![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Suksiboksi.Ostettu Tarjoa kuvan & hinnan kera tähän, tai saku![]() Ostettu
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 01.10.2013 07:24 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on sulle boxi tuu katoon.
|
||||
|
||||
![]()
Laita mulle kuva luuriin, tai s-postiin!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Pankaas tarjoillen.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
soittelin sulle äsken. Eli Sipoosta löytyisi vanha mutta hyväkuntoinen thulen kapea ja pitkä suksiboksi. Avaimia ei ole. Lääketokkurassa spesialoffer 0eur. Saa tän joku muukin hakea :-) Leksa 040 829 4780
|
|
||||
|
||||
![]()
Tehäänkö taas hyviä vaihtokauppoja???
Ois sellanen lättänä boksi tuolla vanhan pihassa hangenkorkeannietoksen alla. Kaipaa painepesurilla huuhtelua, muuten ok. Ei lukkoa, mut äkkiäkös sen nohevana laitat siihen (lukko ei kuulu kauppaan) Ehdota jotain niin nauretaan yhdesä lisää.... |
|
||||
|
||||
![]()
Molemmat tarjouksista houkuttavat, mutta hiukan liikaa matkaa hakea
![]() Eli tarjoilla saa edelleen ![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Toyota HJ-60 yms sälää (mm. suksiboksi) | BJ-40/76 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.06.2011 09:51 |
Myyty Suksiboksi | Jjurva | O/M/V Muut | 0 | 23.06.2010 17:18 |
Ostetaan Halpa suksiboksi | riude | O/M/V Muut | 0 | 24.07.2009 09:33 |
O: Suksiboksi & VHS-videot | Laskos | O/M/V Muut | 0 | 08.01.2007 15:46 |