![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Hj 61 välijäähdytin yms.No niin ja keltanokka tarvis taas apua Hojon kanssa. Tarkoitus olis asennella siihen välijäähdytin eli vinkkejä kuvia yms. kaivataan. Mitä tehdä ja mitä ei todellakaan saa tehdä. Olisko kellään minkäänlaista infoo?????
|
|
||||
|
||||
![]()
No mulla on omassani asennettu välijäähdytin maskin ja syylärin väliin, akut olen siirtänyt peräkonttiin, niin oli asennus helpompaa, profiilissa jotain tosi vanhoja kuvia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos akut on vielä omilla paikoillaan ni niitten alta menee ahtoputket aika mukavasti
|
||||
|
||||
![]()
Joo akkujen alta minäkin oon putkia työntämässä. Mutta nyt pisti vähän päätä raapimaan, kun turbon hukkaportti ottaa melkein ohjaus akseliin kiinni. Hitusen jää väliin ja ei ollu vielä etes pakosarjan tiivisteet paikoillaan. Pelkään vaan että todennäköisesti kaasuttaessa kone vääntyy sen verran että ottaa akseliin kiinni ja hukkaportti ei aukea ja ahtopaineet nousee niin että silmät pullistelee
![]() Mikä turbo Uglyllä on tuossa hj:ssä? Itellä on hj61 ja garretin gt32. Välilaippa on 15mm paksu, joten kait se täytyy ryhtyä raapimaan kapiammaksi ja hioa kuusiokolokannat lyhyemmäksi. |
|
||||
|
||||
![]()
tossa on ihan vakio turbo.
|
|
||||
|
||||
![]()
tolleen ite laitoin joskus tossa coolerissa ei vaan ollu kiinnitys pisteitä eikä alumiini hitsaus oikein taitu joten tuo kiinnitys tapa ei ole pidemmänpäälle oivallinen vaikka helppo onkin toteuttaa pääsee hinkkaamaan kyllä itsensä puhki jossain vaiheessa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Välijäähdytin | Dectane | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 48 | 13.05.2011 07:45 |
Myydään Välijäähdytin | patroltd | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 17.03.2009 14:20 |
Myydään välijäähdytin | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.01.2009 21:53 |
Myyty välijäähdytin | _JJ | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2008 19:50 |
Ostettu Välijäähdytin | landruiseri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 16.10.2008 14:33 |