Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.01.2005, 16:56
-ja- -ja- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 34
Perusasetus

Nissanin terrano


Käyttöauto alkaa olla siinämallissa, että se pitäisi uusia ja vahvana ajatuksena on tilalle vaihtaa noin 2000 vuosimallin terrano ja 2,7 tdi.
Onko tommoisesta kellään kokemuksia? Pääasiassa liikun valtaväylillä mutta tiettyyn aikaan vuodesta metsätietkin tulevat tutuksi. Uskaltaakos tuommoisella ajella niitä kaikkein helpompia safareita, sillä sekin touhu on nykyisin ruvennut kiinnostamaan. Voiko rengastusta parantaa vaihtamalla pikkaisen isompaa esim. all-terrainia alle, vai pilaako sillä maantieajo-ominaisuudet?

Tulipas taas epäselvästi selevitettyä...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.01.2005, 19:49
PaJeRo PaJeRo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 603
Perusasetus

Pari kertaa olen tuollaisella onroadia ajanu, mutta maastoon lähtisin mieluummin pajerolla.. Terranon koneessa sais olla ainakin mun mielestä enemmän puhtia. Empä usko, että pilaat maantieominaisuuksia AllTerraineilla, mutta tiätysti riippuu ihan minkä kokoiset altsikat olisi mahdollista laittaa alle. Safareille voip lähteä tiätysti milloin vain jos ei iso korjaamolasku pelota.. no ei vaineskaan, kyllä mä uskon että tuo Terrano menee maastossa sen mitä naperokin. Kannattaa muistaa, että ensiks auto kunnolla kuntoon ja sitten vasta valmiilla autolla on paljon mukavampi offailla tai ajella onroadia.

" King of the road & OFFROAD "
Mitsubishi Pajero 2.8TD
BFGoodrich AllTerrain T/A 31*10,5 R15
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.01.2005, 20:30
-ja- -ja- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 34
Perusasetus

No joo, kyllä tuo pajero on mielessä pyörinyt, mutta ainakin nyt näkyy olevan tarjolla kohtuu paljon ilmastoituja terranoja ja kilometrit tuossa 100km:n kieppeillä, ja hinta alle 30k€. Pajeroissa hinta noilla kilometreilla aika paljo korkeemmalla => ei sovi mun lompakolle, ainakaan vielä

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.01.2005, 22:10
PaJeRo PaJeRo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 603
Perusasetus

Lainaus:
quote:
No joo, kyllä tuo pajero on mielessä pyörinyt, mutta ainakin nyt näkyy olevan tarjolla kohtuu paljon ilmastoituja terranoja ja kilometrit tuossa 100km:n kieppeillä, ja hinta alle 30k€. Pajeroissa hinta noilla kilometreilla aika paljo korkeemmalla => ei sovi mun lompakolle, ainakaan vielä

Jos vaan mielenkiintoa pajeroa kohtaan on yhtään niin suosittelen lämpimästi pajeron hakemista saksasta joko jobbarin avulla tai itse. Varsinkin jos budjettisi on alle 30k€ niin saat sillä ainakin esim. tällaisen:
http://www.mobile.de/SIDk-ybFN8PwCdE...30&Kilometrejä ei tuossa ole paljoakaan, mutta onpahan ainakin potkua riittävästi (bensakone 3,5l 24v V6).Hintakin jää Suomeen tuotuna n.25 000€..
Jos tuo autojen tuonti alkaa enemmälti kiinnostamaan niin eikun osoittteeeseen: www.mobile.de
" King of the road & OFFROAD "
Mitsubishi Pajero 2.8TD
BFGoodrich AllTerrain T/A 31*10,5 R15

Edited by - PaJeRo on 31/01/2005 22:15:18
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.02.2005, 15:19
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mikset saman tien harkitsisi Discoa? Pyynnit Saksassa vuosituhannen vaihteen vehkeistä 10-15k€ luokkaa automaagilla ja verot 10-11.

lrv8

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Terrano II Tekniikka & Jutustelu 6 13.02.2012 21:28
O: Terrano II -97 aluvanteet O/M/V Renkaat ja vanteet 3 02.04.2008 17:35
Terrano kysymyksiä. EZU Tekniikka & Jutustelu 2 15.03.2008 16:29
nissanin jarrut Tekniikka & Jutustelu 5 02.02.2008 21:00
M: Nissan Terrano -88 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.03.2007 16:39


Sivu luotu: 12:40 (GMT +2).