![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Kevyttä asentelua
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siis (hj-60) 2H on hehkutulpilla, jotka sijaitsee esikammiossa. ja (hj-61) 12H-T on imusarjassa olevalla grilleillä, joista toinen taisi jäädä hetkeksi päälle käynnistyksen jälkeen. lähtee käyntiin nollakeleilläkin ilman hehkutusta. ja ohjauksen voi "säveltää", mutta helpoin on pistää hj-61 releet painonapin taakse..... ja max aika 35 asteen pakkasessa 15 sekunttia? 2H sammutetaan edikin ohjaamalla "vinkkarinmoottorilla" 12H-T sammutetaan tukkimalla imusarja sammutusläpällä, jota ohjataan sähköisellä alipainetoimisella kellolla... Ja laturien sähköt aika paljon erit... 12h-t laturi palaa ensimmäisessä koekäytössä, jos latausvirran ulostuloa ei ole kytketty akkuun (tai maadoitettu jos muutkin johdot puuttuu) toki tuo 2h laturikin voi palaa... Ja kiekkamittareiden suhteen kans eroa... Jos haluat hyvän offipelin, niin ahda tuo 2H, sillä tuo 12h-t pumppu alkuperäisellä ohjauksella on ongelma; väännöt tyhjäkäynnin alapuolella vastaa 20v uudempaa 1,9 litran dieseliä... Toki jos jollain olisi "resepti" tuon 2H pumpun ohjauksen istuttamiseen tuohon 12h-t:hen, niin siinä olisi kokeilemisen arvoinen idea. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
W250 Ram "Tassu" + Jeep YJ 2.5 -92 | Ranee | Maasturiprojektit | 79 | 19.04.2019 19:34 |
HJ:n koneelta kuuluu kevyttä "helinää" ? neuvoja? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.12.2007 13:50 | |
Kevyttä offia Intiassa | Norrena | Chit-Chat | 6 | 25.02.2007 22:09 |