Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Varaosat ja tarvikkeet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.08.2011, 18:58
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Cool

kasettimankka, 1DIN koko


Ostetaan

Tunnesyistä tahtoisin kovasti, että autossani voisi kuunnella c-kasetteja. Nykyinen mankka on sanonut pyörittimen sopparin irti, joten uutta pitäis katella. Kaupoissa ei enää taida olla, ainakaan interweb tubesin mukaan.

Jos jollakulla siis on nurkissaan toimivaksi tiedetty tai toimivana purettu kasettimankka eurojapsikoossa, paiskatkaa viestiä tähän lankaan tai privassa oman maun mukaan.

Saa olla hyvä, ei ole pakko. Lisäinputeista bonusta, oishan se kuitenkin mukavaa tökkästä puhe-elimen käsienheiluttelusarjaa ja digitaalisoittimia ja tiessunmitä kiinni.

Mikäli satut vielä tietämään tarjoamasi laitteen tarkan merkin ja mallin, kerro se hintapyyntösi kera.

Ite asustelen Espoossa ja kauppaa voidaan tehdä vähän laitteen hienoudesta riippuvan säällisen matkan päähän, eli siis jotain uutena tuhannen markan mankkaa en varmaan lähe mistään Jämsästä hakemaan, vaikka ois kuinka ollu vanhalla miehellä Ylen Ykköstä vaan uutisten aikaan soittamassa ,)

Ostetaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.08.2011, 19:22
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Löytyis Philips DC632. Vuosimallista ei hajua, mutta tuskin ainakaan vanhempi mitä mun auto (-96) missä se ostaessa oli. "CD Changer Control" löytyy. Toimivana napattu pois, asennuskehikko löytyy. Nappuloissa pientä käytönjälkeä, kuten kuvasta näkyy.



Hintapyynti 10 €. Kulkeutuu Tattarisuolle ens viikolla jos sieltä viittisit hakee.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.08.2011, 19:47
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Tässähän ois ihan käyvältä vaikuttava tarjous Kunhan arki taas saapuu niin koitetaan törmätä joskus sopiviin aikoihin. Oon ite töissä Roihupellossa 7-16, joten helpoiten joskus neljän jälkeen.

Just nyt mun puhelin tietenkään ei liittymänvaihtosekoilun syystä toimi lainkaan, mutta maili nyt tavottaa kohtuullisen hyvin paitsi tietenkään pajalla en lue. Kunhan puhelin saadaan toimintaan niin 044 347 1836 on hyvä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.08.2011, 00:02
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Löytyis Philips DC632. Vuosimallista ei hajua, mutta tuskin ainakaan vanhempi mitä mun auto (-96) missä se ostaessa oli. "CD Changer Control" löytyy. Toimivana napattu pois, asennuskehikko löytyy. Nappuloissa pientä käytönjälkeä, kuten kuvasta näkyy.
Asia ei minulle mitenkään kuulu... mutta kommentoimpa sääntöjen vastasesti siltii...

Ei missään nimessä käyttötakoitus huomioiden huono peli missään mielessä. Täsmälleen samanlainen on aikoinaan ollut, ja tuli hommattua huoltomanuskatkin siihen, kun ei osannut kolarin jälkeen boksia ohjata.

Virittimen herkyttäkään ei kussut koitetuista merkeistä kuin panasonic.
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.08.2011, 11:04
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.990
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Tässähän ois ihan käyvältä vaikuttava tarjous Kunhan arki taas saapuu niin koitetaan törmätä joskus sopiviin aikoihin. Oon ite töissä Roihupellossa 7-16, joten helpoiten joskus neljän jälkeen.

Just nyt mun puhelin tietenkään ei liittymänvaihtosekoilun syystä toimi lainkaan, mutta maili nyt tavottaa kohtuullisen hyvin paitsi tietenkään pajalla en lue. Kunhan puhelin saadaan toimintaan niin 044 347 1836 on hyvä.
Tämä selvä. Otan kyytiin mukaan, treffataan joku päivä ens viikolla joskus neljän jälkeen vaikka Pihliksen Nesteellä vai Malmin Nestekkö se on nimeltään? Mullepäin numero 044-5855953.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Yksityisviestikansion koko? Paavo Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 05.10.2009 19:27
600x16 koko? HRD Tekniikka & Jutustelu 2 21.11.2007 22:02
rengas koko!?? wakoneekeri Tekniikka & Jutustelu 7 28.02.2006 09:47
Ohjaamon koko Vuosimallit 1968-1982 5 14.03.2003 18:38


Sivu luotu: 14:35 (GMT +2).