![]() |
![]() |
|
Bullshit Everything that should not be written down anywhere |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Futaamaan? Ja vitut!Jokseenkin oli taas hankala saada keimoni tajuamaan etten lähde mitään jalkkista pelaamaan. Omasta mielestä mulla oli ainakin ihan hyvät perustelutkin sille. keimo: lähetkö jalakapalloo tuska: no en vitussa, siinä tulee hiki keimo: totta vitussa lähet tuska: oon yrittäny kasvattaa kesäks mahaa ja siinähän lähtis kaikki läskit keimo: eihän siinä niin paljoo liikuta tuska: mieti nyt miten helvetisti mulla on menny tähän mahaan rahaa, olis kaikki menny ihan hukkaan jos laihtuisin keimo: mut tulee tiukempi maha, ei roiku vaan on tanakasti pystyssä se mahas ![]() tuska: ei mulla oo edes monoja keimo: ei oo muillakaan tuska: vitun hullut keimo: lenkkareilla sitä palloo potkitaan, lähepäs ny ![]() tuska: no ei saatana, ei lomalla saa rehkiä keimo: perkele!! keimo: nyt saatana kumisaappaat jalkaan ja potkimaan palloo keimo: et oo aina mummoja vaan potkimassa, vähän vaihtelua tuska: mulla on kauhee rakkokin kädessä kun oon lukenu Jallua keimo: mut jos saisit rakon jalkaankin tuska: sitten ei pääsis edes ostamaan kaljaa kun on jalka niin kipee keimo: onhan sulla auto tuska: joo mut ei kännissä saa ajaa tuska: eihän nyt kaljakauppaan selvinpäin lähdetä keimo: mut ethän sä voi olla kännissä jos ei oo kaljaakaan tuska: on mulla viinaa, vedän sillä pohjat keimo: nyt perkele pelaamaan sieltä, saadaan pienet pelit ![]() tuska: mä jo pelasin tossa pihalla naapurin kakaran kanssa ja rupes vituttamaan kun en pärjännyt keimo: no luulet sä että me ollaan parempia tuska: no varmasti, eihän toi naapurin jätkä osaa edes puhua vielä kunnolla keimo: eihän se puhuminen jalkapallon tärkein asia ole ![]() tuska: En suostu. Urheilu on perseestä. keimo: ite oot perseestä tuska: ime kiviäs keimo: en yllä keimo: nyt sille mahalles liikettä tuska: no imisitkö jos yltäisit? keimo: tottakai tuska: fakotti keimo: no ole perkele sitten kotonas saatana ![]() tuska: no niin olenkin ja kasvatan mahaa tuska: esittelen sitten sitä kun se on tarpeeks turvonnu keimo: muista kastella runsaasti keimo: sittenhän sä et autookaan tartte kun spariin meet kaljaa ostaa...sen kun vain kierit kauppaan tuska: vittu mä nyt mikään hylje ole tuska: meen nyt kattomaan leffaa. pyöräytä nilkkas siellä futaamassa. keimo: no menepäs mutta älä sä pyöräyttele --------------------------------------------- Tulkaa rivissä tai jonossa niin pinossa lähdette. -tuska-
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
WARNIT KESTÄÄ ...................JA VITUT | TimJus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.05.2004 14:38 |