![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Voiko näin edes käydä???Aloinpas tekemään veneen moottoriin huoltoa. Tungin imuvaihtajan letkun öljytikun reiästä sisään ja pumppu käymään. Aikansa pumppu hurisi öljyä imien kunnes haukkasi ilmaa. Nomooo tungin letkua vielä hiukan syvemmälle kun ajattelin ettei se vielä oo pohjassa. Eipä imassu enään ja yritin nostaa letku pois reijästä, mutta eihän se enää tullutkaan. Koitin kaikennäköistä vippaskonstia, mut ei niin ei. Eli lopputulos: pätkä muoviletkua öljytilassa. Tein siis kaiken tämän itse ja säästäen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Olisiko letku jäänyt öljypumpun ja öljypohjan väliin jumiin?
Mutta sama se, teit itse ja säästit rahaa (ja aikaa) ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Lohdutukseksi:
Pahempi jos teettää muualla, ja maksaa!! ( Näitä muuten näkee luvattoman paljon...) |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tein itse ja säästin...
|
|||
|
|||
![]()
Onko noi vanteet ne surullisen kuuluisat 10" joita tarkastelin Kilossa vuonna 1 ja 2?
Itelle tulee mieleen tein itse ja säästin jutuista vajaavetosen etupyörän laakerin vaihto... jäi sitten lukkorengas pois ja eiku purkamaan... Onneks laakeri pysy ehjänä, muuten olis työlel tullu hintaa enemmän kuin merkkiliikkeessä koko paskan teettäminen. Lainaus:
1973 Range Rover Iveco NC50 3.5TD -projekt-x- 2008 Range Rover Sport 3.6t tdv8 Ex kulkine 1990 Land Rover Discovery Tdi EX kulkine 1989 Range Rover Tehdasasennetulla VM 2.4TD Ex kulkine 1998 Range Rover p38 2.5tdi Ex kulkine 2004 Land Rover Discovery II Td5 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ei edes toyotalla | Ex_inkkari | Linkit | 2 | 25.02.2008 22:13 |
Suzuki ei jaksa käydä? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.07.2007 16:10 |
meinaako kukaan käydä MotorShowssa? | Cental73 | Chit-Chat | 10 | 03.12.2005 12:33 |
jeeppi ei meinaa käydä | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.03.2005 18:06 | |
Näinkin voi käydä... | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.11.2003 12:50 |