Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.07.2011, 20:30
joke76 joke76 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.07.11
Sijainti: kemi
Viestit: 8
Smile

perä asiaa...


Hox ekaa kertaa nelivedolla.....onko oikea homma kun asvaltilla kääntää jyrkkään niin perä alkaa tökkimään ja käväsee välillä jumissa neliveto päällä??? Auto 02 Nissan navara


Viimeksi muokannut joke76 : 28.07.2011 20:48
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.07.2011, 21:06
fj40:n Avatar
fj40 fj40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.06.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 246
Perusasetus

Kangertaa ja kanittelee varmasti jos 4wd kytkettynä asfaltilla pyörittelee ei tee hyvää , otappas hanskaloodasta ohjekirja ja tutustu kohtaan "nelipyörävedolla ajo"tms.
__________________
Terveisiä Perseestä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.07.2011, 21:18
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Juu on se oikea homma jos noin tekee kiinteällä nelikolla asvaltilla ajaessa.

Ja ei sitten todellakaan kiinteällä nelikolla pidä ajaa kuivalla asvaltilla, jollei halua autostaan jonkun paikan hajoavan. Vain nelivedolla jossa on jonkin sortin tasauspyörästö pituussuunnassa (visko, planeetta, torsen, elektroninen, yms..) voi ajaa jatkuvasti neliveto päällä myös kuivalla asvaltilla.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.07.2011, 21:28
joke76 joke76 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.07.11
Sijainti: kemi
Viestit: 8
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Juu on se oikea homma jos noin tekee kiinteällä nelikolla asvaltilla ajaessa.

Ja ei sitten todellakaan kiinteällä nelikolla pidä ajaa kuivalla asvaltilla, jollei halua autostaan jonkun paikan hajoavan. Vain nelivedolla jossa on jonkin sortin tasauspyörästö pituussuunnassa (visko, planeetta, torsen, elektroninen, yms..) voi ajaa jatkuvasti neliveto päällä myös kuivalla asvaltilla.
No hyvä homma et on niiku pitääkin.....nyt pitää vaan pitää nää näppylät erossa siitä pikku kepistä ja olla ihan 2wd siihen asti et pääsee pois asvaltilla ISO kiitos
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.07.2011, 22:51
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Ja tuo asfaltti on ainut paikka jossa sitä ei pidä käyttää. Muuten saa/ pitää jollei ohjekirja toisin sano, käyttää aina kun tarvii eli ei kannata "säästellä".

Ps. Onko tämä tuttua juttua...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bj asiaa autotohtori Tekniikka & Jutustelu 3 16.04.2011 19:20
rengas asiaa Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 14.04.2010 20:28
hj asiaa k81 Tekniikka & Jutustelu 2 23.03.2008 00:12
Uaz asiaa... samisami2 Tekniikka & Jutustelu 23 31.01.2005 15:42
Hj-60 asiaa... Mikusban Tekniikka & Jutustelu 4 01.01.2005 14:38


Sivu luotu: 03:11 (GMT +2).