![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Lj70 etujouset??Dobinssonin 2" korottavat etujouset erimittaiset, kumpi kuuluu kummalle puolelle?
|
|
||||
|
||||
![]()
Oon elänyt siinä uskossa että pidempi laitetaan aina sille puolelle jolla on ohjauslaitteet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ite laittasin sen apparin puolelle, niin tien kallistukset ja jousen pituudet kumoais toisensa. Eli maantiellä olis sitten auto suorassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Näin itse asian järkeilin.. Ei kai se auta ku kokeilla ja vaihdetaan jos ei tuu hyvä..
|
|
||||
|
||||
![]()
mitenhän minusta tuntu että mulla oli saman mittaset ne jouset..takana oli korkeammat..
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä joku (jotkut?) jousifirma myy Läjään eriparijousia eteen ja liekö ollu justiinsa sitten Dobinsons, en jaksa tarkastaa.
|
||||
|
||||
![]()
Kyl mullakin on joka kerta tullu saman pituset eteen, ja sit taakse taas keskenää samanpituset.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saman mittaiset oli etujouset (dobinson). Tai sitte en vain huomannu jos oli eroa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu LJ70 etuperä (-89) (vaihdossa löytyis LJ70 takaperä) | karppa2 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 16.03.2010 14:09 |
Ostetaan Hdj etujouset | 4x4racing | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.01.2010 18:53 |
M: HDJ:n etujouset | karza | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 27.04.2008 13:05 |
O: HJ Etujouset | LöpöLassi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 11.05.2007 21:00 |
O: Uaz 452/469 B:n etujouset | Calmari | O/M/V Muut | 6 | 11.01.2005 21:12 |