![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Toorekin tuonti....En nyt jaksais enää seilittää... Kirjotat mitä vaan niin joku pilkunnus**ja lukee kun piru raamattuu. Mut se homma meni näin että Scoutti kuljeskeli pitkin eurooppaa ettimässä mun hillot fikkassa autoo, ja kun se sellasen löysi ja hinta saatiin kaikkia miellyttävälle tasolle, niin se teki kaupat mun nimissä, valtakirjalla, eli silloin auto on MINUN.(no ei sillä ihan aikuisten oikeesti ollut käteistä ihan niinpaljon mukana) Se "tsuppari" joka on palkattu kuski ajaa mällin niin se maksaa(kuski itse)omavastuun, (Tsuppari oli ikäänkuin mulla töissä siirtämässä autoa laivaussatamaan), freelance nääs...mutta auto menee auton omasta vakuutuksesta. Eli periaatteessa mulle ei pitäis tulla kuluja... Se lunastusturva oli kevennys jonka piti aiheuttaa hipheijjjjaa huutoja , niinkuin joku arveli. että nyt saan helposti 20ke,hilloo ja uuden menopelin... Ihan oikeesti auto on rekisteröity alkuperämahansa siihenasti että se tulee rajalle, jossa siihen liimataan uittokilvet. Eli on sikäläisen vakuutuksen piirissä. Ei ole mitään järkeä jättää autoa huolintaliikkeelle kuljetettavaksi kun maailma on täynnä työttömiä, jotka tekee saman homman kymmenenkertaa nopeammin ja halvemmalla, paitsi tietysti tässä tapauksessa olisi pitänyt käyttää... -HIIOP ja reellä loput- Nyt lähden tuonne kartanon takametsiin kurmooottamaan vanhaa nivaa niin että sauhu nousee... Poistun ja palaan kunhan saan jotain uutta aikaan... -Follow me,papa smurf shows the way-
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo ja sitten meen nauttimahan korkeatasoisia viinejä sekä ylellisen illallisen ystäväni kruununrinsessa Viktuurian kanssa.
Kyllähän nuo jätkät tiedetään. Jätkällä ei oo muuta pyöriää ku PERSESILMÄ!. Mun mielestä läpinäkyvä juttu jo aluusta pitäen Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Joo ja sitten meen nauttimahan korkeatasoisia viinejä sekä ylellisen illallisen ystäväni kruununrinsessa Viktuurian kanssa.
Kyllähän nuo jätkät tiedetään. Jätkällä ei oo muuta pyöriää ku PERSESILMÄ!. Mun mielestä läpinäkyvä juttu jo aluusta pitäen Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
mistä lähtien kuski on ollu maksuvelvollinen?? tahatonta tekoa ei oikeudessa maksateta mutta jos on vakuutus niin joutuu vakuutusyhtiö maksamaan.. auton omistaja on vastuussa kenelle auton antaa käyttöön ja muistakaa ennenku tulee lisä kommenttia niin TAHATONTA tekoa kuten vakuutus ehdoissa lukee...
lisää kaasua, puut suurenee... |
|
|||
|
|||
![]()
Niin IF:ssä sulla oli se vakuutus....
oletkos muistanut ilmoittaa kun ei ainakaan vielä näy koneella... Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tuonti voortti Itävallasta (RC) | pee | Chit-Chat | 10 | 19.01.2007 23:23 |
autotrailerin tuonti? | -sami- | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 15.02.2006 14:44 |
Kolariauton tuonti? | Jeeper | Chit-Chat | 0 | 12.01.2006 16:24 |
-92 corveten tuonti USA:sta | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 28.07.2003 20:54 | |
Veten tuonti / osto. | Yleiset | 2 | 16.06.2003 06:55 |