![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() c303 jarrutTerve! Kysymykseni koskeen c303 porttaalien jarruja, akselit zj jeepin alla. Jarrut ilmattu, pinnat ok, kaikki muutenkin ok, mutta jarruja ei kunnollisia vain löydetä. Pitääkös nämä ilmata "takaperin" eli jääkö toiseen sylkkyyn ilmaa vaikka suorittaisi ilmauksen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko ne kehitty äärimmilleen?
|
|
||||
|
||||
![]()
riittääkö pääsylinterissä isku ?
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ei tuohon jarruosuuteen ole mitään sanottavaa, mutta sen sijaan ihan mielenkiinnosta kysyn onko sulla tulossa leimaan kyseisten akseleiden kanssa? Jos tulossa, niin mitäs sulla tuli kokonaisleveydeksi?
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Laita samalla näkyville 6x6 volvon systeemit, jos niissä jotain erikoista on.
|
|
||||
|
||||
![]()
Löytyykö "pumppujarrut"? Eli ottaa kiinni vasta toisella polkasulla.
|
|||
|
|||
![]()
Tästä tehtaankirjasta ilmausjärjestys...1 etup oik takempi 2 etup vas takempi 3 takap vas 4 etup oik etusylkky 5 etup vas etusylkky 6 takap oik
Tällä systeemillä mä olen toiminut ja jarrutehoja on ollut ja on!Ikäväkyllä tässä kirjassa ei ole kuin 303 juttuja,siis ei useampiakselisten... |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos kaikille! Eli ei oikeen oo ees pumppujarruja, kengät olis aika lähelläki ja muiden kokemusten mukaan tuo sylkyn isku pitäis riittää, kokeilen nyt seuraavaksi josko tuo ilmausjärjestys vaikuttaisi asiaan! kiitos omistautumisesta kun viitseit tarkistaa asian. onkohan omissani jotain spesikaalia kun ei mäntiä saa sääettyä yhtään mitenkään? vai johtuuko se siitä että sitä yritin lauantai iltana x)
Tieliikenteeseen leimaamisesta, kyllä sitä olen pohtinut kun tuo olisi koriltaankin tarkoitus siistiä jossain vaiheessa mutta on se aika kaukana leima-autosta vielä. kokonais leveys on jotakuinkin 1985mm vielä siis volvolaiset vanteet, niin ja 13,5" pokkerit tie mistä kuuluukaan mitata? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ALB jarrut, mikä se on? | nyyperi | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 20.05.2016 00:14 |
hj:n jarrut | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.08.2007 13:35 | |
jarrut ja pyh | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.04.2006 18:44 |
"jarrut" -> Jarrut? (kuvia) | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 12.12.2005 15:21 |
BJ 40/42 jarrut? | MHS | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.02.2005 23:16 |