PDA

View Full Version : Kerro mikä vituttaa vuonna 2014

Sivua : 1 2 [3] 4 5 6 7

Porvoon Hilma
29.03.2014, 19:18
Nyt harmittaa ohuelti. Ajelin Hilmalla ja ihan tässä kotinurkilla oli lapsi tulossa sivutieltä reippaahkoa vauhtia polkupyörällä SUOJATIELLE, epäröi tiensivussa ja vetää pysähtyessään pyörän kanssa sellaista pikku kiemuraa niinkuin kaatuisi. Mulla vauhtia 55. Nopea tilannearvio: lapsi tuuppaa pyöränsä kanssa suojatielle hetkenä minä hyvänsä tai kaatuu siihen. No minä jarrutan, hyvin pysähtyy vaikka on lava täynnä pöllejä.

Hidastan ja lapsi pysähtyy, ei kaadu eikä mitään muutakaan. So far so good.

MUTTA.

Takanatuleva autolija on liian lähellä tai nukkuu ja jarruttaa sellaisen väistöhätäpaskajarrutuksen. Ei törmää, mutta varmaan pelästyi ihan sikana koska tilanteen jälkeen seurasi pihaan ja ulos tuli rouva todella hellakoukkuna. Kuskikin ihan hiilenä ja moitti mua käsittämättömästä ajosta. Ja mä vaan koetin välttää ajamasta lapsen päälle.

VITTU. Minä kun en aja suojatielle pyrkivän lapsen päälle, siinä on ihan turha takanatulijoiden kitistä yhtään mitään. Ihme populaatiota. Jotenkin Hilman peräosan täytyy olla kiihottava kun niin moni haluaa ajaa niin lähellä.:)

Onneksi ei sattunut mitään, mutta mua harmittaa kun mulle tullaan huutamaan liikennesääntöjen noudattamisesta !

A-P
29.03.2014, 20:59
Valion purkkiuudistus. Olisivat nyt etes jättäneet sen perinteisen avaustavan vaihtoehdoksi, mutta kun on tiukkaa liimaa molemmissa nurkissa. Miten pihi piimänjuoja saa sen viimeisen tipan heristettyä? Rinnuksille!

Porvoon Hilma
29.03.2014, 21:05
Valion purkkiuudistus. Olisivat nyt etes jättäneet sen perinteisen avaustavan vaihtoehdoksi, mutta kun on tiukkaa liimaa molemmissa nurkissa. Miten pihi piimänjuoja saa sen viimeisen tipan heristettyä? Rinnuksille!
Ruuvaa piimäpurkkiin paineilmaliitin ja yhdistä se kompuraan. Alkaa piimä liikkumaan :D ?

vellihousu
29.03.2014, 21:06
Hilma on ihan liian rauhallinen. Tollasessa tilanteessa pitää palaa käämi ja mennä hyppimään vastustajan tuulilasi paskaks😋

A-P
29.03.2014, 21:11
Onneksi ei sattunut mitään, mutta mua harmittaa kun mulle tullaan huutamaan liikennesääntöjen noudattamisesta !

Sitä paitsi Tieliikennelaki 32§: kuljettajan on annettava esteetön kulku jalankulkijalle, joka on suojatiellä tai astumassa sille.

Edellinen lause samassa pykälässä: suojatietä lähestyvän ajoneuvon kuljettajan on ajettava sellaisella nopeudella, että hän voi tarvittaessa pysäyttää ennen suojatietä.

Oikein alkoi minuakin sapettamaan autoilijoiden tunkeminen suojatielle vaikka ei olisi siihen oikeutta! :@

-Jarkko-
29.03.2014, 21:23
Nyt harmittaa ohuelti. Ajelin Hilmalla ja ihan tässä kotinurkilla oli lapsi tulossa sivutieltä reippaahkoa vauhtia polkupyörällä SUOJATIELLE, epäröi tiensivussa ja vetää pysähtyessään pyörän kanssa sellaista pikku kiemuraa niinkuin kaatuisi. Mulla vauhtia 55. Nopea tilannearvio: lapsi tuuppaa pyöränsä kanssa suojatielle hetkenä minä hyvänsä tai kaatuu siihen. No minä jarrutan, hyvin pysähtyy vaikka on lava täynnä pöllejä.

MUTTA.

Takanatuleva autolija on liian lähellä tai nukkuu ja jarruttaa sellaisen väistöhätäpaskajarrutuksen. Ei törmää, mutta varmaan pelästyi ihan sikana koska tilanteen jälkeen seurasi pihaan ja ulos tuli rouva todella hellakoukkuna. Kuskikin ihan hiilenä ja moitti mua käsittämättömästä ajosta. Ja mä vaan koetin välttää ajamasta lapsen päälle.

VITTU. Minä kun en aja suojatielle pyrkivän lapsen päälle, siinä on ihan turha takanatulijoiden kitistä yhtään mitään. Ihme populaatiota. Jotenkin Hilman peräosan täytyy olla kiihottava kun niin moni haluaa ajaa niin lähellä.:)

Ei muutakun kädellä kasvoihin, useasti ja lujaa, että herää siitä unestaan edes kerran eläessään vitun idiootti :mad:

Vai miten se lapsillekkin opetetaan nykyisin, olet hyvä ja täydellinen, tekosi oli vain tuhma...

Vähän vastaavassa tapauksessa töytäisin koululaisen pyörineen nurin ja auton perään törmäs ukko saapilla..
Ite ryntäsin kattomaan miten koulupojalle kävi mut ukko rupes huutamaan et kuka maksaa kuka maksaa ja silitti saabin keulaa:mad:
Koululainen oli onneksi ookoo mut saappikuski tarvis hetken päästä ulkopuolista apua et edes löysi rakkaan autonsa...:cool:

turakki
30.03.2014, 01:04

MUTTA.

Näitä ajokortin postimyynnistä saaneita liikkuu tiellä aivan tarpeeksi. Toissa kesänä omalle kohdalle sattui saman kaltainen tilanne. Taajamassa kärsimätön saksalaisauton kuski roikkui mielestäni turhankin lähellä corollan hanuria. Tahvo ajoi sellaista ohitanko, enkö ohita, runkkaamista. Kauniin päivän kunniaksi tiputin neljän kympin taululla tasaan ja perässä tulija jäi roikkumaan alle hinausliinan mitan päähän. No sitten se penska hyppäsi suojatielle ja minä toppasin nopeuteni takia helposti. Takaa kuului komea vinkaisu, mutta ei kolahtanut. Tämä audisti ei kyllä osoittanut mieltään, kun näki koko tilanteen. Taisi jopa oppia jotain.

0ltzi
30.03.2014, 07:33
kellojen siirto.

hj 60/61
30.03.2014, 08:00
kellojen siirto.

Olin kans unohtanut koko projektin... Aamusta seiskalta pystyyn, ni vasta jonkin ajan päästä hokasin puhelimesta, et kello olikin jo yli kasi...:eek: No, onneks ei oo tänään kiire mihinkään...:cool:

rocky86
30.03.2014, 10:30
Perkele myöhästyin töistä tänä aamuna tuon kellon siirtelyntakia.

ZeiZei
30.03.2014, 20:38
tuo massamyynti palstalla, myydään hirvee määrä kamaa, jokainen eri topikissa ja upataan niitä tasan neljän päivän välein. (Vain jotta sääntö täyttyisi)

Kun käyttää tuota uudet viestit toimintoa , niin tulee vain näitä myynti ilmoja sivu täyteen, dam it.

Minun puolesta joutaisi poistaa tuo uppaus mahdollisuus ilmoista. Jos ostajaa kiinnostaa, löytää nuo hilut haullakin. Tai no sanotaan minimi kuukauden välein. Ja isommin offroadiin kuulumattomat vois myydä jossain muualla.

No vähän helpotti... :( vaikka olenkin ainoa jota häiritsee :)

Repro
30.03.2014, 22:13
Tai jos on paljon tavaraa niin samaan viestiketjuun eikä joka mutterille omaa topiccia.

wikke
31.03.2014, 07:34
Näitä ajokortin postimyynnistä saaneita liikkuu tiellä aivan tarpeeksi. Toissa kesänä omalle kohdalle sattui saman kaltainen tilanne. Taajamassa kärsimätön saksalaisauton kuski roikkui mielestäni turhankin lähellä corollan hanuria. Tahvo ajoi sellaista ohitanko, enkö ohita, runkkaamista. Kauniin päivän kunniaksi tiputin neljän kympin taululla tasaan ja perässä tulija jäi roikkumaan alle hinausliinan mitan päähän. No sitten se penska hyppäsi suojatielle ja minä toppasin nopeuteni takia helposti. Takaa kuului komea vinkaisu, mutta ei kolahtanut. Tämä audisti ei kyllä osoittanut mieltään, kun näki koko tilanteen. Taisi jopa oppia jotain.

Tällä viikolla tehosyynissä autoilijoiden suojatie käyttäytyminen. Sais vain posliinit syynätä sitä muut 51 viikkoakin, ja opetella itse noudattamaan. Just muutama viikko takaperin olin Ruoholahdessa suojatien edessä pysätyneen kun en viitsinyt risteystä tukkia, niin takaa tuli pönttö ohi edes hidastamatta.

jame80
31.03.2014, 11:47
a4 saasta, joka tunkee postilaatikkoon. vois nuo perkeleen mainokset edes olla poltettavaa mallia. ja 4 kertaa viikossa tarjotaan jotain lehteä huippu edullisesti vain lehden tekemisen hinnalla.

Turbo Isuzu
31.03.2014, 17:38
Yhdellä työkaverilla lähti käsi sorvin pakan mukaan. :mad:

wikke
01.04.2014, 07:39
Muiden autoista kiinnostuneet nipit.

pee
01.04.2014, 08:25
Ruuvaa piimäpurkkiin paineilmaliitin ja yhdistä se kompuraan. Alkaa piimä liikkumaan :D ?

Repes !!!!!!!!!!!!!!!!

Bänkster
01.04.2014, 14:00
Eikös se niin mennyt, että 'sellainen lemmikki kuin omistajansakin'? Jepjep, nyt meillä molemmilla on tikkejä ja molemmilla avohaava, joka ei ota parantuakseen.
Greaaaaat.

I feel you, my dear dog, I feel you...

ärjy
01.04.2014, 15:38
Yhdellä työkaverilla lähti käsi sorvin pakan mukaan. :mad:

Voihan helvetti! Saivatko pelastettua lasaretissa vai... kattelin googlen kuvahaulla kuvia vahingoista ja rupes ajattelemaan uudella tavalla sitäkin konetta... toipumisia kaverilles!!

Turbo Isuzu
01.04.2014, 17:10
Tänään tuli uutta tietoa ja kyllä net suurella todennäkösyydellä toimivan käden saa. :)

helmapelti
01.04.2014, 17:59
Kesäharjottelijat (alaikäiset) sorvaili joskus työmaalla keskenään sorvikopissa, olen nähnyt noita onnettomuusvideoita ja oli pakko sanoa työnjohtajalle että en antaisi lupaa moiseen.
Seuraavaksi kuulin että sorvi oli pois käytöstä, onneksi oli vain ajanut terän pakkaa päin.
Henki on höllässä pakan mukana pyöriessä.

SoSo
01.04.2014, 20:12
Unohdin vtu maksaa mätkyjen toisen osan....
raskasta...taas perseruvella tiliäpaikkaamaan...
Ja kun verottaja ei vie niin mukulat ja puoliso vie sitten... Annan toisten mä talletella suuret seteli....
Ja laadin huolellisemman verolapun tänävuonna jotta vähennykset osuukohdalleen

AVRO
02.04.2014, 10:25
Illalla yhtäkkiä alkanut kuume. Alkuyö meni sit horkassa, loppuyö muuten vaan tuskaisena. Mikä lie basilli iski.

Kaitsu67
02.04.2014, 10:41
Illalla yhtäkkiä alkanut kuume. Alkuyö meni sit horkassa, loppuyö muuten vaan tuskaisena. Mikä lie basilli iski.

Toivottavasti ei A-virus....mulla meni sit sen jälkeen keuhkokuumeeks. Vieläkin toipilaana ja huomenna tulee kuukausi täyteen kun mulle iski :mad:

AVRO
02.04.2014, 11:30
Toivottavasti ei A-virus....mulla meni sit sen jälkeen keuhkokuumeeks. Vieläkin toipilaana ja huomenna tulee kuukausi täyteen kun mulle iski :mad:

Toivottavasti ei, en ole kyllä kovinkaan herkkä sairastumaan näihin virusperäisiin sairauksiin mutta eihän sitä koskaan tiedä.

iikkoo
02.04.2014, 12:44
Voihan helvetti! Saivatko pelastettua lasaretissa vai... kattelin googlen kuvahaulla kuvia vahingoista ja rupes ajattelemaan uudella tavalla sitäkin konetta... toipumisia kaverilles!!

Ai saatana erehdyin kans googlettamaan, hyijje. Just lähdös kunnioittamaan sorvia iltavuoroon.

wuntzikka
03.04.2014, 10:27
se, että kun olet jollain töissä missä vaihtuvuus suuri. niin nyt sitten kun on itse pois sieltä (kun ei aina ymmärtänyt sitä ihmeellistä tapaa toimia) ja yrittää työllistää jossain itsensä, niin ei oikein kelpaa minnekkään 150km säteellä. kun on saanut tämän kyseisen firman "leiman"...
olisinpa ollut viisaampi vuosi sitten ja jättänyt työtarjouksen väliin...

harrim3
04.04.2014, 12:34
mikähän tuossa ei oikein täsmää kun tuli hommattua pajeroon SACHS kytkinpaketti,nii sisältä paketista paljastukin VALEON asetelma ja LUK levy.

yritin just välttää noita valeon ja luk kytkin osia ja ostin vähän kalliimman sachs..

sama paska eri paketissa...:mad: kyllä ärsyttää..

Nisseriina
06.04.2014, 19:14
Mulkerot jokka ei pidä sovituista asioista kiinni. :mad:

-Jarkko-
06.04.2014, 19:25
Mulkerot jokka ei pidä sovituista asioista kiinni. :mad:

Menikö kaupat vhituiks?

Nisseriina
07.04.2014, 21:31
Tavallaan joo mut uutta jo kalastellaa.Lähinnä tuo kommentti koski kakkoskuskia joka jyyppäs itellee helvetimoise jysärin ja veti puihi.

TsKo
08.04.2014, 12:11
Ammattitaidoton duuniporukka, tai oikeamminkin oma-aloitteeton. Kokoajan pitää käskeä, jos meinaa että mitään tapahtuu ja vaikka samoista asioista on puhuttu moneen kertaan. Ja ei vaan voi olla enää syynä se perinteinen "oho, emmähuamannu":mad:

Kaitsu67
08.04.2014, 16:45
Ammattitaidoton duuniporukka, tai oikeamminkin oma-aloitteeton. Kokoajan pitää käskeä, jos meinaa että mitään tapahtuu ja vaikka samoista asioista on puhuttu moneen kertaan. Ja ei vaan voi olla enää syynä se perinteinen "oho, emmähuamannu":mad:

Onko kotimaisia vai "Etelä-Helsingistä"?

Dacia Duster
08.04.2014, 19:32
Ostajat, laitoin tuossa Tori-sivustolle myyntiin kahden istuttavan valkoisen nahkasohvan, joka on kuin uusi, muodolliseen 10 e hintaan. Melkein samantien kun ilmoitus eilen putkelle ilmestyi, soi puhelin, ja vähän huonosti Suomea rannikkoruotsalaisittain puhuva rouvasihminen ostaa sen kuvan perusteella, ja lupaa miehensä sen hakevan tänään 14 mennessä, tottakai rouva soittaa 046- alkuisesta prepaidista, ei kuulu 1530 mennessä mitään, soitto rouvalle, kyllä mies on lähtenyt jo tunti sitten Kirkkonummelta ja kohta siellä, ja soittaa...

1730 mennessä ei mitään kuulu, ja yllättäen, numero ei enää vastaa...

Voi V****u, kun ei voida ilmoittaa edes että ei kiinnosta.

No, olihan nuita muitakin ostajia, joilta sähköpostia sain ja numeroa, soittoa heille, yksi ei tiedä, saako mistään peräkärryä lainaksi että ostaisi yms.

No, yksi Lady tai "Puuma" vaivautui paikalle katsomaan, no pieni naarmu löytyi, voi voi, tuossa on naarmua...

No, sopiiko jos haen torstaina selkävaivaisen ystäväni kanssa, kannatko sen autoon asti kerrostalon neljännestä kerroksesta...

Voi hyvän tähden, 10 e sohva ja käytetty, ja jaksaa nillittää, aivan sama kuin olisi ostamassa sadan euron kesäautoa, ja alkaisi valittaa jostakin kuprusta...

TsKo
08.04.2014, 21:28
Onko kotimaisia vai "Etelä-Helsingistä"?

Ihan on kotimaista.

A-P
09.04.2014, 06:10
Xeroxin tulostimet!
Älkää ikinä ostako, liisatkko tai edes kusko niihin päin!
Tokihan kiinalaista saa halvalla, mutta mikä oli vikana niissä Canoneissa mitkä vietiin pois?!?!? Ei niin mikään!!! Nyt tämä paska miettii puoli tuntia josko tulostaisi vai ei.

Ozzy86
09.04.2014, 06:30
Samsungin tulostimet kanssa järkeilijöitä, mutta ei täältä Canonillekkaan hyvää ääntä eli kattokaa tarkkaan ku hommaatte että jos 64-bittinen käyttöjärjestelmä että sille tosiaan löytyy ajurit. nimimerkillä lasershot LBP-1120:n kanssa tapellut, käyttiksenä win7 64-bit. lähti tulostin lepikkoon, ei oo ajureita ei. murr :mad:

-Jarkko-
11.04.2014, 00:55
Tai jos on paljon tavaraa niin samaan viestiketjuun eikä joka mutterille omaa topiccia.

Ai mitenniin muka?

Otos ykkösivulta, ei mitenkään voi laittaa samaan ilmoon :D

Sori vaan SERMAX mutta jos otsikoksi vaikka Toyota osia, niin muutkin köyhät saisi mahdollisuuden kaupata osiaan tarvitsijoille ;)

(muutamalla ensimmäisellä sivulla n.30 ilmoa :cool: )

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=123012
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=123010
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121191
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122576
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121190
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122726
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122755
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122572
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121187
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=120444
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121184
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122560
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122559

Uskalsin tän laittaa kun harvemmin tarvitsen tojotan osia :)

Danlig
11.04.2014, 02:50
Jatkan myynti ilmoista, siellä on eräs tavara eräältä ihmiseltä suoranaiseen sika hintaan. Juurikin saman tavaran saa 1/4hintaa tilattua, ja ihan varmaa nämä on samasta paikasta ostettu. Eikait sitä kanssa offaria piä kusettaa

E: ja onpa vielä huuto, eli lähtö hinta on jo 4kertainen tuotteen oikeeseen hintaan.

wuntzikka
11.04.2014, 05:42
Ostajat, laitoin tuossa Tori-sivustolle myyntiin kahden istuttavan valkoisen nahkasohvan, joka on kuin uusi, muodolliseen 10 e hintaan. Melkein samantien kun ilmoitus eilen putkelle ilmestyi, soi puhelin, ja vähän huonosti Suomea rannikkoruotsalaisittain puhuva rouvasihminen ostaa sen kuvan perusteella, ja lupaa miehensä sen hakevan tänään 14 mennessä, tottakai rouva soittaa 046- alkuisesta prepaidista, ei kuulu 1530 mennessä mitään, soitto rouvalle, kyllä mies on lähtenyt jo tunti sitten Kirkkonummelta ja kohta siellä, ja soittaa...

1730 mennessä ei mitään kuulu, ja yllättäen, numero ei enää vastaa...

Voi V****u, kun ei voida ilmoittaa edes että ei kiinnosta.

No, olihan nuita muitakin ostajia, joilta sähköpostia sain ja numeroa, soittoa heille, yksi ei tiedä, saako mistään peräkärryä lainaksi että ostaisi yms.

No, yksi Lady tai "Puuma" vaivautui paikalle katsomaan, no pieni naarmu löytyi, voi voi, tuossa on naarmua...

No, sopiiko jos haen torstaina selkävaivaisen ystäväni kanssa, kannatko sen autoon asti kerrostalon neljännestä kerroksesta...

Voi hyvän tähden, 10 e sohva ja käytetty, ja jaksaa nillittää, aivan sama kuin olisi ostamassa sadan euron kesäautoa, ja alkaisi valittaa jostakin kuprusta...

juu sama ku toissa kesänä vai viime kesänä farmari pösön ostaja, ilmossa viat ja kerrottu mitä tiedetty.
niin eikös se ala valittamaan ku käsijarrun kahva nousee liian ylös... vertas muistaakseni volvoon. ja piti oikein hyvin käsijarru, vetäessä ne naksahdukset ovat eri pituisia.

Lerssinen
11.04.2014, 06:03
Kaikki on vaan niin perseauki kiitos jutan ja jykän että pitää taikoa romuista rahaa :D Onhan siellä joku katon kautta pyörähtäny kompurakin missä on sitä ja tätä rikki huutona ja lähtöhinta jo maksimi mitä tommosesta kehtais maksaa ja lause että jos hinta ei miellytä niin tuotetta ei myydä..

Olen kysyny ja kysyn edelleen että mikä vitun huutokauppa se semmonen on :D

ImacInnes
11.04.2014, 06:48
Ikuinen ajan, rahan ja terveyden epätasapaino??
Nuorena oli terveyttä vaan ei rahaa, vanhempanarupee olee hieman rahaa vaan rupiaa terveys hidastaa toimintaa???

Joo kyllä sitä pikkuhiljaa rupeaa kroppa kertomaan että et ole enään nuorukainen???
Itekkin oon ajatellu että tässä kerkee toivottavasti vielä yhden isomman rojektin tehdä noitten auto hommien lisäksi.

Tarvis hankkia se viimenen rempattava maalaistalo työtiloineene ja siitä tehdä itselle mieleinen.

T. Ismo Ämmä

Ponssekuski
11.04.2014, 22:31
Vasta nyt alkaa tosissaan vituttamaan, et kaveri putos jäihin reilu kuukaus sitte ja löydettiin about. viikko sitten.. Outoo miten se ahistus alkaa vasta tosiasioden selvittyä kasaantumaan.. Oli hieno mies ja vasta 27v. prkl!!! Sanovat et pieni lapsi (täs tapauksessa 3v. poika) pääsee helpommal, kuin esim. teini-ikäinen, kun ei asiaa täysin hahmota... Kaikesta huolimatta VITUTTAA!!!!!

rane58
12.04.2014, 00:40
Kaikki on vaan niin perseauki kiitos jutan ja jykän että pitää taikoa romuista rahaa :D Onhan siellä joku katon kautta pyörähtäny kompurakin missä on sitä ja tätä rikki huutona ja lähtöhinta jo maksimi mitä tommosesta kehtais maksaa ja lause että jos hinta ei miellytä niin tuotetta ei myydä..

Olen kysyny ja kysyn edelleen että mikä vitun huutokauppa se semmonen on :D

Jos ilmoituksessa lukee "Huuto", niin lukeminen loppuu siihen...:mad:
-Vaikka olisinkin ostamassa kyseistä tuotetta. :rolleyes:

Byrocrat
12.04.2014, 17:25
Ikuinen ajan, rahan ja terveyden epätasapaino??
Nuorena oli terveyttä vaan ei rahaa, vanhempanarupee olee hieman rahaa vaan rupiaa terveys hidastaa toimintaa???

Joo kyllä sitä pikkuhiljaa rupeaa kroppa kertomaan että et ole enään nuorukainen???
Itekkin oon ajatellu että tässä kerkee toivottavasti vielä yhden isomman rojektin tehdä noitten auto hommien lisäksi.

Tarvis hankkia se viimenen rempattava maalaistalo työtiloineene ja siitä tehdä itselle mieleinen.

T. Ismo Ämmä

Ei luulis vielä alle viiskymppisenä ikä kovin paljoo painavan. Ajattele että sulla on vielä 20 vuotta eläkeikään :) (eläkeikä kun nousee seittemäänkymppiin :rolleyes:)

Ehdit aivan hyvin vielä sen maatilan ostamaan, kohta niitä saa vielä halvemmalla kun aiemmin kun ei noi itänaapurin ostajat hintoja nostata ;)

SERMAX
12.04.2014, 17:49
Ai mitenniin muka?

Otos ykkösivulta, ei mitenkään voi laittaa samaan ilmoon :D

Sori vaan SERMAX mutta jos otsikoksi vaikka Toyota osia, niin muutkin köyhät saisi mahdollisuuden kaupata osiaan tarvitsijoille ;)

(muutamalla ensimmäisellä sivulla n.30 ilmoa :cool: )

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=123012
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=123010
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121191
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122576
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121190
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122726
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122755
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122572
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121187
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=120444
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121184
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122560
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=122559

Uskalsin tän laittaa kun harvemmin tarvitsen tojotan osia :)

Sori ei ole ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä ko.toiminnalla...(Koetan parantaa tapani)

Kaitsu67
12.04.2014, 20:04
300 TDi:hin tilatut jakopään puoleiset nokka-akselin ja kampuran stefat on vääriä :mad:

tapsa4x4
13.04.2014, 08:09
Palstalla osia myyjät jotka myyvät paskaa.osat ehjiä osia niin tulee paketillinen rikkinäisiä/käyttökelvottomia osia.

Porvoon Hilma
13.04.2014, 08:46
Palstalla osia myyjät jotka myyvät paskaa.osat ehjiä osia niin tulee paketillinen rikkinäisiä/käyttökelvottomia osia.

Toi on kyllä anteeksiantamatonta sontaa. Mä bananisoisin tuollaisen samantien.

Suomeksi sanottuna kyse on petoksesta, joka on rikoslaissa rangaistava teko !

Kaitsu67
13.04.2014, 09:09

Toi on kyllä anteeksiantamatonta sontaa. Mä bananisoisin tuollaisen samantien.

Suomeksi sanottuna kyse on petoksesta, joka on rikoslaissa rangaistava teko !

Oisko jopa reilua ilmiantaa kuka tällaista harrastaa, ettei muut koe samaa ja moinen toiminta loppuisi?

tapsa4x4
13.04.2014, 09:23
Oisko jopa reilua ilmiantaa kuka tällaista harrastaa, ettei muut koe samaa ja moinen toiminta loppuisi?

Kyllä aijon kertoa julkisesti täällä nimimerkin jos ei ota asia asiasta mitään yhteyttä 2-priva viestiä oon laittanut asiasta ja ei ainakaan viel oo vastannut mitään.

Ite oon aika paljon myynyt ja ostanut täällä palstalla ja jos oon myynyt jotain mikä on ollut viallista tai huonoa niin aina on sovittu ostajan kanssa mitä tehään,palautetaanko rahat vai sovitaanko jotain muuta.

-MaTTi-
13.04.2014, 14:11
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014041318210007_uu.shtml
Hyi helekatti, minä ainaki postitan joka ikisen kirjeen tai kortin takaisin lähettäjälle jos siinä on homon perse postimerkkinä!!! :eek::mad::eek::mad: Olisin luullu että joku raja on postimerkin kuvissakin, mutta ei.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/merkki2_1304TL_uu.jpg

FinnDRZ
13.04.2014, 14:27
^^ eikös tuon pitäisi olla kakkosluokan postimerkki?

Landcruisaaja
13.04.2014, 14:56
Kyllä aijon kertoa julkisesti täällä nimimerkin jos ei ota asia asiasta mitään yhteyttä 2-priva viestiä oon laittanut asiasta ja ei ainakaan viel oo vastannut mitään.

Ite oon aika paljon myynyt ja ostanut täällä palstalla ja jos oon myynyt jotain mikä on ollut viallista tai huonoa niin aina on sovittu ostajan kanssa mitä tehään,palautetaanko rahat vai sovitaanko jotain muuta.

Kyllä ois hyvä saada nimet julki niin se ainakin vähentäis tai parhaillaan lopettais nuo huijareiden touhut.Ite ainakin olen luottanut palstalaisii kun on kauppoi tehty. Ei tääl nyky maailmas tuo rehellisyys kovinkaan hurjasti rehota.Eikä täl menolla tule ainakaan lisääntymään.Tarkoitan näitä päättäjien tekemil päätöksiä jne.

Ponssekuski
13.04.2014, 15:08
[QUOTE=FinnDRZ;1124038]^^ eikös tuon pitäisi olla kakkosluokan postimerkki?[/QU

Ehdottomasti :D:D:D

Saleksi
13.04.2014, 17:38

Mites tapsa4x4 kun sulta ostin ne britaxin valot huudosta, olen kyllä paketin hakenut postista mutta en ole vielä aukaissut :) taitaa siittä kohta kolmeneljäviikkoa olla :) Aukaistaan sitten syksymmälläkun alkaa taas pimeä tuleen...

Epro
13.04.2014, 20:41
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014041318210007_uu.shtml
Hyi helekatti, minä ainaki postitan joka ikisen kirjeen tai kortin takaisin lähettäjälle jos siinä on homon perse postimerkkinä!!! :eek::mad::eek::mad: Olisin luullu että joku raja on postimerkin kuvissakin, mutta ei.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/merkki2_1304TL_uu.jpg
Lainattu Facebookista Suomen sotilas-sivulta: "HS 13.4.2014:Homoikoni Tom of Finland saa oman postimerkin...Postimerkkiä Tom of Finlandille haki taiteilijan nimeä kantava säätiö. Hyväksymistä edelsi postimerkkitoimikunnassa kiivas väittely.Toimikunnan jäsenet muistivat, että jääkäriliike ei viime vuonna saanut omaa postimerkkiä, koska sitä pidettiin liian poliittisena. Perussuomalaisten kansanedustaja teki asiasta eduskunnassa kirjallisen kysymyksen.Laaksonen kelpasi."Toki valinnasta keskusteltiin", sanoo Itella Postin kehitysjohtaja Markku Penttinen. "Halusimme kuitenkin elää vuotta 2014."...JP "

helmapelti
13.04.2014, 21:11
Tasa-arvon nimissä ehdotan lesbojen pillupostimerkkiä.:)

rane58
13.04.2014, 21:37
Tasa-arvon nimissä ehdotan lesbojen pillupostimerkkiä.:)

Joutuuko nuolee kummankin puolen....? :p

vekkipappa
13.04.2014, 22:01
Sekin vituttaa hippusen kun muija pakkas kapsäkkinsä eilen ja häipy maisemista.Vei pirulainen koiranki mennessänsä.Mutta ikänä asiat ei kummiskaan ole niin perseellään etteikö niitä viinalla saisi vielä pahennettua:D

Aika likellä varmaan täälläkin tuo paitti että koira jää..

tapsa4x4
13.04.2014, 22:22
Mites tapsa4x4 kun sulta ostin ne britaxin valot huudosta, olen kyllä paketin hakenut postista mutta en ole vielä aukaissut :) taitaa siittä kohta kolmeneljäviikkoa olla :) Aukaistaan sitten syksymmälläkun alkaa taas pimeä tuleen...

niin britakset myytiin hieman viallisina. mutta kun omasta mielestä ostin ehjiä osia mutta paketissa oli 2 u-pulttia toinen lyhyt ja kierteet puutuivat lähes kokonaan ja toinen on hitsaamalla korjattu 2 kohtaa ja sekä kaasu vaijeri lukitus millä tulee syöttöpumppuun kiinni on poikki ja sitä ei ilman jotain viritysta saa paikoillee.

mara90
15.04.2014, 15:57
Rupee taas oleen nuppi melko täynnä tota työmaata.
Kauheella kiireellä yritetään jotain tehdä ja sit ihmetellään kun kaikki menee päin vittua...
Johan tätä pelleilyä ollaanki tässä jo melkeen 2 vuotta seurattu, aika ruveta katteleen uutta paikkaa?

hj 60/61
15.04.2014, 16:07
Joutuuko nuolee kummankin puolen....? :p

Varmaan joutuu kyl...:D:D:D:D:p

Jari
15.04.2014, 20:18
yle areena.

Eikö nekin vois vaan suosiolla käyttää jotain toimivaa jakelukanavaa esim youtube.
vittu kerrankin olis halunnut jotain kattoa, niin bitrate heittelee ~240 - 720 tjsp. VMP

kerrankoitin "parasta ennen"iä kuunnella bitrate oli silloinkin jotain ~240...

H&K
15.04.2014, 21:02
yle areena.

kerrankoitin "parasta ennen"iä kuunnella bitrate oli silloinkin jotain ~240...

Ei oo mitään ongelmia ollu ton kanssa...

Landcruisaaja
16.04.2014, 12:48
Vituttaa tuon soa hj:iin katsastus asia.Katsuri mittas vaan akselin halkaisijan ja sanoi ei kelpaa liian korkea vaik kokonais korkeus on kohillaan.VITTU!!!!
Missä konttoris kotkan seudul ois hiukan ymmärtäväisempi kohtelu?

Eräilves
18.04.2014, 16:46
Miksi helvetissä vankilassa olevat saavat päivärahaa? Se on vielä parempi mitä joittenkin palkat?!? (n. 2000€ / kk)

Pois pitäs päiväraha tollasilt ottaa, teeveet ja kaikki! Perkele kun vituttaa tämä suomalaisuus joskus... :mad: Täysin läpimätä joistain kohti..

ärjy
18.04.2014, 17:38
Miksi helvetissä vankilassa olevat saavat päivärahaa? Se on vielä parempi mitä joittenkin palkat?!? (n. 2000€ / kk)

Pois pitäs päiväraha tollasilt ottaa, teeveet ja kaikki! Perkele kun vituttaa tämä suomalaisuus joskus... :mad: Täysin läpimätä joistain kohti..

Eikai ne ny noin paljoa tienaa kummiskaan? Mut väärin kyllä että tienaavat latiakaan!! Pitäis uusia tuo järjestelmä. Rikoksen uusijat, raiskarit, pedofiilit ja murhaajat lähetettäis siperiaan. Sieltä ostopalveluna se vankeus. Loppukädessä tulis halvemmaksi ja rangaistus tuntuisikin jossain. Nykyrangaistukset on vähän "vannotko kautta kiven ja kannon etten enää hölmöile" ei minkäänlaista uhkaa rikosta suunnittelevalle.. ja tämä tietysti on vain oma mielipiteeni...

Nuhapumppu
18.04.2014, 17:40

Työssäkäyvät taitaa saada jotain 0,7-1€/h,eli aika pitkää päivää saa tuohon palkkaan. Ei siellä annetta 66€/pv pelkästä istumisesta. Mihin perustat moisen väitteesi.

Byrocrat
18.04.2014, 17:47

Vaikka olenkin pitkälti samaa mieltä niin tässä tarkempaa tietoa tuosta palkanmaksusta yms.

http://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/taytantoonpano/toiminnot/ansiotjarahankaytto.html

Heguli
18.04.2014, 17:59
Ei kannata uskoa kaikkea mitä Esson baarissa kuulee.

rane58
18.04.2014, 18:21
Juristi: 5000 €/kk tutkintavankeuteenkin – ”Laki pahasti pielessä”

– Hän nauttii samalla 5000 euron palkkaa istuessaan tutkintavankeudessa. Hän saa puolet noin 10 000 euron palkastaan. Virkamieslaki on melkoinen, Pekkanen myöntää.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/68383-juristi-jari-aarnio-saa-yha-5000-eukk-virkamieslaki-melkoinen

Eräilves
18.04.2014, 18:43
Työssäkäyvät taitaa saada jotain 0,7-1€/h,eli aika pitkää päivää saa tuohon palkkaan. Ei siellä annetta 66€/pv pelkästä istumisesta. Mihin perustat moisen väitteesi.

Kuten rane58 linkitti, niin yksi tapaus... mutta periaate kuitenkin sama, että ei noitten pitäisi saada yhtää meidä verorahoja! Eikä heidän pitäisi mistään itsestäänselvyydestä saada mitään, eikä vankilassa oloaikana edes.

Ja tässäkin yksi linkki: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011022613234334_uu.shtml

"Avolaitoksessa työskentelevät rikolliset ovat Iltalehden tietojen mukaan tienanneet jopa yli 2 300 euroa kuukaudessa samaan aikaan, kun vartijat joutuvat tulemaan toimeen alle kahden tuhannen lähtöpalkalla."

"Palkkanauhan päätesivu paljastaa huumerikollisen kuukausipalkaksi 2 308 euroa. Koko kuukauden työtehtävät olivat samankaltaisia: lumitöitä ja soppajakelua."

rane58
18.04.2014, 19:23
https://www.riemurasia.net/kuva/Rikos-ei-kannata-vai-kannattaako/137697

https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/ta/n3r/covk/32644/normal_1376971803.jpg

Nuhapumppu
18.04.2014, 20:54
Kuten rane58 linkitti, niin yksi tapaus... mutta periaate kuitenkin sama, että ei noitten pitäisi saada yhtää meidä verorahoja! Eikä heidän pitäisi mistään itsestäänselvyydestä saada mitään, eikä vankilassa oloaikana edes.

Ja tässäkin yksi linkki: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011022613234334_uu.shtml

"Avolaitoksessa työskentelevät rikolliset ovat Iltalehden tietojen mukaan tienanneet jopa yli 2 300 euroa kuukaudessa samaan aikaan, kun vartijat joutuvat tulemaan toimeen alle kahden tuhannen lähtöpalkalla."

"Palkkanauhan päätesivu paljastaa huumerikollisen kuukausipalkaksi 2 308 euroa. Koko kuukauden työtehtävät olivat samankaltaisia: lumitöitä ja soppajakelua."
Molemmathan saa tuossa palkkaa,ei mitään päivärahaa.
Päivärahastahan tässä alkuun oli puhe,kun sanoit että istumalla saa jo tuon 2000€ Se onko tuo oikein,en ota kantaa.

Eräilves
19.04.2014, 05:38
Molemmathan saa tuossa palkkaa,ei mitään päivärahaa.
Päivärahastahan tässä alkuun oli puhe,kun sanoit että istumalla saa jo tuon 2000€ Se onko tuo oikein,en ota kantaa.

Perhana, suutuspäissään sekoitin nuo näyttäväst :D noh, mutta siltikin tuo on väärin mielestäni. Koska se maksetaan meidän verorahoistamme.

-Jarkko-
19.04.2014, 08:28
Onhan tuo vangin palkka/päiväraha hyvä tietää jos meinaa nälkä tulla niin käy potkimassa riittävästi näyteikkunoita tai jotain niin pääsee töihin varmasti...:cool:

Ja tuskin tarvitsee käydä kun kerran työhaistattelussa, ja sitten kun on ollut useammin siellä "töissä" niin aina pääsee helpommin ja helpommin entiseen virkaan aitojen sisäpuolelle:D

Paremmin pidetään vangeista huolta kuin tavallisesta lainkuuliaisesta köyhästä.
Eikös ne "ammattimiehet" ole talvet siellä hoidossa ja kesät rannoilla...säästyy vuokrarahatkin parempaan käyttöön:rolleyes:

(muistui mieleen se huippu-uutinen kun vangit olivat menneet lakkoon taivaskanavien puutteen vuoksi tms. :D)

Nisseriina
19.04.2014, 17:31
Minä iha itte..Aloin jo Mersu poloani morkkaamaan että mokoma perkele leviää..vitut se minkä leviä ..omistaja on vaa nii tyhmä ettei tajua autonsa toimintoja.Asia koskee ilmastointia..se ku ite nuuskii koska se on soveliasta laittaa päälle ja koska ei ja ...ei kehtaa enää edes tilittää enempää..

SoSo
19.04.2014, 20:58
Vaimokkeen harrastuspäivä Ypäjällä ei mennyt putkeen toisessa lähdössä.
Vtun kopotti alko puutuun vissiin liian kovan eilisen harkantakia....
Ja perkele kun kopukka hyppää kotona 125 rataa helposti niin nyt sössi 110 radalla....

BJ-40/76
19.04.2014, 21:40
Perhana, suutuspäissään sekoitin nuo näyttäväst :D noh, mutta siltikin tuo on väärin mielestäni. Koska se maksetaan meidän verorahoistamme.

Ei kokemusta noista rahoista, mutta jos "palkka" pyörii euron nurkilla tunti, ja se tulee edes suurimmalta osaltaan työstä, niin minusta kuulostaa aika järkevältä.
a)
Siis se, että noilla vangeilla on joku kannuste opetella elämään, kuin ihmiset konsanaan. Siis nuo vangithan kävelee tulevaisuudessa kadulla samalla lailla, kuten itse kukin? Ja jos tuo, esim. muutaman 1000 tuntia maksaa yhteiskunnalle muutaman tonnin, ja vapautuneella vangilla on tonni pari rahaa, kokemusta rahan käytöstä, ja kaikkein tärkeimpänä: Kyky tehdä työtä, ja nimenomaan säännöllisesti ja ohjatusti!
b)
Jos vaihtoehtona on syrjäytynyt, katkera, jne, perseaukinen jantteri, joka potkastaan vankilasta kadulle....
-> voisin lyödä aika isot veikat, että tulee poliisin asiakkaaksi aika pian.

Kunpi olisi mieluisempi naapuri? (siis työssäkäyvä entinen vanki, veronmaksaja, vai tuo sossun sijoittaman/rahoittama n.1000e/kk... joka pienen toivossa myy sinun/läheisen pyörän tai automankan 10 eurolla...)

Tuohan rangaistusasteikko on mitä on, siihen en ota kantaa nyt.

p.s minäkin olen hakemassa noita "linnakundien" tekemiä tuotteita, siis myös tulorahoitusta on....

http://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/vankilatuotteet.html

Reetu
19.04.2014, 22:56
Vitutuksen lakipiste tul saavutettua keskiviikkona, ja sen kirkastumisen hetken jälkeen ei oo paljon mikään onnistunt vtuttaa.. Kumoaa ilmeisesti itsensä omaan mahdottomuuteensa.

Mie kerään palikat lattialta, ja jatkan typerää hymyilemistä... :D

mäksä
19.04.2014, 23:45
joka vuotinen haudalla käyminen vituttaa.. :mad: :eek::eek:n:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Reetu
20.04.2014, 00:26
joka vuotinen haudalla käyminen vituttaa.. :mad: :eek::eek:n:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Elämä on... Jaksamista!

Tänään just aihetta viitaten pähkäilin asioita, enkä osaa edes kuvitella, toivottavast en ikinä joudu oppimaankaan.

Eräilves
20.04.2014, 06:54
Ei kokemusta noista rahoista, mutta jos "palkka" pyörii euron nurkilla tunti, ja se tulee edes suurimmalta osaltaan työstä, niin minusta kuulostaa aika järkevältä.
a)
Siis se, että noilla vangeilla on joku kannuste opetella elämään, kuin ihmiset konsanaan. Siis nuo vangithan kävelee tulevaisuudessa kadulla samalla lailla, kuten itse kukin? Ja jos tuo, esim. muutaman 1000 tuntia maksaa yhteiskunnalle muutaman tonnin, ja vapautuneella vangilla on tonni pari rahaa, kokemusta rahan käytöstä, ja kaikkein tärkeimpänä: Kyky tehdä työtä, ja nimenomaan säännöllisesti ja ohjatusti!
b)
Jos vaihtoehtona on syrjäytynyt, katkera, jne, perseaukinen jantteri, joka potkastaan vankilasta kadulle....
-> voisin lyödä aika isot veikat, että tulee poliisin asiakkaaksi aika pian.

Kunpi olisi mieluisempi naapuri? (siis työssäkäyvä entinen vanki, veronmaksaja, vai tuo sossun sijoittaman/rahoittama n.1000e/kk... joka pienen toivossa myy sinun/läheisen pyörän tai automankan 10 eurolla...)

Tuohan rangaistusasteikko on mitä on, siihen en ota kantaa nyt.

p.s minäkin olen hakemassa noita "linnakundien" tekemiä tuotteita, siis myös tulorahoitusta on....

http://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/vankilatuotteet.html

Sepä se, jos he oikeasti olisivat tuollaisia, että ottaisivat opikseen, ja olisivat kunnolla! Sitten ei olisi mitään minullakaan sanomista.. Mutta kun tuntuu siltä, että ne rikokset vaan uusitaan, uusitaan ja uusitaan. Ettei ole mitään vaikutusta!

Ja tuo palkka voi olla jopa 7,3€ tunnilta, mutta koulutukseen tai työhön osallistuva saa verotonta toimintarahaa 0,7-1€ / tunti.

EDIT. Nyt vituttaa toinenkin asia

Nyt vituttaa nämä saatanan kukkahattutädit ja marisijat, jotka ottavat syyllisiltä kaiken syyn pois ja syyttää virkavaltaa!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288679537083.html

Tuo ei ole todellakaan poliisin vika, se on täysin nuoren oma vika jos ei noudata sääntöjä ja lähtee karkuun... Vituttaa nuo ketkä valittaa että muka on poliisin syytä tuokin kuolema?!?

wuntzikka
20.04.2014, 20:34
vituttaa se, kun on tullut muutettua työn perässä kotipaikasta ja tavallaan entisistä kavereista oikeasti toiselle puolelle suomea.
sitten koittaa jotenkin saada aina vapaapäivät menemään, ei oikein aina keksi tekemistä.
vieläpä se, kun on muuttanut kaupunkiin ja ollut lapsuuden/nuoruuden maaseudulla. kun siellä ollut "aina" jotain tekemistä.
tallillekkin tulee matkaa ~70 suuntaansa, ei pienen homman takia viitsi lähteä ja parempaakaan tallia ei lähempänä ollut...
mutta näillä mennään, toistaiseksi.

metsienmies
21.04.2014, 10:21
Pajerosta epäiltiin jo viime kesänä jotain vikaa olevaks kumeissa ja nyt kun pesin niin aurinko paljasti totuuden. Patti ja lommo vierekkän eli runko vaurio... olis noilla nyt vielä kesän ajellu vaan eipä viitti alle laittaa, eiku taas rengas kauppaa tekemään... :mad::mad::mad:

Eräilves
21.04.2014, 13:12
Nooh, tuli vaihettua kesätassut alle toho pajeroo... viimestä rengasta kun vaihoin takana oikealla, nii pullotunkki lipeskin lankulta vaakatasoo, ja sitte olikin jarrulevy osittain maan sisällä jo.. :D

Tunkki sen sit pysäytti, tuli vaa mukavahko lommo siihen ulkopinnalle.. :mad:

Noh, kyllä sitä vielä voi käyttää, mutta varauksella..

EDIT. Minulla oli kyllä tuettu tämä, mutta ei sivuttais suunnassa.. sen takia pääsi maahan asti tuo jarrulevy.

Nisseriina
21.04.2014, 16:36
Kun ei ole työkaluja mitä tarvis..ja eikä myöskää pelimerkkejä hankkia niitä. Autostaki löytyy kaikenmoista askaretta enemmä ku kuvitteli..kuten aina

Nippan
21.04.2014, 18:45
Vituttaa ku epähuomiossa tuli ajettua TAAS sivariautoo vastaan pikkusen liian kovaa... 200€ sakkova duda... ois tuollekkii rahasummalle parempoo tekemistä keksinä!!
:mad:

wuntzikka
21.04.2014, 20:07
Vituttaa ku epähuomiossa tuli ajettua TAAS sivariautoo vastaan pikkusen liian kovaa... 200€ sakkova duda... ois tuollekkii rahasummalle parempoo tekemistä keksinä!!

salon lähellä oli pari viikkoa sitten semmonen tumman punainen ford transit connect pitämässä tutkaa, oli taka osa verhoiltu sekä kamera lätkästy kuljettajan/kuvajaan kera taakse
että kyllä niillä nykyään alkaa olemaan ihan normi autoja

Reetu
21.04.2014, 20:47
Turhat kuolemat, varsinkin nuorempien ihmisten.

kummo
21.04.2014, 23:14
Nooh, tuli vaihettua kesätassut alle toho pajeroo... viimestä rengasta kun vaihoin takana oikealla, nii pullotunkki lipeskin lankulta vaakatasoo, ja sitte olikin jarrulevy osittain maan sisällä jo.. :D

Tunkki sen sit pysäytti, tuli vaa mukavahko lommo siihen ulkopinnalle.. :mad:

Noh, kyllä sitä vielä voi käyttää, mutta varauksella..

EDIT. Minulla oli kyllä tuettu tämä, mutta ei sivuttais suunnassa.. sen takia pääsi maahan asti tuo jarrulevy.

Heitä jo ne pullotunkit paatariin. Ei ne muuhun kelpaa ku verkon painoiksi...
Ite en edes vielä suunnittele kesärenkaita.
Ja ellei tule ihan offtopic niin vituttaa ku lumet loppuu.

hutikka
22.04.2014, 12:08
Tehostin ja ohjausiskari paskana ja silti piti käydä mettässä,nyt vas. etusormi murtunu ja 3-4vk "saikkua".Puhelin rumbaa vakuutusyhtiöön jos jotain sais takasin kun ei pääse oikeen töitäkään tekemään korjaamolle.Lisäks kaikki omat hommat kotona mm. hevostarhan teot,polttopuut yms mitkä jää rästiin :mad:

Byrocrat
22.04.2014, 12:28

Harva sivari noissa liikennevalvontatehtäviä suorittavissa siviiliautoissa ajelee muuten kuin mahdollisesti asiakkaana takapenkillä :rolleyes: Peltipoliisin kuvamatskua tosin taitavat nykyään selailla :eek:

Lord of flies
22.04.2014, 12:54
Jos ei tämä jatkuva työttömyys ja siitä johtuva rahan vähyys riitä, niin hajotin sitten vielä ledlenser otsalampun.
Johto poikki sisältä, jota aloin korjaileen tuossa niin eiköhän sitten irronnut piirilevystä komponentti ja tolla mun isolla rohjolla kolvilla sitä ei enään saa kiinni. PRKL kun pitää olla tämmönen poropeukalo.

Heguli
22.04.2014, 14:27

Pitäiskö tästä oppia jotain ?

Nippan
22.04.2014, 15:01
Pitäiskö tästä oppia jotain ?

Kendies.... Nyt sitä turruutellaan nopeusrajoitusten mukkaan tai vähä alle koko kesä... Bah... En usko itekkään, pärrällä tahtoo pikkusen lipsahtaa ylinoppeuvven puolelle ajopa missä tahansa tiellä...

Byrocratille: Tullu itelle vaan tapa sannoo sivariautoiks nuita pahulaisen naamioituja polliisiautoja xD

uju
22.04.2014, 17:10
Toiset sakot parin kuukauden sissään, ja mopokausikin alkamassa, viddu:o
Ja nyt meni vielä päiväsakoille, niin kyllä tuo rahanmenokin harmittaa:mad:
Eipä siinä silti, ittiä sai tästä kerrasta syyttää.

Nisseriina
22.04.2014, 22:08
Nutturan juuressa savuaa jälleen..vastoinkäymisille ei loppua näy..nyt paukahti kaivosta vesipumppu..mitäs helvettiä sillä vedellä oisin tehnykkä sehä vaa kastelee.Pirtti on nyt takuu kuiva.Mukava viä tälläi työttömälle sellane pieni tonnin paukku siitä ristukse pumpusta ku joutuu uuden ostaan "#"@*¨¤$£!!!

Reetu
22.04.2014, 22:10
Nutturan juuressa savuaa jälleen..vastoinkäymisille ei loppua näy..nyt paukahti kaivosta vesipumppu..mitäs helvettiä sillä vedellä oisin tehnykkä sehä vaa kastelee.Pirtti on nyt takuu kuiva.Mukava viä tälläi työttömälle sellane pieni tonnin paukku siitä ristukse pumpusta ku joutuu uuden ostaan "#"@*¨¤$£!!!

Kait niitä nyt saap asiallisia halvempiakin?

Nisseriina
22.04.2014, 22:29
Kait niitä nyt saap asiallisia halvempiakin?

Nostoo tarvitaan ku ei oo iha pihapiirissä tuo kaivo vaan tuolla jokusen matkan päässä pellon laidalla..Toivon että löytyy halvemmallaki mutta ensi mulkasu ei hyvää lupaa hinnan puolesta.10v sitten mokoma pömpeli makso 400e.

Eräilves
23.04.2014, 02:47
Perkele, ekaa kertaa eläessä painajainen johon heräs, ja jonka jälkee ei saa enää unta.. :mad:

Timo_L
23.04.2014, 17:50
Yläkerran naapurit, jotka ei vielä noin vuosi muuton jälkeen tiedä mitä tavaraa haluavat seinillensä ja minkä verran.

-> jokseenkin kerran viikossa saa nauttia poravasaran pärinästä. Varsinkin iltavuoron perään tehdyn aamuun kestäneen yövuoron jälkeen se on todella mieltä ylentävää, kun porataan parin minuutin pätkissä tunnin- parin ajan.. :rolleyes:

Jappi
23.04.2014, 19:28

http://motonet.fi/fi/tuote/388386/kaivopumppu-900w-rosteri

Jos speksit riittää niin toi on hyvä, kotitalossa korvattiin sellainen tonnin porakaivopumppu tuollaisella ja pari vuotta on vettä puskenut tulemaan ilman murheita.

ärjy
23.04.2014, 19:43

Jos speksit riittää niin toi on hyvä, kotitalossa korvattiin sellainen tonnin porakaivopumppu tuollaisella ja pari vuotta on vettä puskenut tulemaan ilman murheita.

X2
On varmaan jo kymmenen vuotta ku ratkon tilalle tuommoisen laitoin ja vieläki vesi nousee.. meni vielä tuo nostokorkeus aika rankasti yli.. plus paineastialta kaivolle yli 200metriä..

Nisseriina
23.04.2014, 19:45

Hei kiitti tiedosta..vähä jänskättää piisaako toi nosto mutta pitää koittaa ottaa selkoo ku tosiaan on jonnin verra matkaa tonne kaivolle ja ku ylämäkeen viä mennää loivasti kokoajan kaivolta poispäin.Mutta ehdottomasti otan selvää. :) jos ei vaikka kohta vituttaska ni lujaa..

Reetu
23.04.2014, 19:59
Hyväl gepsil nähnee korkeuseron riittävän suuntaa-antavasti.

Tai sit lunttaa kartasta.

SoSo
25.04.2014, 20:50
Nahka naamassa kaks numeroo liian pieni....
Tullut heftailtua Jeeppiä ilman maskia!!

JJo
25.04.2014, 22:17
Krooninen rahapula :mad:
X2
X3 :(
X 4!
laitetaan tähän että X5 -> tarkoittaa rahan vähyyden kerrointa edelliseen omaan krooniseen rahahapula vitutukseen :mad:

33SD
25.04.2014, 23:12
Saunalahden nettitökki. Pätkii yhteyttä koko ajan, tätäkin lausetta kirjoittaessa kerkesi mokkulasta valo sammumaan, muodosti kylläkin uuden yhteyden itsestään.
Onko muilla ollut samaa? Mikä lääkkeeksi? Ja tähän ei kelpaa "lankaliittymä" vastaukseksi, koska uuteen kotiin ei tule puhelinkaapelia ollenkaan. Jaa miksikö ei? No sen muutaman tuhannen euron hinnan takia. Ja lisätietona vielä että en asu taajamassa enkä valtatien varrella vaan 4km lähimmästä pikitiestä eli "korvessa".

Bazeeba
26.04.2014, 04:40
Saunalahden nettitökki. Pätkii yhteyttä koko ajan, tätäkin lausetta kirjoittaessa kerkesi mokkulasta valo sammumaan, muodosti kylläkin uuden yhteyden itsestään.
Onko muilla ollut samaa? Mikä lääkkeeksi? Ja tähän ei kelpaa "lankaliittymä" vastaukseksi, koska uuteen kotiin ei tule puhelinkaapelia ollenkaan. Jaa miksikö ei? No sen muutaman tuhannen euron hinnan takia. Ja lisätietona vielä että en asu taajamassa enkä valtatien varrella vaan 4km lähimmästä pikitiestä eli "korvessa".

Lie lisäantennista apua?

Eräilves
26.04.2014, 06:29

Asun täällä inarissa, ja lähin kylä on 33km päässä, ja vasta n.300 km päässä valokuitu yms kaapelit..

Itse käytän soneraa, koska muut eivät täällä toimi yhtä hyvin ja nettitikkua.
Itselläni oli sama ongelma, suosittelen koittamaan näitä keinoja:

- Jos palkit näyttävät että kuuluvuutta on, mutta nopeus tökkii tai tikku muuten tökkii, niin mene sen asetuksiin, ja laita verkoksi VAIN 3G.

- Jos palkkeja ei oikein ole, niin sitten ei tietenkään ole kuuluvuuttakaan. Sitten suosittelen hankkimaan lisä antennin, ne eivät ole hirmu kalliita onneksi nykyään. Sinun pitää vaan ensin selvittää, onko 3G:si 2100Mhz alueella vai 900Mhz:in alueella. Ja sen mukaan sitten sen antennin ostaa esim, täältä. http://www.3g-antennit.fi/category/1/3g-antennit
He antavat sen sinulle testattavaksi, ja jos ei se auta, niin palautat vaan antennin ja et maksa sitä.

- Kolmas vaihtoehto on, mikä minullakin oli, että ensiksi laitin sen pelkästään 3G:hen, ja se auttoi hieman. Sitten päivitin liittymän, se ei auttanut mitään... Mutta kun soneralle valitin asiasta, niin lähettivät testattavaksi uuden nettitikun, ja sen kanssa olen ollut todella tyytyväinen. Edes etelässä ollessa en vanhalla tikulla ole saant läheskään yhtä hyviä tuloksia, mitä tällä!

Tässä hieman vertailukuvia, miten vaikutti:

http://www5.sonera.fi/keskustele/download/file.php?id=259&mode=view
Vanha nettitikku

Ja sitten uusi.. huonoimmillaan se on käynyt 2,3 megassa. Ja olen eri servereiltä testannut, niin nopeuteen ei vaikuta.

http://www.speedtest.net/result/3462752308.png

Toivon että oli edes hieman apua tästä!

ärjy
26.04.2014, 12:05

Aukeeko netti miten nopeasti ku käynnistät koneen? Itellä oli viallinen tikku ja pätki käytössä koko ajan ja siinä kesti noin 10min. Että pääsi nettiin.. tikku kyllä väitti että on yhdistetty ja muut systeemit samaa. Mutta silti piti odottaa että selain suostui aukeamaan.. tarpeeks pitkään ku valitti niin sai uuden tikun.. nii ja oli saman firman tikku ja liittymä..

Nisseriina
26.04.2014, 13:43
Mulla oli samaa pätkimisongelmaa mokkulan kanssa ja tarjosivat saunalahdelta reititintä epäilin mokomaa mutta päätin testata ja toisin kävi.Sen jälkeen ei ole ongelmia ollut ja toimii iha toisella lailla ja niin..asun mettässä missä ei näy kunnolla tv ei kuulu kunnolla radio jne.

Ranee
26.04.2014, 14:01
Heelkkari, jammun eturattaalta lähti kiinnitysmutteri lukkorikkoineen kohti kiertorataa.
Eipä tarvii taas hetkeen ajella kun kyttäät mokomia parin euron hiluja ensin paikalliset liikket läpi ja päädyt sitten tilaamaan saksasta.

Toisaalta pitää olla varsin onnellinen ettei eturatas seurannut kavereitaan, ois saattanu tulla entinen mopo.

Gravedigger
26.04.2014, 15:46
Pulla Uazin kilvittäminen. Ei olisi isosta enään kiinni. Tuulilasi vain ei ole laminoitu :mad:

Luke86
26.04.2014, 16:37
Pulla Uazin kilvittäminen. Ei olisi isosta enään kiinni. Tuulilasi vain ei ole laminoitu :mad:

Osta tuommonen ja laminoi ite :D
http://www.biltema.fi/fi/Toimisto---Tekniikka/Toimistotarvikkeet/Koneet/Laminointikone-24841/

ZAU
26.04.2014, 16:53

Miten niin ei ole laminoitu.Tietääkö katsuri mitä tekee vai olettaako taas.

wuntzikka
26.04.2014, 18:59
saunalahden mokkuloista huonoa kokemusta ja huonoa kuullut myös muilta, eli tökkii ja päkkii, ei tahdo aukasta sitä sillee jouhevasti ja kaikenlaista ongelmaa. välissä tarjosivat 4g mallia, ja sitten irtisanoin sekä palautuin sen ku ei toiminut. sitten olikin yks kaks mennyt kokonaan poikki mokkulan+liittymän 2 vuoden määräaikainen sopimus kesken sopimuksen.

dna:aalla ollut nyt pari vuotta nettitikku ja hyvin on pelannut.

33SD
26.04.2014, 20:37
Lie lisäantennista apua?

On lisäantenneja käytössä. Eikä ole juurikaan vaikutusta tökkimiseen, eli jos on tökkiäkseen ni silloin tökkii oli lisäantenni käytössä tai ei.

33SD
26.04.2014, 20:40
[QUOTE=Eräilves;1127319]

- Kolmas vaihtoehto on, mikä minullakin oli, että ensiksi laitin sen pelkästään 3G:hen, ja se auttoi hieman. Sitten päivitin liittymän, se ei auttanut mitään... Mutta kun soneralle valitin asiasta, niin lähettivät testattavaksi uuden nettitikun, ja sen kanssa olen ollut todella tyytyväinen. Edes etelässä ollessa en vanhalla tikulla ole saant läheskään yhtä hyviä tuloksia, mitä tällä!

[QUOTE]

Tätä en ole vielä koittanu, nuo ykkös ja kakkoskonstit on koitettu.

33SD
26.04.2014, 20:42
Aukeeko netti miten nopeasti ku käynnistät koneen? Itellä oli viallinen tikku ja pätki käytössä koko ajan ja siinä kesti noin 10min. Että pääsi nettiin.. tikku kyllä väitti että on yhdistetty ja muut systeemit samaa. Mutta silti piti odottaa että selain suostui aukeamaan.. tarpeeks pitkään ku valitti niin sai uuden tikun.. nii ja oli saman firman tikku ja liittymä..

Toisinaan menee nettiin ihan kivutta, joskus taas ei tahdo mennä millään.

33SD
26.04.2014, 20:43
Mulla oli samaa pätkimisongelmaa mokkulan kanssa ja tarjosivat saunalahdelta reititintä epäilin mokomaa mutta päätin testata ja toisin kävi.Sen jälkeen ei ole ongelmia ollut ja toimii iha toisella lailla ja niin..asun mettässä missä ei näy kunnolla tv ei kuulu kunnolla radio jne.

Kiitos tiedosta, tää on ollut mielessäkin että olis kätevä ni sais monta konetta samalla tikulla nettiin. Täytyy varmaan koittaa.

33SD
26.04.2014, 20:56
saunalahden mokkuloista huonoa kokemusta ja huonoa kuullut myös muilta, eli tökkii ja päkkii, ei tahdo aukasta sitä sillee jouhevasti ja kaikenlaista ongelmaa. välissä tarjosivat 4g mallia, ja sitten irtisanoin sekä palautuin sen ku ei toiminut. sitten olikin yks kaks mennyt kokonaan poikki mokkulan+liittymän 2 vuoden määräaikainen sopimus kesken sopimuksen.

dna:aalla ollut nyt pari vuotta nettitikku ja hyvin on pelannut.

Tääl on saunalahti/elisa ainoa toimiva kun on joku katve just tässä kohtaa. Mäkinen maasto.
Joskus kun vieraita käynyt(huom. joskus) ni ihmetelleet kun ei ole puhelimessa(sonera) kenttää. Parin sadan metrin päässä kaverilla taas toimii dna moitteitta. Pihasta kun lähtee autolla liikkeelle ja laittaa läppärin päälle ni saunalahden mokkula toimii ihan hyvin. Kerrankin Helsinkiin mennessä yhteys katkesi kerran koko matkalla. Voisiko olla että täällä lähettyvillä olevassa tukiasemassa olisi vikaa? Tätä hommaa on testailtu niin että on ollut kolme saunalahden mokkulaa, samanlaisilla liittymillä, yhtä aikaa käytössä, eri koneissa ja vaihtelee ihmeellisesti nuo signaalien voimakkuudet sekä vaihtelee 3g, 3g hspda, 3g hspda+ välillä. Käytössä on myös suunta-antenni.

cybress
27.04.2014, 08:28
Heelkkari, jammun eturattaalta lähti kiinnitysmutteri lukkorikkoineen kohti kiertorataa.
Eipä tarvii taas hetkeen ajella kun kyttäät mokomia parin euron hiluja ensin paikalliset liikket läpi ja päädyt sitten tilaamaan saksasta.

Toisaalta pitää olla varsin onnellinen ettei eturatas seurannut kavereitaan, ois saattanu tulla entinen mopo.

Makso 2010 kesällä se lukkoprikka ja mutteri 15 e marmoritiskillä,,, ostin niitä varastoon itelle vaan kaikki on jo myyty eteenpäin..

ssuvik
27.04.2014, 21:42
Vituttaa jo valmiiksi, mikä homma on muuttaa kaikki romut pois tuolta vuokrahallista :mad:

Turbo Isuzu
27.04.2014, 21:49
Vituttaa jo valmiiksi, mikä homma on muuttaa kaikki romut pois tuolta vuokrahallista :mad:

Joo, itse sain juuri samanlaisen urakan valmiiksi.. Kyllä siinä ransiitilla ajeltiin etupyörät ilmassa. :D

aslakki
28.04.2014, 11:32
Vituttaa ku joku sankari o vetässy olohuoneen ja makkarin valokytkinten piuhat ristiin :mad:

Nippan
29.04.2014, 14:01
vituttaa ko ensin hermot riekaleina laittaa autoa kasaan katsastusta varten, suapi sentään katsastettua vaan tänään huomasin jotta toiselta puolen on yksi ylätukivarren pusla karannu jonnekki!!! voe jeesus että ossaa pientä mieltä ahistoo!!
Posted via Mobile Device

Bänkster
01.05.2014, 14:18
No voihan lettu.
Olin sopinut synttärilahjaylläriksi Eagle racing-ajon, mutta nyt 5 päivää ennen koko tapahtuma peruutettiinkin. Mistä mä nyt taion pyhien ja viikonlopun aikana mitään korvaavaa lahjaa, kysynpähän vaan!?!

Sami89
01.05.2014, 17:16
Vituttaa lähtee huomen töihin ku olis muutakii tekemistä..:cool:

hitoy
01.05.2014, 17:41

Komppaan tätä! Vois turata patua läjään ja tehä vaikka mitä.. Mut EIIIIII pitää mennä töihin levittää seurakuntanuorille kivituhkaa..

SoSo
01.05.2014, 20:33
Eukko mankuu ja ressaa kun mä en saa mitään aikaiseksi =)
- Terassit on öljyämättä.
- Pihasta on puolet muurikivistä latomatta.
- Rotvallikiviä on vasta toisella puolella pihan "ajokaistaa"
- Multaa ei oo tilattu
- Sepelit on pihaan levittämättä (kasalla tossa pihassa)
- Laskuja,laskuja,laskuja ja ja ja....

Mutta Jeeppiä ollaan menossa tekeen perjantaina vaikka muut hommat on kesken....

buahaa haa... Sehän on mun harrastus eli hermo lepää kun saan olla yksin pajalla ja toteuttaa itteeni..

Aina hirvee marmatus ja ressi pikku asioista kyllä ne asiat tuppaa järjestyyn toiset ennemmin toiset myöhemmin!!!!

Naiset...

Reetu
01.05.2014, 20:58
Aina hirvee marmatus ja ressi pikku asioista kyllä ne asiat tuppaa järjestyyn toiset ennemmin toiset myöhemmin!!!!

Naiset...

Niimpä.

young n dum
01.05.2014, 21:32

eli oisit tullu konnulle saunoo ja virkeenä la aamust kisoihin? :D

Sami89
01.05.2014, 21:41
eli oisit tullu konnulle saunoo ja virkeenä la aamust kisoihin? :D

Nii just!:D:D

Rytari
01.05.2014, 22:25
kun mikään ei suju, vaikka on lomautettuna niin mitään ei kerkiä tekemään, ei asioita hoitamaan ja kaikki vehkeet hajoo samaan aikaan... porukoitten autossa 4. viikko taitaa olla menossa tehostinletkuongelman kanssa joten niillä ollut mun auto käytössä, joten miten voi olla että jos on 3 autoa millä vois ajaa niin kaikki on sitte samaan aikaan rikki ja jos kaverilta lainale kysyy autoa niin siltäkin viä menopeli hajoo keskelle kylää ja joudutaan viemään hinurilla veholle kahta päivää aikasemmin ku autoa tarvis juuri tässä kohtaa kun ei ole talliakaan missä tehdä ja kaippa sitä vähä kesällä remonttia pihallakin mutta kun kaikki työkalutkin on tietysti hyvin pakattuna yhdessä merikontissa lukkojen takana odottamassa.

Källbacka
02.05.2014, 13:34
Direktiivipäivät. Ristus, mitä ajantuhlausta. Pahoittelut heille, jotka ne itse maksavat...

joppeoo
03.05.2014, 07:52
Direktiivipäivät. Ristus, mitä ajantuhlausta. Pahoittelut heille, jotka ne itse maksavat...

Just kävin itekkin neljä päivää kahden viikon sisällä.. samaa paskaa veivataan joka päivä katsoen sitä eri suunnista.

On kouluttajat ja konsultit keksineet hyvän ja rahakkaan suojatyön itselleen...

ärjy
04.05.2014, 13:26
Akat ja raha!!! Vittu, ei niinku pienintäkään aikomusta pitää rahaa sivussa pahan päivän varalle!!! Kaikki pitää tärvätä heti.. tuoki saatana olisi o 50kertaisen nälkäkuoleman kokenut jos en olis jarruttelemassa.. onhan se mukava itse hoitaa kaikki normaalit kulungit ku akka vaan vittu sisustaa!!!

Lord of flies
04.05.2014, 13:52
Vittu ja joo, alko tämäkin aamu loistavasti poliisien kans juttelulla.
Oli joku perkeleen vajaaälynen persereikä yrittänyt päästä omegan sisälle. Oven lukko paskana ja oven karmissa komeet jäljet. Vittu.
Tommosia sais käydä vähän taputteleen "nätisti" päähän.
Yhteen subaruun olivat päässeet ja virtalukko paskaksi ja ajon esto päälle.

MiKo
04.05.2014, 20:12
Kämmen ja ranne mustama, nilikka mustana, reisi mustana, kylyki mustama... Menin sitten kaatumaan teekoilla ylimmältä askeleelta tietenki. Makiasti 100kg rojahtaa romukasan päälle kyljelleen, vähän aikaa sai haukkoa henkiä, ei vissiin kuitenkaan mitään murtunu ainakaan pahemmin.

-Jarkko-
07.05.2014, 05:13
Vittu tän lahon ruhon kanssa:(

Jos lepää, tulee kipeäksi...
Jos ei lepää, tulee kipeämmäksi...

Pitääkö tässä alkaa urheilemaan ja syömään salaattia että kestää runko kunnossa perkele:mad:

Salille kyykistelemään ja pururadalle läähättämään:confused: ei perkele:cool:

Ozzy86
07.05.2014, 10:26
Prkl... viime keskiviikkona heti aamusti duunissa horjahdettiin päin terävää pellinpalaa,käteen viilto 10 tikkiä ja viikko saikkua, tekemättä mitään, notta oli pitkiä päiviä. :mad::mad::mad: Tänään aamulla tikit pois ja jo luulin että pääsee duunaileen taas mutta paskat pukkas toisen viikon päälle viel saikkua,:eek: ja nyt ei AINAKAAN saa tehä mitään... :eek: Ois tuo patrolli tarttenu rakennella surkiasti loppuun asti "huoltovehkeeks" :mad::mad::mad:

Reetu
07.05.2014, 10:55

Pitääkö tässä alkaa urheilemaan ja syömään salaattia että kestää runko kunnossa perkele:mad:

Jos ei mihinkään koske, on joko kuollut tai kännissä...

Kala92
07.05.2014, 21:30
VOI VITUN VITUN VITTU! Patrolliin uus putki paikallee ja eikun kokeilemaan. No hyvin toimii ja jopa huohotinkannun pilli imee kunnolla. Siitä sitten kotia päin ajelemaan ja yhtä-äkkiä mittari loistaa kirkkaana samoin ajovalot. SELVÄ! Laturin säädin paskana latausjännite 18V..... Aikaa ei ole korjata muuten kuin ostamalla uus laturi ja taas palaa satasia. Just ja just voi ajaa kun on kaikki himmelit päällä, niin pysyy jännite siinä 12.5V. Jospa tolla huomenna duuniin pääsee....

tapsa4x4
07.05.2014, 21:41
VOI VITUN VITUN VITTU! Patrolliin uus putki paikallee ja eikun kokeilemaan. No hyvin toimii ja jopa huohotinkannun pilli imee kunnolla. Siitä sitten kotia päin ajelemaan ja yhtä-äkkiä mittari loistaa kirkkaana samoin ajovalot. SELVÄ! Laturin säädin paskana latausjännite 18V..... Aikaa ei ole korjata muuten kuin ostamalla uus laturi ja taas palaa satasia. Just ja just voi ajaa kun on kaikki himmelit päällä, niin pysyy jännite siinä 12.5V. Jospa tolla huomenna duuniin pääsee....

niin ja jos ostat vakio laturin niin alipaine pumppu ei käy.toi sun laturi on ilmeisesti sellaisen vanhemman vaparin laturi?

Kala92
07.05.2014, 22:25
niin ja jos ostat vakio laturin niin alipaine pumppu ei käy.toi sun laturi on ilmeisesti sellaisen vanhemman vaparin laturi?

Tossa on se alkuperäinen alipaine pumppu. Siirsin sen silloin siitä toisesta, kun tuntu olevan pienempi sillon siinä kiinni. Mutta joo nyt hakusessa alipumppuineen päivineen koko paska. :mad:

Nisseriina
07.05.2014, 22:31
Ottaa aivoon ankarasti yksi maailman lopun torvelo jollasta ei luulis oleva olemassaka mutta kylläpä on......valitettavasti..

wuntzikka
08.05.2014, 07:54

kyllä tuota vaihtoehtoa tulee itekkin mietittyä välillä, mutta toisaalta taas monttuun päinhän tässä menossa ollaan koko ajan

Donatello
08.05.2014, 17:15
Vesisade ja viima yhdistettynä ulkotyöhön pistää hiukan kyrsii, ja on meinaa kylmä!

Ranee
09.05.2014, 20:29
Makso 2010 kesällä se lukkoprikka ja mutteri 15 e marmoritiskillä,,, ostin niitä varastoon itelle vaan kaikki on jo myyty eteenpäin..

Päädyin itsekkin ostamaan paikallisesta, ei ollut nyt niin paljoa tilattavaa että olisi viitsinyt ulkomailta haalia.
Toki vieläkin odottelen osia.

Edit, oli jääny lause kesken.

Yölento
09.05.2014, 20:45
Nettiauton renkaanpotkijat jotka kyselee samat asiat jotka jo ilmossa on kerrottu. Eikö niitä ilmoituksia voi lukea ettei tarvitsisi turhaan kaikkea kysellä? :mad:

TsKo
09.05.2014, 21:51
Vittu 37 näytti kuumemittari ku tulin just töistä ja huomenna pitäis lähtee Joensuuhun prkl.

33SD
09.05.2014, 23:14
Vittu 37 näytti kuumemittari ku tulin just töistä ja huomenna pitäis lähtee Joensuuhun prkl.

Eikös 37 ole normaalilämpö? No minulla ei ainakaan ole! Lähellä 36 normaalilämmöt ja heti kun nousee yli 36.5 ni huomaa ettei kaikki ole kohillaan. Voimat pois eikä jaksais mitään tehä.

ssuvik
10.05.2014, 02:03
Mua vituttaa paskanjauhat, nenänkaivajat, KATEELLISET ynnä muut hanttapuliveivarit. Jos on asiaa mulle, niin kasvattakaa kivekset ja sanokaa se mulle suoraan.
Älkää ilmaisko asiaanne mun vaimolle tai tytölle, vaan suoraan MINULLE. Älkääkä todellakaan tehkö sitä virhettä, että uhkailette mun rakkaita :mad:

TsKo
10.05.2014, 08:54
Eikös 37 ole normaalilämpö? No minulla ei ainakaan ole! Lähellä 36 normaalilämmöt ja heti kun nousee yli 36.5 ni huomaa ettei kaikki ole kohillaan. Voimat pois eikä jaksais mitään tehä.

Joo on tosssa se aste liki liikaa itellekkin ja olo ku jyrätyllä:D

Nisseriina
14.05.2014, 22:19
Kokovartalo paska työnantaja..ettii uutta autokuskia työkkärin sivuilla tyylikkäästi ja esim ite oon kyseisestä paskasta lomautettu..

TsKo
14.05.2014, 22:58
No ei muutakun aamulla tallille ja isännältä kysymään et minkä auton mä otan? tai mitäs keikkaa mulle on? Kun kuulin et täällä ois töitä tarjolla?:D

Vielä kun tulostaa taskuun yt laista ja työehtosopimuksesta muutamia sivuja mukaan ja vetelee korostuskynällä herkullisimmat lainkohdat näkyville, niin ei johtajan tarvii alkaa koko kuponkia tavaamaan, tämänkin luonnollisesti ystävällisenä ihmisenä kerrot ääneen sille pomolle, et merkkasin sulle noi tohon näkyville, kun ilmeisesti nää lakipykälät tulee ihan uutena asiana tälle firmalle.

Toi on just hienoo yleensä kuljetus/rakennusaloilla, että yrittäjät kuvittelee saavansa tehdä mitä vaan:mad:

Reetu
14.05.2014, 23:15
Harva kumipyöräliike on YT-lain piirissä...

Anna ettiä kuskia ja toivo että löytyy. Kattelet uusia kuvioita ja kuittaat palkat taskuun edellisestä jossain kohtaa... Jos tykkää maksaa kahdelle, vanhalle huvin vuoksi, niin se on pelkästään valintakysymys.

EDIT: Missään nimessä älä irtisanoudu..

BJ-40/76
14.05.2014, 23:19

Siis Minulla tuo 37 asteen "kuume" vie kaiken tarmon/työtehon, ja kun "kuume" nousee yli 38 C asteen, niin alkaa helpottamaan, voi "hyväksyttävästi" levätä:o ja taannoin reilu 41 C tuntui "leijumiselta":eek:
Noita 37-38 C asteen saikkuleita tuli taannoin runsaasti, Kun Oulun Diakonissalaitos (firman työterveys laitos) "Hoiti" Oireita... siis Monta vuotta kausittain putket nenäonteloon, kotona suolavedellä piti huuhdella nenäontelot 2x vrk (aika ikävää, jos tuo tippaliemi on 5 astella liian kylmaa, "tipahtaa kontalleen" ja jos 5 astetta liian kuumaa, niin "polla leviää" ja kontrolli vähän väliä ......

Sitten ajauduin julkisen terveydenhuollon piiriin, ja ensimmäisestä terkkulan ajanvarauksesta n. kk kuluttua otettiin OYKS/OUS:ssä röngenkuvia nenäonteloista, ja pikaisesti pääsin leikkaussaliin: Nenäontelon kysta? poistettiin, ja pikkasen parannettiin nenäonteloiden virtausta....

-> siis Oulun Diakonissalaitos/Siis Firman työterveys... hoiti tuota kystaa,eikä minua:eek: sillä noista kontrolleista ja kotihoitotuotteista tuli RAHAA Ja minä kärsin vajaa 10 Vuotta!

Kaunis kiitos Rajakylän (Oulu) Lääkärille, (n.50v nainen, pitkään rajakylässä), helpotti minun oloa Paljon...

Nyt reipas 10v tuon k.o työterveys tms. jälkeen: Julkisen terveyshuollon määräämiä antihistamiinejä tarpeeseen, ja varmaan 3 antibiottikuuria....

Ja normi lämmöt huitelee siinä 35 yläpuolella...

-> Siis nykyään tuo työterveys on bisnestä, Ja Jos Potilas Paranee Niin... Siitä ei tule rahaa:eek:

Reetu
15.05.2014, 00:24
Reippaasti alentuneella työkyvyllä on muuten hyvä koittaa tinkiä hoitoa julkisella puolella siis jos on raakiksi leimattu... Joo paskanaha tuo kinttu on, kyl se paris vuodes pitäs lakata koskemasta. Ku siehä et olt missään vakituisessa työssä, eikä tää ollut työtapaturma...?

Joo en oo vakituiseen kenenkää listoilla, eikä olt työtapaturma, ni vittuako siit ettei kestä kävellä... No mut nää voi vaivata vuosia... Varmasti jos ei hoideta.

Nivelsiteet repeää ja nilkka murtuu, niin arvauskeskukssa riitti vaurioiden toteaminen ja kerran liimasiteet... Uusintakäynnistä jäi käteen toteamus, et kai se o kipee ku on rikki ja kyynärsauvat siul jo onki selän takia.

No vakuutusyhtiö myönsi vahingon sattuneen ja korvattavaksi, niin aletaan tapella yksityispuolella takatassua kuntoon.

Motivoi muuten aikas vitusti koittaa olla tuottava yksilö...

Teme74
15.05.2014, 08:22
Vituttaa sellaiset ihmiset jotka kuvittelee, että kaiken voi ja kannattaa korjata. Hävittäminen ei siis tule mitenkään kyseeseen:rolleyes:
Mulla on korjauksessa läheiselle sukulaiselle vuosimallin 2000 mersun vito 110. Nämä on siis niitä jotka ruostuvat aika tehokkaasti.
Etuakselisto oli irti pohjasta ja kaikki mahdolliset kotelot piparkakkua. Nyt korjausurakka alkaa olemaan jo voiton puolella...:D

Eräilves
15.05.2014, 08:25
Ahneella paskanen loppu, eikös se niin mene.

Tuli ahnehdittua salilla kaverin luona (maanantaina), ja sen seurauksena eiline ja tämä päivä kädet täysin kipiät, ettei saa ees suoraks...

Byrocrat
15.05.2014, 10:46
Vituttaa sellaiset ihmiset jotka kuvittelee, että kaiken voi ja kannattaa korjata. Hävittäminen ei siis tule mitenkään kyseeseen:rolleyes:
Mulla on korjauksessa läheiselle sukulaiselle vuosimallin 2000 mersun vito 110. Nämä on siis niitä jotka ruostuvat aika tehokkaasti.
Etuakselisto oli irti pohjasta ja kaikki mahdolliset kotelot piparkakkua. Nyt korjausurakka alkaa olemaan jo voiton puolella...:D

Nuo vanhat autot takaavat rakentelijoille/hitsareille täystyöllisyyden :rolleyes:

Jos ajattelet, että 2000-luvun vito on jo valmis prässiin niin samaan paikkaan kuuluis lähes kaikki näillä palstoilla esiintyvät kikottimet, nehän on järjestään peräisin viime vuosituhannelta :rolleyes::eek:

Teme74
15.05.2014, 11:12
Nuo vanhat autot takaavat rakentelijoille/hitsareille täystyöllisyyden :rolleyes:

Jos ajattelet, että 2000-luvun vito on jo valmis prässiin niin samaan paikkaan kuuluis lähes kaikki näillä palstoilla esiintyvät kikottimet, nehän on järjestään peräisin viime vuosituhannelta :rolleyes::eek:

Juuri niin ajattelin kyseisestä vitosta:rolleyes:. Sinne se tosiaan olisi kuulunut. Tämän palstan laitteisiin en ota kantaa, mutta työllisyyttä nuo ruosteiset autot tosiaankin parantavat .

Sami89
15.05.2014, 11:17

Meilläkin oli töissä laitettavana olisko ollu -11 mallin vito mistä tosin korjattiin vaan pintapellit mut sai sinnekin peltiä jonkinverran tinata.. mm. puolet takapyöränkoteloista, takakaaret ja helman takapäät..;) Kyllä ne vaan on huonoja.. Tänään lähti yks viel vähä uuempi pois mistä maalattiin helmat ja takakyljet + etuovet ja liukuovi..:D ja kaikki ihan mätiä.:eek:

Nisseriina
15.05.2014, 11:39
No ei muutakun aamulla tallille ja isännältä kysymään et minkä auton mä otan? tai mitäs keikkaa mulle on? Kun kuulin et täällä ois töitä tarjolla?:D

Vielä kun tulostaa taskuun yt laista ja työehtosopimuksesta muutamia sivuja mukaan ja vetelee korostuskynällä herkullisimmat lainkohdat näkyville, niin ei johtajan tarvii alkaa koko kuponkia tavaamaan, tämänkin luonnollisesti ystävällisenä ihmisenä kerrot ääneen sille pomolle, et merkkasin sulle noi tohon näkyville, kun ilmeisesti nää lakipykälät tulee ihan uutena asiana tälle firmalle.

Toi on just hienoo yleensä kuljetus/rakennusaloilla, että yrittäjät kuvittelee saavansa tehdä mitä vaan:mad:

Niinhän ne kuvittelee juu se on tullu huomattua.

Harva kumipyöräliike on YT-lain piirissä...

Anna ettiä kuskia ja toivo että löytyy. Kattelet uusia kuvioita ja kuittaat palkat taskuun edellisestä jossain kohtaa... Jos tykkää maksaa kahdelle, vanhalle huvin vuoksi, niin se on pelkästään valintakysymys.

EDIT: Missään nimessä älä irtisanoudu..

Juuei en sano itteeni irti.Lomautus on päättymäs noin kuukauden päästä ni toivon että sanovat irti että loppuu tää helveti pelleily ja tässä on kokoajan katteltu uusia kuvioita.Meinaa olla vaa vähä sitkosessa mutta eiköhän se viä onnistu uuskin paikka löytymään.

KerT
15.05.2014, 15:22
49440
49441
Naapuri oli taas pysäköinyt hienosti, kun tulin kotiin. Eikä ole ensimmäinen kerta. :mad:
Joillekin se on näköjään niin hemmetin vaikeaa. Varsinkin mustille miehille.

Toivottavasti ei ole aamulla kylki rutussa.

Dacia Duster
15.05.2014, 15:41
Naapuri oli taas pysäköinyt hienosti, kun tulin kotiin. Eikä ole ensimmäinen kerta. :mad:

Tätä samaa näkyy kyllä parkkikentällä jossa omakin kikkare, täällä Vantaalla, varsinkin näiden "Tummien" henkilöiden toimesta, ei paljon viivat merkitse, samaten, näiden "Alempirotuisten" vieraat pysäköivät varatuille paikoille, surutta. Ilmeisesti tuo luetun Suomen ymmärrys hukassa...:eek:

lavanelikko
15.05.2014, 15:42
Leimakonna päätti haluta n. 110mm lisäroiskesuojat eteen ja taakse, että saa muutoskatsastettua korotuksen... Pitäisköhän aukoo päätä toteutuksessa vai ei suinkaan... Luultavasti pitää itseni tuntien... Puolen tunnin vierailusta konttorilla meni puolet siihen, että katsuri kirjoitti neljä riviä uutta tekstiä rekisteriotteeseen... Auto allekirjoituksen mukainen ja korotus 2"...

aslakki
15.05.2014, 21:16
49440
49441

.....herkkänä hetkenä saattasin juntata yön aikana rautakanget viivojen päihin, jos sattus omalle kohalle ;)

rane58
15.05.2014, 23:50
49440
49441

Aiemmin tottunut jättämään aasin tai kamelin savimajansa eteen, tarvinnut paljoa parkkeerata... :p

Late_
16.05.2014, 20:19
Tekee niin kauhean kovasti mieli kaivaa lapiolla verta nenästä ja hankkia oma maailman huonoin auto.

Tsiip Grand Porsija ><

Dacia Duster
16.05.2014, 20:42
Mikä vituttaa, TE-Toimisto...

Tulipa tuossa oikein 2x Työhönosoitus / pakko laittaa hakemus.

Toinen Amerikkalaiseen pikarahtifirmaan, työn kesto 1 kk - max. 3 kk lemppaamaan pakettia, työaika alkaen 0230...

Toinen Ruotsalaiseen urheilutarvikeliikkeeseen, varastoon, työn kesto max. 3 kk.

Kysytään kokemusta, varastotyöstä, trukin ajosta, hyvä fyysinen kunto yms. kas kun ei hyvän näköistä metroseksuaalia, kiillotettuja hampaita, tiukkaa takamusta, neitsyttä, ja isoa K...lia...

Voi hyvän tähden, kesätöitä vanhalle miehelle, no pakkohan nuihin on kait hakea, ettei karenssia pukkaa, jos vaikka pääsis haastatteluun, no siellä löytyy kyllä alkoholiongelmaa yms.

Pitäsiköhän käydä psykiatrilla, sieltä saisi heti vähintään 3 kk olla rauhassa...

Janne1986
17.05.2014, 09:09
Urpo mikä avautuu toisen ilmoituksessa!http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=1133313#post1133313
Modet voisi katsoa ja ottaa vähän kantaa tähän.
Ärsyttää ihan pikkasen tuollanen touhu.:mad:

H&K
17.05.2014, 09:13
Urpo mikä avautuu toisen ilmoituksessa!http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=1133313#post1133313

Postauksen oikeassa ylänurkassa on nappi "Raportoi viesti asiattomaksi". Jos tuntuu siltä että joku viesti on asiaton niin kannattaa painaa siitä, avun voi saada nopeammin.

wuntzikka
17.05.2014, 17:18

no ilmoahan on päivitetty, joten vaihto rahaan tai ei vaihtoa on ihan sama. jos laittaa viestin topicciin, niin eikös ilmoa silloin ole päivitetty/nostettu. itse en aina jaksa omia myynti ilmoja muokata puhelimella, vaan helpompi laittaa uusi viesti ja nostaa samalla. sitten koneella muokkaa ilmoa itsessään.
ja nuo nettiauton hinnat, ne on ihan omaa luokkaa kuin taas verraten autokauppojen myynti hintoihin kuin niitä taas vertaa mitä tarjoaa autostasi vaihtokauppaa tehdessäsi. ja jos mielestäsi on 5000€, ja toiset valittaa ku liian kallis kun ei oo ostajia ollut. no jos tullut vaikka yyveenä... jos ei nyt ihan pakkomyynti ole, niin kai se hinta voi silloin olla mikä vaan. jos hyvä vaihdokki sattuu kohdalle, kyllä sitä silloin pikkusen joustaa suuntaan tai toiseen. ainankin itse näin, hinta omasta mielestä ok, jos ei kelpaa, katellaa sopivia vaihdokkeja ja hierotaan hinnat kohdalleen. mutta jokainen taablaa tyylillään.
eli vaikka ilmossa ei lue tarkasti, niin itselläni aina vaihto mieluiten rahaan, mutta katselen kyllä jos sopiva vaihdokki osuu kohdalle. ja oman hinnan laitan myytävälle kohteelle ja sitten kaupan teossa hierotaan hinta kohdalleen.

on tuo nyt ehkä järjetöntä viestittelyä ollut...

Janne1986
17.05.2014, 18:22
Kerrankin joku on minun kanssa samoilla linjoilla.:)
Kiitos siitä.

Slarbersson
17.05.2014, 20:06
Perkele. Vituttaa usiampiki asia. Vituttaa että laitat muka dodgen koska "miljoona maili moottori cummins) no se kestää vittu viikon. Eikä täällä saatanan käpykylässä ole obd vianlukulaitetta siihe vaikka sisun huoltoki.

Vituttaa TERVEET nuoret miehet jotka asuu sossun rahalla istuen tietokoneiden ääressä huumepäissään peukku perseessään ja minä niitä saatanan paskoja elätän yli kolmanneksella palkasta. Ja kaiken lisäksi vielä mätkyjä saan.

Nappi ottaan jokaselle joka terveenä välttelee töitä jos niitä olis mahdollista saada

Kala92
17.05.2014, 20:16
Vajavaiset piirustukset. Jumalauta kun on helppo väsää lökäpöksyille skeittiparkkia, kun piirustuksista puuttuu puolet korkomerkeistä. Ois es leikkauskuvia tai jotain mistä vois kattoo mutta ei. Kyllä päästiin taas firman kepittäjän kanssa noitumaan oikein urakalla piirustuksia. Suunnittelija saisi käydä ihan ite paikanpääällä ja miettiä, kuinka 100mm sepelillä leivotaan sellaset muodot kuin paperilla lukee.... Välillä ei voi kuin nauraa ja todeta et tehään nyt sellanen kummonen tulee. Kuulemma Vuosaaressa on vastaava valmiina, niin kait se on kohta pakko sieltä käydä hakemassa puuttuvat korot. Tai sitten haetaan koko roska sieltä ja sanotaan et tehtiin valu samaan rahaan kun niin hyvin käytti :D

Reetu
17.05.2014, 21:40
Sisäänpäin kääntyneet umpimieliset pellet!

Eiks sen pään vois suosiolla pitää omassa perseessä, niin kaikki viihtys?

Edit: Ferrexikin on nykyään ihan paskaa. Estääpähän direktiivit syövän, jos vaik juon nuo maalit...

Porvoon Hilma
17.05.2014, 21:42
Tekee niin kauhean kovasti mieli kaivaa lapiolla verta nenästä ja hankkia oma maailman huonoin auto.

Tsiip Grand Porsija ><
Reps :D:D

eilhik
18.05.2014, 07:13

No eipä taida tällä "arvoisalla" arvostelijalla olla ne kaikki muumit vintillä kotona.

Ylihintaisena jos pitää niin hyppää yli ja jatkaa etsintää turha takertua lillukanvarsiin varsinkin jos ei hillot riitä hankintaan.

Siisti jeeppi sääli kun ei itse mahdollista hankkia xj,stä joutui luopumaan vuosi sitten jo.

wuntzikka
18.05.2014, 07:26
Kerrankin joku on minun kanssa samoilla linjoilla.:)
Kiitos siitä.

vaikkakin ehkä hieman epäselvästi tuli kantani esiin

SamiN
18.05.2014, 14:26
Perkeleen pihtaajat. Meni yks jeeppi sivusuun kun ei eräs kerhonperustaja voinu samantein antaa omistajan puhelinnumeroo.. Hiukan epäilen että oli kosto vareksen kommenttien viljelystä, kun ei muille ollu " vinkannu" jeepulasta..

Ja sitten noi kakarat kun huutaa pellepuistossa täyttä kurkkua! Vois hiljempääkin leikkiä.

Toki ääntä maailmaan mahtuu, mutta toisten korvaan tarvi kiljua!

Onneks toi kuumuus vähä hillitsee..

Sami89
18.05.2014, 19:21
Vituttaa noi perkeleen mopopojat ku sahaavat tuossa tiellä eestaas. Joka kerta ku joku pärisee ni telkkarista hukkuu kuva.:mad: Mitä muuta voi tehä ku vetää siiman tien yli?:D

Arska-tehtaalta
18.05.2014, 19:40
Vituttaa kun noissa jenkkien autonrakenteluohjelmissa jätkät plasmaa ja hitsaa teepaidassa tuntitolkulla ilman mitään ongelmia. Mie hitsasin 8 puikkoa ja kädet punasena...

Vituttas vähemmän, jos ois ollu eka kerta mut ei :rolleyes:

wuntzikka
18.05.2014, 19:43
vakuutusyhtiön laskutus, aina. taas on samana päivänä kirjattu lasku joka korvaa aikaisemman laskun, sitten on hyvityslasku sekä vielä muutoslasku. niin ei ihan ota taas selvää.

Eräilves
18.05.2014, 20:39
Hieman ketuttaa, sitä enemmän kyllä surettaa... Emännän kanssa erimielisyyksiä ny illalla, eikä hän vastaa... haluaisin vain edes yhden viestin, että tietäisin et on kunnossa...

lavanelikko
18.05.2014, 20:46
Vituttaa kun noissa jenkkien autonrakenteluohjelmissa jätkät plasmaa ja hitsaa teepaidassa tuntitolkulla ilman mitään ongelmia. Mie hitsasin 8 puikkoa ja kädet punasena...

Vituttas vähemmän, jos ois ollu eka kerta mut ei :rolleyes:

Juurikin samasta syystä mietin tänään piiiiiitien nahkahanskojen tilaamista jostain... Enkä edes hitsannut vaan rälläköin ainostaan t-paidassa...

Nostokurki
18.05.2014, 21:05
vakuutusyhtiön laskutus, aina. taas on samana päivänä kirjattu lasku joka korvaa aikaisemman laskun, sitten on hyvityslasku sekä vielä muutoslasku. niin ei ihan ota taas selvää.

Kuulostaa tutulta, ei kai ole pohjolassa vakuutukset? :D

Jappi
18.05.2014, 21:18
Autokorjaamon taitotaso. Vttu puoli tonnia hinaukseen kehäkolmoselta tänne susirajalle kun oli korjaamosetä diagnosoinut että rinkelinipussa on perä entinen. Auto tuli kotiin ja kömmin alle, ulompi vetonivel paskana... Tuon viidenkympin osan takia siis maksetaan 500€ hinauksesta...

Nisseriina
18.05.2014, 23:30
Räkätauti iskee keskellä kesää :mad:

Pörö
19.05.2014, 17:24
Autokorjaamon taitotaso. Vttu puoli tonnia hinaukseen kehäkolmoselta tänne susirajalle kun oli korjaamosetä diagnosoinut että rinkelinipussa on perä entinen. Auto tuli kotiin ja kömmin alle, ulompi vetonivel paskana... Tuon viidenkympin osan takia siis maksetaan 500€ hinauksesta...
Aika normisettiä.... päällikön transit alkoi röpeltämään ja itsediagnoosi oli että turbo on entinen, korjaamoapinan diagnoosi oli että siitä on vauhtipyörä irti....kattoi oikein atkoolta vian :D turbon vaihdolla tuo korjaantui....

wuntzikka
19.05.2014, 18:22
Kuulostaa tutulta, ei kai ole pohjolassa vakuutukset? :D

ei sentäs vaikka sieltäkin on vähän kokemusta. tapiola, if, eikä pohjantähti toimi. vähän ku heivaat autoa seisontaa tai muutat farmarin pakuksi, ni johan on järjestelmä sekaisin. pitänee huomenna soitella töistä, ku ei näköjää asiamies vastaa mailiin

Sami89
19.05.2014, 19:55
ei sentäs vaikka sieltäkin on vähän kokemusta. tapiola, if, eikä pohjantähti toimi. vähän ku heivaat autoa seisontaa tai muutat farmarin pakuksi, ni johan on järjestelmä sekaisin. pitänee huomenna soitella töistä, ku ei näköjää asiamies vastaa mailiin

Tapiola on juu melko sekasin ku laitat auton liikenteesee ja jonkun ajan päästä otat pois..
Esimerkkinä nyt oli patrolli 10päivää liikenteessä ni tapiola muisti vuoden vakuutuslaskulla..:mad: pari päivää aikasemmin tuli trafilta verolappu ja jopa se oli ajantasalla.. alkaa ole yhtiön vaihto käsillä täälläkin..

Arska-tehtaalta
19.05.2014, 19:57
Voi saatanan ukkospuuska, hajos kuus 120x180 ikkunaa kasvihuoneprojektista :mad:

Porvoon Hilma
19.05.2014, 20:32
No niin, nyt on oikea etukumi lähes tyhjänä.... Hilmalla ei mene hyvin...

Oli kyllä kumi sen verran jo pykinyt, että voi olla kuollut vanhuuteenkin. Huomenna kumitohtorille diagnoosiin.

Sit iski vielä nuhaflundra-aivastustauti... Ei ole terve muttei kipeäkään...

khonkonen
19.05.2014, 21:27
Vituttaa noi perkeleen mopopojat ku sahaavat tuossa tiellä eestaas. Joka kerta ku joku pärisee ni telkkarista hukkuu kuva.:mad: Mitä muuta voi tehä ku vetää siiman tien yli?:D

Vedä antennille maadotuskaapeli talon maadotukseen.

TsKo
19.05.2014, 22:30
Räkätauti iskee keskellä kesää :mad:

Hiphei samaa pukkaa, reilun viikon ollu kipeenä, kuumetta vähän ja kauhee köhä. No nyt alkaa jo laantumaan, mut rupee taas tuntumaan siltä et jäis poskiontelontulehduksena päälle:mad:
Vittu just pari kolme kuukautta sitte oli viimeks poskiontelontulehdus voissaatn:(

Nisseriina
19.05.2014, 22:50
Hiphei samaa pukkaa, reilun viikon ollu kipeenä, kuumetta vähän ja kauhee köhä. No nyt alkaa jo laantumaan, mut rupee taas tuntumaan siltä et jäis poskiontelontulehduksena päälle:mad:
Vittu just pari kolme kuukautta sitte oli viimeks poskiontelontulehdus voissaatn:(

Enpä oo näemmä yksin ongelmani kanssa..fituttaa se silti ku räkä lentää,aivastella pärskii..eikä siinä vielä kaikki..tuo ristukse UKKONEN!!! :eek:
Onneks se kauhee ukkone ei tullu tänne eikä tullu tuo juur nyt möykkäävä paskiainenkaa.Onneks.

Sami89
20.05.2014, 08:17
Viimeöinen vesisadeukkoskuuro. Tai ei siinä mikään vituta mut se hiukan ottaa päähän ku aamulla huomasin et olin unohtanu mersusta kattoluukun yöks auki.:(

Nisseriina
20.05.2014, 09:58
Viimeöinen vesisadeukkoskuuro. Tai ei siinä mikään vituta mut se hiukan ottaa päähän ku aamulla huomasin et olin unohtanu mersusta kattoluukun yöks auki.:(

Harvalla on MB kylpyamme..kylpyvaahto kainaloon vaan :D ei vaa vituttas se iteeki.

Sami89
20.05.2014, 10:17
Harvalla on MB kylpyamme..kylpyvaahto kainaloon vaan :D ei vaa vituttas se iteeki.

Hiukan oli perse kostee ku aamulla töihin ajelin..:D nyt se tuossa työmaan pihalla luukut levällään auringossa kuivuu..;) Auto siis eikä perse.:D:D

-Jarkko-
20.05.2014, 18:55
Tyhjentelin juomavesipulloja retkeilykopista tallin pihalla ja huitasin sitten samalla litran vodkaa pihakukkasille :mad:

Kumpi lie pään pehmittänyt, aurinko vai tuo kukkienkastelu"vesi":o

...TTU!

Reetu
20.05.2014, 19:11
Tyhjentelin juomavesipulloja retkeilykopista tallin pihalla ja huitasin sitten samalla litran vodkaa pihakukkasille :mad:

...TTU!

Päivän paras! :D Nopeet liikkeet on näyttäviä!

Late_
20.05.2014, 19:30

Taijanki huomen laittaa Salatut nauhalle ja tulla vähä ajelee sinne :)

Sami89
20.05.2014, 19:38
Taijanki huomen laittaa Salatut nauhalle ja tulla vähä ajelee sinne :)

Muista vetää meiän kohal niska kyyryy ettei lähe pää irti.:D

aslakki
20.05.2014, 19:38
Älytön volvo-kuume jatkunu koht vuoden, eiks tää prkele mee ohi ollenkaa :eek:

Kankun vika :D

bluevan
20.05.2014, 20:55
Älytön volvo-kuume jatkunu koht vuoden, eiks tää prkele mee ohi ollenkaa :eek:

Kankun vika :D

Mä oon muuten kuullu ton Kankun syyllisyyden volvokuumeeseen ennenkin :D

Nisseriina
20.05.2014, 21:57
Hiukan oli perse kostee ku aamulla töihin ajelin..:D nyt se tuossa työmaan pihalla luukut levällään auringossa kuivuu..;) Auto siis eikä perse.:D:D

:D :D :D

BJ-40/76
20.05.2014, 23:32
Siis laitoin syksyllä Hodariin 265-75-16 GY:n nastarenkaat, jotka sopi pyöräkoteloon, ja varma mielikuva, että nuo 16x8" vanteet on 10mm Offset erolla kesärenkaisiin, siis kesärenkaiden vanteisiin.....
Ja nuo talvirenkaiden off sett oli siis +12 ja kesärenkaiden +2,ja uudet 285/75-16 kesärenkaat meinaa tulla lokasuojasta ulos....
Mutta edelleen .... jos olen toisena lähdössä, niin jämänä on tuo Vararengas...

rane58
21.05.2014, 01:35

...TTU!

-Kippis kukille...http://www.jkry.org/~drsnu/food/beerchug1.gif

helmapelti
21.05.2014, 07:50
Voi että meinas saada raivokohtauksen kun orkkis ohjausvaimennin lopetti työsuhteensa ja auto alkoi voblaileen jokaisesta kuopasta yli 60kmh nopudessa. Kuoppia oli vaan 100m välein ja matkaa 80km.
Millään ei pystyny ajaan alle 60kmh ja sit vemputeltiin vähänväliä, vitutusta ei helpottanut se että uusi vaimennin oli kyydissä mutta en ehtinyt sovitella paikoilleen.

mäksä
21.05.2014, 08:02
aivan helvetillinen kipu olkapäässä... :eek::eek: :mad:
eilen operoitiin tuo olkapää,, toivottavasti rupeaa toimimaan :(

hj 60/61
21.05.2014, 10:12
aivan helvetillinen kipu olkapäässä... :eek::eek: :mad:
eilen operoitiin tuo olkapää,, toivottavasti rupeaa toimimaan :(

Kait tölkin pystyy kallistaa, vai meneekö pillillä...:D:eek:

mäksä
21.05.2014, 10:20
Kait tölkin pystyy kallistaa, vai meneekö pillillä...:D:eek:

varmaa vasurilla pystys mut ei kallistella mitään.. :cool:

wuntzikka
22.05.2014, 07:33
yleensäkin kaikkien kiinni ruuvaamiinen tms.

pitääkö perkele laittaa sen seittemän metrin varrella kaikki kiinni, jos ei helvetti sentäs omista kaasupillejä. On sitte hianoo väkivaltaisesti hakata ja nuijia kaikki paskaks ku ei muuten aukene. Sitten taas ihmetellään johtoportaassa, et miksi särjit sen... Nyt joutuu taas hankkimaan "kalliin" uuden osan.

mäksä
23.05.2014, 05:58
vaikka hyvä asia et vihdoin pääsi leikkaukseen mutta VITUTTAA kivut kunnei pysty kunnolla nukkumaan eikä viittis vinttiä vetää pimeex pillereillä.. :eek:

Dacia Duster
24.05.2014, 17:34
Oma kyvyttömyys / osaamattomuus, kaiketi?

Eli öljynvaihtoprojekti tänään tuohon nimimerkin Dacia kulkineeseen, kyllä moottoriöljyt sai vaihdettua, mutta suodatin on ilmastoinnin kompuran yläpuolella, eli alakautta ei onnistu...

No, yläpuolella on pakosarja, ja aivan helvetin ahdas väli, jonne juuri ja juuri käden saa, vanha suodatinhan on tiukalla...

Käytössä linkin mukainen työkalu,

https://www.motonet.fi/fi/tuote/803051/Suodatinavain-3-jalka-75-120mm

Eipä siinä, vieressähän on laturi, jossa virrat päällä aina, tuon kun sinne tuuppasi, iskipä komeaa valokaarta ja kipinää, vähän näpeillekin... Onneksi ei elektroniikka, jota onneksi melko vähän, ei ottanut itseensä.

Olisihan tietysti voinut irroittaa akun kengän, no siitä sitten olisi pitänyt jenkkakone irroittaa, että saa koodit sen aukaisuun.

Eli vaihtamatta jäi filtteri, ei ole nykyautot enää itse huollettavissa, ainakaan helposti.

Kait se on jonnekin pajalle mentävä vaihdattamaan filtteri...:o

Samaten vituttaa tämä "Autohuolto" liikkeissä, otinpa piruuttani sisäilman suodattimen irti, piti olla viime syyskuussa uusittu ns. Huollossa liikkeessä.

Filtteri oli sen näköinen, että taisi olla alkuperäinen tehtaalla asennut v- 2011.

Tokihan tuostakin oli maksettu, taitaapa vaihtua huoltoliike...

Samsonite
24.05.2014, 18:05
On noita "nykyautoja" vielä jopa huollettavia. Valintojen maailma.

uju
24.05.2014, 18:42
On noita "nykyautoja" vielä jopa huollettavia. Valintojen maailma.

Ja ainakin nuo 2000-luvun renaultit pitäsi olla helpoimmasta päästä!

Dacialle; pitkä ruuvimeisseli vanhasta suodattimesta läpi ja väännät auki sillä. Ota vaikka sähkömiehen meisseli niin et saa oikosulkua aikaseksi.

Dacia Duster
24.05.2014, 18:56
Ja ainakin nuo 2000-luvun renaultit pitäsi olla helpoimmasta päästä!

Dacialle; pitkä ruuvimeisseli vanhasta suodattimesta läpi ja väännät auki sillä. Ota vaikka sähkömiehen meisseli niin et saa oikosulkua aikaseksi.

Vanha kikka ja hyvä neuvo toki, mutta mutta, tuo filsu on niin syvällä lohkossa kiinni, että sitä ei näe edes pakosarjan ja ilmastoinnin kompuran välistä, edessä ilmastoinnin putkea, ohjaustehostimen öljyletkua yms.

Sinne ei meisseliä saa lyötyä kiinni, pitäis kait hommata sellainen useampikulmainen lautasmallinen avain, mutta Purflux suodatin on niin monikulmainen, ettei nuokaan auta.

No, eiköhän tuo vielä jollakin pois saada.

Niin, Relluista ei aikaisempaa kokemusta, mutta kyllähän Ranskalainen inssi suunnittelee hiukan eri tavalla, kuin moni muu.

Autojen huollettavuudesta, kaverilla GMC Astro 4x4 1990-luvun alusta V6:lla, siihen ei taida olla helppoa vaihta kuin ilmafiltteri, en edes uskalla ajatella siihen tulppien vaihtoa.

Kyllähän tuossa kävi jo autokauppa mielessä...

mhk
24.05.2014, 23:35
Sanotaanko näin, prkl jokakeväinen räkätauti, jonka haittavaikutukset on vain pahentunu viimesen 5 vuoden (hatara muistikuva) aikana lähes olemattomasta vissiin jo kuukauen kestäneeseen pärskimiseen kera nokan täyelliseen tukkeutumiseen ja silimien kutinaan, hyi helekkari sentään :mad:
Allergiapillerit ei tee yhtään mitään, ja mikä sitä tässä vaiheessa kevättä voi allerkisoida kun koivukin on jo lehessä ?

Töllissä homevikaa ? pitäs olla pari päivää toisaalla niin näkis muuttuuko olotila.
Itse kun ei haista enään yhtään mitään, hyvä että henki kulkee :D

ärjy
25.05.2014, 09:14
Sanotaanko näin, prkl jokakeväinen räkätauti, jonka haittavaikutukset on vain pahentunu viimesen 5 vuoden (hatara muistikuva) aikana lähes olemattomasta vissiin jo kuukauen kestäneeseen pärskimiseen kera nokan täyelliseen tukkeutumiseen ja silimien kutinaan, hyi helekkari sentään :mad:
Allergiapillerit ei tee yhtään mitään, ja mikä sitä tässä vaiheessa kevättä voi allerkisoida kun koivukin on jo lehessä ?

Töllissä homevikaa ? pitäs olla pari päivää toisaalla niin näkis muuttuuko olotila.
Itse kun ei haista enään yhtään mitään, hyvä että henki kulkee :D

Sama homma itsellä. Tämä kevät ollut kyllä pahin. Mulla meni kuppi nurin ja varasin lekuriajan. Kuulosti hoitaja vähän oudolta ku pyysin kotimaista lääkäriä, perustelin huonolla kuulolla, ettei tarvitse arvailla mitä se sanoo:) pitää huomenna informoida mikä oli tuomio.. mulla alkoi muuten perjantaina silmät muurata kiinni ja kuulemma joku tuomi on ruvennut kukkiin... tiedä häntä sitte onko tämä edes allergiaa..

wuntzikka
25.05.2014, 18:05
drag racing kilpailujen katsomo puolen hinnasto

0ltzi
26.05.2014, 19:14
Aamu liikenteessä nää vitun motoristit jotka vetää keskiviivaa ohi ja änkee iha mihi väliin tahansa.

Tekis mieli jättää jarruttamatta ku hyppää väliin. Mutta ei se mitään auta. Tai ehkä se kuski ei enää ikinä aja mutta sit on vielä 100 lisää :mad:

ärjy
26.05.2014, 20:57
Sama homma itsellä. Tämä kevät ollut kyllä pahin. Mulla meni kuppqi nurin ja varasin lekuriajan. Kuulosti hoitaja vähän oudolta ku pyysin kotimaista lääkäriä, perustelin huonolla kuulolla, ettei tarvitse arvailla mitä se sanoo:) pitää huomenna informoida mikä oli tuomio.. mulla alkoi muuten perjantaina silmät muurata kiinni ja kuulemma joku tuomi on ruvennut kukkiin... tiedä häntä sitte onko tämä edes allergiaa..

Tuli aamulla käytyä lekurissa, nyt pitää sitte joka rööriin työntää jotain suhua,tippaa ja tablettia. Toivottavasti auttaa, ainaki kirvelee nii perkeleesti ku nenään suhauttaa!!! Eli toimii.. mitä lie suolahappoa määräs noihi silmiin...

Mutis
26.05.2014, 21:11
Olen joskus haistanut suola-tai rikkihappoa. Siitä viisastuneena tiedän missä mun nenäontelot menee.
En suosittele kenellekkään, vaikka kuka yllyttäisi. Saa aika vahvan 3D kuvan omasta naamasta.

Jappi
26.05.2014, 22:25
Taas vaihteeksi Suomen viranomaisjärjestelmät.

On se kumma kuinka varattomaksi todettu henkilö voi ensin hukata pyörittämältään firmalta varat ja omistukset piiloon, sitten heitetään omistajaksi joku suomessa varaton ulkomainen bulvaani vuokratulla postiosoitteella ja jatketaan venkoilua seuraavalla ulkomaisen nimissä perustetulla firmalla eikä mikään estä.

Bj Andy
27.05.2014, 00:09
Taas vaihteeksi Suomen viranomaisjärjestelmät.

On se kumma kuinka varattomaksi todettu henkilö voi ensin hukata pyörittämältään firmalta varat ja omistukset piiloon, sitten heitetään omistajaksi joku suomessa varaton ulkomainen bulvaani vuokratulla postiosoitteella ja jatketaan venkoilua seuraavalla ulkomaisen nimissä perustetulla firmalla eikä mikään estä.

Jäix paljonkin pystyyn?

Jappi
27.05.2014, 00:45
Jäix paljonkin pystyyn?

Vajaa seittemänsataa vaan.

Normaalin varattomuuden ja konkan ymmärtää mutta kun kuprun puuhamies on varaton, ei myöskään ole käytännössä mistään vastuussa missään muodossa ja hommat vaan jatkuu...

Sakkovankeus takaisin, ja kovennettuna...

Nisseriina
27.05.2014, 10:53
Olen joskus haistanut suola-tai rikkihappoa. Siitä viisastuneena tiedän missä mun nenäontelot menee.
En suosittele kenellekkään, vaikka kuka yllyttäisi. Saa aika vahvan 3D kuvan omasta naamasta.

Ammoniakki antaa kans ihan tujun tunteen kun erehtyypi moista nuuskaseen..joskus erehdyin sen tekemää toverin huijaamana..eka nuuhkin jotain mitä lie mönjää että haiseepa hyvälle kunnes kaveri toi toisenlaise purkin että haistappa tätä..ja idiottina haistoin ...jumalauta ...sen jälkee teki mieli tappaa kyseine tyyppi!! Kyllä nokka aukes se on taattu!

Ettei menis iha offtopicin puolelle manaan tuon vesisateen kun piti Jeepin ongelmia ratkoo ku keliki on mukavampi.

Huuto-Olli
27.05.2014, 21:08
Volkkarinsukuiset ja asiansa "osaava" varaosakauppa. Ai elämä, kun paremman puoliskon farkkuoctavian takapyöränlaakeri päästää viimeisiä rahinoita - ja totta kai asiakäy ilmi, kun piiiiitkästä aikaa itte käyn sillä lenkillä - niin se on pitäny keksiä vetää kiinni xzn-kantaisella pultilla. Onneksi osasin tämän arvata, kiitos Googlen ja pyysin eukkoa ostamaan samasta putkasta varaosamyyjän avustuksella käypäsen hylsyn siihen ja 14 millisen satularautaan. Olin vielä itse puhelimen päässä ko. myyjän kanssa ostotapahtuman aikana. Eikö mitä, tämä hyväkäs myi kokoa liian pienen... Ja laatikko oli känyt auki ja jopa avainta sovitettu.

Se vielä meni volkkarien piikkiin, kun samasta putkasta myivät väärät jarrulaikat samaan kinneriin tuossa talvella - vag:n tuotteissa yleensä pitää olla vanha osa mallina mukana.

Olis nyt edes s*tana sanonu, ettei oo hyllyssä sopivaa, olis ehtiny käydä täällä metässä paikalliselta kysymässä/usuttamassa rouva toiseen kauppaan Mikkelissä. Huomenna sit otetaan illasta hiki oikein urakalla että päästään reissuun... Taidan vaihtaa purkaa, vaikkei mahda palvelu parantua.

ajelija
27.05.2014, 22:11
Löydän itse omat varastetut vanteet.. Joku pyöräyttänyt oman autonsa alle.. Tai ei tietenkään edes ole omissa nimissäänkään.. Eri renkaat vaihdettu piälle.. Auton käyttäjä väittää yli viisi vuotta ajaneensa samoilla vanteilla ja renkailla... Just joo dieselissä alla ja renkaat uuden karheat.. Ja vanteissä on niin perkeleesti jopa minun tahalleen tekemiä jälkiä... Missä sauna on kun sitä tarvitaan...:mad: Ja poliisin tutkinta päättää miten asiassa edetään...

wuntzikka
28.05.2014, 09:58
tarrafirmat...

ei nyt hemmetti sentäs voi maksaa 3kpl n. 15x15cm tarraa moottorikelkan kuomuun teetettynä 160€ ja sitten kun homma vaatii ammattitaitoa sekä kokemusta, niin he voivat tehdä sen 68€ tuntihinnalla... ja kun asennuskohde on vaativa, niin täytyy tehdä valuteipistä ja laminoida ne, sekä asentaessa lämmittää 100 asteiseksi...

ja sitten toinen firma tarjoaa normaalilla pinnalla tarroja 2 kpl 25€ tai sitten 1.2mx1m alueella niin paljon kuin sopii 50€.

p.jäppinen
28.05.2014, 10:20
Jatkuva selän kolotus alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, lyricalla lähtee kyllä pahin kipu mutta ei se oloa eikä liikuntakykyä paljon paranna. Ortopedille ei ole kun vaivaiset 12 viikkoa jono, sen jälkeen leikkauseen 6kk jono, joten on tässä nyt ainakin aikaa tuumailla ja ihmetellä:mad:

H&K
28.05.2014, 10:28
Jatkuva selän kolotus alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, lyricalla lähtee kyllä pahin kipu mutta ei se oloa eikä liikuntakykyä paljon paranna. Ortopedille ei ole kun vaivaiset 12 viikkoa jono, sen jälkeen leikkauseen 6kk jono, joten on tässä nyt ainakin aikaa tuumailla ja ihmetellä:mad:

Yksityisen puolen ortopedille voit päästä päivässä, ja se voi samalla tavalla kirjottaa lähetteen leikkaukseen kuin kunnallinen ortopedi. Täällä voit mahdollisesti päästä leikkausjonoon tuon kunnallisen ortopedijonon pituuden verran aiemmin.

Nuhapumppu
28.05.2014, 15:10
Peittausainetta kerran nuuhkaisin kun purkissa ei ollut etikettejä paikoillaan,voisin jopa väittää kans että nenäonteloiden reitti tuli hyvin tutuksi:D

Heguli
28.05.2014, 16:41

Onko työtapaturman seurausta tuo selkäkipu ?

tjl
28.05.2014, 17:18
Yksityisen puolen ortopedille voit päästä päivässä, ja se voi samalla tavalla kirjottaa lähetteen leikkaukseen kuin kunnallinen ortopedi. Täällä voit mahdollisesti päästä leikkausjonoon tuon kunnallisen ortopedijonon pituuden verran aiemmin.

terveystalolla aika seuraavalle päivälle.erikoislääkäri maksaa muistaakseni 90e, kirjottaa juurikin niinkuin HK mainitsi sen saman lähetteen sinne leikkaukseen jos tarvis.
tarvittaessa käyt röntgenissä yms julkisella ja kuvien kans takasi.¨
mut noista vähennetää suoraa kelakorvaus. ei mitää hirmu kallista.

halvempaa kuitenki ku olla kelan päivärahoilla.
ja terveystalossa voit itte valita kuka hoitaa.
googlettelet ensi hyvän lekurin ja varaat sille ajan.

Eräilves
28.05.2014, 17:54
Uuden puhelimen valinta.
Ja tietämättömät asiakaspalvelijat. Ja nettikään ei tiedä kaikkea näyttävästi.

Pitäisi tietää niin yksinkertainen asia, kuin että onko tuossa tietyssä mallisa puhe ja viesti ominaisuutta, eli voiko käyttää normaalina puhelimena. Mutta ei näyttävästi tiiä ketää...

ärjy
28.05.2014, 19:32
Vituttaa ku kaikki kiva on aina +500km päässä!! Taidan käydä päkin kaljaa ja junttautua kuulokkeet päässä sohvaan!! Jos ekaks metallican tuotanto ja sit slayer.... ja raining blood jo kaljanhakumatkalle luureista!!!

wuntzikka
28.05.2014, 19:41
terveystalolla aika seuraavalle päivälle.erikoislääkäri maksaa muistaakseni 90e, kirjottaa juurikin niinkuin HK mainitsi sen saman lähetteen sinne leikkaukseen jos tarvis.

kouvolassa tais olla myös sellanen erikoislääkäri jolla oli hintaa peräti 170€/h

p.jäppinen
28.05.2014, 19:58

Juu siis näin minäkin sen ajattelin menevän, mutta soittin terveystalolle ja kysyin asiaa niin kertoivat etteivät voi nopeuttaa koska kyseessä on luudutusleikkaus johon tarvitsee joka tapauksessa leikkaavan kirurgin hyväksynnän ja koska tila on muuttunut radikaalisti (siirtymä kasvanut 8:sta millistä 16 milliin ja pari välilevyä painunut pahasti kasaan) tarvitaan uudet magneettikuvat ja taivutusröntgenit joihin miulla on jo aika varattu ja ne on heinäkuussa.

JJo
28.05.2014, 20:05
Vituttaa ku kaikki kiva on aina +500km päässä!! Taidan käydä päkin kaljaa ja junttautua kuulokkeet päässä sohvaan!! Jos ekaks metallican tuotanto ja sit slayer.... ja raining blood jo kaljanhakumatkalle luureista!!!
Ajattele positiivisesti, ne kaljat ei kuitenkaan ollu 500 km:n päässä :)

ärjy
28.05.2014, 20:13
Ajattele positiivisesti, ne kaljat ei kuitenkaan ollu 500 km:n päässä :)

Heh. Tuo helpotti:) ja vilkaisin säätä nii helpotti lisää, ei olis ollu mukava heilua sonispheressa... tämä sohva alkaa tuntua jo mukavalta... ja ettei menis ihan ohi aiheen nii vituttaa ku en kattonu kauppaan lähtiessä nojakin penkkiä, oli märkä ja hanuri myös.. kattoivat varmaan et olin housuuni paskonu ku puoli selkää märkänä...

vmt
28.05.2014, 23:35
Uuden puhelimen valinta.
Ja tietämättömät asiakaspalvelijat. Ja nettikään ei tiedä kaikkea näyttävästi.

Pitäisi tietää niin yksinkertainen asia, kuin että onko tuossa tietyssä mallisa puhe ja viesti ominaisuutta, eli voiko käyttää normaalina puhelimena. Mutta ei näyttävästi tiiä ketää...

Eikös nuo puhelimen nimellä myytävät kuitenkin sen puhe- ja viestiominaisuudenkin kaikki sisällä? :) Tai ainakaan mulle ei ole tullut vastaan sellaista, missä ei olisi...

Eräilves
29.05.2014, 06:05
Eikös nuo puhelimen nimellä myytävät kuitenkin sen puhe- ja viestiominaisuudenkin kaikki sisällä? :) Tai ainakaan mulle ei ole tullut vastaan sellaista, missä ei olisi...

Mutta tarkoitus olisi hankkia tabletin ja puhelimen yhdistelmä, eli tabloidi.

Kun itse en jaksa tuollaselta pikkuselta näytöltä tosiaan mitään tehdä, ja eihän siitä pysty mitään näppäilemäänkää tälläsillä nakkisormilla, eikä siitä näe videoita yms kunnolla. Tuo tabloidi sopivan kokonen, että mahtuu vielä reisitaskuhousuun...