![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() hella/liesi levy 390mm 393mmOstettu puulla lämmitettävästä upo:n hellastani/liedestäni alkaa levy olla läpi asti halki.eli se pyöreä kiekko,ei koko liesi tasoa. oisko kellään myydä tähän käypästä levyä, vai mikä lie se virallinen hieno nimi. mittasin 390mm ja rautakaupassa sanoivat sen olevan 393mm halkaisijaltaan. mutta hintaa oli näin joulun alla pikkuisen liikaa.käytetty käy hyvin kunhan on ehjä ja edullinen. mielellään lähistöllä, jotta voin noutaa tms. voi tarjota kauempaakin. 050-5349998 pielavesi olisi tarve paikkakunta. Ostettu
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 20.12.2010 17:46 |
|
||||
|
||||
![]()
hop
|
||||
|
||||
![]()
ei raskisi uuttakaan ostaa. löytyiskö käytettyä edullisesti?
|
|||
|
|||
![]()
Kasso sie tuolta, ja soita sinne jos ei näy mieleistä kuvissa?
http://www.rakennusperintoyhdistys.net/39 |
|
||||
|
||||
![]()
Tiedä onko tästä mitään apua, mutta osu vaan silmään peräkanaa nämä ilmotukset.
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=203290 (liesilevyt) |
|
||||
|
||||
![]()
kiitoksia kaikille " perinnerakentamisesta" kiinnostuneille. löyty monta ostoskysely paikkaa tulevaisuuden varalle. tosin savenmaa.fi
näkyy saavan uusia 54e joka on 1/3 rautakaupan pyynnistä.. miten kestänee en tiedä ,mutta juur nyt ei ole varaa senkään vertaa oikein sijoittaa ...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Liesi ja astian pesu kone. | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 2 | 18.10.2010 16:51 |
Myyty MYYTY! KEITTIÖKAAPIT, TASOT JA LIESI! (KUVIA LISÄTTY!) | KoniJeep | O/M/V Muut | 2 | 08.05.2010 09:34 |
Ostetaan Turkkipelti/levy | Finnmerchant | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.06.2009 18:43 |
bj:n levy/rumpujarru? | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 12.02.2008 14:35 |