![]() |
![]() |
|
Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Miksi palstalle voi kirjoittaa rekisteröitymättömänä?Offipalsta on ainoa lukemattomista palstoista joilla olen pyörinyt, jolla kuka tahansa voi postata ilman tunnuksia. Ihmettelenpä vaan, että miksi näin? ![]() Niiltä rekisteröitymättömiltä tuppaa usein tulemaan asiaa ohi aiheen ja muutenkin osa niistä taitaa olla eksynyt suomi24:stä tänne trollailemaan. Otetaan nyt vaikka esimerkiksi tämä viesti: http://forums.offipalsta.com/showthr...881#post746881. Omia kokemuksiaanhan tämä anonyymi tässä listaa, mutta parissa seuraavassa viestissä käy ilmi, ettei arvosta maastoautoja alkuunkaan. Pistää miettimään, että mitä tällaset sitten täällä ylipäänsä kirjoittelevat? Itse ainakin luulen, että offipalsta olisi astetta parempi paikka ilman näitä tyyppejä.
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
miksi!miksi!patrollin kytkin asiaa voi keutana | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 24.04.2006 19:18 | |
Miksi kirjoitan palstalle? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 24.03.2005 14:53 |
Miksi poltat? Miksi kannattaa lopettaa? | MäIte | Health | 0 | 05.05.2002 17:56 |