patrollin sd33 kone tuli turbotettua sd33t:n osilla eli pumppu,imusarja,pakosarja ja vähän parempi ahdin sekä putkisto kuin tehtaan turbossa.samalla myös tarkastettiin,oikohiottiin ja tehtiin venttiili työ kanteen.myös dekkitaso sekä männän laet harjattiin kiiltäväksi kuin peili ja tarkastettiin suoruus.kansipahviksi tuli turbon metalli tiivari ja kansi vedettiin momentiin..käynnistys harmaata savua käy viidellä,tasaantuu puolen minuutin päästä muuten toimii hyvin.tätä jatkui muutama aamu 0.4kg paineilla.paineiden nosto 0.7kg ja pari kunnon kiihdytystä ja jumalaton porina paisarista.

oiskohan kansi halki jostain piilo paikasta esim esikammion pohjalta

kannesta ei kuitenkaan löytynyt halkeamia edes seetien välistä ainoastaan esikammion aukkojen reunoissa oli hiuksen hienot halkeamat(nämähän eivät merkitse mitään) vai onko ton metallitiivarin laitossa jotain todella erilaista normaaliin massapahviin nähden

niin ja tiiviste oli reinzin

saa antaa vinkkejä..pärrä jo ostettu työmatka kulkineeks ja tutkin kun kerkeen /mielenkiinto palaa mutta jos on kokemuksia patrollista kansi/pahvihommiin liittyen ois viisautensa jakaminen toivottavaa