![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Kysymykset Fiat NC50 3,5L diiselistaViime vuonna sai kaverille hankittu Plymouth Trailduster, missä on semmonen Fiat konehirviö. On aiheutunut semmoset ongelmat: 1) Paluuletkut. Siinä on 3 eri poltoainen paluletkua. Kuvissa Nro 1. mene apukuskin puolelta, 2. ja 3. mene kuljetajan puolelta. 1. ja 2. tulee suoraan pumpusta ja 3. tule esilämmittimen säiliöstä (jos se on oikea sana sille). Pitäiskö ne kaikki olla eri letkuilla tankkin asti, tai voi liittää yhdeksi? Kuinka paksu yhteinen letku pitäis olla? Kuvat: NC50_1 https://picasaweb.google.com/aberkukk/NC50_1?authuser=0&feat=directlink 2) Pumpun vivusto. Alussa oli kytketty ainoastaan kaasuläppä, diiselipumpun vivusto oli irti. Kuvassa keltaisella on vipu joka mene kaasuläppästä pumpuun, pitäiskö se jonkun itse tehty vipu olla kytketty? Voisko joku kuvista katsoa ja vahvistaa, että onko siellä kaikki kuin pitäis? Tai erittäin hieno olisi katsoa kuvaa missä näkyy tehdaskuntoisen vivuston. Kuvat: NC50_2 https://picasaweb.google.com/aberkukk/NC50_2?authuser=0&feat=directlink 3) Esilämmitys. Esilämmittimen säiliön sisällä on kaksi jousta, miksi? Ne ei paina mitään siellä. Puuttuuko sieltä mitään? Kuvat: NC50_3 https://picasaweb.google.com/aberkukk/NC50_3?authuser=0&feat=directlink
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Fiat 3.5 nc50 moottori jeepissä kyssäri? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.02.2011 01:18 |
fiat NC50 diesel myynti+holset turbo | jyke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.08.2006 09:35 |
myydään tahi vaihdetaan fiat nc50-diesel | Valko-bandiitti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 05.03.2006 20:32 |
O: Iveco NC50 | Ahosensetä | O/M/V Muut | 2 | 11.09.2005 21:34 |
kysymykset | bono | Jokes | 0 | 11.03.2003 18:48 |