![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Patrollin lämmityslaitteen puhallinKyseessä jälleen 88 vuoden Patrol. Lämmityslaiteen moottori ei toimi kuin täydellä teholla. Onko puhaltimen moottori siis entinen? Onko se paha vaihtaa uuteen?
|
|
||||
|
||||
![]()
Vika tuskin on itse moottorissa vaan vastuspaketti kärähtänyt.
|
|||
|
|||
![]()
Niinpä tietenkin, koska toimii täydellä teholla kuitenkin. Saako vastuspakettia tarvikkeena ja missäs se sijaitsee autossa? Paljonkohan se vastuspaketti maksaa?
|
|
|||
|
|||
![]()
Joskus noita räpläsin ja siit on aikaa..Ota moottori veks,tippuu alaspäin ja 3 ruuvia kaiketi ,se vastus oli muistaakseni siinä sam assa paketissa sellai kiekura...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jos sieltä ei uutena löydy niin mulla vois olla käytetty.. |
|
||||
|
||||
![]()
Mä just katoin omasta ton vastuksen.
Ja oli aika surkees kunnossa... Otat sielt apparin jalkatilasta sen päätykotelon auki muistaakseni 4ruuvia. Sieltä tulee esiin moottori ja sen yläpuolella on vastus kiinni 2ruuvilla. Ei ole mikään iso homma. Ja saat sen vanhan malliks kun lähdet hakemaan uutta. Puhallin toimii kumminkin vaikka vastus ei ole kiinne.(kovimmalla asennolla). Näin siis 160 korisessa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
GR Patrollin puhallin | RikuH | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 10.06.2010 17:20 |
Suzukin kopin lämmityslaitteen puhallin...? | sako | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.09.2008 19:47 |
Myydään fj-55 lämmityslaitteen kenno | Jii-Jii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.09.2008 18:35 |
Lämmityslaitteen puhallin (GR) | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.01.2007 10:09 |
o: bj:n lämmityslaitteen moottori | mikko-sika | O/M/V Muut | 1 | 29.08.2005 15:45 |