![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Kierrejousien korotuspaloistaLöytyisikö mielipiteitä ja kokemusta kierrejousien korotuspalojen käytöstä? Minkä suuruisen korotuksen voi toteuttaa iskuvaimentimia vaihtamatta? Ja pitääkö paikkansa, että korotuspaloita ei taideta vaatia vielä Tüv-papereita? Hakusessa olisi siis pienehkö maavaran lisäys, renkaita on jo laitettu ja suurin osa (90%) ajosta tulee kestopäällysteeltä. Korottavia jousia en koe vaihtoehdoksi, sikäli kun voi olettaa, että vakiojouset toimii maantieajossa paremmin.
Viimeksi muokannut Jhl : 06.02.2012 13:06 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierrejousien lukitus | BryGgi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.04.2011 10:45 |
Kierrejousien langanpaksuuksia? | MK | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 14.10.2008 21:18 |
Kierrejousien erot? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2008 14:28 | |
Korotuspaloista lehtijousitetulla taka-akselilla. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.11.2006 19:44 | |
BJ:n kierrejousien mitoitusta | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.04.2006 19:41 |