Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.11.2010, 19:39
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

paljon tulee prosentteja?


suunnitelmissa on sj:hin kierrejousi alusta jollain rangen varsilla. Paljonkohan tästä tulee prosentteja kun muutoskatsastaa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.11.2010, 19:49
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Viestit: 2.807
Perusasetus

mitä haittaa on prosenteista?
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan.

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.11.2010, 19:51
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
suunnitelmissa on sj:hin kierrejousi alusta jollain rangen varsilla. Paljonkohan tästä tulee prosentteja kun muutoskatsastaa?
Yhteensä n. 4-5%, riippuen laskijasta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.11.2010, 19:52
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Jos niitä muutosprosentteja on jo ennestään niin niitä voi tulla liikaa lisää.
Sitten iskee verottaja yms.
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 04.11.2010, 19:54
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
mitä haittaa on prosenteista?
ei siitä mitään haittaa ole muuta kun se että siihen jo vaihettu tojotan kone ja laatikko niin niistä jo tullut. ettei menis prosentit yli että sais kilvissä pidettyä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.11.2010, 20:15
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
ei siitä mitään haittaa ole muuta kun se että siihen jo vaihettu tojotan kone ja laatikko niin niistä jo tullut. ettei menis prosentit yli että sais kilvissä pidettyä.
Jos runko ja koppa on omaa niin kaiken muun voit vaihtaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.11.2010, 21:08
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

sittenhän tätä voipi rueta ihan huoletta suunnittelemaan. kannattasko vaihtaa samalla jonkin toisen akselit?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.11.2010, 21:26
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Toyotan akselit pitäs olla Suzukin alla jo ihan vakiona että pysyis nipussa. Semmoset alle vaan.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.11.2010, 21:41
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

jostain siis hyvin edulliset tojon akselitkin karkaa homma käsistä
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.01.2011, 18:27
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

miten muuten noita pitäää vissiin kaventaa jos tojotan akselit laittaa? auto on sj410 jos oikein ymmärsin noista topikeista
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.01.2011, 20:46
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
miten muuten noita pitäää vissiin kaventaa jos tojotan akselit laittaa? auto on sj410 jos oikein ymmärsin noista topikeista
HJ:n akselia vissiin joutuu kaventamaan 16cm jos haluu leimata 410/413 alle. Samuraissa kai ois ollu 10cm leveemmät aksulat.
LJ/RJ akseleita 10 cm?
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 13.01.2011, 19:45
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.174
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wille87 Näytä viesti
suunnitelmissa on sj:hin kierrejousi alusta jollain rangen varsilla. Paljonkohan tästä tulee prosentteja kun muutoskatsastaa?
Jos vaihdat suikkiin akselit ja laitat kierteet alle niin sitten jonkinlainen rakentelu-topikki operaatiosta. Olen miettinyt saman tyylistä hommaa omaan suikkiin. Hj:n lukkoakselit olisivat kova juttu mutta tuo kaventaminen on hieman arveluttanut.
Onkohan mahdollista laittaa suikkiin joku jenkki-jakolaatikko jossa olisi nelivedolle keskitasauspyörästö? Voisi olla talvella monessa tilanteessa mukavampaa ajella kun ei kääntäessä murtaisi. Pelkällä takavedolla on taas liukkaammalla huono ajella. Metsässä sitten voisi kepistä laittaa tasauspyörästön lukkoon.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 13.01.2011, 20:54
Wille87:n Avatar
Wille87 Wille87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.03.09
Sijainti: Kuopio
Viestit: 706
Perusasetus

se on vasta semmosella suunnittelu asteella mutta vois kait tuosta jotain kirjotella se alkaa toteutumaan..
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 13.01.2011, 21:32
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
HJ:n akselia vissiin joutuu kaventamaan 16cm jos haluu leimata 410/413 alle. Samuraissa kai ois ollu 10cm leveemmät aksulat.
LJ/RJ akseleita 10 cm?
eikös tuo ole ihan sama onko 410/ samurai? samaa mallisarjaahan nuo on? ja samurai verrokkina "mallisarjan levein"??

ja jos hj akseli on 6 senttiä leveämpi kuin lj akseli niin silloin tarvis kaventaa vaan 7.5 cm.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 14.01.2011, 00:18
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj Näytä viesti
eikös tuo ole ihan sama onko 410/ samurai? samaa mallisarjaahan nuo on? ja samurai verrokkina "mallisarjan levein"??

ja jos hj akseli on 6 senttiä leveämpi kuin lj akseli niin silloin tarvis kaventaa vaan 7.5 cm.
Joskus siitä oli puhetta, mut en muista miten se meni. Muistelen vaan , jotta samurai ja 410 ei oo samaa mallisarjaa trafin mielestä?
Olikohan jossain rengasdokkarijutuissa, notta samuraihin sai leimattua 31" tennarit, mut ei 410.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Viekö korotus jouset prosentteja ??? PutKari Tekniikka & Jutustelu 5 18.09.2009 20:02
Paljon onnea!! Repro Chit-Chat 6 19.04.2009 00:38
nyt tulee Teppo2 Chit-Chat 1 01.07.2008 02:16
M: paljon HJ 60 osia O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.07.2006 09:34
Paljon asiaa... Päksi Linkit 0 18.02.2004 22:07


Sivu luotu: 23:08 (GMT +2).