![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Työmaa/kyttäyskoppiOstetaan Eli ostetaan työmaa,kyttäys tai muu vastaava parakkikoppi edukkaasti. mielellään jollain eristyksillä mutta ei pakollinen. tarjotkaa tänne tai yv:nä. Kokoa sais olla noin 2m pitkä, 2m levee ja 1.8korkeeOstetaan Viimeksi muokannut VW Taro : 12.01.2011 20:57 |
|
||||
|
||||
![]()
Siiskö asuntovaunrähjä???
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä asuntovaunutkin menee jos ei ole missään kauheen huonossa kunnossa ja pystyy vetään peräsään.
|
|
||||
|
||||
![]()
UP
|
|
||||
|
||||
![]()
Offipasi nimimerkillä olis eristetty radiokoppi Tammelassa...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() KYTTÄYSKOPPI
mulla olis uusi kyttäyskoppi myynnissä satakunnassa! 040 8296207
|
|
||||
|
||||
![]()
paljonkos sillä hintaa on?
|
|
||||
|
||||
![]()
mulla olis TGB 20:n pressulava ehjillä luukuilla ja pressuilla 500€ itse noutaen.
|
|
||||
|
||||
![]()
onkohan nuo olemassa vielä nuo ambulanssikopit...
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=55556
|
||||
|
||||
![]()
Vähän on turhan isoja eikä viitti katkastakka ku ei tarvetta oikein 2 tällähetkellä
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
se ois keltasespörssis myynnis osastolla aseet/metsästystarvikkeet. tarjoa pitäs saada pihasta johonkipäin 040 8296207
|
|
||||
|
||||
![]()
Vieläkin olis tarve eikö kellään oo? joutuuko ite rakentaan
|