![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() L200 etuperän ulostuloväljäMorjestapäivää taas, Iha leipätyönäni häiritten teittä, mutta kun etuperästä lähtee vasemmalla kummille vetari siinä on väläjää sen verran että ääntää nelikko päällä kovemmissa nopeuksissa aika ikävästi, ku heittää takavedolle ni äänikatoo eli sieltä se varmaan tulee. Mutta niin hyvää tuuriahan ei ole että sitä laakeria vois kiristää, Eli millanen purkutyö eressä, vetarit? :ii Vai mitä siitä joutuu rapsimaan iriti. Jos joku suorittanu moisen homman niin vinkkejä otetaan vastaan, laakeri on yllättävän halpa ku mitsullakin vaan 25e no hytarista 10e ![]() L200 4WD, wannabee öffrööd
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eli jos ymmärin oikein tämän asian niin haluat kiristää pyörän laakeria. 1.Tunkkaa auton etuosa ilmaan. 2.Ota rengas irti 3.Ota irti napalukon suojus(jos automaattinavat). 4.Irroita napalukko.6 kappaletta kuusiokoloruuveja. 5.Irroita vetarin sokka. 6.Jos unohdin jonkun kohdan jo tästä välistä niin oho. 7.Putsaat laakerin päältä vaseliinit pois. 8.Otat ristipääruuvimeisselin. 9.Laakerissa on 4kpl ristipääkannalla olevia ruuveja.Ota oikean kokoinen meisseli. Ota ne irti.(tai ota akkuporakone) 10.Käännä vaikka meisselillä.Laakeria kiinnipäin. Ja sama toiselle puolelle. http://murobbs.muropaketti.com/ http://www.4x4wire.com/mitsubishi/ http://personal.inet.fi/koti/timo.virtanen/ http://www.pocuk.com/forums/ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuo alkuperäinen kyssäri koskenut IFS-perän puolta?? Muistaakseni vetarinlaippa on paikoillaan spooreissa tasauspuörästössä ja jos laipassa on liikaa välystä sitä ei pysty kiristämään. Ainoo keino taitaa olla vaihtaa (saattaa jopa puuttua) lukkosokka jolla laippa pysyy tasauspyörästössä tai vaihtaa tukineulalaakerin??
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!! Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kysymys oli nimenomaan perän puolella olevasta väljästä ei pyöränlaakerissa, tosin sekin on nyt väljä molemmin puolin sen vaihto onnistuu kyllä, ne oli auki jarruremontissa.
L200 4WD, wannabee öffrööd |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hdj:n etuperän laakerit? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 29.08.2008 06:42 |
O:lj etuperän välitykset | Pasi66 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.08.2007 15:27 |
O:Bj:n etuperän välitys | turakki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.03.2006 15:02 |
L200 etuperän vas.ulostulon laakerointi | Vilkutin | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.03.2005 06:23 |
LJ etuperän laakerit | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.12.2004 22:35 |