![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() LoisteputkivalaisimiaOstetaan Eli saa tarjota hyviä & halpoja loisteputkivalaisimia halliin.Tarve n. 20kpl. O5OO-11O11O. Ostetaan
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Löytyy noin kymmenen kappaletta putkineen. Kaksi putkea/valaisin. Olisikohan metrisillä putkilla. Laitan tarkempaa tietoa ja kuvan kunhan pyörähän tallilla...
100€ koko kasa? Tai jotain... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
mullaki ois täälläl 4kpl sellasia neliskanttisia peltisiä. jos noutaa ni saa kympillä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Pankaas laittaen tähän näytille kuvia...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=80292
tuolla on mulla kans jotaki, hinnasta päästän ihan varmasti sopimukseen.. ovat haitolla |
|
||||
|
||||
![]()
ja noita putkiahan ei myydä metritavarana, vaan wattien mukaan
![]() Mulla vois työpaikalla olla muutama 58w runko putkineen ja kuristimineen, pitää vilkaista.
|
||||
|
||||
![]()
jep, wateissa ne myydään mutta kyllä kansa aika paljon niitä metritavarana kyselee. 0,5m=15W 0,6m=18W 1m=30W, 1,2m=36W ja 1,5m=58W. vanhat ja nykyiset tehot ennen 40W=nyt 36W 65W=58W.
sitten on vielä uusimmat ohuen ohuet T5 putket joidenka pituudet ja tehot eivät vielä ole syöpyneet nuppiin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
lötys 2 putkisia valaisimia joissa lamppujen päällä sellanen ritilä, koulun käytävältä+luokista otettuja. Ihan siistejä ovat, ja 15 kpl taisi olla, pitkillä putkilla. En tartte, joutasi pois varastosta... mutta kaukana kun on niin miten lienee. Josjoku vaikka lähempää tarttis ja noutasi, uskaltaskohan vitosta pyytää kpl? Putkineen olivat muistaakseni, ainakin suurin osa on. Pitäsi tarkistaa määrä oliko enempi vai vähempi niitä. Oli itellä tarkotus laittaa yhden tallin kattoon, mutta jäi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jäspi lämminvesivaraaja + loisteputkivalaisimia yms. | gikseri | O/M/V Muut | 11 | 25.09.2010 20:29 |
Myydään Loisteputkivalaisimia** ei ole enää** | AVRO | O/M/V Muut | 0 | 10.07.2009 21:09 |
Myydään Loisteputkivalaisimia | Jagar | O/M/V Muut | 3 | 04.12.2008 22:49 |