homolla tavalla :)
ei,EI, ei. Vaan miehekkäällä latino tavalla...ay!
Mjaaha.. Tämä offari muuttaa jeepillä ajavan heppatytön kanssa saman katon alle.. Bonuksena saan tietysti toimia Jeepin mekaanikkona.. :o
Gary Grand
29.01.2014, 13:39
Mjaaha.. Tämä offari muuttaa jeepillä ajavan heppatytön kanssa saman katon alle.. Bonuksena saan tietysti toimia Jeepin mekaanikkona.. :o
:cool: Ei huono valinta.. Jeepit on melkeen yhtä kivoja rassata kuin nuo.. Siis..:o:p
Niitäkin on vaan kiva näprätä!:D
:cool: Ei huono valinta.. Jeepit on melkeen yhtä kivoja rassata kuin nuo.. Siis..:o:p
Niitäkin on vaan kiva näprätä!:D
Siis heppoja vai :D
Gary Grand
29.01.2014, 14:24
Siis heppoja vai :D
Mitä heppoja?!? :eek: :D
Bonarinahan tässä on se, että tytöllä on oma talli, jossa lämmin konehalli ja 7 hehtaaria metsikköä.. yksi mekaaninen nelikko on jo siirretty tutustumaan luomuversioihin ja maastoon.. :p
Gary Grand
30.01.2014, 09:42
Bonarinahan tässä on se, että tytöllä on oma talli, jossa lämmin konehalli ja 7 hehtaaria metsikköä.. yksi mekaaninen nelikko on jo siirretty tutustumaan luomuversioihin ja maastoon.. :p
Kaikista hyvistä ulkoisista avuista huolimatta toivon TODELLA sun tehneen valinnan muilla perusteilla.:D
Mjaaha.. Tämä offari muuttaa jeepillä ajavan heppatytön kanssa saman katon alle..
Hyvännäkönen heppatyttö? Kuvia?
Vaan panitteko merkille - tai lähinnä kertoivatko morsiamenne - että Maajussille morsian -sarjassa oli maajussi millä oli melko katu-uskottavaan setappiin rakennettu HJ (?)
Kaitsu67
30.01.2014, 15:11
Kaikki xxxxxx:lle - morsian, viidakon ja maatilan prinsessat ym. vastaavat ohjelmat on kyllä ihan katsomatta, aikansa voi käyttää kyllä huomattavasti paremmin ja hyödyllisemmin :rolleyes:
POIKKEUS olisi jos töllöstä tulisi ohjelmat Offarille Morsian tai Offariprinsessat tai Offarin ja Heppatytön metsäseikkailut :p :D
Hippanoppa
30.01.2014, 18:29
Kaikki xxxxxx:lle - morsian, viidakon ja maatilan prinsessat ym. vastaavat ohjelmat on kyllä ihan katsomatta, aikansa voi käyttää kyllä huomattavasti paremmin ja hyödyllisemmin :rolleyes:
POIKKEUS olisi jos töllöstä tulisi ohjelmat Offarille Morsian tai Offariprinsessat tai Offarin ja Heppatytön metsäseikkailut :p :D
No ei muuta ku maikkarille tai neloselle vihjettä tuollaisesta ohjemafoorumista ;)
Kaikista hyvistä ulkoisista avuista huolimatta toivon TODELLA sun tehneen valinnan muilla perusteilla.:D
:p
No kuvaa en viitti tänne laittaa, mutta helposti naiseksi tunnistaa. :rolleyes:
Liki parikymmentä vuotta treenannut/kilpaillut esteratsastusta. Ootko koskaan nähnyt lihavaa esteratsastajaa. :eek:
Joo ja ammatiltaan ampulanssin ensihoitaja. Mun tapauksessa sekin katsotaan kai eduksi.. :D
:p
No kuvaa en viitti tänne laittaa, mutta helposti naiseksi tunnistaa. :rolleyes:
Liki parikymmentä vuotta treenannut/kilpaillut esteratsastusta. Ootko koskaan nähnyt lihavaa esteratsastajaa. :eek:
Joo ja ammatiltaan ampulanssin ensihoitaja. Mun tapauksessa sekin katsotaan kai eduksi.. :D
Ja veit reffeille kulmakorpeen tuossa viimevuoden puolella.. ;) Vai oliko sama likka edes?
Kaitsu67
31.01.2014, 00:14
No ei muuta ku maikkarille tai neloselle vihjettä tuollaisesta ohjemafoorumista ;)
Taitais katsojaluvut olla kuitenkin liian pienet, tai mistäs sitä tietää...:rolleyes:
Hippanoppa
31.01.2014, 15:28
Taitais katsojaluvut olla kuitenkin liian pienet, tai mistäs sitä tietää...:rolleyes:
No siinä pitäs olla riittävän hyvä idea millä saatas niitä katsojia. Esim. niin et nainen kuskattas keskelle korpea ja offarijoukko pääsis sit sitä pelastaan sieltä :)
Ja sit katsojat sais äänestää seuraavan naisen joka sinne korpeen vietäs. Tai jotain tommosta :D
Gary Grand
31.01.2014, 15:29
Hyvä idea..
Saattais vaan mennä ihan hirveäks kilpa-ajoksi..:D
Hippanoppa
31.01.2014, 16:25
No ei sinne ny kaikki offarit kerralla tietenkään sais mennä naista pelastaan, vaan niitä ois joku rajoitettu määrä.
Vaikka joku 5kpl kerralla sais kilpailla kuka sen naisen pelastaa :rolleyes:
Eikun ryhmä offarien akkoja keskelle korpea minimaalisin varustein ja sitten offarit kilvan perään pelastamaan omansa ettei hanipöö vallan vilustu ja saa kuolemanpöpöä mikä vie hedelmällisyyden ja estää lisääntymisen ja sitten katkeaisi miljaardivuotinen Af Von Tötterströmin suku vailla perillisiä ja biljaardiomaisuus olisi testamentattu Af Von Tötterstöm XIV:n toimesta (vuonna 1712 ekr) maahanmuuttajille.
Olisi siinä vähän enemmän pontta vinssaushommiin kuin vaan siinä että 'olimpa eka paikalla ehe ehe en saa kyl tät muijaakaa mut olin silti eka!'.
Hippanoppa
31.01.2014, 17:41
Eikun ryhmä offarien akkoja keskelle korpea minimaalisin varustein ja sitten offarit kilvan perään pelastamaan omansa ettei hanipöö vallan vilustu ja saa kuolemanpöpöä mikä vie hedelmällisyyden ja estää lisääntymisen ja sitten katkeaisi miljaardivuotinen Af Von Tötterströmin suku vailla perillisiä ja biljaardiomaisuus olisi testamentattu Af Von Tötterstöm XIV:n toimesta (vuonna 1712 ekr) maahanmuuttajille.
Olisi siinä vähän enemmän pontta vinssaushommiin kuin vaan siinä että 'olimpa eka paikalla ehe ehe en saa kyl tät muijaakaa mut olin silti eka!'.
Tai sitten siinä kävis niin, et ne offarien omat akat jäis sinne korpeen kun offari pääsis siitä viimeinkin eroon :D ;)
Kaitsu67
01.02.2014, 22:57
No siinä pitäs olla riittävän hyvä idea millä saatas niitä katsojia. Esim. niin et nainen kuskattas keskelle korpea ja offarijoukko pääsis sit sitä pelastaan sieltä :)
Ja sit katsojat sais äänestää seuraavan naisen joka sinne korpeen vietäs. Tai jotain tommosta :D
:) Kuulostaa suunnitelmalta, sä olisit vissiin ensimmäinen vapaaehtoinen pelastettava? :p Ja eka offari valk.... öh kuraisella autollaan voittaa neidon omakseen :D
Hippanoppa
02.02.2014, 06:52
:) Kuulostaa suunnitelmalta, sä olisit vissiin ensimmäinen vapaaehtoinen pelastettava? :p Ja eka offari valk.... öh kuraisella autollaan voittaa neidon omakseen :D
Mä en usko et mua kovin iso joukko miehiä lähtis pelastaan, kun ulkonäkö on Matami Mimmin ja luonne Milla Magian tasoa, niin enköhän mä saisi sieltä metsästä kömpiä ihmisten ilmoille ihan omin avuin :D
Ja veit reffeille kulmakorpeen tuossa viimevuoden puolella.. ;) Vai oliko sama likka edes?
Ei. Se oli ihan kaveri vaan.:D tai sitten se edellinen silloin aikaisemmin.. tai jotain.. :rolleyes:
Tän kanssa käytiin kyllä pikaseen tän vuoden puolella piipähtamassa.
Nisseriina
03.02.2014, 13:30
Se ei pelaa joka pelkää...Öö en oo kyllä heppatyttö vaikka hepat on kivoja,mutta tässä talossa ne majailee kompaktimmassa koossa peltikuorien sisällä.Sitten on kai pakko tunnustaa kuinka vanhaksi sitä muuttuikaa yhdessä yössä kun tärähti 40v mittariin :eek: jessus...Maasturia ei enää oo..toistaseks. Romujen rassaaminen on mukavaa siks niitä tääläkin on..Perkele tää o vaikeeta.. Mettässä majaillaa Tampereen seudulla.
Kaitsu67
03.02.2014, 14:20
No niin T:reen poijjaat, näppikset kuumaksi... :D
Nisseriina
03.02.2014, 20:23
Ei o pelkoo mutta pitää sitä koittaa kaikkee paitti omaa siskoo ja kansantanhuja :D
No niin T:reen poijjaat, näppikset kuumaksi... :D
Veikkaan et esim talvisotaan saa treffit Nissen kans herkästi sovittua ;)
Nisseriina
04.02.2014, 11:18
Veikkaan et esim talvisotaan saa treffit Nissen kans herkästi sovittua ;)
Onnistuuhan se.Tarkotus ois lähtee sinne katteleen taas. :)
Nisseriina
07.03.2014, 17:49
Kyllä on ollu laiha saalis..vähä niinku lähtis ongelle..ei sintin sinttiä. Luvan kera kerrottakoon että saanen lisätä oikeen oikean heppatytön myös tähän samaan ilmoon kanssani jos hällä kävis parempi tuuri mutta väitti kiven kovaan ettei osaa tänne tulla ilmottelemaa itestää joten mun kautta joutunee sen verra asioimaa että saa kyseisen neidon yhteystiedot. Onko tosiaan niin että jos akka osannee ite korjata rakkineensa se o kauhistus?? Uteliaisuudesta pakko kysyä, mutta Evelle saalista oisko?? Jaa nii ja Eve on 38v.
Racingrabbit
07.03.2014, 18:15
Minä olen kyllä tullut yleensä hyvin toimeen heppatyttöjen kanssa... ;)
SD 4.4 TD
07.03.2014, 19:01
Jos muija osaa korjata omat kulkineensa niin se on ISO peukku, mulle kelpais kyllä kiitos nam!! ;)
Kesäkissaksi juu, mökki on Pälkäneellä ;)
Hippanoppa
07.03.2014, 19:59
Nisseriina kuule, ku mä luulen et ei nää offarit oikeesti mitään naista taho. Ne on niin rakastuneita niihi peltihärveleihinsä, et ei ehi naisia katella :D ;)
kyllä mä vanhana ja varattuna en voi kuin sanoa, että oon kovasti hämmästynyt !!! http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-shocked032.gif (http://www.freesmileys.org/smileys.php)
neitoset suorastaan kerjää treffeille, eikäkö muka mitään tapahdu http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-confused005.gif (http://www.freesmileys.org/smileys.php)
... mihin tää maa on menossa
Edellisestä kun pääsin eroon, päätin et seuraavan pitää ymmärtää kalastuksesta, metsästyksestä ja maastoautoista ;) harrastuksina. Aikas vähissä ovat olleet ;)
Edellisestä kun pääsin eroon, päätin et seuraavan pitää ymmärtää kalastuksesta, metsästyksestä ja maastoautoista ;) harrastuksina. Aikas vähissä ovat olleet ;)
Ymmärtäminen hyvästä itse harrastaminen (jokapaikkaanmukaantunkeminen) pahasta ;)
Heikki L
08.03.2014, 00:27
Älä Ny, kyllä mä oleen tykänny ku tuo on lähteny mukaan välillä Joo ei siis joka paikkaan....
Nisseriina
08.03.2014, 00:34
Minä olen kyllä tullut yleensä hyvin toimeen heppatyttöjen kanssa... ;)
No sellane tuossa olis tarjolla...tuleeko kaupat? :D :D
Nisseriina
08.03.2014, 00:37
Nisseriina kuule, ku mä luulen et ei nää offarit oikeesti mitään naista taho. Ne on niin rakastuneita niihi peltihärveleihinsä, et ei ehi naisia katella :D ;)
Ei sille si mitää voi..ei noi romut mullekka yhentekeviä ole että tasois ollaa :D
Nisseriina
08.03.2014, 00:45
Ja on todella harvoja ukkoja jokka sulattaa sen että akkaki voi tykätä pelata autoje ja koneiden kanssa.Aletaa epäilee kaikkee iha pimeetä ja kehdataa se sanookki viä.
Ja on todella harvoja ukkoja jokka sulattaa sen että akkaki voi tykätä pelata autoje ja koneiden kanssa.Aletaa epäilee kaikkee iha pimeetä ja kehdataa se sanookki viä.
No voi helvetti, tota ei tajuu.
Edelleen komppaan tota muutaman viestin takaista kommenttia et iso peukku siitä jos osaa (tai yleensä kiinnostaa) omien romujen korjaaminen:)
Mä oon kans päättäny et sit ku mä oon eronnu ni en ees yritä mitään kenenkään muun ku just jonkun hevosnaisen tai autoja ropailevan tai vanhasta musiikista pitävän kanssa yhtään mitään niin ei tuu sitä mielipahaa sitte:D
Nisseriina
08.03.2014, 01:13
No voi helvetti, tota ei tajuu.
Edelleen komppaan tota muutaman viestin takaista kommenttia et iso peukku siitä jos osaa (tai yleensä kiinnostaa) omien romujen korjaaminen:)
Mä oon kans päättäny et sit ku mä oon eronnu ni en ees yritä mitään kenenkään muun ku just jonkun hevosnaisen tai autoja ropailevan tai vanhasta musiikista pitävän kanssa yhtään mitään niin ei tuu sitä mielipahaa sitte:D
Siis minä oon niin saamarin tarkka siitä että en halua viiä autooka esim minkä korjaamolle jollei ole iha välttämätön pakko koska en luota siihe mitä ne sorkkii siihe..täytys olla kyttäämäs vieres ettei tyritä..joten o paras tehä ite ni tietää mitä o tehty ja miten..tietää sitte ketä syyttää jos menee joku pieleen :D :rolleyes: Apukin toki kelpaa ku sitä tarvitaa että en ny hampaat tanassa kimppuu käy että kukaa ei saa koskee :D :p
että en ny hampaat tanassa kimppuu käy että kukaa ei saa koskee :D :p
No joo en mie ny sitä meinannukkaa, muttakun nykyisillään en kyllä montaa naista tunne ketä viittis itte tehä autolleen muuta kun tilaa huoltoajan korjaamolta ja sitten ku mä itte ropaan ruiserii tai jeeppii tallissa ni ollaan naama väärinpäin ku mä en haluu kattoo emertaalia telkkarista vaan oon mielummin tallissa:D no joo on tietysti vähän kärjistettyä tämä:p
No joo en mie ny sitä meinannukkaa, muttakun nykyisillään en kyllä montaa naista tunne ketä viittis itte tehä autolleen muuta kun tilaa huoltoajan korjaamolta ja sitten ku mä itte ropaan ruiserii tai jeeppii tallissa ni ollaan naama väärinpäin ku mä en haluu kattoo emertaalia telkkarista vaan oon mielummin tallissa:D no joo on tietysti vähän kärjistettyä tämä:p
Etsii vain, voihan sellainenkin löytyä :D
Nisseriina
08.03.2014, 01:32
Juu mutta tajuan kyllä pointin.. :D
Ja lisättäköön vielä että se yhteinen tekeminen mun mielestä sen hyvän parisuhteen tekee, eli jos molemmat tykkää matkustella ulkomaila tai lasketella lapissa niin se on hyvä ja ei siinä mitään mut jos siinä kohtaa ne kemiat että tekniikkakin kiinnostaa niin hyvä. Yks kaveri pitää sen emännän kans hevostilaa Janakkalassa ja se nainen on toimistotöissä, mut ei kotona todellakaan mikään hienohelma ja se on hienoo se:cool:
Molemmat tykkää puuhastella kotona kaikkee sekä hevosten että raktorihommien kanssa, että sikäli.
Kyllä miun emäntä on aina mukana ku Patrolliin syöttöjä lisäillään.
Kyllä miun emäntä on aina mukana ku Patrolliin syöttöjä lisäillään.
Ei työkään niitä syöttöjä loputtomiin lisää.
Ei työkään niitä syöttöjä loputtomiin lisää.
Tää nyt oli vaan semmonen vertauskuva. Ois pitäny kirjottaa"aina kun säädetään"
Onhan tuolla hallissa ollut monia muitakin koneita säädössä. Useamman sorttista volvoa, ford, mf, zetor, mb ym. ja emäntä mukana. Yli 20v jo säädelty.
Tää nyt oli vaan semmonen vertauskuva. Ois pitäny kirjottaa"aina kun säädetään"
Onhan tuolla hallissa ollut monia muitakin koneita säädössä. Useamman sorttista volvoa, ford, mf, zetor, mb ym. ja emäntä mukana. Yli 20v jo säädelty.
Joo ja nimimerkillä mulla oli toi sama emäntä jo mopoaikana mukana pajalla säätämässä, mut ei oo enää myöhemmin kiinnostannu mikään tekninen ja kun ei oo itte hienostelijatyypiksi ni ei oikeen onaa. Mut joskus oi niitä aikoja:D
Nisseriina
08.03.2014, 02:55
Kesäkissaksi juu, mökki on Pälkäneellä ;)
Eihä kesäkissiä saa ottaa :D
Lord of flies
08.03.2014, 02:59
^Saahan aina kesäkisun ottaa...
Mutta siitä pitää pitää huoli myös talvella :D
Nisseriina
08.03.2014, 03:01
^Saahan aina kesäkisun ottaa...
Mutta siitä pitää pitää huoli myös talvella :D
Saivartelija :D :D :D :p
Nomut se mikää kesäkissa sitte oo enää:D Vai meinaaks et jos hyvä löytyy ni sitte, no joo vitsivitsi:eek:
Racingrabbit
08.03.2014, 05:50
No sellane tuossa olis tarjolla...tuleeko kaupat? :D :D
Kait tuotteessa on 30 päivän palautusoikeus,jos ei ole tyytyväinen? :D:D
Hippanoppa
08.03.2014, 07:25
Ohos :eek:
Täällähän porukka vähä innostu jopa kirjotteleen :D
Ei ne autot mullekkaan ihan outoja ole, vaikka enempi kai heppa"tytöksi" itseni luokittelisinkin. Tuli sitä aikoinaan opiskeltua ajoneuvomekaanikoks... :rolleyes:
Eipä hevoset ole itselle vieraita, aikoinaan tuli ratsastettua paljonkin kun ratsutallin naapurissa asui. Nykyisin enenpi elukat on metsästyskäyttöön :) koiria ja lampaita sitten lihoiksi.
Hippanoppa
08.03.2014, 07:54
Eipä hevoset ole itselle vieraita, aikoinaan tuli ratsastettua paljonkin kun ratsutallin naapurissa asui. Nykyisin enenpi elukat on metsästyskäyttöön :) koiria ja lampaita sitten lihoiksi.
Koiria lihoiks? :eek:
(tajusin kyl mitä tarkoitat, mutta viilaan pilkkua) :p
Mitäs muuten teet lampaiden villoilla? Kun vähän joskus oon sitä villaa kaipaillut harrastuksiini... :)
Ei niitä ole hirveesti keritty, nahkat menee muokkaukseen sit aina syksyllä.
Hippanoppa
08.03.2014, 09:36
Ei niitä ole hirveesti keritty, nahkat menee muokkaukseen sit aina syksyllä.
Harmi. Mä oisin voinu käydä niitä villoja vähän lainaan ;)
Nisseriina
08.03.2014, 12:54
Kait tuotteessa on 30 päivän palautusoikeus,jos ei ole tyytyväinen? :D:D
:D:D:D Tottakai on..ai hitto ku repesin :D:D
Saa sitten vissiin toimittaa yhteystiedot :rolleyes:
Nisseriina
08.03.2014, 13:01
Jos muija osaa korjata omat kulkineensa niin se on ISO peukku, mulle kelpais kyllä kiitos nam!! ;)
Osaanhan minä..en tietenkä iiihan iiihan kaikkee mutta suurimmaks osaks..perää tai laatikkoo en lähtis käpälöimää iha tosta vaa.Ei varmasti ole pitkäikäne :D:D
Racingrabbit
08.03.2014, 17:08
:D:D:D Tottakai on..ai hitto ku repesin :D:D
Saa sitten vissiin toimittaa yhteystiedot :rolleyes:
Sähköposti on hyvä väline markkinoida uutta,ennestään tuntematonta tuotetta ;)
racingrabbit@saunalahti.fi
SD 4.4 TD
08.03.2014, 19:09
Joo ei täälläkään olis pahitteeks jos olis joku mukana rassaamassa, nykyään tulee mutistua ittekseen ja kiroltua työkaluille :) tälläi 45+ vanha raato olis täällä ;)
joskus oli sellainen piirros strip kuin "rakkautta on..."
siihen sopis hyvin:
"... tuoksua yhdessä peräöljyltä" :p
Nisseriina
08.03.2014, 22:24
Sähköposti on hyvä väline markkinoida uutta,ennestään tuntematonta tuotetta ;)
racingrabbit@saunalahti.fi
Minäpä toimitan osoitteesi Evelle :)
Nisseriina
08.03.2014, 22:26
joskus oli sellainen piirros strip kuin "rakkautta on..."
siihen sopis hyvin:
"... tuoksua yhdessä peräöljyltä" :p
Ah miten vivahteikas tuoksahtelu peräöljyssä :D:D
Ah miten vivahteikas tuoksahtelu peräöljyssä :D:D
Ai että sitä peräöljyn tuoksua kun on hieman jo palaneet öljyt. aah :D :D :D
Jos onkin lukkoperä, tarvitseeko lisäaineen.... :p
Nisseriina
10.03.2014, 10:14
Jos onkin lukkoperä, tarvitseeko lisäaineen.... :p
Perä ku perä :D
PunisherFIN
10.03.2014, 10:49
niin kauan lie ok, kuhan se perä ei oo "lukossa" makkuuhuoneen puolella? :)
lukko- ja avoimien perien voitelu on sitten tärkeää, huomioiden ikä ja mallikohtaiset erot ja vaatimukset
välttyy turhilta vaurioilta :p
On niitä kestovoideltujakin...
http://i178.photobucket.com/albums/w271/emuller42/OriginalFacepalmSmall.jpg
Se tunne, kun lukee ketjun uusimpia viestejä :o:D
No mitä nyt turhaan masentumaan:D Tää on ollut aikas usein "koettele heppatyttöjen ja kaikkien muidenkin huumorintajua loppuun saakka, sitkein roikkuja voitaa minut omakseen". Putoukset ja farmit on ihan kesyjä löpinöitä, täällä offaus tarkoitta kunnon off topikkia!
Hippanoppa
11.03.2014, 04:57
Ai eiks tää ollukkaa vitsipalsta? :D ;)
Gary Grand
11.03.2014, 07:26
täällä offaus tarkoitta kunnon off topikkia!
:D:cool: Saako tän lainata?!? Sylkäsin justiin kahvit näppikselle..:mad::D:D:D
PunisherFIN
11.03.2014, 08:04
mietin vuan nuita ikä ja mallikohtasia erikoisvaatimuksia voiteluaineiden ja muihenkin varaosien suhteen.. meille miehille pitäs olla joku salanen huoltomanuaali, mistä vois lueskella speksaukset etukätteen ni taitas olla elämä pelekkee tasamaata, eikä jatkuvoo vuoristorattaa ja hullunmyllyä :D joskus vaan tulluna huomattua, että kun pyörivät osat rullovaa sopivan mukavasti, ni yhtäkkiä se tassauspyörästön lukko heittää vika paikassa piälle ja sitten luisto oikastaan tosiaan peltisepällä ko on pussattu karjalan mäntyä 100kmh :D :D
että olokee poijjat varovaisia niihen perien ja tytöt vetoakselien kanssa, kannattaa selevittee oikeet tavat määräaikashuoltojen ynnä muihen suhteen hyvinnii alakuvaiheessa, nii on sitte tasasempi kyyti, eikä äkkipäisiä pikahuoltoja essiinny niin tihheesti ;)
Nisseriina
11.03.2014, 12:09
mietin vuan nuita ikä ja mallikohtasia erikoisvaatimuksia voiteluaineiden ja muihenkin varaosien suhteen.. meille miehille pitäs olla joku salanen huoltomanuaali, mistä vois lueskella speksaukset etukätteen ni taitas olla elämä pelekkee tasamaata, eikä jatkuvoo vuoristorattaa ja hullunmyllyä :D joskus vaan tulluna huomattua, että kun pyörivät osat rullovaa sopivan mukavasti, ni yhtäkkiä se tassauspyörästön lukko heittää vika paikassa piälle ja sitten luisto oikastaan tosiaan peltisepällä ko on pussattu karjalan mäntyä 100kmh :D :D
että olokee poijjat varovaisia niihen perien ja tytöt vetoakselien kanssa, kannattaa selevittee oikeet tavat määräaikashuoltojen ynnä muihen suhteen hyvinnii alakuvaiheessa, nii on sitte tasasempi kyyti, eikä äkkipäisiä pikahuoltoja essiinny niin tihheesti ;)
Auttakee....:eek::eek: :D:D on täs jo joku luisto jo tapahtunu tai jtn.
mettäsika
11.03.2014, 14:49
:D mie niin romahan ku luen teidän peräöljy jutut :D
mut kyllähän se mullekkii kelpais kaveri peräöljyjen vaihtoon :D
Lukot kiinni jos luistaa! :p -Jos kytkimellä luistatta niin...... :rolleyes:
Se on näemmä kevät ja rakkautta ilmassa :cool::cool:
Juu kyl perässä öljyt pitää olla, kuiviltaan ei pitkälle pääse ;)
Minust tää ois vähä epäreilu homma ku kaikki porttaali-monsterien kuljettajat voittais joka kerta. :D
PunisherFIN
11.03.2014, 19:15
"ukkomiehen" elämänviisauksia, sitä ko kahteloo taaksepäin ni ossoo jo nauroo ihelleen ja niille peltisepällä käynneille, vaikkei ne ojan penkalla kiroilut oo aina kovin paljoo naurattanukkaa :)
se on ko valakkovaa sellasen aikaansaavan remppakaverin, ni niillä tahtoo sitten olla ominaispiirteenä se ärhäkkä kaasuun reagointi, josta seurovaa se, ettei elämä käy varmasti tylsäksi ;)
:D:cool: Saako tän lainata?!? Sylkäsin justiin kahvit näppikselle..:mad::D:D:D
No toki saa lainata!
"ukkomiehen" elämänviisauksia, sitä ko kahteloo taaksepäin ni ossoo jo nauroo ihelleen ja niille peltisepällä käynneille, vaikkei ne ojan penkalla kiroilut oo aina kovin paljoo naurattanukkaa :)
se on ko valakkovaa sellasen aikaansaavan remppakaverin, ni niillä tahtoo sitten olla ominaispiirteenä se ärhäkkä kaasuun reagointi, josta seurovaa se, ettei elämä käy varmasti tylsäksi ;)
iän tuomaa viisautta, tulee väkisin mieleen tämä juttu:
Kolme miestä, offikavereita joiden iät olivat 20v, 35v ja 50v, istuivat kauniina kesäpäivänä rantakivillä ja katsoivat järvellä olevaan saareen. Saaressa lauma naisia ui alasti.
Parikymppinen ponnahti pystyyn ja hoki:
- Eiköhän uida tuonne saareen ...
35 nen kaveri innostui myös, mutta toppuutteli:
- Ei uida sinne, vaan houkutellaan ne mimmit tänne.
Viisikymppinen istui rauhassa rantakivellä ja ihmetteli muiden hössötystä:
- Mitä ihmettä ne pojat touhuaa, nähdäänhän me ne täältäkin
;)
Nisseriina
11.03.2014, 22:42
Ai halavattu ei voi ku nauraa katketaksee luisteleville perille ja palaneille öljyille :D:D:D:D
Tirlittan
15.03.2014, 18:58
Tännehän on juttua tullut! :eek:
Poikkesin katsomaan, vieläkö tämä on hengissä ja näyttää tosiaan olevan kevät täälläkin. :D
Kaitsu67
15.03.2014, 19:03
Katos joo....Tampesterin lähistöllä on naisihmisiä tyrkyllä - lähimaaston offarit näppikset kuumaksi, koneet käyntiin ja treffeille....:rolleyes: :D
Tirlittan
15.03.2014, 19:07
Katos joo....Tampesterin lähistöllä on naisihmisiä tyrkyllä - lähimaaston offarit näppikset kuumaksi, koneet käyntiin ja treffeille....:rolleyes: :D
No, mun aktiivisuuteni miehen metsästyksen suhteen on sitä luokkaa, että katsotaan, jos satun kompastumaan sopivaan. :D
Kaitsu67
16.03.2014, 13:04
Totesinpa vaan, että naispuoliset ehdokkaat tässä ketjussa ovat kaikki Tampereen lähistöllä (Pirkanmaa, Ylöjärvi, Pälkäne ja tämä "heppatyttö Eve" ilmeisesti lähistöltä myös)
Hippanoppa
16.03.2014, 14:20
Se on näemmä kevät ja rakkautta ilmassa :cool::cool:
En tiiä mitä on ilimassa, mutta miettiny täs et pitäskö ottaa kesäkolli? Ku yks semmone on alakanu mouruaa kovin mulle... :o :eek: :D
(ja ei oo kukaa näistä tän palstan supersankareista) ;)
Tirlittan
16.03.2014, 18:55
Ei ole kysyntä ja tarjonta selkeesti kohdanneet. Tietysti nyt kai kuuluu kysyä, onko se hyvä vai huono asia, jos nainen tykkäisikin aina joskus tulla mukaan kalastamaan, metsälle tai auton kimppuun?
Nisseriina
16.03.2014, 21:48
Totesinpa vaan, että naispuoliset ehdokkaat tässä ketjussa ovat kaikki Tampereen lähistöllä (Pirkanmaa, Ylöjärvi, Pälkäne ja tämä "heppatyttö Eve" ilmeisesti lähistöltä myös)
Kyllä vaan myös heppatyttö Eve on Tampereen seudulta :)
En tiiä mitä on ilimassa, mutta miettiny täs et pitäskö ottaa kesäkolli? Ku yks semmone on alakanu mouruaa kovin mulle... :o :eek: :D
(ja ei oo kukaa näistä tän palstan supersankareista) ;)
Ei kannata! Kai sä nyt mielummin haluat supersankarin, kun jonkun ihme mouruajan?! ;)
Ei ole kysyntä ja tarjonta selkeesti kohdanneet. Tietysti nyt kai kuuluu kysyä, onko se hyvä vai huono asia, jos nainen tykkäisikin aina joskus tulla mukaan kalastamaan, metsälle tai auton kimppuun?
Ei se huono asia ole, onhan se mukavampi olla kun on juttu seuraa jne....
Tirlittan
17.03.2014, 12:48
Ei se huono asia ole, onhan se mukavampi olla kun on juttu seuraa jne....
Sepä se. Ja kai se suhde paremmin toimii, jos edes hiukan ymmärtää toisen mielenkiinnonkohteiden päälle. Vaikka henkilökohtaisesti en kyllä välitä siitäkään, että pitäisi olla aina seurallinen ja mennä joka paikkaan yhdessä. Mukavaa sekin on, jos osataan olla hiljaakin yhdessä ja tällä elämänkokemuksella arvostaa ystäviään sen verran, että niillekin haluaa antaa aikaa.
Metsästävässä miehessähän on vaan hyviä puolia. Riista on erinomaista evästä, metsästäjät osaa liikkua luonnossa myös jalkapelillä ja ne ei ole aina kotona. :D
Hippanoppa
17.03.2014, 14:59
Ei kannata! Kai sä nyt mielummin haluat supersankarin, kun jonkun ihme mouruajan?! ;)
No kyllähä mie supersankarin ottasin ennemmi, vaan ku ei oo oikeen kukkaa uskaltanu yhteyttä ottaa :)
Alakaa se tuo mouruamine käymää jo sevverra hermoille, notta taitaa aikasta pian kolli kuulla suorat sanat. Kun ei ole vihjeitä ymmärtänyt... :mad:
Tirlittan
17.03.2014, 20:29
No kyllähä mie supersankarin ottasin ennemmi, vaan ku ei oo oikeen kukkaa uskaltanu yhteyttä ottaa :)
Alakaa se tuo mouruamine käymää jo sevverra hermoille, notta taitaa aikasta pian kolli kuulla suorat sanat. Kun ei ole vihjeitä ymmärtänyt... :mad:
Jos kollilla on oikein paljolti kevättä rinnassa, ei se ihan pieniä vihjeitä ymmärrä. Luulee vaan soidinmenoiksi pienen vastustelun. :p
Mulla on kyllä kevättä selkeesti rinnassa nyt kans. On sen verran paha kuume. Nimittäin auto- JA moottoripyöräkuume. Tästä ei hyvä seuraa.. :cool:
onko Pirkanmaan suunnan ukot tosiaan noin saamattomia, ettei muutamalle vapaalle (?) kauniimman sukupuolen edustajalle järjesty kyytiä ja seuraa ??
likat vaan ostelee rätkiä ja virittelee mersuja itelleen ...
musta makkarako vaiko liika kalja tuollaista aiheuttaa :eek::eek:
Nisseriina
17.03.2014, 22:02
onko Pirkanmaan suunnan ukot tosiaan noin saamattomia, ettei muutamalle vapaalle (?) kauniimman sukupuolen edustajalle järjesty kyytiä ja seuraa ??
likat vaan ostelee rätkiä ja virittelee mersuja itelleen ...
musta makkarako vaiko liika kalja tuollaista aiheuttaa :eek::eek:
Siinäpä onki pohtimisen aihetta..rätkä on jo mutta Jeeppi kuume on ihan mahoton ainaki 45 astetta oli ku mittasin.Mersuja on jo muutama joten..ei kai täs mitää ukkoja enää samaa soviteta eihä..ei vaa mahu...enää...mitäs lorvitte :D:D:D:eek:
Racingrabbit
17.03.2014, 22:04
Me ollaan vaan ronkeleita...:D
Tirlittan
17.03.2014, 22:24
Sitä on liikkeellä. ;)
Nisseriina
17.03.2014, 22:24
:D:D:D sillälailla
PunisherFIN
17.03.2014, 22:28
Siinäpä onki pohtimisen aihetta..rätkä on jo mutta Jeeppi kuume on ihan mahoton ainaki 45 astetta oli ku mittasin.Mersuja on jo muutama joten..ei kai täs mitää ukkoja enää samaa soviteta eihä..ei vaa mahu...enää...mitäs lorvitte :D:D:D:eek:
ei kait se ukko oo sinne pihamaalle änkeemässäkää vaa ihan muualle ja siel ei toivottovasti mersut majaile :D
Nisseriina
17.03.2014, 22:38
ei kait se ukko oo sinne pihamaalle änkeemässäkää vaa ihan muualle ja siel ei toivottovasti mersut majaile :D
Ei nyt sentä :D:D:D Tosta tulee mielee se yks juttu missä jostai mystisestä paikasta löyty mopo :eek:
SD 4.4 TD
17.03.2014, 23:24
Niinpä niin Joopa joo kuka on minnekin tunkemassa ;) täällä käyp juttu kuumana, kevättä pukkaa :)
Onkos täällä yhtään nuorempia naisia liikkeellä? Vai kaikki jossain puuma iässä.:D
PunisherFIN
18.03.2014, 00:18
Onkos täällä yhtään nuorempia naisia liikkeellä? Vai kaikki jossain puuma iässä.:D
etkai sie ny oo joku ikärasisti, kylhä aina nuorta ja notkeeta saa mut harvoin kunnolla kokenutta! ;)
etkai sie ny oo joku ikärasisti, kylhä aina nuorta ja notkeeta saa mut harvoin kunnolla kokenutta! ;)
En tietystikkään ole. Mut jos nuorempi kelpaa niin yv: saa laittaa vaan naiset sit. :;)
Hippanoppa
18.03.2014, 04:20
Jos kollilla on oikein paljolti kevättä rinnassa, ei se ihan pieniä vihjeitä ymmärrä. Luulee vaan soidinmenoiksi pienen vastustelun. :p
Mulla on kyllä kevättä selkeesti rinnassa nyt kans. On sen verran paha kuume. Nimittäin auto- JA moottoripyöräkuume. Tästä ei hyvä seuraa.. :cool:
No sitte se ei auta ku sanoo suoraan :D (ja se kevät on sillä kyllä jossain muualla ku rinnassa) :D
On sulla aika pahasti kevättä rinnoissa, kun tuollasii kahtelet. Vaikka kyllähän se itellekki kelepais joku pärisevä vekotin pihamaalle, enkä puhu ny ruohonleikkurista :D
Nisseriina
04.04.2014, 21:24
Tämäki stydeemi otti ja vaikeni...hö
... vai että pärinää puutarhaan ! mitähän sitten kun kelit oikeasti lämpiää ;)
young n dum
04.04.2014, 21:37
kurottaja hallia ja hevi poppia! ;) taustalle soimaan pentti hirvosta ja ruusus jenkkaa ?
Loppuukos ne kevätkiireet kun on siemenet vaossa??
young n dum
04.04.2014, 21:48
Loppuukos ne kevätkiireet kun on siemenet vaossa??
eipäs unoheta syys siementä?
eipäs unoheta syys siementä?
Syksyllä puimakone naksuttaa kettusen vintillä.
young n dum
04.04.2014, 22:09
pennuille jaffaa! :D
ja onko kurkistettu talli ???
ettei vaan ollu mullia padassa ? :D
Hippanoppa
06.04.2014, 18:31
Olikos pojilla sitte viikonloppuna pellit kupussa..? :D
Ei sitä ny ehi täällä(kään) notkumaan aina kun on semmonenkin asia olemassa kuin ELÄMÄ! ;)
PunisherFIN
06.04.2014, 22:45
Ei sitä ny ehi täällä(kään) notkumaan aina kun on semmonenkin asia olemassa kuin ELÄMÄ! ;)
onko se jottain syömistä? :D
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa http://forums.offipalsta.com/ModernBlue/buttons/viewpost.gif (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=1121865#post1121865)
ei ou riippuu ihan lääkityksestä.
Byrocrat
07.04.2014, 11:34
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippanoppa http://forums.offipalsta.com/ModernBlue/buttons/viewpost.gif (http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=1121865#post1121865)
ei ou riippuu ihan lääkityksestä.
Riippuu miten tuon ottaa. Ihmisen elämähän on syömistä sillä syömättä ei kovin pitkälle pärjää juomisesta nyt puhumattakaan :rolleyes:
Toiset syö elääkseen ,jotkut elää syödäkseen
Hippanoppa
07.04.2014, 16:28
Mää en oo ihan varma et liittyykse jotenki syömisee, mut ainaki semmone 11 heittokuutioo pilkottavia puita haittaa harrastuksia ja netissä notkumista.
Niinku semmonenki asia ku opiskelu viikonloppuisin heikentää jotenki tota ajankäyttöö netissä... :eek:
Kokeillaan vaikka heikolta vaikuttaakin et täältä ois jotain löytynyt..
Savosta kotoisin oleva kohta parikymppinen ois vailla omaa offaria :rolleyes: ;)
Kaikki eivät ole kaikkiruokaisia joten pieni vihjaus sukupuolesta saattaisi auttaa tulevaan avioeroon :)
Eikö se nykyään ole muotia olla sukupuolineutraali...? :p
Väärä metodi, piilotat työkalut tallista jasanot et saat takaisin vasta kun olet velvollisuudet hoitanut ;)
Tomppaa_
19.04.2014, 19:44
Savosta kotoisin oleva kohta parikymppinen ois vailla omaa offaria :rolleyes: ;)
Ei sitä ny samantien pie kirvestä kaivoon heittää. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! :):D
Hippanoppa
19.04.2014, 19:45
Jos sua hooällä yhtään lohduttaa, ni kyl mä hokasin heti et sää olet nainen :D
Ai niin mutta se varmaan johtuuki siitä, et mäkin olen nainen :eek:
Hmm... meniks tää ny vähä niinku miesten mollaamisen puolelle? :p
Mitäs muita toiveita on vai riittääkö pelkkä offari..:)?
Yks tavallinen suomalainen mies, kiitos ;)
Jopa on petollinen kuvaus. Myöhemmin alkaa kuitenkin jotain vaatimuksia satelemaan ;):D
Tai eihän tosta tavallisesta tiedä :rolleyes:
Tourinki
22.04.2014, 23:07
Se on tuo tavallinen niin suhteellinen käsite. Jos ei naama säikytä niin viimestään kun mainitsee rakentavansa maasturia niin sitten juostaan kirkuen karkuun.
Noo, bongaillaan taas tänäkin kesänä teiden varsilta vanhoja ruosteisia naistenpyöriä, kun muutakaan kohokohtia päivään osu...
tavallinen suomalainen mies
20kg ylipainoa, semisti alkoholisoitunut, umpimielinen, ulkonäkö kuin kirveellä veistetty(osin hamaralla)...
Nisseriina
23.04.2014, 09:36
[QUOTE=Tourinki;1126555 Jos ei naama säikytä niin viimestään kun mainitsee rakentavansa maasturia niin sitten juostaan kirkuen karkuun.
Noo, bongaillaan taas tänäkin kesänä teiden varsilta vanhoja ruosteisia naistenpyöriä, kun muutakaan kohokohtia päivään osu...[/QUOTE]
Juuri tämän on tuttua..osaa ne miehekki kirkuen karkuun juosta :D :D ja taidan ite alkaa bongailee niitä miesten pyöriä :D :D
Byrocrat
23.04.2014, 11:40
20kg ylipainoa, semisti alkoholisoitunut, umpimielinen, ulkonäkö kuin kirveellä veistetty(osin hamaralla)...
Kuvaako määritelmä palstan offareita vai yleisemminkin äidin ruokapatojen ääressä kotona viihtyviä "nuoriamiehiä" :D:rolleyes:
Tirlittan
23.04.2014, 21:19
Jos tuollainen on normaali suomalainen mies, mä taidan tahtoa epänormaalin. :D
Tourinki
23.04.2014, 21:32
Juuri tämän on tuttua..osaa ne miehekki kirkuen karkuun juosta :D :D ja taidan ite alkaa bongailee niitä miesten pyöriä :D :D
Ei kun vain, konehommissa liikkuessa oonko viimesen viiden vuoden aikana bongannu peräti kaks pyörää. Että vaatii raudan lujia hermoja ettei ala pettämään ihan minkä tahansa polkupyörän kans. :D:D
Nisseriina
23.04.2014, 23:25
Ei kun vain, konehommissa liikkuessa oonko viimesen viiden vuoden aikana bongannu peräti kaks pyörää. Että vaatii raudan lujia hermoja ettei ala pettämään ihan minkä tahansa polkupyörän kans. :D:D
Reps :D:D:D:D:D:eek:
-Jarkko-
24.04.2014, 03:10
Morsiantopiikissa kun puhutaan polkupyöristä niin ei kyllä tule muuta mieleen kun nuo sivukylien satulanhaistelijat:D:D:D
Onnea vaan kaikille voittaneille;)
Venäläinen kuntopyörä on jees;)
Kyllä miekii voisin morsiamen huolia vaikken tällä hetkellä täytäkään offarin määritelmää, mersusta kun löytyy vain yksi vetävä akseli. G-mersusta haaveillu täsä mutta vielä häytyy töitä tehä että semmosen saapi joskus laiteltua :). Ja ikäähän ei tosiaan ihan mahottomasti viellä löydy. terveisin vm -93 pojan kloppi lapista :D
Kyllä miekii voisin morsiamen huolia vaikken tällä hetkellä täytäkään offarin määritelmää, mersusta kun löytyy vain yksi vetävä akseli. G-mersusta haaveillu täsä mutta vielä häytyy töitä tehä että semmosen saapi joskus laiteltua :). Ja ikäähän ei tosiaan ihan mahottomasti viellä löydy. terveisin vm -93 pojan kloppi lapista :D
Eikös sielläpäin ole jänkhäkiithäjiä ?? ;)
Eikös sielläpäin ole jänkhäkiithäjiä ?? ;)
Tiä vaikka oliski ei vaan ole sattunna kohalle :D
Venäläinen kuntopyörä on jees;)
haluaisitsä -tiipe- kertoa meille lisää tästä esim kuvin :D
Tomppaa_
30.04.2014, 23:27
haluaisitsä -tiipe- kertoa meille lisää tästä esim kuvin :D
Pittää varoa mitä pyytää :rolleyes:
Hippanoppa
11.05.2014, 06:06
;)
Porvoon Hilma
11.05.2014, 06:49
;)
Oheisessa http://pictures.thewebawards.com/1000/84/A-Muddy-Driver.jpgkuvassa offari on just saapumassa äitienpäivän juhliin...
Kaitsu67
11.05.2014, 07:39
Tätäkö se elämä offarin kaa ois? ;)
Osimoilleen noin! :D :D :D
Hippanoppa
11.05.2014, 18:57
Oheisessa http://pictures.thewebawards.com/1000/84/A-Muddy-Driver.jpgkuvassa offari on just saapumassa äitienpäivän juhliin...
No tuohan o oikeen söpö ;) :D
Kylpylöissä savi/mutakylpyhoidot ovat kalliita! :p
-Offarin morsiamelle ne on luontaisetu....:D
Ittellä vaimoke sattu tykkämään kovasti noista maastureista tai ainakin sen jälkeen kun pääsi eka kerran kyytiin ja nyt ostin sitten pikku tauon jälkeen taas maasturin talouteen ;)
Sillä on niiiin mukava vaimokkeen mielestä mennä vähän "sivuteille" ;):o
Eipä siinä mukava son kun juniorit ja puoliso viihtyy maasto-autossa ja maastossakin.
Hyvä harrastus,varmasti turhempiaki löytyy.
Racingrabbit
13.05.2014, 20:55
Edellenkin tälläinen "redneck girl" hakusessa :D http://www.youtube.com/watch?v=82dDnv9zeLs
Nisseriina
13.05.2014, 21:07
Etsii kadonnutta Jeeppi-miestä :D:D :eek:
Jeeppi-miehet vailla bensarahaa...
iso auto pieni mies ei naista - BMW :D :D :D :D
Löytypä osuvia otsikoita.. :D :D
PunisherFIN
13.05.2014, 21:12
taijan vaihtoo tanssipopin ja rockin kantriin jos alakas pyöriä tuollasia ympärillä salikissan sijasta.. :D
Voi vitsit! Joku käyny kuvaamassa mua vapaapäivänä :eek::D:D
Edellenkin tälläinen "redneck girl" hakusessa :D http://www.youtube.com/watch?v=82dDnv9zeLs
Jos ylijäämää ni lait postis :)
Marcus78
19.05.2014, 07:29
Voi vitsit! Joku käyny kuvaamassa mua vapaapäivänä :eek::D:D
Ai sä laulat kantria? :)
Joo sekin menee kato ku on tasasen hyvä kaikilla tyyleillä. eiks se kuitenkin oo parempi ku erinomane vaan yhessä ;)
Racingrabbit
22.05.2014, 20:41
Pitäsköhän suunnitella että järjestäisi ranchilla offroad ajokoulua sinkkutytöille?
Tampereen poliisilaitoksen naisilta on tullut jo kyselyä ajokoulutuksen järjestämisestä,mutta en ole vielä niille uskaltanut lupautua sellasta pitämään.:D
Kumpia on tarkoitus ajaa ? Tyttöjä vai autoja ? ;)
Racingrabbit
22.05.2014, 21:37
Kumpia on tarkoitus ajaa ? Tyttöjä vai autoja ? ;)
Tottakai kun ollaan herrasmiehiä,tytöt ajaa autoja.
Mitäs ajo-opetusta se sellanen on,jos karvaiset karjut itte vaan ajaa? ;)
Yleensäkin aloittelijoille (tasapuolisesti naisille tai miehille) suunnatuissa ajotapahtumissa voitaisiin hetkeksi unohtaa se "et sää mitään osaa,mee ny vit...n siitä edestä!" käyttäytyminen ja antaa mahdollisuus mukavaan kokemukseen lajista.
varo vaan, ettet joudu naisJoukon pamputtamaks :p
Racingrabbit
22.05.2014, 21:56
varo vaan, ettet joudu naisJoukon pamputtamaks :p
Pitää yrittää pysyä ToyotaJoukoista erossa... :D
Kaitsu67
23.05.2014, 17:17
Pitäsköhän suunnitella että järjestäisi ranchilla offroad ajokoulua sinkkutytöille?
Tampereen poliisilaitoksen naisilta on tullut jo kyselyä ajokoulutuksen järjestämisestä,mutta en ole vielä niille uskaltanut lupautua sellasta pitämään.:D
Onkos niitä naispoliiseja miten iso liuta? :eek: Pitääkö tässä ilmoittautua apukouluttajaksi että saadaan letkassa kaikkille kyytiä....:D
Racingrabbit
23.05.2014, 17:24
Onkos niitä naispoliiseja miten iso liuta? :eek: Pitääkö tässä ilmoittautua apukouluttajaksi että saadaan letkassa kaikkille kyytiä....:D
Sää ajelit jo Pääsiäisajeluissa onnesi ohi ja et huomannut yhtä virkavallan paikalla ollutta edustajaa ;)
Kaitsu67
23.05.2014, 17:27
Juu juu, mut eikös tässä kaavailla maastoajo-opetusta ladysheriffeille...? ;) :D:D:D
Racingrabbit
23.05.2014, 17:38
Juu juu, mut eikös tässä kaavailla maastoajo-opetusta ladysheriffeille...? ;) :D:D:D
Sinä olit kuulema vaan päristellyt suu vaahdossa pitkin mettiä Discollasi ja et ollut yhtään huomannut kun blondi vinkkaa silmää ajouran laidassa ;)
Kaitsu67
23.05.2014, 17:40
Sinä olit kuulema vaan päristellyt suu vaahdossa pitkin mettiä Discollasi ja et ollut yhtään huomannut kun blondi vinkkaa silmää ajouran laidassa ;)
Päristely on vissiin jäänyt päälle pikkupojasta jos näin on käynyt...:p olikos se niin, että blondin kosto on hirmuinen :rolleyes:
Racingrabbit
23.05.2014, 17:45
Päristely on vissiin jäänyt päälle pikkupojasta jos näin on käynyt...:p olikos se niin, että blondin kosto on hirmuinen :rolleyes:
Varmasti jäät toiseksi,jos Silja alkaa koulutuksessa opittuja pakkokeinoja käyttämään... ;)
Byrocrat
26.05.2014, 21:19
Erittäin kannatettava ajatus. Loistava mahdollisuus hankkia lajille peeärrää:cool: Tiedotusväen edustajia paikalle niin tulee samalla positiivista julkisuuttakin. :)
Mela-Antero
17.06.2014, 21:36
Tää topiccihan löyty kun tilauksesta :D tullu viimeaikoina plärättyä luurilla enemmän offipalstaa ku deittipalstaa!
Vielä kun offipalstaa selaileva 180cm punapää (ite lyhyenläntä199,5) 25v vaimoaihio laittas yv:tä niin avot :D
täälä lapissaki odottelis 23 vuotias laphalainen mies sitä ommaa kultaa/vaimoa. Jos kiinnostuit otahan yhteyttä yv:llä ;)
Tirlittan
19.06.2014, 13:39
Erinomaisen hyvä ajatus!
Racingrabbit
19.06.2014, 14:25
Erinomaisen hyvä ajatus!
Yksi ajoharjoittelutapahtuma järjestetty "koeryhmälle" pari viikkoa sitten.
Palaute oli sen verran positiivista,että eiköhän jatkoa tule kun vaan kiireiltä ehditään lisää järjestämään.:)
Yksi ajoharjoittelutapahtuma järjestetty "koeryhmälle" pari viikkoa sitten.
Palaute oli sen verran positiivista,että eiköhän jatkoa tule kun vaan kiireiltä ehditään lisää järjestämään.:)
Joko ohjelman formaatti on myyty neloselle :D
No perkele, tässä sitä ny sitte kävikin niin että päädyttiin emännän kanssa kattilanjakohommiin viime viikonloppuna, siitä jatkumona päästiin velkasen omakotitalon myyntiin laittohommiin
Eli tässä aletaan aika innovatiivisesti suunnittelemaan jotain uusia asuinpaikkakuntia kanta-Hämeestä, tai Pirkanmaalta tai mahdollisesti jostain muualtakin päin:D Kun mihinkään kerrostaloon ei pysty lähtee ja maaseudulla pitää pysyä, mut kai se siitä selviää aikanaan.
Hehei! Parikymppinen naikkonen ois vailla omaa offaria? ;)
Tän on pakko olla trolli!!! :eek:
Tomppaa_
24.06.2014, 19:55
Elähän nyt, kyllä tänne satunnaisesti aina joku eksyy :D
Nätti vastaanotto potenttiaalille.
Tosin metsästys/erästelypalstoilla törmää usein aivan samaan, Ja sitten ruikutetaan että kun naaraat eivät kiinnostuneita. No ei varmasti jos aina lähestyjät leimataan karvakäsiröllipeikoiksi...
Juuh, ymmärsin että Nall3:n heitto kait läppä? Vai oliko?
Ei siis minulta pois, kun löytyy erästelevä wannabe offari vaimoke.
Kyllä tosta läppä piti löytyä ja wikke ainakin bongas oikein.
Kyllä tosta läppä piti löytyä ja wikke ainakin bongas oikein.
"Lian hyvää ollakseen totta".
Elähän nyt, kyllä tänne satunnaisesti aina joku eksyy :D
Jos ei muuten, niin konikärriä vetämään. : ) Ei sitten koske Suikka miehiä...
Ei vaisen, kyllä naaraat usein "automiehiin" vetoa tuntevat, mutta kaikki eivät välttämäti sliipattuihin suoralippis bling-bling hahmoihin joilla helmat viidessäsentissä...
Gary Grand
25.06.2014, 07:20
Ei vaisen, kyllä naaraat usein "automiehiin" vetoa tuntevat, mutta kaikki eivät välttämäti sliipattuihin suoralippis bling-bling hahmoihin joilla helmat viidessäsentissä...
Oli yllätys kuulla viime talvena kommentti: "Sää näytät jotenkin seksikkäältä noissa haalareissas touhutessas siellä auton pellin alla.." Ja tää tuli siis naiselta..:D :cool:
Hemmiinalle iso käsi, kun uskaltaa noin avoimesti palstalla ensiesiintymisen suorittaa!:cool: Ei luulisis sulta ehdokkaita kohta puuttuvan..
Jos ei muuten, niin konikärriä vetämään. : ) Ei sitten koske Suikka miehiä...
-Pissikset ja bimbot liehuu noitten tuuninkien ympärillä kun eivät ymmärrä oikeista autoista mitään....:p
PunisherFIN
25.06.2014, 20:10
-Pissikset ja bimbot liehuu noitten tuuninkien ympärillä kun eivät ymmärrä oikeista autoista mitään....:p
iheki mielessään toivonu, että likka pittää mitä joskus tuumas kun käytiin heittämällä kyläkierros Mörrillä et kiva auto on iskällä.. meinaan muutaman vuojen päästä jos pihaan jyräyttää korotettu joka kulmalta nykivä mettäkampe niin aina mielusampi sulhasehokas kun, että pihaan ilimestyy joku pinkiponki drifteri :D
Hehei! Parikymppinen naikkonen ois vailla omaa offaria? ;)
Onko muita vaatimuksia kuin offari?:)
Käytöstavat jos löytyisi. :D En tykkää hirmusesta holin kittaamisesta eli toivon että miekkonen osaisi olla myös ilman saunakaljaa, ja jos ottaa niin ottaa tolkun kanssa. :rolleyes: Ois kiva jos mies panostais parisuhteeseen ( = töitä ei siis tekisi 24/7 eikä kaverit ja harrastukset aina menisi parisuhteen edelle ). Ois jonkinmoiset suunnitelmat tulevaisuuden varalle.. Vieläkö jatkan? ;) :p
sua saattaa onnistaa täällä :D:D
tunnetusti joka offari on lähes absolutisti ;)
-Jooo, me ukkomiehet vaan ryypätään..... :p
hj 60/61
27.06.2014, 05:47
:eek::eek::D:D:D:rolleyes::o
PunisherFIN
27.06.2014, 07:32
-Jooo, me ukkomiehet vaan ryypätään..... :p
ja tehään 247 töitä.. :D
eli valkkaat kenet vaan palstan nuorista poikamiehistä, niin ainakin 2 kohtaa on takuuvarmasti vaatimusten mukasesti täytetty! :)
Tirlittan
27.06.2014, 09:30
:D :D:D Mä alan olla vakuuttunut, että jos täältä joku nainen itselleen offarin onnistuu löytämään, niin sillä naisella on kyllä huumorintaju kohdillaan ja itsetunto rautaa. Vanhat parrat tekee sen verran haastavaksi tuon riiailun. :p :rolleyes:
Vai vanhat parrat:rolleyes: Täski on yks jonka naama on lopullisessa värissä eli partakarvat harmaat ja tukka nappanahkaa...
Oisko niin ettei pääsekään offiporukkaan koska holia ei mee yhtään, kessua ei oo tullut edes maistettua ja ekan tyttökaverin kans jo neljättä vuosikymmentä spooria takana:)
Mutta leikkimielellä näitä lueskellaan ja ehdottomasti toivotaan parasta kaikille vinssaria vielä kaipaaville!
Hippanoppa
27.06.2014, 13:45
Kohtuu raitis offari taitaa olla urbaanilegenda..? :D
No mutta joo - kun ei kerran täällä Pirkanmaalla tunnu nää miehet uskaltavan yhteyttä ottaa, ni uskaltaiskohan pohjosemman leveysasteen miehet sitten...
nim.merkillä: kohta muuttokuorma matkaan jo käy... :)
Gary Grand
27.06.2014, 13:57
Kuinka pohjoiseen se matka käy?
Hippanoppa
27.06.2014, 15:18
Kuinka pohjoiseen se matka käy?
Oulun korkeudelle ois tarkotus matkata :)
Tarkemmat koordinaatit laitellaan sitte jakoon joskus, jos kiinnostuneita on... :rolleyes:
PunisherFIN
27.06.2014, 22:21
No mutta joo - kun ei kerran täällä Pirkanmaalla tunnu nää miehet uskaltavan yhteyttä ottaa, ni uskaltaiskohan pohjosemman leveysasteen miehet sitten...
myö kohtuu raittiit ollaan jo ukkomiehiä, tahi muuten vuan akottuneita :D sit toinen puolikas ukkomiehistä vissiin ryyppee suruunsa, tahi katumukseen ihan miten vuan :)
tässon nytten vähän se vanaha viisaus, notta parraat on mennynä piältä, ainaki siltä se itestä tuntu kun sinkkuna viel pyöri, et jokahinen nainen joka ois täyttänä omat "laatuvaatimukset" olt varattuja tai niillä oli niin paljon kilipakosijoita, nottei ujo savolainen halunna lähtee siihen kilipajuoksuun ollenkaan :) oppis tuo oma kulta viellä ymmärtämään maastureihen piälle, tosin ennen ko tuo ikirojekti on valamis niin oon varmaanni kerinnä aivopestä sen kahteen kertaan asian suhteen :D
[QUOTE=Hippanoppa;1142317]Kohtuu raitis offari taitaa olla urbaanilegenda..? :D
Ehei se urbaanilegenda ole :D Nimimerkillä baareissa ei tule kuljettua ja muutenki se juopottelu on korkeintaan kaksi saunakalijaa :) Täältä pohojosesta on vaikea löytää kohtuu raitista naista itelle :D
wuntzikka
02.07.2014, 06:32
oishan tuota saattanut itse vaikka ilmoittautua, jos asuisi vielä savon puolella ja ei olisi nykyistä emäntää
Gary Grand
02.07.2014, 07:50
Näinköhän täältä mitään löytyy... :rolleyes:
Provo? :D Nyt kaikki savolaiset rustaamaan yhteydenottoa..
Entäs pieni tarina tuonne esittäytymisten threadiin?:)
Suattaa olla että siinä vaiheessa "jään kiinni" jos ja kun tuonne alkaisin esittelyä väsäämään
Mitäkä meinasit tuolla kiini jäämisellä? Ettet vain sattumoisin vastikää kirjotellu toisella nicillä?
Meinasin sitä että kun on tullut näissä offipiireissä tullut pyöritty niin tutut tunnistais :p
Meinaakko et on häpee olla sinkku:D:eek:
On tiälä yks sinkku savosta. Ikääkin koht 32v
Tänään tuli keksittyä, että voisi tuonne Jämijärvelle viikonloppuna lähteä. Kaikilla kavereilla jotain jo sovittuna, niin laitetaanpa tähän apukuskihakemus. :) Ajoneuvona tuo minun MANni ja matkaltakin voi tulla kyytiin.
Etuina ilmainen sisäänpääsy ja majoitus.
Hautalintu
28.07.2014, 15:02
Tänään tuli keksittyä, että voisi tuonne Jämijärvelle viikonloppuna lähteä. Kaikilla kavereilla jotain jo sovittuna, niin laitetaanpa tähän apukuskihakemus. :) Ajoneuvona tuo minun MANni ja matkaltakin voi tulla kyytiin.
Etuina ilmainen sisäänpääsy ja majoitus.
Mul on sen verran kaksimielinen ajatuksen juoksu että on ihan pakko kysyä että kenen eduksi luet tuon ilmaisen sisäänpääsyn? ;)
Itse asiassa täällä on yksi raitis offari oulusta :D joten ei se nyt niin urbaanilegenda ole :D
Privalla tavoittaa :rolleyes:
Mul on sen verran kaksimielinen ajatuksen juoksu että on ihan pakko kysyä että kenen eduksi luet tuon ilmaisen sisäänpääsyn? ;)
No sehän ois ollut lähinnä kaikkien etu!:D
Ei kuitenkaan silleen toteutunut, vaan kaveri välttyi maksamasta lippua, kun apparina oli. :)
Hippanoppa
28.07.2014, 18:10
Itse asiassa täällä on yksi raitis offari oulusta :D joten ei se nyt niin urbaanilegenda ole :D
Privalla tavoittaa :rolleyes:
Että naiset ensin vaikka heikoille jäille..? :D
Kaitsu67
01.08.2014, 07:04
:D:D:D
Hep!
Ai niin, tääl ei oo enää tarvetta. ;)
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2135&pictureid=159745
paskaaset jalat:D
Ja likainen mieli! ;)