View Full Version : Kerro mikä vituttaa vuonna 2014
Kusipäiset roskaohjelmat joita ei voi poistaa, joku helvetin WebSearch softa valtasi IE:n eikä lähde pois millään kikka kolmosella tai edes ohjeiden mukaan...
http://www.pcrisk.eu/poisto-ohjeet/7379-websearch-searchbomb-info-virus
-Kokeiles noilla ohjeilla mutta ÄLÄ LATAA sitä "poisto työkalua", koeta löytää koneestasi vastaavat sivut ja poista WebSearchit...
-Ja POISTA BING-search. Jätä Google.
-Aja Malwarebytes Anti-Malware (ota ilmaisversio, klikkaa pro pois) ja CCleaner poisto-ohjelmilla loput paskat pois.
se kun ei saa unta öisin :(
BJ-40/76
02.08.2014, 01:51
Siis tuo HT-vene on ollut rannalla reilun vuoden, ja olen sitä käynyt vesittämässä/tutkimassa/korjaamassa tällekkin kesää noin 10x
Ja nyt sain tuon sisäperä- koneen (nissan LD28) vaihdon loppusuoralle, pari pitkää? päivää rempannut, ja nyt oli yksi 30 cm vesilelku hukassa, ja etsin sitä myös kipparin jalkatilasta!!!! ja siinä oletetun oikena polven kohdalla sähköjohdoissa ampiasten/mehiläisten pesä. SIIS tuo pesä on ollut vajaan 2 metrin päässä koneesta..... ja minä PUUSILMÄ siinä remppaamassa!
Ei noita ötököitä ole ollut häiriöksi, mutta näköjään ne lentää myös muualta, kuin tuuletusraosta.
Siis tuosta Jumppapallon, tai paremminkin appelsiinin kokoisesta pesästä tuli sarjatulella asukkaita. nähtävästi en saanut yhtään pistoa, kun peruutin pari metriä taaksepäin. (toki vois loikata vielä reilu 1,5m trailerikentälle, siis kerien taikka päälleen) mutta tuli vanhan miehen neuvo mieleen: Käännä etenemissuuntaa 180 astetta kaikessa hiljaisuudessa....
Mutta ei varmaan tarvitse lähteä Röyttään Elojuhliin....Taikka sitten tuo RAID ? toimii?
Arska-tehtaalta
02.08.2014, 02:01
Chilillä maustetut perunalastut. Mahaa korventaa ja pierettää niin, että meinaa kalsarit lentää jalasta kun päästelee menemään :D
Nukkuakkin pitäs PRKL
Chilillä maustetut perunalastut. Mahaa korventaa ja pierettää niin, että meinaa kalsarit lentää jalasta kun päästelee menemään :D
Nukkuakkin pitäs PRKL
Pitäsköhän sulle suositella tulisia tortilloja+tacoja ja asbestirasvaa perskankkuihin....:p
Arska-tehtaalta
02.08.2014, 03:43
Väärä hälytys, se olikin vaan alkusoitto vanhanliiton paskataudille, voi saaaatana :mad:
Ex_inkkari
02.08.2014, 06:17
http://www.pcrisk.eu/poisto-ohjeet/7379-websearch-searchbomb-info-virus
-Kokeiles noilla ohjeilla mutta ÄLÄ LATAA sitä "poisto työkalua", koeta löytää koneestasi vastaavat sivut ja poista WebSearchit...
-Ja POISTA BING-search. Jätä Google.
-Aja Malwarebytes Anti-Malware (ota ilmaisversio, klikkaa pro pois) ja CCleaner poisto-ohjelmilla loput paskat pois.
Malware puri, LUOJAN KIITOS :)
Nukkuakkin pitäs PRKL
Tuli sit kahvit nenän kautta pihalle!!! Sit vasta luin tuon alemman...
pimeämies
02.08.2014, 10:31
kyllä vituttaa kun ei sähköjä oo vieläkään näkynyt kohta on 2 vuorokautta ilman sähköä
Malware puri, LUOJAN KIITOS :)
-Hyvä! :D
Myin vahemman perämoottorin jollekkin maahanmuuttajalle... Noh kone on toiminu mulla aina täysin..
Mamu soittaa päivän päästä että tämä toimi vartti tunnin eikä käynnisty enään.
Ja manistsee monta kertaa ettei tiedä näistä moottoreista mitään...
Noh, sanoin että tämäpä ei mulle kuulu jos et sitä osaa käyttää, yritin parhaani mukaan antaa neuvoja.
Sitte tämä ukkeli hermostu ja aiko tuoda moottorin takasin ja minun pitäs maksaa takas... Sanoin ettei tämä vetele ja aiko tulla Nussimaan suuhun yms uhkailua..
Eipä näkyny eilen koko pv ukkelia nussimassa.. Odottelin videokamera käjessä.
Kuumuus ja voimattomuus..
Myin vahemman perämoottorin jollekkin maahanmuuttajalle... Noh kone on toiminu mulla aina täysin..
Mamu soittaa päivän päästä että tämä toimi vartti tunnin eikä käynnisty enään.
Ja manistsee monta kertaa ettei tiedä näistä moottoreista mitään...
Noh, sanoin että tämäpä ei mulle kuulu jos et sitä osaa käyttää, yritin parhaani mukaan antaa neuvoja.
Sitte tämä ukkeli hermostu ja aiko tuoda moottorin takasin ja minun pitäs maksaa takas... Sanoin ettei tämä vetele ja aiko tulla Nussimaan suuhun yms uhkailua..
Eipä näkyny eilen koko pv ukkelia nussimassa.. Odottelin videokamera käjessä.
Olisko nokikepillä unohtunut avata tankin korvausilma? Unohtuu ihan tietäviltäki välillä..
Olisko nokikepillä unohtunut avata tankin korvausilma? Unohtuu ihan tietäviltäki välillä..
Neuvoin tämän sillon puhelimessa ku soitti ku oli sammunu,, puhelimeen asti kuulu selvä humpsaus.. Muttei kuulemma silti lähe käyntii..
"Minu sormi iha pala nahka lentä ei lähde käynti"
Neuvoin tämän sillon puhelimessa ku soitti ku oli sammunu,, puhelimeen asti kuulu selvä humpsaus.. Muttei kuulemma silti lähe käyntii..
"Minu sormi iha pala nahka lentä ei lähde käynti"
Sen pitää vaihtaa pentaan:)
Siis tuo HT-vene on ollut rannalla reilun vuoden, ja olen sitä käynyt vesittämässä/tutkimassa/korjaamassa tällekkin kesää noin 10x
Ja nyt sain tuon sisäperä- koneen (nissan LD28) vaihdon loppusuoralle, pari pitkää? päivää rempannut, ja nyt oli yksi 30 cm vesilelku hukassa, ja etsin sitä myös kipparin jalkatilasta!!!! ja siinä oletetun oikena polven kohdalla sähköjohdoissa ampiasten/mehiläisten pesä. SIIS tuo pesä on ollut vajaan 2 metrin päässä koneesta..... ja minä PUUSILMÄ siinä remppaamassa!
Ei noita ötököitä ole ollut häiriöksi, mutta näköjään ne lentää myös muualta, kuin tuuletusraosta.
Siis tuosta Jumppapallon, tai paremminkin appelsiinin kokoisesta pesästä tuli sarjatulella asukkaita. nähtävästi en saanut yhtään pistoa, kun peruutin pari metriä taaksepäin. (toki vois loikata vielä reilu 1,5m trailerikentälle, siis kerien taikka päälleen) mutta tuli vanhan miehen neuvo mieleen: Käännä etenemissuuntaa 180 astetta kaikessa hiljaisuudessa....
Mutta ei varmaan tarvitse lähteä Röyttään Elojuhliin....Taikka sitten tuo RAID ? toimii?
Elä mitään raidia osta.... samaa ainetta mutta menet rautakaupan maatalouspuolelle ja navetta radar:ia pari purkkia. On paaalljon tehokkaampaa kuin raid.
Tietty jos on pelimies niin illalla sumutat sen pesän.
Purkki jesarilla tikun nokkaan kiinni, sellainen 3 m riuku vaikka ja sitten kun aloitat niin toisella jesarilla teippaat sumuttimen silei auki että se pöhisee koko ajan ja tikulla siirrät purkin pesän suulle tohottamaan aineen suoraan sisälle. Tarjoilet koko purkin sinne... :D
Sitten kun on rauhallista niin otat 10l maalipurkin jossa bensaa pohjalla ja kanneksi teräväksi viistottu vaneripala joka peittää koko 1ol pöntön. Maalipönttö pesän alle ja leikkaat vanerilla pesän pönttöön ja painat kannen päälle kiinni ja taas jesaria ettei irtoa :D.
Sitten vain kansi irti ja nakkaat palavan tuohipalan pönttöön... nou moor pörriäisiä :D
testattu ja toimii.
Se joka saatana keksi muoviset kilpi ruuvit. Taas kävi se perinteinen että paiskaan luukun kiinni ja naps muovinen pultti tippuu maahan ja kilven toinen reuna jää roikkumaan.
Tästä tulee pitkä tarina, mutta kerron kuitenkin.
Päätin eilen aamupäivällä ostaa siirettävän ilmastointilaitten.
Ja kun ne ovat joka kaupasta loppu, niin fiksuna sitten ostin huuto.netistä käytetyn. En kertonut emännälle asiasta mitään ja kävin sen salaa hakemassa jotta emännällä olisi mukava üllätys kun tulee illalla 10 maissa töistä ja kämppä on viilee.
Mutta, laite pitää aika moista meteliä kun on käynnissä.
Tiedän että kaikki ilmastointilaitteet pitää ääntä, mutta tämä tärisee niin että lattiaki tärisee ja kaikki laitten muovit rämisee.
Kiristelin kotelon ruuveja ja sain metelin jotenkin siedettävälle tasolle.
Mutta kun vaimo näki koneen niin ei oikein tykännyt siitä postoilma letkusta, kun se meni parvekkeen oven välistä. Ja koska olohuoneessa ei ole avattavia ikkunoita niin asialle ei oikein voinut mitään.
Joten ajattelin sitten että laitan sen uudestaan myyntiin 5€ pienemmäll hinnalla niin saan laitten pois käsistä.
Kuten arvata voi, niin näillä keleillä ostaja löytyi aika nopeasti.
Ostaja testasi laitten täällä ja kun todettiin se toimivaksi niin lähti ostajan matkaan.
Sen jälkeen sain olla noin 2 tuntia rauhassa, kunnes ostaja soittii taas että laite ei toimi enää.
Hänen asunnossa oli kuulemma ollut 39 astetta ennen laitteen käynnistystä ja noin tunnin pyörittelyn jälkeen asunnossa oli jo 30, mutta kylmälaitteen kompura sammui itsestään eikä kuulemma mennyt enää päälle.
Käskin sitten räplätä kaikki mahdolliset nappulat läpi ja kaukosäätimestä kone lopulta taas käynnistyi. Mutta 2 tunnin session jälkeen asunto oli edelleen 30 astetta eikä sen alemmaksi enää mennyt.
Joten ostaja oletti että laite on rikki tai kylmäaine vähissä ja halusi palauttaa sen. Ja minä, reiluna kauppiaana, kävinki sen äsken hakemassa pois.
Soitin laitteen edelliselle omistajalle siinä toivossa että olisin pystynnyt vielä peruumaan kaupat kun se jo seuraavana päivänä hajos.
Entinen omistaja vakuutteli että hänellä on laite toiminut täydellisesti joka kesä aamusta iltaan eikä ole koskaan sammunut itsestään. Rahojakaan ei suostunut palauttamaan vaikka 15min kinasteltiin puhelimessa asiasta.
Eli lopputulos on se että minulla on edelleen tämä "rikkinäinen" laite josta en tiedä onko oikeasti rikki koska ei ole aikaisempaa kokemusta ilmastointilaitteista.
Ja polttoaineisiin on mennyt noin 30€ kun kävin ostohetkellä noutamassa sen ja nyt vielä toisen kerran uudelta omistajalta takaisin.
Ja jos tämä laite on oikeasti rikki, niin joudun vielä kuskaamaan sen kaatopaikalle ja maksamaan ongelmajätemaksun.
"Vähän" jäi paskan maku suuhun näistä kaupoista, mutta... elämä on... :mad:
Oletko laskenut kertyneet vedet pois.
Takana pitäs olla poistoroppu.
Jos säiliö täynnä niin ei jäähdytä enään mulla ainakin ohjeessa sanottiin sillain ja saa poistaa jokapäivä jos pitempään käyttää.
Siis jos on semmoinen malli missä pitää itse poistaa kertynyt kosteus.
Joo, takana on letkulle paikka. Sieltä tulee tippa tai kaksi sillöin-tällöin.
Tässä ei siis ole vedelle mitään erillistä kippoa vaan se valutetaan letkusta suoraan ulos.
Tilasin täältä Offipalsta tarroja kolme kpl.. myyjä ilmotti et nyt postitettu.
Odottelin melke 2 viikkoa ja kiroilin postin hitautta suomessa..
No tänää kolahti postilta postin kirje, sisällä aivan ruttattu pienempi kirje jossa tarrat.. mukana lappu että pahoittelemme jos lähetyksenne on vahingoittunut, ota yhteyttå asiakas palveluun... 2 tarraa ehjiä kolmas paskana...
Jaksappa vaivautua valittaa mutta vituttaaa .....
TÄSSÄ myyjä EI ole asian osainen..
wuntzikka
05.08.2014, 05:27
meille kans isot kirjeet tulee taiteltuna ja joistain lehdistä etusivu revennyt, kohta saa alkaa ottaa yhteyttä johonkin paikkaan asian tiimoilta
Eräilves
05.08.2014, 06:18
Tilasin täältä Offipalsta tarroja kolme kpl.. myyjä ilmotti et nyt postitettu.
Odottelin melke 2 viikkoa ja kiroilin postin hitautta suomessa..
No tänää kolahti postilta postin kirje, sisällä aivan ruttattu pienempi kirje jossa tarrat.. mukana lappu että pahoittelemme jos lähetyksenne on vahingoittunut, ota yhteyttå asiakas palveluun... 2 tarraa ehjiä kolmas paskana...
Jaksappa vaivautua valittaa mutta vituttaaa .....
TÄSSÄ myyjä EI ole asian osainen..
Jaah, miulle ei edes ole tullut vastausta kun haluaisin tilata noita tarroja.. ja kyselin tarroja 30.6...
hj 60/61
05.08.2014, 08:30
Eilinen työtapaturma....:mad: Meinas seinäkami kaatuu päälle, ni tuli hieman "pakkoliikkeitä" valamattomalla, mutta raudoitetulla, ontelokentällä. Meni paniikissa monot vähä sekaisin, ja sinne kuorilaattojen ja raudoitusten sekaan kerien naamalleen. Polvi auki, oikearanne mustaksi ja vasuriin tarvi jopa hieman ompelukonetta. Eihän siinä, kivat kelit lomailla:cool: ja kukaan ei häviä, paitsi mä, ku en pysty olee urakkaporukassa nyt viikkoon mukana...:o
Mut toisaalta, ei täs viel kesälomaa oo pidettykään....:rolleyes: Melkein ois voinut heittää saman tekstin tuonne "mikä ei vituta"-topicciin. No jos tän päivän yrittäis olla paikallaan...:eek::confused:
Koiruus joutu tänään hautaan. Pumppu petti vaikkei ollu viel ees seittemää vuotta.. Ja meillä kerkes olee vaan puolisen vuotta mut vittu et tuntuu pahalta!!:mad::mad:
Koiruus joutu tänään hautaan. Pumppu petti vaikkei ollu viel ees seittemää vuotta.. Ja meillä kerkes olee vaan puolisen vuotta mut vittu et tuntuu pahalta!!:mad::mad:
Ei oo kivoja juttuja... Vaik ottaessaan tietääkin, et tuurilla joutuu matkaan laittamaan.
Oma koira alkaa tavoittaa ikää, mis edellisen hautasin ja mis myös isänsä meni. Voip olla jälel kuus päivää tai kuus vuotta, kovimmat kuopat kaivaa elukoille, vaik muutaman muunki oon teht.
Hautalintu
06.08.2014, 01:18
Kuumuus vieny vedon ja tuntuu ettei mitään kerkiä tekemään mitä oli ajatellut tällä viikolla tekevänsä... :( jospa huomenna sais edes jotain näkyvää tai edes kuuluvaa aikaan...
Ei oo kivoja juttuja... Vaik ottaessaan tietääkin, et tuurilla joutuu matkaan laittamaan.
Oma koira alkaa tavoittaa ikää, mis edellisen hautasin ja mis myös isänsä meni. Voip olla jälel kuus päivää tai kuus vuotta, kovimmat kuopat kaivaa elukoille, vaik muutaman muunki oon teht.
Tää vaan oli about vuoden sisää jo kolmas "oma" koiru minkä sai monttuu laittaa..:( eka kuoli vanhuuttaan, toinen oli kuusviikkonen ja nyt viel tääkii.. en taija enää ikin ottaa koiraa ku nää kaik tuntuu kuolevan..:mad:
Nii ja tää viimonen oli ilmeisest syöny jotaa myrkkyä ku niin huonoks meni ja niin äkkiä..
hj 60/61
06.08.2014, 06:56
Tää vaan oli about vuoden sisää jo kolmas "oma" koiru minkä sai monttuu laittaa..:( eka kuoli vanhuuttaan, toinen oli kuusviikkonen ja nyt viel tääkii.. en taija enää ikin ottaa koiraa ku nää kaik tuntuu kuolevan..:mad:
Nii ja tää viimonen oli ilmeisest syöny jotaa myrkkyä ku niin huonoks meni ja niin äkkiä..
Ei kiva juttu ollenkaan, meilläkin kaks karvaista lasta... Nyt saanut olla tarkkana, et mihin rantaan ne vie, ku toi levä homma jännittää, ku rannasta juoneita koiria on kuollut sinilevään...:(
Ei kiva juttu ollenkaan, meilläkin kaks karvaista lasta... Nyt saanut olla tarkkana, et mihin rantaan ne vie, ku toi levä homma jännittää, ku rannasta juoneita koiria on kuollut sinilevään...:(
Eipä oo oikee voinu levääkää syyä ku on niin vähä käytetty uimas.. Eikhän se oo taas joku valopää kylväny tonne lenkkipolun vartee jotain..:mad:
hj 60/61
06.08.2014, 11:29
Eipä oo oikee voinu levääkää syyä ku on niin vähä käytetty uimas.. Eikhän se oo taas joku valopää kylväny tonne lenkkipolun vartee jotain..:mad:
Täs oli kans keväällä tarinaa liikkeellä, et joku ois kans kylvänyt jotain myrkkytettyjä makupaloja tähän lähi maastoon... Mikä vittu ihmisiä vaivaa...:mad:
Eräilves
07.08.2014, 07:37
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080618548082_uu.shtml
Vitun vitun vittu... Tekis mieli käydä vierailemassa eduskunnassa parin jutun kera.. :mad:
Dacia Duster
07.08.2014, 08:30
Ikävää kuulla, itsekin aikanaan kaksi omaa kaveria haudannut n. 7-v iässä.
Tässä kuukauden sisällä, pari kaverin Collieta synnyttänyt, niistä molemmista pentueista jouduin yhden pennun parin päivän ikäisenä myös multiin laittamaan.
No, luonto hoitaa omansa, mutta ei vitutukselle näissä asioissa voi mitään, toisaalta aika kultaa muistot.
[url]Vitun vitun vittu... Tekis mieli käydä vierailemassa eduskunnassa parin jutun kera.. :mad:
Kyl mää vaan olen sitä mieltä, että nopeusvalvontaa vaan lisää, niin alkaa budjettivajeet ja valtionvelat kutistumaan. Tiet on täynnä vapaaehtoisia maksajia!
hj 60/61
07.08.2014, 10:06
Kyl mää vaan olen sitä mieltä, että nopeusvalvontaa vaan lisää, niin alkaa budjettivajeet ja valtionvelat kutistumaan. Tiet on täynnä vapaaehtoisia maksajia!
Toi on niin totta...
Nimimerkillä: w124 300ST käyttiksenä, eikä yhtään ylinopeus sakkoa...:o
Kaitsu67
07.08.2014, 10:13
Ja lisää rahaa tulee kun tasapuolisuuden vuoksi samassa nopeusvalvonnassa sakotetaan myös alinopeuden ajajat kun aiheuttavat ruuhkaa, ohitustarvetta ja niitä ylinopeuksia ;)
Ja lisää rahaa tulee kun tasapuolisuuden vuoksi samassa nopeusvalvonnassa sakotetaan myös alinopeuden ajajat kun aiheuttavat ruuhkaa, ohitustarvetta ja niitä ylinopeuksia ;)
Ja tasapuolisuuden nimissä aletaan myös kyttäämään ja sakottamaan offareita jotka ajaa liikenteessä suuremmilla renkailla kun autoon on sallittu, samalla tavalla nekin on lainrikkojia kuin ylinopeuden ajajat ;)
Kaitsu67
07.08.2014, 11:07
Ja tasapuolisuuden nimissä aletaan myös kyttäämään ja sakottamaan offareita jotka ajaa liikenteessä suuremmilla renkailla kun autoon on sallittu, samalla tavalla nekin on lainrikkojia kuin ylinopeuden ajajat ;)
:eek: hä, kuka muka ajaa?! :confused: , en usko :D
Eräilves
07.08.2014, 12:23
En tie pitäskö itkeä vai nauraa, kun ei mustalaiset meinaa uskoa puhetta?
(onpi siis iisalmessa tulevan asunnon paikalla ollut jo pitkään miun autopaikallani ilman lupaa, vaikka maksan siitä, ja tartten sen viimeistään kuun lopussa itelleni. Emäntä siellä nyt asustelee ja kattoo, ja on jättänyt lapunkin missä kohteliaasti sanoo että mie oon sinne tulossa että voisitte painua jonneki muualle)
Elikkäs, jos on siinä viel kuun lopussa, kuten epäilen, niin sitten ajattelin pajerolla vetää sen niitten mersun ryteikköön kysymättä... Onko kokemusta kellään kuinka paljon mustalaiset sitten nalkuttaa, että pitäskö pelätä moraa sitten? :D
En tie pitäskö itkeä vai nauraa, kun ei mustalaiset meinaa uskoa puhetta?
(onpi siis iisalmessa tulevan asunnon paikalla ollut jo pitkään miun autopaikallani ilman lupaa, vaikka maksan siitä, ja tartten sen viimeistään kuun lopussa itelleni. Emäntä siellä nyt asustelee ja kattoo, ja on jättänyt lapunkin missä kohteliaasti sanoo että mie oon sinne tulossa että voisitte painua jonneki muualle)
Elikkäs, jos on siinä viel kuun lopussa, kuten epäilen, niin sitten ajattelin pajerolla vetää sen niitten mersun ryteikköön kysymättä... Onko kokemusta kellään kuinka paljon mustalaiset sitten nalkuttaa, että pitäskö pelätä moraa sitten? :D
Eihän ne ole moraa käyttänyt pitkään aikaan. Pistooli taitaa olla pop nyt! Kannattaa kyl niiden kans olla varovasti, jospa se isännöitsijä hoitais sen homman nii ei itse tarvis kärsiä tyhjenneistä renkaista jne...
Eräilves
07.08.2014, 12:53
Eihän ne ole moraa käyttänyt pitkään aikaan. Pistooli taitaa olla pop nyt! Kannattaa kyl niiden kans olla varovasti, jospa se isännöitsijä hoitais sen homman nii ei itse tarvis kärsiä tyhjenneistä renkaista jne...
No isännälle sanottu melkee pari viikkoa sit, ainakkaa viel ei mitee oo tapahtunu... Nooh, toivottavast menisivät, en haluis noitten kanssa pahempaa riitaan :D
Hautalintu
07.08.2014, 13:07
No isännälle sanottu melkee pari viikkoa sit, ainakkaa viel ei mitee oo tapahtunu... Nooh, toivottavast menisivät, en haluis noitten kanssa pahempaa riitaan :D
Mustalaisten kanssa toimiessa on jännä mikä on paras toimintamalli, nimittäin asiallinen keskustelu... ja vielä kun sen asiansa toimittaa sen talouden vanhimman miehen kanssa... sama homma häiriköivien mustalaisten kanssa baareissa, etsii sen porukan vanhimman käsiinsä ja käy asiallisesti kertomassa että tämä teidän nuorten toimintamalli ei ole suotavaa ni löytyy äkkiä käytöstavat... heidän kulttuurissaan kun se vanhemman kunnioitus on hiukan erisorttia ku meil valkolaisilla... mies määrää heidän talouksissaan ja nainen pitää kukkaron nyörejä käsissään..
kyllä, joskus olen heidän kanssaan asioinut enempi ja vähempi.. :)
Hautalintu
07.08.2014, 13:21
Niijoo ja äskeisestä unehtu tän päivän tai oikeastaan tän ja eilisen illan vittuuntumisen aihe.. nimittäin opel zafira 1.8 vuodelta 2001... "asiakas" toi autonsa tuohon tutkittavaksi viime viikon lopulla, tein pikaisen analyysin ja totesin että käy nyt viä luetuttamassa vikakoodit jossain ja kirjaa mulle ne kaikki ylös! Eilen tuo ooppeli sitten ilmaantui pihaan ja koodit vahvisti epäilykseni eli olivat seuraavat: 2.sylinteri sytytyskatkos, vääntömomentin säädön häiriö, lambda 2 virheellinen arvo... autossa palaa moottorivikavalo ja luistoneston valo kokoajan.. noh, sytytyskasetti vaihtoon (olevinaan suorasytty tms.) Ja lambda vaihtoon ja eikun auto käyntiin ja mitä tapahtuu? No edelleen palaa valot eikä mitään vaikutusta ollut mihinkään... no tästä hiukan ihmeissäni avasin googlen ja aloitin tutkinnan joka johti OCF sivuille ja samoilla oireilla löytyikin useampi auto samalla moottorilla... yhdistävänä tekijänä näiden kesken oli lopullinen vika... tai ominaisuus ku ooppelista puhutaan, kaikista autoista noilla vioilla on paljastunut ECU porsineeksi.. vissiinkin lähin paja joka noita korjaa löytyy niinkin läheltä kuin englannista... korjaus sinäänsä tuossa pajassa vissiin toimii ku antavat elinikäisen takuun työlleen ja korjaavat ecun uudestaan jos porsii heillä käynnin jälkeen..
summasummarum. Eniten tässä vituttaa kaik.. siis se että oma pika analyysi petti, vikakoodin lukijan analyysi piti paikkansa vaikkakin noi koodit on ihan täyttä fuulaa ja asiakas osti suotta uuden sytkäboksin ja lambdan... *ärrinmurrin*
En tosin näemmä ollut ainut kuka on samaan vipuun mennyt....
vellihousu
07.08.2014, 14:25
Duuni kaverilla meni toi ecu. Sitä ei vissiin saa mitenkään järkevästi avattua ilman väkivaltaa niin ei sähkön päälle ymmärtäväkään voi sitä ehjätä.
Kaveri osti uuden ja se pitää sitten vielä ohjelmoida autokohtaiseksi.
Hautalintu
07.08.2014, 18:35
Duuni kaverilla meni toi ecu. Sitä ei vissiin saa mitenkään järkevästi avattua ilman väkivaltaa niin ei sähkön päälle ymmärtäväkään voi sitä ehjätä.
Kaveri osti uuden ja se pitää sitten vielä ohjelmoida autokohtaiseksi.
Saa sen avattua... mutta sisältä paljastuu semmonen joku silikonivahatöhnä setti joka tekee noista kuulemma helvetin vaikeita korjata... sercap rovaniemelt oli ensimmäinen paja mikä lupasi tehdä ja hinta arvio 350-450e vian laajuudesta riippuen.. korvaavaa käytettyä boksia ei ainakaan paikalliselta romuttamolta löytyny ja veikkaan et oikosulkutiskillä on hinta sen verran kohdallaan että mahtaa korjattavaksi lähteä... tuo on ny asiakkaasta kiinni mitä haluaa ton kans tehdä...
Kaitsu67
07.08.2014, 18:53
V..uttaa kun Elisan laajakaista taas pimeenä eikä sinne taaskaan pääse läpi puhelimella:mad:
Matkahuollon tapa käsitellä paketteja... Tuli uusi migin lankarulla ja pakettia nakottu niin antaumuksella, että rulla on pieninä paloina alkuperäisessä pakkauksessaan.. No tätä selviteltiin ihan piiripäällikön johdolla ja piiripäällikön kanta oli ettei heillä ole tarvetta hommata vastaavaa tuotetta tilalle, rahaa kyllä sais jonku naurettavan summan jolla voisi puolikkaan rullan sitten ostaa kaupasta, mitä vittua?!?
hj 60/61
08.08.2014, 17:05
Toi on niin totta...
Nimimerkillä: w124 300ST käyttiksenä, eikä yhtään ylinopeus sakkoa...:o
ups... Lahden poliisilta tuli kirje...:o Sallittu nopeus oli 50km/h ja mulla 58km/h... Oli nääs sininen portteri kamera-autona... No, ei paha tuosta ylityksestä, vaatimattomasti vain 85€ ja 8km/h liikaa...:eek:
Myyjät, jotka pitää tuotteensa myynnissä myynninkin jälkeen... On kaiketi vaikee poistaa tarjonnasta, kun myyty ku on ilmeisesti unohdettu tälläset myynnissä olevat kohteetkin. Ei oo yks, eikä kaks tälläst tapausta. Nyt vaan tälle viikolle niit toista kymmentä yksilöö löytynyt ja tullut eteen.
Nuhapumppu
08.08.2014, 18:52
ups... Lahden poliisilta tuli kirje...:o Sallittu nopeus oli 50km/h ja mulla 58km/h... Oli nääs sininen portteri kamera-autona... No, ei paha tuosta ylityksestä, vaatimattomasti vain 85€ ja 8km/h liikaa...:eek:
eli 61km/h on ollut todellinen nopeus kun aina vähennetään 3km/h todellisesta suorituksesta.
hj 60/61
08.08.2014, 19:00
eli 61km/h on ollut todellinen nopeus kun aina vähennetään 3km/h todellisesta suorituksesta.
Joo niin on varmaan ollut, vaik samalla vilkaisin navia, ja se muistaakseni näytti just tuon 58... no sakko maksetaan ja ajetaan jatkossa paljain jaloin, ku crocsi painaa liikaa...:o:D:D:D;)
Hautalintu
09.08.2014, 02:14
Saa sen avattua... mutta sisältä paljastuu semmonen joku silikonivahatöhnä setti joka tekee noista kuulemma helvetin vaikeita korjata... sercap rovaniemelt oli ensimmäinen paja mikä lupasi tehdä ja hinta arvio 350-450e vian laajuudesta riippuen.. korvaavaa käytettyä boksia ei ainakaan paikalliselta romuttamolta löytyny ja veikkaan et oikosulkutiskillä on hinta sen verran kohdallaan että mahtaa korjattavaksi lähteä... tuo on ny asiakkaasta kiinni mitä haluaa ton kans tehdä...
Asiakas ratkaisi ongelman laittamal auton viallisena myyntiin...
Täl hetkee hiukan mötöstää se et sonatan keikka on loppu aikaa sitten..! :( olisivat mun puolesta voineet viä pari(kymmentä) biisiä veivata ku kerran lauteille nousivat! :D viimeks 2012 sonispherestä kotio tulles oli sama fiilis Metallican keikan jälkeen... tosin veivashan nuo ameriikan rokkarit sentään Black albumin kannesta kanteen..
näihin tunnelmiin päätän perjantai iltani!
wuntzikka
09.08.2014, 09:04
http://www.iltalehti.fi/autot/2014080818554340_au.shtml
niin ja eikös joillain ole autoissa imukupilla tai jollain muulla systeemillä kiekko "aina" tuulilasissa kiinni
1. 3 x täysin toimettomia duunipäiviä (joista lusittu vasta kaksi) ja toimimaton puhalluskaappi.
2. YT:t valmiit, kaikki muut osastot saaneet jo tiedot nimilistoista, paitsi meidän halliporukka.
3. Jos ja kun nimi on listassa niin 6kk irtisanomisajasta on tod näk 3kk työvelvoitteella. :(
4. Jos nimi ei ole listassa niin sitten tonne jää semmoinen torso ettei siellä varmaan kauaa jaksa olla.
Kyyhkymetsällä ollessa ampiainen päätti pistää meikäläistä korvalehteen. Nyt korvalehti aikasen turvoksissa ja saatanan kipeä.
Kyyhkymetsällä ollessa ampiainen päätti pistää meikäläistä korvalehteen. Nyt korvalehti aikasen turvoksissa ja saatanan kipeä.
Ei tartte miettiä, kummal kyljel nukkuu...
Tänään on vituttanut liiallinen kuumuus, se että lamellilaikka ei mahtunut rälläkkään teräsuojuksen kanssa ja sitten sattui sormeen. Ja ampiaiset!
wuntzikka
11.08.2014, 19:17
korva alkoi tinnittämään tänään aamupäivällä... katotaas muutama päivä eteenpäin, jos ei lopu niin kai se sitten on pakko mennä lääkäriin putsauttamaan tuo korva...
korva alkoi tinnittämään tänään aamupäivällä... katotaas muutama päivä eteenpäin, jos ei lopu niin kai se sitten on pakko mennä lääkäriin putsauttamaan tuo korva...
-Kuulin että kuin akoilta saa litsareita korville pari kertaa viikossa niin korvat pysyy auki..... :p
V#tuttaa vähän kun ei saa ainakaan kuukauteen ajaa :-(
V#tuttaa vähän kun ei saa ainakaan kuukauteen ajaa :-(
Onks kortti lepäämässä vai lekuriko kielsi?
Omaan vitutukseen voisi mainita polkupuöräily ja vesisade!!! Pitiki just sillon sataa ku oli tangossa!!!
Kuulemma avosydänleikkauksen jälkeen ei heti saa lähteä ajaan offroadia?
Yritin kyllä selittää että autossa on kyllä tehostimet ja vinssikin
:-)
No on se kumma homma :D
Auts.. kannattahan se varoa alkuun ylimääräisiä paineita...
Yleisesti kaikki,mut eniten tuo nainen mikä asuu meil,mut eioo mitään sukuu
Kaitsu67
17.08.2014, 22:22
Verkkopankkitunnukset on jossain hukassa ja laskut olis pitänyt maksaa....:mad: :mad: :mad: pitää vissiin lampsia huomenna konttoriin mut kun ne on e-laskuja niin tiedä auttaako se mitään
Hautalintu
18.08.2014, 03:12
Kalenterista katoaa päivä toisensa perään... ja tuntuu ettei mitään kerkiä/saa aikaiseksi tehdä... :(
prätkän keväthuoltokin on viä kesken (aloittamatta)...
ja niin piti kovin mopoilla tälle kesää, tässä se taas nähtiin ja 300m kertyny vissiin kaikkiaan mittariin tälle kesää ku pihan ajoin päästä päähän :(
Turbo Isuzu
18.08.2014, 21:07
Otimpa sitten Patrollin pois liikenteestä. Laatikko sökönä ja tankki vuotaa taas, nyt tosin saumasta.
Täytyy ruveta syksymmällä pajottamaan kunhan sais saunaremontin valmiiks.
Ponssekuski
19.08.2014, 00:38
Voi hevon perse, mikä määrä tuota taivaallista kirjallisuutta voikaan olla tää nykyinen talo edellisen omistajan jäljiltä.. Kyl mie viel ymmärrän, jos jumalan pelossa elävät aikuiset noita perkeleen opuksia lukee, mut miks vitus niistä on painettu lasten kirjojakin!! Onneks sain pomolta 200l tynnyrin, johon tuokin paska menee..:mad: sinne mihin kuuluukin :p
Hautalintu
19.08.2014, 07:19
Hermoissa jotain vikaa kaiketi ku ei nukutuksi saa... 5.30 unen päästä kiinni ja hetiperään 6.45 herätys... no eipähän ole eka kerta ku vähin unin mennään ja jis vanhat merkit paikkansa pitää ni ens yö joko nukutaan todella hyvin tai ei sitten ollenkaan...
Hautalintu
20.08.2014, 11:58
Menee toi peräkärry uusiin puihin ku nyökähti eilen kärryn perä.. :( hitto ku pitikin oikaista tuota tehdessä ja jättää toi peräpää vahvistamatta niinku alkuun oli ajatus... no jospa tuosta tekis sit samalla vaivalla kippaavan ku joskus kerkiää ja jaksaa alkaa pajottamaan... oma laiskuus siis ottaa tänään kupoliin! :D
Voi hevon perse, mikä määrä tuota taivaallista kirjallisuutta voikaan olla tää nykyinen talo edellisen omistajan jäljiltä.. Kyl mie viel ymmärrän, jos jumalan pelossa elävät aikuiset noita perkeleen opuksia lukee, mut miks vitus niistä on painettu lasten kirjojakin!! Onneks sain pomolta 200l tynnyrin, johon tuokin paska menee..:mad: sinne mihin kuuluukin :p
Kirkonko ostit :D
pipo_esa
20.08.2014, 13:22
Aikoinaan kun porukat mökin osti irtaimistoineen niin siellä oli riittävä määrä Maailma ja Me lehtiä luettavaksi niin pääsi kurkistamaan tähän työläisten paratiisiin lehden kautta
Ponssekuski
20.08.2014, 13:53
Kirkonko ostit :D
No nyt ainakin siltä tuntuu :D Joku pelle peloton oli tuo edellinen omistaja, niin sanoin jot voi jättää kaiken ylimääräisen tavaran kunhan ei nyt aivan roskaa ole.. VIRHE!!! No tän mielestä ne on rikkinäiset ämpärit, reikäset matot, kymmenet puoliksi palaneet haalarit, vanhan mjoottoripyörän katteet yms.. käyttökelpoisia :rolleyes: Ja kait nuo jossai vaihees uskoonkin ovat tulleet.. noita opuksia tuossa poltellessa, taidan tulla kohta minäkin :D:D
Kaitsu67
20.08.2014, 14:45
niin sanoin jot voi jättää kaiken ylimääräisen tavaran kunhan ei nyt aivan roskaa ole.. VIRHE!!! No tän mielestä ne on rikkinäiset ämpärit, reikäset matot, kymmenet puoliksi palaneet haalarit, vanhan mjoottoripyörän katteet yms.. käyttökelpoisia :rolleyes:
Joo, tohon miinaan ei kannata kyllä mennä kenenkään, tulee kaatopaikkakustannukset satavarmasti omaan piikkiin :D
Enemmänkin ahdistaa, mut kuitenkin...
Oikea takajalka meinaa hävitä alta ja perkeleesti ois tehtävää, sekä reilun viikon päästä pitäs selän olla safarikunnossa Venäjän teille kartturoimaan. :(
Hodaris on nii vammasen muotonen kojelauta. Onhan se kivan näkönen mutta etukajareita ei saa musiikillisestk järkevästi asemoitua mitenkään
Nuhapumppu
22.08.2014, 17:46
Hodaris on nii vammasen muotonen kojelauta. Onhan se kivan näkönen mutta etukajareita ei saa musiikillisestk järkevästi asemoitua mitenkään
Ei ole ongelma,jossei siitä tee ongelmaa;)
Vituttaa niin ettei sitä sanoiks voi pukea, pakko vaa saaha kertoa asia.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288337569274.html
Suomessa saatavat tuomiot. Mielestäni tollasta tekevien ei tarttis täällä enää talsia :mad:
-Miten siinä metelissä mitään musiikkia kuuntelee....? :D
Eräilves
24.08.2014, 11:02
Perkele kun ei mahdu pajeroon muuttokuorma mitenkään... millä helkutilla nuo kaik tavarat saapi oikee kuletettua, kun ei saapi mistää kärryy lainaksi (tai saa, mutta pitäs ajaa 1600km yhteesä palauttaakseen sen vaa..)
Perkele kun ei mahdu pajeroon muuttokuorma mitenkään... millä helkutilla nuo kaik tavarat saapi oikee kuletettua, kun ei saapi mistää kärryy lainaksi (tai saa, mutta pitäs ajaa 1600km yhteesä palauttaakseen sen vaa..)
Osta kärri ja myy perillä...
Eräilves
24.08.2014, 12:01
Osta kärri ja myy perillä...
Kyllä ostaisinkin, mutta eip ol varaa sellaseen juuri nyt. Näillä hiljasimpin kesäkuukausil ei hurrata palkan kans.. Pakko kait laittaa matkahuollossa sitten paketteja useamp menemää
wuntzikka
24.08.2014, 12:18
no entä jos vie yhden kuorman, vuokraa sieltä kärryn ja hakee sitten toisen kuorman, jonka jälkeen palauttaa...?
Eräilves
24.08.2014, 12:22
no entä jos vie yhden kuorman, vuokraa sieltä kärryn ja hakee sitten toisen kuorman, jonka jälkeen palauttaa...?
Mutta en viittis ajaa 1600km toisen kuorman takia.. ja jos tekisi kaksi reissua, nii ei tarttisi sitten enää kärryä edes.
Kyllä ostaisinkin, mutta eip ol varaa sellaseen juuri nyt. Näillä hiljasimpin kesäkuukausil ei hurrata palkan kans.. Pakko kait laittaa matkahuollossa sitten paketteja useamp menemää
Ei tartte montaa pakettia laittaa, ni kärrin hinta meni...
Ennemmin pakkauslavoille, ja tarjouskierros rahtifirmoihin. Terminaalist terminaaliin ei ain nii hullun kallista. Kärrinreuhkan hinta heilahtaa kyl helposti niinkin...
Kattoteline ja pikkusen mielikuvitusta...;)
voi ny helvetin rähmäkoura saatana... puhelin ja asfaltti otti yhteen, arvakkaa kumpi voitti.
Nettiautossa oli auto myynnissä. Soitin aamulla ja sovittiin että tullaan katsomaan autoa iltapäivällä, (että on sellanen ku puhelimessa sanoi sen olevan) ja samalla oli puhetta ettei myy autoa ennen kun käydään katsomassa. Muutamaa tuntia ennen sovittua aikaa soittaa, että auto myyty. Ei näköjään enää voi suomalaisenkaan miehen sanaan luottaa.
Nettiautossa oli auto myynnissä. Soitin aamulla ja sovittiin että tullaan katsomaan autoa iltapäivällä, (että on sellanen ku puhelimessa sanoi sen olevan) ja samalla oli puhetta ettei myy autoa ennen kun käydään katsomassa. Muutamaa tuntia ennen sovittua aikaa soittaa, että auto myyty. Ei näköjään enää voi suomalaisenkaan miehen sanaan luottaa.
Tuttua... Ja kaupat sovittu, ja tarrakilvet kädessä lähdet hakeen ni autoa ei ennään myydäkkään... Tuohan se vittumaisinta on välillä. Joskus jopa saa kutienkin kilpien hinnan takas, mutta ei aina.
Tuttua... Ja kaupat sovittu, ja tarrakilvet kädessä lähdet hakeen ni autoa ei ennään myydäkkään... Tuohan se vittumaisinta on välillä. Joskus jopa saa kutienkin kilpien hinnan takas, mutta ei aina.
Yks sankari myi auton sillä välin kun olin käyny koeajolla ja lähdin 20km päästä automaatilta hakemaan rahoja. Pääsin paikalle niin sielä jo kirjoteltiin papereita ja myyjä totes "sori tää lupas 50e enemmän"
Tuossa muuten se auto mitä oli tarkoitus käydä katsomassa (kaveri minun puolesta, kun suht lähellä autoa asuu) ja ostamassa, jos sellainen kuin puheissa oli.
http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6656704
Win 8 ja sen pakettikone-asennus...
Yks sankari myi auton sillä välin kun olin käyny koeajolla ja lähdin 20km päästä automaatilta hakemaan rahoja. Pääsin paikalle niin sielä jo kirjoteltiin papereita ja myyjä totes "sori tää lupas 50e enemmän"
Pikkupojat myymässä... :mad::(
Pikkupojat myymässä... :mad::(
Joo ja yli 1000e autossa mulle ainaki 50 on ihan yks hailee
Tuossa muuten se auto mitä oli tarkoitus käydä katsomassa (kaveri minun puolesta, kun suht lähellä autoa asuu) ja ostamassa, jos sellainen kuin puheissa oli.
http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/6656704
onko noi miljoona ajetut kuppaset hoojiit muka niin kysyttyjä... :D
wuntzikka
24.08.2014, 20:03
Mutta en viittis ajaa 1600km toisen kuorman takia.. ja jos tekisi kaksi reissua, nii ei tarttisi sitten enää kärryä edes.
jaa, no ei se sitten ole hyvä idea. ajatuksena vain kävi tuo, kun ei enempää ollut infoa tavara määrästä...
onko noi miljoona ajetut kuppaset hoojiit muka niin kysyttyjä... :D Aihioksi ajattelin. Mutta, jos 60-sarjalaista 9-paikkasena etsii, niin ei kovinkaan montaa vaihtoehtoa taida enää suomenmaassa olla, kun lähes kaikki "pilattu" huoltoautoksi, jota ei takaisin ilman useamman tonnin veronmaksua henkilöautoksi saa. (1983 ja vanhemmat muistaakseni sais vielä muutettua takaisin) No, ehkä emäntä tyytyväisempi ettei tartte noin vanhalla "romulla" ajella. :) Laittaa myöhemmin sitte uudemman 8-paikkasen cruiserin.
*Perjantaina otti hiukka pattiin, ku naaras soitti renkaan räjähtäneen kotimatkalla töistä, ja itse olin jo Tampereella muuttohommissa. -> ei pitäis lähtee kotoonsa minnekkään.
*Eilen otti kupoliin ensimmäisen kerran, ku mentiin sitä rengasta vaihtamaan Lopen Shellin pihaan ja naaras kysyi, että onko minulla sen auton avainta mukana? ;)
*Toinen hermoromahdus tuli, kun huomasin vasemman astinlaudan olevan taipunut lokaria vasten siten, että lokarissakin on sitten pysyvä muodonmuutos. Naaras oli perjantaina koittanut omatoimisesti rengasta vaihtaa, ja tunkannut henkilöautomaisesti helmasta.
*Kolmannen kerran siihen samaan väsymykseen tuli, kun oli jo kroppa aika väsyny viikonlopun muuttokeikan jäljiltä, ja ei se vararengas vaan noussut riittävän korkealle nostaessani, ja sipaisi kauppakassista munakennon maahan -> kaksi munaa rikki. Sillon mun itsehillintäni hieman jo rakoili, ja saatoin kirota hieman.
Tuo lokariepisodi oli vielä sikäli hauska, että kun ostin kalliilla liki museokuntoisen HooJiin, niin naaras epäili minun "rytyyttävän sen paskaksi jossain metsikössä", mutta se oli kuitenkin hän itse, kun tämän alamäen aloitti. :D
Uskollinen kumppani taitaa joutuu saattohoitoon... :(
Onneks kyse on vaan ruotsalaisesta moottoroidusta muuttolaatikosta, mut on se raakeeta luovuttaa vast parikymppisen ja vain reilu neljäsatkua ajetun kohdalla.
Kuinka moni oikeasti tienaa alle 2100€ tai 2600€...
Hep!!!
Aika moni... Paremman puoliskon kuukausitili on 1700/kk...
E: ja aiheeseen, ostin kaarellisen kopan ja nyt selvisi että uuden ostoksen turvakaaria joutuu leipomaan uusiksi, etuputkissa yksi taivutus liikaa :(
2xhep.
Kaitsu67
25.08.2014, 21:21
Onks tää brutto vai netto?
Onks tää brutto vai netto?
Eiköhän räty brutosta puhunu... Ja selityksiä näihin sammakoihin vaan riittää..
Kaitsu67
25.08.2014, 23:03
Eiköhän räty brutosta puhunu... Ja selityksiä näihin sammakoihin vaan riittää..
Sulta jäi toi konteksti pois et mistä oli kyse....
Eräilves
26.08.2014, 04:57
Aika moni... Paremman puoliskon kuukausitili on 1700/kk...
E: ja aiheeseen, ostin kaarellisen kopan ja nyt selvisi että uuden ostoksen turvakaaria joutuu leipomaan uusiksi, etuputkissa yksi taivutus liikaa :(
Noh, täällä onpi vaan 1100/kk kesällä.. Talvella kun teki hommia yli 200 tuntia, niin sitten oli yli 2000.
Jos uuessa paikassa hiema paremmat tunnit / palkka ois :D
Sulta jäi toi konteksti pois et mistä oli kyse....
Lapsilisäleikkauksien verokevennysten yhteydessä sosiaaliministerin möläytys että kuinka moni muka tienaa alle 2100€ tai 2600€
Gary Grand
26.08.2014, 07:55
Eilisiltainen ohjelma muuttui mukavasta Suburbanin näpräämisestä helvetilliseen talkooseen repiä pannuhuoneesta lattia auki ja koittaa saada selvää miten tuo sammakon verenkierron oloinen lämmitysputkisto siellä on vedetty ja mihin päin vedet siellä kiertää istäkin putkesta.
Lämmitysputki halkesi siis pannuhuoneen lattian sisässä.. Läpiruosteinen paska.:( Hienoa huomata että lattian ja kivijalan saumoista alkaa puskea vettä sisälle..:cool: ..ttu.:mad:
Tietääpähän nyt mitä uusii kämpässä seuraavaksi. Tuossa ei menny kuin ilta pilalle, mutta jos seuraava laukeaa kämpän lattian alla, niin ei paljon naurata.:eek::(
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=127078
Tollaset 'huutokauppa'-ilmotukset.
Tosi asiallinen huutokauppa, saattaa myydä tai sit ei. Voi vaihtaa johonkin tai sit ei.
:eek::eek:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=127078
Tollaset 'huutokauppa'-ilmotukset.
Tosi asiallinen huutokauppa, saattaa myydä tai sit ei. Voi vaihtaa johonkin tai sit ei.
Kannattaisikohan lukea huutokauppailmoitus hieman tarkemmin ennenkuin lähettelee joutavia kommentteja toisten ilmoituksista.
Siinähän lukee selvällä suomen kielellä, että myydään 2400€ ylittävällä tarjouksella varmasti tai vaihdetaan lava-autoon. Mitähän kyseisestä tekstistä et ymmärrä...???
Kannattaisikohan lukea huutokauppailmoitus hieman tarkemmin ennenkuin lähettelee joutavia kommentteja toisten ilmoituksista.
Siinähän lukee selvällä suomen kielellä, että myydään 2400€ ylittävällä tarjouksella varmasti tai vaihdetaan lava-autoon. Mitähän kyseisestä tekstistä et ymmärrä...???
Aloitushuuto pitäisi olla sellanen, että sillä tuotteen saa itselleen. Itse asiassa tämä esimerkki ei vältti ole lainkaan huutokauppa, jos myyjä ei hyväksy alle 2400 e huutoja.
:eek::eek:
No ei toi mun päivää sentään pilaa, älä huoli. Oon vaan tottunut siihen että huutokaupassa huudetaan siihen asti kunnes kauppa päättyy ja huudot maksetaan käteisellä.
Hiekkalaatikolla aikanaan sit tehtiin noita omituisempia kauppoja. ;)
:):););)
Huutokauppa jossa on hintavaraus, sitähän se tänä päivänä on jos katsoo noita huutokauppasivustoja netistä. Minun ilmoituksessa se hintavaraus on ilmoitettu toisin kuin monissa muissa esim. (huutokaupat.com) jossa saa huutaa mutta ei koskaan tiedä saako tuotteen vai ei. Minulla ilmoituksissa siksi hintavaraus näkyvissä jos joku haluaa tuotteen heti niin tarjoaa sen ja kaupat on tehty ja huutaja saa varmasti tuotteen itselleen.
Mielestäni ilmoitukseni on hyvinkin selvä.
Mutta mitäpä näitä vatvomaan jokainen myy tavallaan ja jokainen huutaa jos on huutaakseen.
Aloitushuuto pitäisi olla sellanen, että sillä tuotteen saa itselleen. Itse asiassa tämä esimerkki ei vältti ole lainkaan huutokauppa, jos myyjä ei hyväksy alle 2400 e huutoja.
Tuotteet myydän ilman pohjahintaa siinä kunnossaan ilman palautusoikeutta sanoo huutokauppakeisarikin, ja kauppa käy ;)
Byrocrat
27.08.2014, 22:16
Myyjän käyttämä hinnoittelu on käytössä mm ebay:ssa varsin yleisesti!! Siis lähtöhinta josta huudot alkaa ja näkyvissä myös tavoitehinta eli osta heti hinta jolla tavaran saa heti ostettua jollei halua huudella :cool:
http://www.ebay.co.uk/itm/1986-LAND-ROVER-90-DEFENDER-GREEN-EX-MILITARY-ROYAL-SIGNALS-FFR-12-Months-MOT/261573607735?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%2 6asc%3D20140328180637%26meid%3Dddb78e7c045b4047bc1 7234edbdaf234%26pid
http://www.ebay.co.uk/itm/1990-LAND-ROVER-90-DEFENDER-200-TURBO-DIESEL/221529776981?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%2 6asc%3D20140122125356%26m
Koko topikki sotkettu tolla huutokauppa paskalla... mua vituttaa tää yöllinen heräily mitä nyt on alkanu oleen joka yö.
Antakoon joku anteeksi tupla postaus, vituttaa kun sataa kuuroina vettä ja pihalla hiekkapuhaltaa -.- just puhallettu valmiiks(6h) ja kauhia kuuro, noh vartti menee kuuro loppuu ja arska alkaa paistaa. Kuivaan koko paskan ilmalla eiköhä taas ala sataa ja nyt tässä kattelen hyvin pilvistä taivasta. Ja lisäksi juuri nyt kirjoittaessani alkoi taas ripsimään. Vois tuo luonto haistaa paskat.
Täsmälleen saman shown kävin läpi pari viikkoa sitten hiekkapuhalletun patrollin rungon kanssa. Viimeistään siinä vaiheessa kun rupesi maaleja kaatamaan ruiskuun niin jostain ilmestyi se saatanan pilvi yläpuolelle.
Välillä riitti pelkkä maalauksen suunnittelu mielessään niin johan alkoi vettä taas tulemaan :D
Vituttaa nykyiset hinnat!! Just tuli mainos töllöstä, supertarjouksessa lenkkarit, 129e!! Oisko markka aikaan kukaan maksanu 800mk jostain vitun naikeista?? Vai onko rahan arvo tippunu noin perkeleesti? Ei kyllä tilipussissa tunnu siltä...
hj 60/61
29.08.2014, 19:13
Vituttaa nykyiset hinnat!! Just tuli mainos töllöstä, supertarjouksessa lenkkarit, 129e!! Oisko markka aikaan kukaan maksanu 800mk jostain vitun naikeista?? Vai onko rahan arvo tippunu noin perkeleesti? Ei kyllä tilipussissa tunnu siltä...
X2
Menot kasvaa, tulot ei...
Älä katto niitä mainoksia!
Älä katto niitä mainoksia!
No tuon nyt pystyy nykyisin välttämään vain ku vetää pussin päähän heti aamusta!!
wuntzikka
29.08.2014, 19:34
meinaan purettiin yks vanha rakennus, jonka alla oli kellari... eikä kukaan nykyinen osakas ollut koskaan käynyt siellä.
löyty pari lehteä, varmaan turun sanomat oli toinen ja toinen oli hesari (tai sit molemmat oli hesareita) vuosilta -59 ja -86 muistaakseni.
ensimmäisessä oli myytävänä jälkivaatimuksella toimitettuna maaseudulle glykolia... 1590 markkaa 5L tonkka ja vastaavasti 10L tonkka kustanti 2990 markkaa.
meinaan purettiin yks vanha rakennus, jonka alla oli kellari... eikä kukaan nykyinen osakas ollut koskaan käynyt siellä.
löyty pari lehteä, varmaan turun sanomat oli toinen ja toinen oli hesari (tai sit molemmat oli hesareita) vuosilta -59 ja -86 muistaakseni.
ensimmäisessä oli myytävänä jälkivaatimuksella toimitettuna maaseudulle glykolia... 1590 markkaa 5L tonkka ja vastaavasti 10L tonkka kustanti 2990 markkaa.
Jep, ennen kuin markoista tuli pennejä....
Hautalintu
29.08.2014, 21:16
Se vatipää kuka tota pajeron runkoa on joskus paikkaillu 1-2mm pellillä, pakkelilla, akryylimassalla, alustamassalla, ruuveilla ja jos vaikka millä kaikella paskalla... tänään tos näppäsin puolen metrin matkalta taka-aksulan päältä pois kymmenkunta pellin palaa, kolme kiloa pakkelia, kaks ja puol akryylimassaa ja kottikärryllisen muuta paskaa... olihan tohon välille mahtunu muutama metri hitsuusaumaakin mutta.... näkyy olevan jousen korvakin jollain pellillä harsittu suunnilleen paikoilleen...
Se vatipää kuka tota pajeron runkoa on joskus paikkaillu 1-2mm pellillä, pakkelilla, akryylimassalla, alustamassalla, ruuveilla ja jos vaikka millä kaikella paskalla... tänään tos näppäsin puolen metrin matkalta taka-aksulan päältä pois kymmenkunta pellin palaa, kolme kiloa pakkelia, kaks ja puol akryylimassaa ja kottikärryllisen muuta paskaa... olihan tohon välille mahtunu muutama metri hitsuusaumaakin mutta.... näkyy olevan jousen korvakin jollain pellillä harsittu suunnilleen paikoilleen...
Tutun kuuloista :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4610&pictureid=103202
Kuva meikäläisen entisestä pajerosta jossa reikiin oli työnnetty täytteeksi pultteja pienillä heppauksilla kiinni ja päälle tietenkin pakkelia ja massaa.
Hautalintu
30.08.2014, 01:55
Tutun kuuloista :D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4610&pictureid=103202
Kuva meikäläisen entisestä pajerosta jossa reikiin oli työnnetty täytteeksi pultteja pienillä heppauksilla kiinni ja päälle tietenkin pakkelia ja massaa.
Nii joo toi on toi auto mis oli pyörissä niin kova pito et runko petti ennenku tennarit irrotti otteensa isänmaasta...:D
Alustavat kaupat jo tos hieroskeltiin toisest rungosta... tämän kerran viä harsin ton kasaan mut seuraava reikä/ratkeema/ylläri ilmenee ni saa luvan väistyä toi tilkkutäkki!
metsienmies
01.09.2014, 14:58
Tämä kesä/syksy on jäämässä vanhan ajokoirani viimeiseksi, toki ikääkin on kertynyt kunnioitettavasti jo 11,5v. Mieli jahti kamullani vaan tekisi metsään mennä edelleen... sunnuntai aamuna itkua meidän perään kuulemma 15min kun jätettiin kotiin...Topilla kyllä pää pelaa ja mieli on virkeä, mutta jalat ei enää. Lonkkapuoli kävelystä päätellen alkaa olla finaalissa ja kun jalat petää milloin missäkin alta, niin itsestä on puristettava päätös piakkoin koiran kipujen päättämiseksi... :( :( :(
Tässä tämän hetken vitutuksen aihe... :(
Paljon on yhdessä koettu matkan varrella, iloja ja onnen hetkiä. Olen niistä iloinen. :)
Hautalintu
01.09.2014, 16:55
Tämä kesä/syksy on jäämässä vanhan ajokoirani viimeiseksi, toki ikääkin on kertynyt kunnioitettavasti jo 11,5v. Mieli jahti kamullani vaan tekisi metsään mennä edelleen... sunnuntai aamuna itkua meidän perään kuulemma 15min kun jätettiin kotiin...Topilla kyllä pää pelaa ja mieli on virkeä, mutta jalat ei enää. Lonkkapuoli kävelystä päätellen alkaa olla finaalissa ja kun jalat petää milloin missäkin alta, niin itsestä on puristettava päätös piakkoin koiran kipujen päättämiseksi... :( :( :(
Tässä tämän hetken vitutuksen aihe... :(
Paljon on yhdessä koettu matkan varrella, iloja ja onnen hetkiä. Olen niistä iloinen. :)
Kaveri aikanaan sano että suurinta rakkautta koiraa kohtaan on se kun osaa päästä ajoissa irti... vittumainen tilanne toki! Meil kans toi vanhin saku on ny 11v ja toiveessa toki että viä on monta edessä vaan aikapa tuon näyttää...
apupoika
01.09.2014, 18:35
Prkl... tämä kolmenkuukauden sairas/vuosiloma on just koht loppu... keskiviikkona pitäisi taas raahautua tehtaalle...
Mutta kyllä tämä on sielua rauhoittanut kummasti.. 95% ajasta olen ollut täällä saaressa koiran kanssa syrjäytymässä, mitä nyt eukko välillä käynyt "häiritsemässä":D. Mutta jos sitä taas jaksaisi hommiapainaa.........mutta nyt otan tölkin nallea ja painun saunaan ja sit pienen siivun morgania...
wuntzikka
01.09.2014, 19:00
elisan kikkailu ja ilmoitukset, joissa tiedot ovat vajaat. sekä se, että soitellaan töihin edellis iltana. olisi hyvä, jos soittaisivat vaikka viikkoa ennen päivän työkeikasta, kun voin olla lupautunut muualle töihin vaikka viikoksi. niin tuntuu tyhmälle aina kieltäytyä, mutta kai ne joskus oppii...
Vitun puusilmät veti miu ruohonleikkuril kiveen! Terä on ysikympin mutkal ja vissiin vauhtipyörän kiila pettänt. Sit asiaa hämmästelles pitänt viel valuttaa moottoriöljyt paperisee ilmanputsariin.
Kaiken huippuna kukaan ei tult sanomaan asiast miule mitään, leikkuri ol vaa työnnetty samoille sijoille mis olikin. Terän kohdistustapit laikkasin sileäksi onneks jo vuosia sitten, ni josko kampura ois jääny ehjäks.
wuntzikka
04.09.2014, 18:17
ja eikös edusk*nta nosta taas saatana jottain maksuja, ei perkele ku köyhiä hyysätään vaan entistä enemmän jatkuvasti. kyllä vois pienen työskentelyn jälkeen maisema vaihtua jonnekki muualle
To-ma vapaata töistä, jonka ajattelin pyhittää patrollin rakenteluun niin saisi senkin joskus taas liikenteeseen. Tulipa sitten herättyä to aamuna helvetillisessä räkätaudissa :mad: Noh... johan tässä melkein 3 vuotta kerkesikin kulumaan ilman pienintäkään flunssan alkua.
Vitttaa olla laivalla melkein selvinpain ja huomenna ei voi ottaa mitaan kun olen toissa.
Tosi pitka ja tylsa paiva no tuleepa kaytya ruotsissa.
Eika tassa kiinan tapletissa ole edes kaikkia kirjaimia.
Löytyi varastosta kanisteri missä luki "Ruohonleikkuri 98". Kaadoin sen Jeepin tankkiin. Kilometrin pääsin, sitten jäi tielle. Ei käynyt glykolilla:mad:
apupoika
07.09.2014, 20:31
Löytyi varastosta kanisteri missä luki "Ruohonleikkuri 98". Kaadoin sen Jeepin tankkiin. Kilometrin pääsin, sitten jäi tielle. Ei käynyt glykolilla:mad:
:D :D ,, sorry ei saa nauraa,, ottaa varmasti pattiin. mutta onko flunssaa ja kolvitukossa kun et kaataessa haistanut..? :eek:
Eihän se kannujen nuuskiminen pitemmänpäälle olekkaan terveellistä, mutta itse en luota edes omiin merkkauksiini just vastaavien tapahtumien pelossa, ja pakko aina jotenkin varmistaa sisältö ennenkun kaatelee mihinkään. :D :D
Ponssekuski
07.09.2014, 20:39
:D :D ,, sorry ei saa nauraa,, ottaa varmasti pattiin. mutta onko flunssaa ja kolvitukossa kun et kaataessa haistanut..? :eek:
Eihän se kannujen nuuskiminen pitemmänpäälle olekkaan terveellistä, mutta itse en luota edes omiin merkkauksiini just vastaavien tapahtumien pelossa, ja pakko aina jotenkin varmistaa sisältö ennenkun kaatelee mihinkään. :D :D
En minäkään kaataisi tankkiin mitään varmistamatta mitä kanisterissa on. Pikku nuuhkaisu riittää.. eikös nuo jo väristäkin erota :rolleyes:
Vittu että vituttaa jo valmiiksi joku vitun tyky päivä, vittu ammun itseäni jalkaan jotta ei tarvii mennä:D
BJ-40/76
08.09.2014, 22:13
mutta onko flunssaa ja kolvitukossa kun et kaataessa haistanut..? :eek:
Kaikki on vaarallista, aiheuttaa syöpää jne. Mutta jos vaaraa arvio maalaisjärellä, niin todennäköisempää on jäädä auton alle ihmetellessä matkan päättymistä, kuin saada aivovaurio tuosta Nenällä- tutkimisesta, edellyttäen että tuota ei tarvitse tehdä satoja kertoja vuodessa.
Tuosta kemikaalien vaarallisuudesta tuli mieleen yksi juttu; Nokian Kaapelitehtaalla oli lasipullossa bentseeniä, ja emännät kehui kilpaa, kuinka hyvin sillä lähti kynsilakka, ja sitten tuli käyttöturvallisuustiedotteet/niitä alettiin huomioimaan, niin tuo Bentseeni muuttui yhdessä yössä kynsilakanpoistoaineesta "super-" myrkyksi: ja isopalkkaiset alkoi miettimään, miten se hävitetään; joku keksi soittaa öljynjalostamolle, että meillä olisi muutama litra bentseeniä, ostakaa halvalla? ei kelvannut, olisi pitänyt olla tankkerillinen.... mutta k.o "super-" myrkylle löytyi osoite: Bensa-auton tankkiin:cool:
p.s olen aina ihmetellyt, miten "korkeasti" koulutettuja nuo bussikuskit on: Matkahuollossa kulkee/(kulki) semmoisia aineita, että jos ne lähetetään kiitolinjalla, niin kuskilla pitää olla leimat voimassa, rekassa kyltit, henkilösuojaimet yms. mutta busskuskilla riittää kravatti, ja niitä 50 matkustajaa suojelee tietämättömyys. (en tiedä onko vielä näin, taannoin oli)
Ja jotkin aineet ovat välttämättömiä/vaarallisia. http://www.tevella.fi/Muut_ohjeet/557663_ktt_1.pdf (Minä olen useamman kerran meinannut "tipahtaa-", kun tuli vajausta) nykyään ei näköjään ole "tappava" suun kautta nautittuna, taannoin ilmoitettiin rottien? 50% kuolemaan johtanut annos, ja se ei ollut kovin iso..
metsienmies
09.09.2014, 06:05
Eilen oli komea kaunis päivä... :) Nooh, reippaasti ajattelin sitten töiden jälkeen ahkeroida kotosalla ja leikata nurmikon kun oli päässyt pitkähköksi kasvamaan. Noo, tietysti tankkasin, katsoin öljyt ja teroitin jopa teränkin kun viimeksi leikatessa oli hieman alkanut tylsyyden oireita ilmaantumaan. Kone kasaan ja pihalle... nykäys ja toinen... JA VOI VITTU.... ALKOI KAPPALETAVARAA LENTÄMÄÄN... vitun perse... teräistukka kappaleeks... ai hyvä helevetti että vitutti kovaa... :mad: :mad: :mad: :mad:
Dacia Duster
09.09.2014, 10:52
Postin toiminta, lähetys kirjattuna saapunut ulkomailta suomeen 4.9.14 ja status oli aamulla edelleen saapunut kohdemaahan, ei muuta.
Vaati jälleen muutaman kiukkuisen sähköpostin ja puhelun postin asiakaspalveluun, niin johan lähetys löytyi lähipostin hyllystä.
Onhan postillakin toki YT:t menossa, mutta vituttaa tuo, että asiat pitää itse hoitaa, jotta saa lähetyksen perille, luulisi tuon hoituvan automaattisesti.
Eipä ollut ensimmäinen kerta Postin kanssa tämä...:mad:
En minäkään kaataisi tankkiin mitään varmistamatta mitä kanisterissa on. Pikku nuuhkaisu riittää.. eikös nuo jo väristäkin erota :rolleyes:
Bensaa oli samassa kanisterissa. Bensa kevyempää kun vesi, elikkäs pinnalla. No, vahinko tapahtui jo. Tästedes en kanistereista tankkaa:)
wuntzikka
09.09.2014, 19:55
Postin toiminta, lähetys kirjattuna saapunut ulkomailta suomeen 4.9.14 ja status oli aamulla edelleen saapunut kohdemaahan, ei muuta.
Vaati jälleen muutaman kiukkuisen sähköpostin ja puhelun postin asiakaspalveluun, niin johan lähetys löytyi lähipostin hyllystä.
Onhan postillakin toki YT:t menossa, mutta vituttaa tuo, että asiat pitää itse hoitaa, jotta saa lähetyksen perille, luulisi tuon hoituvan automaattisesti.
Eipä ollut ensimmäinen kerta Postin kanssa tämä...:mad:
meillä taasen tulee normi posti klo 15-17.30 välisenä aikana, pistää hieman vihaksi tuommoinen
metsienmies
10.09.2014, 15:34
kaivoin montun koirallemme... ens viikolla sitten piikki... ei vielä nyt heti, et kaikki ehtii sanoo heipat... :( :( :( :(
kaivoin montun koirallemme... ens viikolla sitten piikki... ei vielä nyt heti, et kaikki ehtii sanoo heipat... :( :( :( :(
Mitä paskaa meinasit huomenna ottaa harteille?
Vituttaa vähän kun tuli uunoiltua ja nyt on 40e pysäköintivirhemaksu pöydällä.
wuntzikka
10.09.2014, 19:55
toisten ihmisten tapa maksaa laskuja.
laskun ku laitat, eräpäivä koittaa ja ei näy tilillä. kysele perästä jne..
syödään vissii makaroonia sitten... on se perkele kun ei niitä laskuja voi maksaa ajallaan, taida enää sinnekkään mennä ajamaan mitää. kyllä on ihan hyvä vaihtoehto yrittäjyys, jos saa maksut ajallaan tilille.
ei kai siinä ku muistutus laskua tekemään sit
Nisseriina
12.09.2014, 18:47
Räkätauti..että o kurkku kipee..räkä valuu nenästä köhötyttää ja sen seurauksena kolottaa nuppia ja sisuskaluja..kaiken kukkuraks viä aivastuttaa riittävästi....ja siinä samas pärskis..vittu tällästä.
wuntzikka
12.09.2014, 18:50
Räkätauti..että o kurkku kipee..räkä valuu nenästä köhötyttää ja sen seurauksena kolottaa nuppia ja sisuskaluja..kaiken kukkuraks viä aivastuttaa riittävästi....ja siinä samas pärskis..vittu tällästä.
vissii samaa tautia liikkeellä jonki verran
Kokeileppa hyvälaatuista juoksevaa hunajaa teelusikalla raakana. Annat valua kurkusta alas. Tämä niinku illalla nukkumaan mennessä ja miksei muulloinkin. (Ei siis sekoiteta esim teehen)
syödään vissii makaroonia sitten... on se perkele kun ei niitä laskuja voi maksaa ajallaan, taida enää sinnekkään mennä ajamaan mitää. kyllä on ihan hyvä vaihtoehto yrittäjyys, jos saa maksut ajallaan tilille.
Tapavetkuttelijoille voipi tulostaa karhulaskun taustapuolelle...
Yks rupes aikoinaan maksaa suurinpiirtein ajallaan, kun pyysi taas laittaa laskun ni kysyin, et laitanko karhun samaan kirjekuoreen, ni säästys yks postimerkki...?
-EI TARVII! murahti ja käveli pois..
wuntzikka
13.09.2014, 09:24
kun ei viitsisi alkaa laittaa perintään, kun suht hyviä hommia ja homma pelaa muutenkin. mutta se laskun maksu on jotenkin vaan vaikeaa... en tiedä miksi.
kun ei viitsisi alkaa laittaa perintään, kun suht hyviä hommia ja homma pelaa muutenkin. mutta se laskun maksu on jotenkin vaan vaikeaa... en tiedä miksi.
Samasta syystä kuin itelläkin? Ja oikeastaan ainoa homma minkä tulee pelta noinpäin on se että manit on tilillä silloin kun pitää. Ootko pitäny monen päivän maksuaikaa?
Lähinnä tuon pakertaja topicin juttuja mutta vitutus kyllä liitttyy siihen läheisesti.
Perhanan räkätauti. Oli suuria suunnitelmia vklp suhteen liittyen auton laittoon, mutta tauti vetää sängyn pohjalle. Kaverinkin auto olisi vaatinut hiukan säätöä, mutta eipä sitä paljon sähköhommia tehä kun virtamittari es pysy kädessä.
wuntzikka
13.09.2014, 14:13
Samasta syystä kuin itelläkin? Ja oikeastaan ainoa homma minkä tulee pelta noinpäin on se että manit on tilillä silloin kun pitää. Ootko pitäny monen päivän maksuaikaa?
Lähinnä tuon pakertaja topicin juttuja mutta vitutus kyllä liitttyy siihen läheisesti.
pari viikkoa on maksuaikaa, jotku kuittaa parin kolmen päivän sisään heti ja joitakin pitää muistutella kolmen viikon jälkeenkin... seuraavalle asiakkaalle sovittiin 3vko aika.
itse pyrin maksamaan hyvissä ajoin ennen eräpäivää riippumatta tilipäivästä, nyt tietty yrittäjänä joutuu hieman katselemaan saatavien mukaan, mutta siltikin.
vissii samaa tautia liikkeellä jonki verran
Eikä kun paljon. Tutuista ja duunista yksi jos toinenkin sen kourissa. Fraulla kohta kolme viikkoa mutta nyt rupeaa ote hellittämään hänellä, itsellä toinen viikko menossa. Ärsyttävintä kun ei edes sitten kunnolla pukkaa päälle ja välillä antaa ymmärtää jo lähteneensä...
vellihousu
15.09.2014, 08:48
töissä vuoromiehet alinta kastia, tuntuu että saa pelkkää vittuilua joka suunnasta. No ammatin valinta kysymys tääkin on.
wuntzikka
15.09.2014, 17:24
ylinjohto
Ja me kaikkihan tiedämme edellisen kahden vuodatuksesta mistä on kyse...
Hautalintu
16.09.2014, 02:41
Tarvis aamusta lähteä kohtuu ajoissa asioille... kello on nyt noin eikä tietoakaan unesta.. mahtaa olla huominen päivä mallia tikkuinen! :(
wuntzikka
16.09.2014, 16:56
Yrittäjän...?
ylinjohto eli tällä hetkellä voisi muotoilla myös henkilön asiakkaaksi?
metsienmies
19.09.2014, 04:46
Yövuorokin loppuu taas kerran ja yksi tarina minun ja metsästyskoirani Topin kanssa. Tälle päivälle on varattu aika eläinlääkäriin klo 12 lopetuspiikin antoa varten, näin on oikein ja paras tehdä tällä kertaa... :( Koira joka on luotu juoksemaan ja liikkumaan ei enää siihen pysty, joten............................................. ................ :( :( :( :(
wuntzikka
19.09.2014, 06:05
Yövuorokin loppuu taas kerran ja yksi tarina minun ja metsästyskoirani Topin kanssa. Tälle päivälle on varattu aika eläinlääkäriin klo 12 lopetuspiikin antoa varten, näin on oikein ja paras tehdä tällä kertaa... :( Koira joka on luotu juoksemaan ja liikkumaan ei enää siihen pysty, joten............................................. ................ :( :( :( :(
se on todella veemäinen tilanne. itselläkin tulee tippa linssiin sekä surullinen olo, kun edes ajattelee, että joutuu joskus luopumaan omasta koirasta. vaikka muuten nyt mikään herkkä ole. onhan noita elukoita nähnyt lopetettavan yms.
mutta itse ajattelen sen niin, että ei viitsi mitään leikkauksia tms tehdä sitten koiralle, vaikka sen elämää pystyisi hieman jatkamaan. kun ei se sitten kuitenkaan välttämättä pysty elää normaalisti. juoskoot taivaassa sitten muiden kanssa ja pitää hauskaa siellä...
Pösö alkaa ottaan ohtalohkoon ja vitusti:mad: on siinä yksi insinöörityön taidon näyten nuo hienot vesiletkujen liittimet. Kahdesti jo ampunu alavesiletkun irti ku ei tuo pirun rautalanka jaksa sitä pitää kiinni..onneksi on vielä kaljaa ja tupakkia nii saa niitten voimalla tuppuroida:D ja letukka melkein leimasta läpi.
Pösö alkaa ottaan ohtalohkoon ja vitusti:mad: on siinä yksi insinöörityön taidon näyten nuo hienot vesiletkujen liittimet. Kahdesti jo ampunu alavesiletkun irti ku ei tuo pirun rautalanka jaksa sitä pitää kiinni..onneksi on vielä kaljaa ja tupakkia nii saa niitten voimalla tuppuroida:D ja letukka melkein leimasta läpi.
Kaverin neljänollakuutosesta nuita vesiletkuja aikamme ihmeteltiin, varsinkin alavesiletkua. korvattiin kaikki mahdollinen lopulta tavallisella letkulla, hydrauliputkella ja putkitartunnoilla.
Systeemi muuttui ehkä jopa entistä epäluotettavammaksi mutta kaikki osat löytyi sen jälkeen hyllystä.
apupoika
19.09.2014, 21:40
:mad: :mad: stana,, Salaa seläntakana juonittelu ja toisen jo "alustavasti sovittujen"
asioiden vesittäminen,,,prkle,,!!!
6-7vuotta laitoin paikkojen silmälläpitäen ostoa omaksi, josta oli ollut paikan omistajan kanssa puhe vuosittain ja vasta 1kk takaperin, silloin oli kaikki vielä OK ja ostoa ensivuodelle kaavailtu. Mut ei tää saatanan loinen on hämmentänyt kokoajan selkänitakana ja mättänyt kapuloita rattaisiin jotta saa paikan itselleen... Ja näköjään siinä onnistui.
Omistaja jota olin aina pitänyt reiluna ukkona ei näköjään sitä ollutkaan.. vaan yhtäkkiä meidän jutut unohtuivat johonkin..?????
Helv,, mie irrotan ennen lähtöä jokaikisen listan, johdon ja ulkovalon, ym,,ym jonka olen sinne laittanut,, !!!
Kiitos ja anteeksi tilitys mutta voi vtu että vtu:aa..!!!!!!!!!!!!
soa hj:n vetarin pultit meni eilen poikki :mad::mad::mad::mad:
eli tiedossa hemmetin mielenkiintoinen poraamis operaatio :eek::eek: :mad::mad:
pahapaimen
20.09.2014, 09:05
Mie olen pitempään käyttänyt käteisosto systeemiä. Nyt joku viikko sitten annoin yhdelle puolitutulle laskulla ja niinhän siinä kävi että rahat on edelleen saamatta. :mad: Aika hyvin toimii muuten toi käteishomma, jos ei ole rahaa niin ei tule tuotettakaan matkaan. Kaikille yrittäjille tämä ei kuitenkaan ole mahdollista mutta mie teenkin vaan tällästä nappikauppaa :D
Tulis Kekkonen ja löis nyrkin pöytään, ni loppus tuo perseily, mitä politiikaksi kutsuvat. Kaikenlaisia pellejä te olette menneet äänestelemään!
E30 bimmerin kutoskoneen jäähdytysjärjestelmän ilmaus. Pitää olla kelpo asia saatu vaikeaksi...
wuntzikka
20.09.2014, 19:08
Tulis Kekkonen ja löis nyrkin pöytään, ni loppus tuo perseily, mitä politiikaksi kutsuvat. Kaikenlaisia pellejä te olette menneet äänestelemään!
komppaan
vellihousu
20.09.2014, 19:50
Osta uusi painekytkin porakaivoon-->mee yövuoron jälkeisessä vitutus tilassa pintakaivoon saunasolmuun sitä asentamaan--> jää aina vaan tihkuttaa vettä, seitsemännen kiristys yrityksen/ kupariprikka putkiteippi leikkien jälkeen heitä uusi painekytkin seinään ja laita vanha takasin---> sisälle juomaan kaljaa vitutukseen 60e köyhempänä.
mikä tossa myy ?????????????? :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
http://www.youtube.com/watch?v=BIAKFyzR9lw
mikä tossa myy ?????????????? :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
http://www.youtube.com/watch?v=BIAKFyzR9lw
Commando :D
Harvoin vituttaa mikään mutta ny alkaa olla siinä ja siinä että punkit. Taitaa pukata jotain vitun borrelioosia. Kumma kyllä eksote ei vituta kun siellä päivystyksessä homma hoitui aika sypäkkään ja sain tropit ko.vaivaan...
Vituttaa ja vähän huvittaakin..
Kelasin pitkän roikan vyyhdille,Kiinnittänyt mitään huomiota kun oli satanut,Niin vähän märkää oli..
Sitt hyttyset oli äkäsiä ja lättäsin rukkasella ohimoon yhden.Pläts!
Sit alkoi haista koiranpaska,Siinä samassa katon rukkasta ja alkaa valkenemaan:D
Dogi oli vetänyt hirveen ripulipaskan jatkojohdon päälle...
No pikku naaman pesu operaatio ja nyt jo vähän hymyilyttää koko homma,Koirakin haisteli lärviä vähän kummaksuen...
Kelasin pitkän roikan vyyhdille,Kiinnittänyt mitään huomiota kun oli satanut,Niin vähän märkää oli..
Sit alkoi haista koiranpaska,Siinä samassa katon rukkasta ja alkaa valkenemaan:D
No pikku naaman pesu operaatio ja nyt jo vähän hymyilyttää koko homma,Koirakin haisteli lärviä vähän kummaksuen...
:D:D:D Nyt ei vituta enää yhtään...:D
Gary Grand
22.09.2014, 07:29
Samaa sarjaa oli joskus kuukausi sitten kun vetäsin kengän jalkaan kiireellä..:mad: Siellähän oli jo jotain.
Samaa sarjaa oli joskus kuukausi sitten kun vetäsin kengän jalkaan kiireellä..:mad: Siellähän oli jo jotain.
Tuttu tunne, hiiri.
Gary Grand
22.09.2014, 08:01
Tuttu tunne, hiiri.
Oliskin..:D sen polkis mielellään hengiltä:cool:
Mutta jostain syystä tuo mun Cockeri(5kk..) on keksinyt paskoa mun hanskaan, kenkään useamman kerran, lakkiinkin kerran..:eek: on sillä huumorintajua ainakin.:D
Sanomalehti eteisessä sai sen huomion tasan kaksi kertaa. Lukematon..:mad:
No, nyt alkaa kuiten siisteyskoulutuskin jo tehota ja ulos osataan pyytää useimmiten.:cool:
Kaitsu67
22.09.2014, 09:44
Urpot jotka ajavat sumussa pelkillä päiväajovalotuikuilla :mad:
Pitäis sitä uuden auton käsikirjaa sen verran avata et tietää mistä ne ajovalot pistetään päälle ja sumussa jopa sumarit....
Ei oikein aika kulje täällä jojensuun keskussairaalassa sängyssä köllötellessä!! Tympässöö...
Posted via Mobile Device
Suosittelen taplettia ja tuubia.
Vaikka http://www.verkkokauppa.com/fi/product/38661/dqbcv/Lenovo-IdeaTab-S6000H-10-1-16-GB-3G-Android-4-2-tablet-vari
Ja http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CBwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fuser%2FJayLenos Garage&ei=EvgfVLyGAuaaygOKyoHYDA&usg=AFQjCNEaD1eyY39K3bQypI31FEkfagBhnw&sig2=G2ZEwb8uJFSKVdxrV19IAw&bvm=bv.75775273,d.bGQ
Ei oikein aika kulje täällä jojensuun keskussairaalassa sängyssä köllötellessä!! Tympässöö...
Posted via Mobile Device
Ka mittee siellä? Pitäsikö tulla paskaa jauhamaan? :)
vähä sekos pää perjantai iltavuoron aluksi! lääkäri epäili aivokuumeeksi, päänsärkyä ja oksenteluu ja niin sekasin veti olon etten kuuta tai päevee tienny...
Posted via Mobile Device
pikku rälläkkä (metabo) antautu :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
pastirolli
23.09.2014, 13:33
J-P Rajalan toiminta rallicrossin sm kisoissa. Ajetaan tahallaan päälle varmistaen oma voitto. Ei ole pojulla enää montaa kaveria. Hamekangasta pitäisi vässykälle lähettää.
http://www.youtube.com/watch?v=7uWFxUgiXkk
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10712566_10152716483119598_4369076193302358421_o.j pg
Nuhapumppu
23.09.2014, 18:44
J-P Rajalan toiminta rallicrossin sm kisoissa. Ajetaan tahallaan päälle varmistaen oma voitto. Ei ole pojulla enää montaa kaveria. Hamekangasta pitäisi vässykälle lähettää.
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10712566_10152716483119598_4369076193302358421_o.j pg
Törkeetähän tuo päälle ajaminen on kyllä,mutta kyllä ottaa edellä ajavakin melkoisesti pois tuohon kurviin,ja kovassa kisatilanteessa tuollainen voi tulla "silmille",kun ajetaan verenmaku suussa,vain kypärä päässä ja toinen ottaa paljon pois kurviin. Näin kävi kerran oulun SRC:ssä ja huuto konsertti oli varikolla melkoinen,tosin silloin ei ratkottu mestaruuksia mutta moolempien kisa meni siinä pilalle. Mutta ketään en puolustele taikka syyttä,nähdäänhän tuota "taktikointia" formuloissakin.
pastirolli
24.09.2014, 07:48
Törkeetähän tuo päälle ajaminen on kyllä,mutta kyllä ottaa edellä ajavakin melkoisesti pois tuohon kurviin,ja kovassa kisatilanteessa tuollainen voi tulla "silmille",kun ajetaan verenmaku suussa,vain kypärä päässä ja toinen ottaa paljon pois kurviin. Näin kävi kerran oulun SRC:ssä ja huuto konsertti oli varikolla melkoinen,tosin silloin ei ratkottu mestaruuksia mutta moolempien kisa meni siinä pilalle. Mutta ketään en puolustele taikka syyttä,nähdäänhän tuota "taktikointia" formuloissakin.
Tuosta on kuulemma ollut juttua edellisenä päivänä. Täysin suunniteltu juttu. Tänä vuonna ei supercar-luokasta löytynyt suomenmestaria.
Olisi kyllä mielenkiintoinen kuinka Jonttu itse selittää asian. Eikö joku tunne tämän porin "ylpeyden"?
Pitäis sitä uuden auton käsikirjaa sen verran avata et tietää mistä ne ajovalot pistetään päälle ja sumussa jopa sumarit....
Valoautomatiikka aiheuttaa tätä uusavuttomuutta. Enää ei osata laittaa ajovaloja päälle, sumareista puhumattakaan.
Taas sai aamulla havaita kun monet ajaa hernerokkasumussa pelkillä huomiovaloilla ja takapää täysin pimeänä.
Jaaööö tuota. Tuo eellä ajava näytti kyllä jäätyvän ennen kurvia ihan totaalisesti. Se että oliko sitten reilua työntää kaveri poikittain on toinen juttu mutta mitä tuossa sitten oisi pitäny tehä? Jos on mestaruus pelissä ja puolikierrosta maaliin ni jutut joutaa kertoa varikollakin...
Se om motorsporttia sano...
Toista päivää sohvan vankina, välillä sängyssä. Piti olla pieni operaatio mut ku saivat äijän auki nii piti sit leikelläkki kunnolla. Eniten vituttaa ku voi oikee mitään tehdä. Telkkaristaki tulee pelekkää paskoo päivisi!!!
BJ-40/76
25.09.2014, 23:16
Siis löysin jyväskylän läheltä huoltoasemalta miehen mustan lompakon, ja kortteja ja käteistä (muutama satanen, ne näky päällimäisenä, kun "kirmasin" huoltamon kassalle, että onko k.o henkilö vielä täällä,,,,,,,,
No, kun me syötiin välipalaa, niin k.o huoltoaseman henkilökunta selvitti lompakon omistajaa (kun lompakossa oli rahan lisäksi "muutama" henkilö "tokumentti")
No, kun tulin vessasta, niin annoin vapaaehtoisesti oman puhelinumeron. huoltpaseman sitä pyytäessä...
"Maatiaisena" olisin olettanut, etta minun ei tarvi miettiä vuosikausia...
Siis muutama satanen ja paperit (kortit?) löytö, ja en Varastanut? kun ei ole tullut kutsua kuulusteluun...
Siis tämä lompakkonsa hukannut sankari halusi minun tiedot. Nähtävästi sen takia että jos jotain olisi puuttunut, olisi alkanut karhuamaan perästä...
Minä oletin, että ainakin olisi kiittänyt. Olisi pitänyt viedä poliisille, kun oli muutama satku rahaa, olisi löytöpalkkiolla saanut sentään jotain...
En yhtään ihmettele, että ihmiset ei palauta löytämiään tavaroita, kun kerran ainoa "seuraus" on se, että jos jotain puuttuu tms. niin siitä joudut tilille.
Kerran löysin avaimen, jossa oli avaimenperä, jossa luvattiin löytöpalkkio; palautus oli muistaakseni vakuutusyhtiöön?: No minä etsin k.o yhtion konttorin, maksoin parkkimaksun ja jonotin tiskille vajaan tunnin. Ja löytöpalkkio oli muistaakseni 10 markkaa, ja se piti kuitata lapulle jossa oli sosiaaliturvatunnukseni yhteystietoineen, ja vakuutukseni siitä ette en ole saanut avaimia haltuuni rikollisin keinoin, enkä ole kopioinut taikka käyttänyt avaimia. -> reilun tunnin hommasta jäi käteen parkkimaksun ja polttoineen jälkeen kahvikupin hinta...
Siis löysin jyväskylän läheltä huoltoasemalta miehen mustan lompakon, ja kortteja ja käteistä (muutama satanen, ne näky päällimäisenä, kun "kirmasin" huoltamon kassalle, että onko k.o henkilö vielä täällä,,,,,,,,
No, kun me syötiin välipalaa, niin k.o huoltoaseman henkilökunta selvitti lompakon omistajaa (kun lompakossa oli rahan lisäksi "muutama" henkilö "tokumentti")
No, kun tulin vessasta, niin annoin vapaaehtoisesti oman puhelinumeron. huoltpaseman sitä pyytäessä...
"Maatiaisena" olisin olettanut, etta minun ei tarvi miettiä vuosikausia...
Siis muutama satanen ja paperit (kortit?) löytö, ja en Varastanut? kun ei ole tullut kutsua kuulusteluun...
En ymmärtäny tätä juttua, jouduitko siis poliisin kuulusteluun tai jotako? Vai mikä tässä vituttaa?
Valtakunnan ykkösmediakin huomannut jo saman:
http://yle.fi/uutiset/suomalaiset_eivat_osaa_kayttaa_auton_valoja/7491293
Poliisin mukaan sakko rapsahtaa, jos sumussa ajelee pelkillä tuikuilla.
Voi v***u kun voi olla yhen stna anturin löytäminen vaikeaa. Nissanin liikkeestä kyselin öljyn lämpötilan anturia patrolliin ja ensin myytiin eioota ja sitten kun löytyi niin hintahan oli 250+€. ''Nämä kun pitää tilata tehtaalta'' :mad: Mistään nettipuljusta es löydy kyseistä palikkaa. Tietäis es mitkä kierteet tuossa on niin helpottas paljon, mutta kun hiukan hankala ajaa autolla jos toi palikka ole paikallaan liikkeeseen ettimään vastaavaa. :mad:
tapsa4x4
26.09.2014, 10:44
Voi v***u kun voi olla yhen stna anturin löytäminen vaikeaa. Nissanin liikkeestä kyselin öljyn lämpötilan anturia patrolliin ja ensin myytiin eioota ja sitten kun löytyi niin hintahan oli 250+€. ''Nämä kun pitää tilata tehtaalta'' :mad: Mistään nettipuljusta es löydy kyseistä palikkaa. Tietäis es mitkä kierteet tuossa on niin helpottas paljon, mutta kun hiukan hankala ajaa autolla jos toi palikka ole paikallaan liikkeeseen ettimään vastaavaa. :mad:
soittele viikonloppuna niin mä katon eikähän tollanen jostain löydy.
Ns. "Tuulella käyvät" ihmiset. Varsinkin kun niiden kanssa joutuu olemaan tekemisissä melkein päivittäin.
Emakot, sukupuoleen katsomatta, tila-/perheautoissaan, jotka eivät noudata koulutaajamien nopeusrajoituksia, vaikka ovat naama punaisena karjuen oletettavasti oman nassukkansa koulun läheisyyteen tapelleet sen alhaisimman mahdollisen nopeusrajoituksen.
Ei ne muutkaan kiihdyttelijät vituttamatta jätä, mutta tuo ihmistyyppi erityisesti.
40 km/h on 40 km/h, ja sillä selvä.
P.S. en ole perheellinen.
Emakot, sukupuoleen katsomatta, tila-/perheautoissaan, jotka eivät noudata koulutaajamien nopeusrajoituksia, vaikka ovat naama punaisena karjuen oletettavasti oman nassukkansa koulun läheisyyteen tapelleet sen alhaisimman mahdollisen nopeusrajoituksen.
Ei ne muutkaan kiihdyttelijät vituttamatta jätä, mutta tuo ihmistyyppi erityisesti.
Tuo on niin totta. Kovinta ylinopeutta koulun lähellä ajavat yleensä juuri perheenäidit. Viime minuuteillä lähdetty ja kiire kuskata kullanmussukka kouluun ja ehtiä itse vielä töihin klo 8.
Voisi laittaa tällaisen lapun johonkin tolppaan koulun lähelle :mad:
http://img0.joyreactor.com/pics/post/funny-pictures-auto-611642.jpeg
P.S. En ole pedo, enkä vihjaa että edellinenkään olisi.
soittele viikonloppuna niin mä katon eikähän tollanen jostain löydy.
Kiitti Tapsa, näimmä teemme. :)
Voi vitun pankkitunnuksilla toimiva tunnistuspalvelu... Ilmeisesti loppui avainlukulista kun ei hyväksynyt avainlukua. Noh, pankin sivuille kirjautumaan sitten, tulos: Verkkopankkitunnukset lukittu, saat avattua ne konttorissamme...
**TTU että kiinnostaa lähteä sinne sitruunanhappamien tätien tiskille jonottamaan...
se että tääl on taas käyny varkaita. joku vitun neekeri tarvinnu peräkärrystä 20e nokkapyörän! joka kaiken lisäksi oli jumiutunut puoleen väliin(rikki).
mahtaa nyt meitä molempia vituttaa!
Voi vitun pankkitunnuksilla toimiva tunnistuspalvelu... Ilmeisesti loppui avainlukulista kun ei hyväksynyt avainlukua. Noh, pankin sivuille kirjautumaan sitten, tulos: Verkkopankkitunnukset lukittu, saat avattua ne konttorissamme...
**TTU että kiinnostaa lähteä sinne sitruunanhappamien tätien tiskille jonottamaan...
Joissain tapauksissa aukeaa kun vuorokausi vaihtuu ;)
Tähän on helppo yhtyä. Toinen vastaava ihmisryhmä ei vähääkään välitä tietöiden kohdilla olevista alhaisista nopeusrajoituksista. Kehä kolmosella on työmaan kohdalla 50 km/h rajoitus ja viime viikolla kaiken osaava Volvo kuski puikkelehti kaistalta toiselle about kahdeksaakymppiä. Tosi turvallista puuhaa, kortti pois moisilta ja heti.
Tähän on helppo yhtyä. Toinen vastaava ihmisryhmä ei vähääkään välitä tietöiden kohdilla olevista alhaisista nopeusrajoituksista. Kehä kolmosella on työmaan kohdalla 50 km/h rajoitus ja viime viikolla kaiken osaava Volvo kuski puikkelehti kaistalta toiselle about kahdeksaakymppiä. Tosi turvallista puuhaa, kortti pois moisilta ja heti.
siinö turuntien työmaalla kehä1 jälkeen on muutaman kerran ollu polliisit tutkan kanssa ja asiakkaita jonoksi :)
Tuulilasin vaihto ei ollu menny ihan putkeen, konepellissä lommo ja lasi vuotaa, vesi lainehti lattialla. :mad:
mondeon keskuslukon toiminta häiriö korjattu mutta nyt lakkas hälytin toimimasta :eek::eek: :mad::mad:
tarttee ottaa vitutukseen muutama olut :rolleyes:
Joissain tapauksissa aukeaa kun vuorokausi vaihtuu ;)
Ei tässä tapauksessa...
Gigantin toimitusaika lupaukset 3.9 ostin tuotteen kivijalkamyymälästä ja se luvattiin seuraavaks viikoks..... Odottelen sitä viikkoa vielä..
Se että ostan kansivikaisen auton. Teetän siihen uuden kannen koneistamolla 300e. Ostan 180e kansipahvin.
Lohkoa putsatessa ihmettelen kun 1. mäntä heiluu. Puran öljypohjan auki ja katon 1. laakereita jotka näyttää tältä:
http://i11.aijaa.com/b/00646/13517896.jpg?1ae64d7f471602970e162c2baf67aef024e46 e0b82ac5bcb997e22535ee88c9aa24539fbe931e3841588fdc d267e4bb9
Tänään kyllä vitutti aamulla kun työmatkalla hävis volvosta V70 vaihteet ja on sentään manuaali vaihteinen ja siirtovaierit oli kunnossa ja hukku pykälät ihan vaan isommalle vaihtaessa.
Kävin hinaan kotiin päivällä ja ei vieläkään mitään vaihdetta löytynyt.
Kun tulin töistä niin rupesin ihmetteleen vikaa ja kirosin jo mielessäni että pitää loota irrotttaa ja purkaa tai hankkia uusi.
Mutta kun nostin toisen renkaan ilmaan ja pyörittelin sitä ja samalla lootanpäältä vaihteensiirtäjän vipuja liikuttelin niin loksahti pykälä päälle.:)
Ja pykälät löytyy taasen ja ei mitään oiretta kun rääkkäsin sitä sitten oikeen urakalla jos sais vian päälle.
Perseessä kiinni hinuttajat! 50 km on mielestäni vähän liikaa hinuttaa toisen perseessä, kun edessä ja takana on tyhjää tietä silmän kantamattomiin. :mad:
-Jarkko-
02.10.2014, 10:08
Perseessä kiinni hinuttajat! 50 km on mielestäni vähän liikaa hinuttaa toisen perseessä, kun edessä ja takana on tyhjää tietä silmän kantamattomiin. :mad:
Samaa olen myös ihmetellyt, noooh.. toiset vissiin haluavat muutenkin pitää nenää toisen persvaossa...:cool:
Nyt lähinnä vituttaa kun mokkula alkoi temppuilemaan eikä mikään auta...
Ja sitten laitoin netin luurin perään...
Hyvin toimii mutta sitten erehdyin lataamaan mobiiliturvan eli virussuojan ym.
ja nyt ei saa näytönlukituksen asetuksia muutettua, aina kun avaa näytön pitää näppäillä kärpäsenpaskankokoisia salasanoja...:mad:
Pitääkö tuo sovellus poistaa kokonaan.. Mitä vittua???
-Jarkko-
02.10.2014, 10:30
Samaa olen myös ihmetellyt, noooh.. toiset vissiin haluavat muutenkin pitää nenää toisen persvaossa...:cool:
Nyt lähinnä vituttaa kun mokkula alkoi temppuilemaan eikä mikään auta...
Ja sitten laitoin netin luurin perään...
Hyvin toimii mutta sitten erehdyin lataamaan mobiiliturvan eli virussuojan ym.
ja nyt ei saa näytönlukituksen asetuksia muutettua, aina kun avaa näytön pitää näppäillä kärpäsenpaskankokoisia salasanoja...:mad:
Pitääkö tuo sovellus poistaa kokonaan.. Mitä vittua???
Onnistuihan se kuitenki...
Miten nää nykylelut on tehty näin vitun monimutkaisiksi käyttää?!?
Eikö ne vitun nörtit tajua siellä luolassaan että tavalliset ihmiset näitä palikoita käyttää...
Posted via Mobile Device
Mersun kanspahvin vaihto. Kymmenest kannenpultist kaheksan läks auki ja kahest kannat paskaks. :mad: onneks ne ei oo ku ihan vitun syvässä tuol kannen sisäs ja ne tuskin on kovin kovia porata. Vittu ihme että ryyppään.:mad:
Mersun kanspahvin vaihto. Kymmenest kannenpultist kaheksan läks auki ja kahest kannat paskaks. :mad: onneks ne ei oo ku ihan vitun syvässä tuol kannen sisäs ja ne tuskin on kovin kovia porata. Vittu ihme että ryyppään.:mad:
Mikä mjoottori ??
Mikä mjoottori ??
Tyyppiä en nyt jaksa kaivaa mut 1.8 bensa vuosmallia -97..
Edit; onks tää nyt sit 111.921? Vai 111.920..
wuntzikka
02.10.2014, 20:14
ne tulee imussa, menee vähemmän soppaa... :D
itteeni alkaa taas pikku hiljaa vitutttamaan laskun summan kasvattaminen, no kai ne taas makselee tai sitten lopetettava toiminta tuolla(kin)
james_III
03.10.2014, 10:58
Hitaasti hiljentäen pitkän suoran alussa, sanosin että noin 50kmh nopeudessa alkavat ohitella, kiitokseksi tästä voi tulla kansainvälisiä viittomia :o Näppärää tosiaan välillä kun ei peileistänää onko siellä edes ketään.
Oisko hitsaamalla jatkaminen vaihtoehto, kunnes mahtuu mutteri?
Mikä se puikko siihen hommaan sit olikaan...
Esabin 48. Pystyy hitsaa kuonan päälle ja kuona estää hitsin tarttumisen reunoihin. Sitten kun muistaa hiukan kaivaa kuonaa piikillä vähemmäksi ennen mutteria, niin pyörii ilman turhaa nitkuttelua.
Aika seppä saa olla kuka sinne mitään hitsaa.. ne on aika syvällä siel kannessa ja reikä on sellanen et hylsy on melkosen jämpti siihen reikää.. kokeillaa josko ne murtohylsyllä irtoais tai sit laitetaa pora savuamaa..
Aika seppä saa olla kuka sinne mitään hitsaa.. ne on aika syvällä siel kannessa ja reikä on sellanen et hylsy on melkosen jämpti siihen reikää.. kokeillaa josko ne murtohylsyllä irtoais tai sit laitetaa pora savuamaa..
Jollakin valmistajalla on hommaan ihan erikoispuikkoja. Joskus hämmästelin, kun seitsemän senttiä kasvoi FH:n katkennut kannenpultti. En kyl epäile, etteikö onnistus nelikasillaki.
Jollakin valmistajalla on hommaan ihan erikoispuikkoja. Joskus hämmästelin, kun seitsemän senttiä kasvoi FH:n katkennut kannenpultti. En kyl epäile, etteikö onnistus nelikasillaki.
Enhää miä oo tollasest ikinä kuullukkaa.:D Ei senpuolee, en miä kyllä puikolla mitää osaa hitsatakkaa.:)
james_III
03.10.2014, 12:13
Certanium hakusanaksi, niin alkaa löytyä, meillä puhutaan itsepalavista puikoista verrattuna norminelikasiin :D
Certaniumilla voi hitsata vaikka puuta betoniin..:) Niitä mäkin käytän juurikin mutteri katkenneeseen pulttiin yms. sovellutuksissa jos perus 48 sädetikku ei toimi.
-Jarkko-
03.10.2014, 12:37
Certanium 707 käytettiin edellisessä elämässä kun vielä jotain asentajaa jaksoi yrittää leikkiä ;)
Vahva putki pultin päälle ja se sisään puikolla, pieni jäähdytys ja kiertää auki...noin niinkun teoriassa :D
Enhää miä oo tollasest ikinä kuullukkaa.:D Ei senpuolee, en miä kyllä puikolla mitää osaa hitsatakkaa.:)
Älä pelkää, en minäkään :D Mutta kyllä sain kaivettua duunissa 11 syvälle katkennutta m24(?) pulttia kuumeessa täristen. Meinas ylävaunu irrota alavaunusta liippakoneessa...Tosin aikaa meni se 12h kun ei ne ihan yhellä hitsuulla tainnu ykskään tulla. :rolleyes:
paavojaelvis
03.10.2014, 13:31
Tumpeloiden tekemät kytkennät... tavis autoradion/soittimen kytkeminen ei pitäis olla niin hankalaa, että suurin osa menee väärin? :mad:
wuntzikka
03.10.2014, 15:41
http://www.iltalehti.fi/autot/2014100318716887_au.shtml
hyvä tehdä muutoksia, kun ei sitten oikein kukaan tahdo pysyä kärryillä...
reynolds
03.10.2014, 17:57
Jos ei saa sitä certaniumia jostain vähän niinku luontaisetuna niin muistelen Jasper oy:n kauppamiehen hinnoitelleen sen n. 300E kg. Tosiaan ihme puikko. Mutterin kun kiersi pari jenkaa pulttiin ja hitsasi sisältä täyteen niin köykäsesti sai jengattuu mutskun vielä pois.
http://www.iltalehti.fi/autot/2014100318716887_au.shtml
hyvä tehdä muutoksia, kun ei sitten oikein kukaan tahdo pysyä kärryillä...
Täysin selkeetä huttua paitsi tuo keikkadösän kuljettaja. Se ei oikein aukene.
Täysin selkeetä huttua paitsi tuo keikkadösän kuljettaja. Se ei oikein aukene.
Tämä selvittää osin...
8) ajoneuvolla kuljetetaan materiaaleja tai laitteita, joita kuljettaja ammattiaan harjoittaessaan käyttää, eikä ajoneuvon kuljettaminen ole hänen päätoimensa, taikka ajoneuvolla kuljetetaan vähäisessä määrin omia tuotteita, joita kuljettaja myy tietyssä paikassa, eikä ajoneuvon kuljettaminen ole hänen päätoimensa.
Keikkabändin kuorma-auton kuljetus:
Kyllä, jos kuljettaja toimii vain kuskina.
Ei, jos kuljettaja on osa bändiä, esimerkiksi soittaja tai äänimies.
Mutta...
Ei koske jos...
6) ajoneuvoa käytetään yksityisesti muihin kuin kaupallisiin tavarakuljetuksiin;
Kaupallista tavarankuljetusta ei liene se jos humppapumppu matkaa keikalle oli kuskina kuka hyvänsä varsinkaan jos siitä ei makseta palkkaa tms.???
Mutta joo ei aiheuttane ongelmia kenellekkään joka asian kanssa joutuu askartelemaan.
-Jarkko-
03.10.2014, 20:51
Jos ei saa sitä certaniumia jostain vähän niinku luontaisetuna niin muistelen Jasper oy:n kauppamiehen hinnoitelleen sen n. 300E kg.
No ilmankos nuo näytti olevan niin pienissä paketeissa:D
Gary Grand
03.10.2014, 21:37
Sairas exä..
on alkanu poikia manipuloimaan, etteivät voi tehdä sitä, tai tätä, koska mun naisystävä lapsineen on olemassa..:mad: VITTU!! Että se on sairas..
Eipä vituta enää. Lisää väkivaltaa, isommat työkalut ja ei tippaakaan viinaa ni ne kaks paskiaispulttia irtos..:)
450litranen akvaario hajos ja kalat pitäis saada pihalammesta akvaarioon talvehtimaan
450litranen akvaario hajos ja kalat pitäis saada pihalammesta akvaarioon talvehtimaan
Tyhjenkö kerralla olkkarin lattialle?:eek:
ei pahasti varasto missä laattalattia jos kaivo keskellä. sepä oliski ollu rojekti ku olis 15kpl 30-45cm koikarppia ja 450l vettä olkkarissa :)
STNA! Kauhea räkätauti kuumeella höystettynä. Mikä helkkari siinä on kun aina kun on mahdollisuus viettää laatuaikaa autotallissa niin iskee tauti niskaan. Eilen pyörin pikku pöhnässä tallissa ja vaihdoin vuotavan sammutussolenoidin. Tälle päivää oli ideana vaihtaa laturi, mutta eipä vaihdellakkaan. Uus sammutussolenoidi vuosi pahemmin kuin entinen?! Miten jumalauta voi kusta löpöä siitä kierreosan juuresta johon tulee johot kiinni?! Molemmissa solenoideissa sama vika.....
Minkä helevetin takia tarttee jottaa "selfietä" ottaa oikein kameramiehille poseeraten??? Aikuiset ihmiset! Mikä vitun muoti tämä on? Pitääkö tässä ittekki alkaa joka perkeleen tapaamansa ketkun kanssa alkaa omalle kännykälle poseeramaan?
T: syvällinen ihmisvihaaja
Kesällä kävin läpi venetrailerin ne pikkurenkaat, joiden päälle paatti tulee. Yhden uusin kun vanha ei pitänyt ilmoja sisällään. Nyt kävin katsomassa traikkua kun veneen nosto on edessä niin neljästä renkaasta kaksi totaalisen tyhjänä :confused:
Toinen on se uusittu kummi, todellista Biltema-laatua. Ja toinen rengas suhisee oikein kunnolla, sisäkumi paskana. Tarvii vaihtaa tuohon kokokumiset renkaat niin homma toimii.
Vaalit lähestyy, ja minusta alkaa yhäti ja enenevässä määrin tuntumaan siltä etten enää osaa äänestää yhtään kettään enkä mittään.
*Stubbin maratonit ja ne "selfiet". Myykää vaan valtion maat, idiootit!
*Demarit on yksiä selittelijöitä ja hyvinvoinnin alasajajia nekin. Paitsi Erkki Tuomioja, joka sentäs osaa olla omaa mieltä, ja vieläpä oikeassa sanomisissaan.
*Vihreät ovat yksiä ämmiä, kirjaimellisesti, eivätkä ole enää ympäristön vaan yltiöhumanismin asialla. Soininvaarakin jo lopetti.
*Persuilla on pointti maahanmuuttopolitiikan suunnalla, mutta taas näissä ympäristöasioissa sallisivat varmasti talvivaarojen mellestää ihan vaan periaattesta, ollakseen kaukana niistä "viherpiipertäjistä". Sitä paitsi persuissa on niitä mölöjäkin siellä seassa aika tiheään. Paitsi Jussi Niinistö, joka pelkällä puhetyylillään vakuuttaa kuulijan.
*Päivi Räsänen.
*Missäs vasemmisto on ollut viimeset puoli vuotta? Ei ole kuulunut yhtään mitn. Paavo?
*Keskusta nyt on vaan niin... Paitsi Paavo, mutta ei tunnu edes minun äänillä pääsevän sinne minne haluaisi.
*Olikos niitä muita?
*Oman puolueen perustaminen ei käy laatuun, kun olen itsekkin aika mölö, ja sitä paitsi syntymälaiska.
Stana! Laittelin kaverin bemariin ohjauksen nopeutinta enkä sitten mittaillut tarpeeksi, nyt teline ottaa kiinni jarrupolkimeen... Ei muuta kuin purkamaan uudestaan...