Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.11.2010, 20:55
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Perusasetus

Voiko näin edes käydä???

Aloinpas tekemään veneen moottoriin huoltoa. Tungin imuvaihtajan letkun öljytikun reiästä sisään ja pumppu käymään. Aikansa pumppu hurisi öljyä imien kunnes haukkasi ilmaa. Nomooo tungin letkua vielä hiukan syvemmälle kun ajattelin ettei se vielä oo pohjassa. Eipä imassu enään ja yritin nostaa letku pois reijästä, mutta eihän se enää tullutkaan. Koitin kaikennäköistä vippaskonstia, mut ei niin ei. Eli lopputulos: pätkä muoviletkua öljytilassa. Tein siis kaiken tämän itse ja säästäen.

https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
Vanha 17.11.2010, 08:02
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Perusasetus

Olisiko letku jäänyt öljypumpun ja öljypohjan väliin jumiin?

Mutta sama se, teit itse ja säästit rahaa (ja aikaa)
Vastaa lainaten
Vanha 17.11.2010, 09:55
Fjs-Amilo Fjs-Amilo ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 22.08.10
Sijainti: Turunmaa
Perusasetus

Lohdutukseksi:
Pahempi jos teettää muualla, ja maksaa!!

( Näitä muuten näkee luvattoman paljon...)
Vastaa lainaten
Vanha 17.11.2010, 13:06
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Aloinpas tekemään veneen moottoriin huoltoa. Tungin imuvaihtajan letkun öljytikun reiästä sisään ja pumppu käymään. Aikansa pumppu hurisi öljyä imien kunnes haukkasi ilmaa. Nomooo tungin letkua vielä hiukan syvemmälle kun ajattelin ettei se vielä oo pohjassa. Eipä imassu enään ja yritin nostaa letku pois reijästä, mutta eihän se enää tullutkaan. Koitin kaikennäköistä vippaskonstia, mut ei niin ei. Eli lopputulos: pätkä muoviletkua öljytilassa. Tein siis kaiken tämän itse ja säästäen.
Melkein tuli mieleen omasta elämästä, kun piti vanteet levittää ja laittaa bedlockit, no itse tekemällä säästää ja niistä tuli niin hienot, että pohjamaalasin ne kolmeen kertaan ennenkuin vedin pintavärin... sitte vannenipun kanssa pulleena Offovarusteesen, että tarttis laittaa kunnon gummia vanteelle. Riepula alkoi sitten asentaa, kunnes sieltä kuuluu helvetinmoinen kiroilu ja Perkele, näähän on väärin päin, eihän näihin mitään gummia laiteta....kaikki neljä... Koo-Pee sitten kysyy varovaisesti, jos me tehtäisiin sulle nuo? katsotaan sitä hintaa sopivaksi......

tein itse ja säästin...
Vanha 17.11.2010, 13:12
sippis sippis ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: KISKO, Finland.
Perusasetus

Onko noi vanteet ne surullisen kuuluisat 10" joita tarkastelin Kilossa vuonna 1 ja 2?

Itelle tulee mieleen tein itse ja säästin jutuista vajaavetosen etupyörän laakerin vaihto... jäi sitten lukkorengas pois ja eiku purkamaan... Onneks laakeri pysy ehjänä, muuten olis työlel tullu hintaa enemmän kuin merkkiliikkeessä koko paskan teettäminen.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Melkein tuli mieleen omasta elämästä, kun piti vanteet levittää ja laittaa bedlockit, no itse tekemällä säästää ja niistä tuli niin hienot, että pohjamaalasin ne kolmeen kertaan ennenkuin vedin pintavärin... sitte vannenipun kanssa pulleena Offovarusteesen, että tarttis laittaa kunnon gummia vanteelle. Riepula alkoi sitten asentaa, kunnes sieltä kuuluu helvetinmoinen kiroilu ja Perkele, näähän on väärin päin, eihän näihin mitään gummia laiteta....kaikki neljä... Koo-Pee sitten kysyy varovaisesti, jos me tehtäisiin sulle nuo? katsotaan sitä hintaa sopivaksi......

tein itse ja säästin...

Ex kulkine 1990 Land Rover Discovery Tdi
EX kulkine 1989 Range Rover Tehdasasennetulla VM 2.4TD
Ex kulkine 1998 Range Rover p38 2.5tdi
Ex kulkine 2004 Land Rover Discovery II Td5
Vastaa lainaten
Vanha 17.11.2010, 15:35
Bänkster:n Avatar
Bänkster Bänkster ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: Bättrefolks Ingå
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti

tein itse ja säästin...
MUAHHAH! LoL
Vastaa lainaten
Vanha 17.11.2010, 22:37
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sippis Näytä viesti
Onko noi vanteet ne surullisen kuuluisat 10" joita tarkastelin Kilossa vuonna 1 ja 2?
Mäkin olen samaisiin vanteisiin törmänny offivarusteessa. Hetken katselin ja totesin, että joku on koittanu säästää ja tehdä ite, mutta menny vähä väärin.....Pauli ja KooPee arvuuttelikin, että arvaas kuka ne on tehny
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ei edes toyotalla Ex_inkkari Linkit 2 25.02.2008 22:13
Suzuki ei jaksa käydä? offipete Tekniikka & Jutustelu 6 12.07.2007 16:10
meinaako kukaan käydä MotorShowssa? Cental73 Chit-Chat 10 03.12.2005 12:33
jeeppi ei meinaa käydä Tekniikka & Jutustelu 5 19.03.2005 18:06
Näinkin voi käydä... kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 0 18.11.2003 12:50

Sivu luotu: 10:03 (GMT +2).