![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() oisko kellään tietoa patrollin sähkoistä?Ne sähköt ei toimi yhtään vilkut ei toim valot syttyy itestään ja kaikkea tollasta. mistähän löytys apu?
|
|
||||
|
||||
![]()
Maadoituksista
|
|
||||
|
||||
![]()
aika ihmeelliset on tosiaan noi patrollin maadoitukset.. tein takapäänsähköt uusiksi tos kesäkuussa ja mun mielestä koko takapään maat kulkee samaa johtoa pitkin jonnekin koetaulun alle tai konehuoneeseen asti.
![]() ![]() ite laitoin takavaloille piuhat peräkärryn kaapelilla sisäkautta ja omat maat suoraan koriin ja hyvin toimii. jopa 88 turbon sammutin ja kiekkamittari toimii 82 vaparin sähköissä. eikä ollu hankala laittaa. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
joo kyllä mä sitä oon selvittänyt et maa puolella se vika on. mut miks taka valoille tulee kokoajan jatkuva virta?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu OISKO KELLÄÄN VOLVO C202. | sähköarska | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 27.04.2011 20:48 |
Oisko kellään, biisiä torniin | blazoffer | Chit-Chat | 102 | 15.04.2009 10:36 |
oisko kellään kuvia 28 päivän ajoista | Rekisteröimätön | Tapahtumat | 4 | 04.03.2009 22:04 |
Oisko kellään lainata putkentaivuttajaa ? | sako | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.08.2007 19:53 |
hiacen riiselipumpun tietoa kellään?? | suikkeli | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.03.2006 07:34 |