![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() 44 bogger vai 42 tsl ???että kun olis tossa mogin akseleilla tehty meno vehje jossa on 42*16*15 tsl alla ja mieli tekis vaihtaa boggerit alle mutta loppuu tietämys että onko järkeä ja kestääkö akselit sen 44 boggerin. vai olisko sitten 39.5 boggerit ehkä järkevämpi... vai sitten noi 42 tsl.jos joku viisaampi osais jotain vihiä antaa olis kova juttu... kiitos vaan!!! ja jos kävis niin että tsl lähtis niin lähes uudet olis myydä ja boggerit vois ostaa jos jollain SATTUIS nurkissa sellaiset olla.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mitkä Mogin akselit ja mikä kone? Onkos se keltainen Golffi sulla nykyään vai mikä?
/* Life Begins at 35" */ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mihin käyttöön autoo meinaat tulevaisuudessa?? Trialiin/muuten vaan kivikiipeilyyn, vai mudassa pörräämiseen??
Mutaan ja safareille Boggerit (39,5") ja kivelle ja kalliolle IROKit (42" esimerkiks) tai TSLt hieman kumileikkurilla (keskinappulat ainakin kerran poikki ja leveellä terällä) räätälöitynä. Ja jos auto on se Valkeakosken suunnalla tehty Golffi, niin siinä oli muistaakseni samat 411 peltiperä akselit, ku meidän alfasterissa ja meillä on ainakin 2 portaalia porsinu 44" TSL:llä runnatellessa. 39,5" TSL:t ei oo hajottanu akseleita......ei ainakaan vielä. Miks olet vaihtamassa 42" TeeäSäLliä pois yleensä??? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
kyllä se koloffi on mutta ei mun!(en kai mä nyt hyvää lanttia hylkää
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
no vanteet on tehny entinen omistaja... ja keski nappulaa on joku puukottanu mutta pienellä terällä ja vähän pinnasta ja vielä poikki suoraan pintaan nähden.no taaspa tietää että on askarreltavaa tiedossa. kiitos vaan taas!! ps.on siinä kolohvissa kyllä yks asia HYVÄÄ kun kaikki iskarit näkyy olevan komeesti RANCHON!!! mutta jostain ihmeen syystä niihin on BILTEMA kaivertanu puu merkkinsä!!! että näin... HUH..HUH..
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tossa on kuva meidän 39,5" TSL:istä, joissa siis keskinappulat leikattu puoliks ja muistaakseni jokaista uraa hiemna suurennettu. Noi siniset viivat vois olla vielä yks optio leikata. Eli kulmanappuloihin urat, mutta niin, ettei uraa leikata ihan nappulan ulkolaitaan saakka. Kuulemma jos leikkaa ulkolaitaan saakka niin helpommin repeilee rikki.
![]() <center>--------------------------------------- "And on the seventh day GOD greated Off Road" </center> |
#8
|
|||
|
|||
![]()
joo noissa sinisissä viivoissa on varmasti ideaa... ei muuta kun sähkö puukko töihin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: 35/14,5-15 Bogger | SamiN | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 13.08.2007 08:56 |
TSL 38,5/16 vs. 14,5 vs. Bogger 15 ??? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.03.2007 23:43 |
O:Bogger 39...jne | O/M/V Muut | 1 | 02.10.2005 00:51 | |
M:Bogger | ari | O/M/V Muut | 9 | 21.08.2005 16:06 |
C3 Mud Bogger | ZR1 | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 28.01.2004 13:46 |