Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 31.03.2012, 18:53
kami:n Avatar
kami kami ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 19.12.07
Sijainti: pielavesi
Perusasetus

joku HALPA dsl

Ostettu

siirytty suunitelmaan b...
jahans, pukkas töitä ja työ matkaa 120km päivässä , eli joku todella halpa dieselipeli jossa "halpa"(tai jos sais tehtyä pakun/huoltoauton niin sekin käy) dsl vero. golffista-landcruiseriin väliin käy. ihan sama mikä kunhan ei ranskis tai tietynlainen ford.. , saa olla ruma ja toivotonkin leimata enää mutta silloin sais olla leimaa vähintään 3-4kk ja toiminta varma! ja muutama satanen vois olla sijoittaa...
onpahan nuita nettiauto pullollaan , mutta en vihtis pska puheitten perässä ajella kahtomaan toimintavarmaa peliä joka ei käynnistykkään joko paikan päällä tai sitten kotona kun pitäsl lähtee töihin..
O5Oxx xx pielavedellä tarvis, mutta lähistöltä noudan , kaukaa en, kun kuuluvat nostaneen polttoaineitten hintoja...

Ostettu

Viimeksi muokannut kami : 08.04.2012 10:19
Vastaa lainaten
Vanha 31.03.2012, 19:54
välijäähdytin:n Avatar
välijäähdytin välijäähdytin ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 07.02.10
Sijainti: Kauhajoki
Perusasetus

http://www.nettiauto.com/toyota/carina-e/4551089 Tuollainen löytyis, toki sulle tulis hakumatkaa joku 300km sivu.
Vastaa lainaten
Vanha 31.03.2012, 20:11
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja välijäähdytin Näytä viesti
http://www.nettiauto.com/toyota/carina-e/4551089 Tuollainen löytyis, toki sulle tulis hakumatkaa joku 300km sivu.
no jalasjärvellä tuloo sukuloitua, mutta vähän halavempaa etin , muutoin olis kyll justiinsa minulle passeli peli, et tarvihtis v70 volvon tai chrysler voyagerin osia tai jotain vaihossa + rahaa , että olis varaa... ennen kun teen tötä että on varaa... tämä on vissiin jo eroopassa tehty? vai alakaako runko nummero jt....
editt: joo nhan se nuilla vuosilla japanissa tehty... eli kiinnostaa mutta ei nuin paloa rahhaa laittaa juur nyt.

Viimeksi muokannut kami : 31.03.2012 20:16
Vastaa lainaten
Vanha 01.04.2012, 20:45
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Perusasetus

mulla olis 740 volvo 2.4td, porrasperä vaan... käypi vielä säädettävän ja hehkun vaihdossa, että lähtee käyntiin kylmänäkin hyvin. hintaa pidän kyllä puolisentoista tonnia ja siisti on. ei ruostetta korissa eikä alustassa, sisältäkin yllättävän siisti. nettiautosta löytyy, kymenlaaksosta. taitaa vaan muuton takia kohta siirtämään senkin ristiinaan, etelä-savoon

- pekka
Vastaa lainaten
Vanha 02.04.2012, 08:21
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
mulla olis 740 volvo 2.4td, porrasperä vaan... käypi vielä säädettävän ja hehkun vaihdossa, että lähtee käyntiin kylmänäkin hyvin. hintaa pidän kyllä puolisentoista tonnia ja siisti on. ei ruostetta korissa eikä alustassa, sisältäkin yllättävän siisti. nettiautosta löytyy, kymenlaaksosta. taitaa vaan muuton takia kohta siirtämään senkin ristiinaan, etelä-savoon

- pekka
nuilla on tullu paljolti ajeltua viime vuosina , mutta joku halvempi veroinen haussa, kun ei viittis monesta hlö dieselistä veroja maksaa, tykkäisin kyllä moisella ajella
Vanha 07.04.2012, 10:30
Veteraani+

Perusasetus

tällä hetkellä ois 500e sijoittaa ja vaihossakin ois tyrkätä kaikenilaista tavarata jos kalliimpi..
Vanha 07.04.2012, 16:55
legless:n Avatar
legless legless ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: Merikarvia
Perusasetus

auto

mors.
mulla olis skoda octavia tdi farkku vm.2000, ajettu 269tkm, jos 2500€???

Aamulla ku herää, ja jos ei mitään paikkaa kolota, ni on kuallu...
Vastaa lainaten
Vanha 07.04.2012, 18:43
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja legless Näytä viesti
mors.
mulla olis skoda octavia tdi farkku vm.2000, ajettu 269tkm, jos 2500€???
tällä hetkelä ei nuin paljoa sijoittaa, muutoin ok. mutta kerrompa entiselle työkaverille tuosta, ainakin se viimeviikolla suuvaahdossa tommosesta haaveili.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan joku halpa maasturi landsuiceri O/M/V Ajoneuvot 9 23.02.2012 20:21
Ostetaan ostiko joku? fanito O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 25.01.2012 20:17
Ostettu Joku halpa ritsa missä kuukausi leimaa jäljellä. 454SS O/M/V Ajoneuvot 0 06.05.2011 17:05
Ostetaan Ostetaan joku halpa takapotku talveksi!! Mose O/M/V Ajoneuvot 5 20.11.2008 10:34
joku Maastorauta Chit-Chat 3 16.07.2005 01:28

Sivu luotu: 12:56 (GMT +2).