![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Metsämaa-Sodankylä-Metsämaa linjalle kyytiä tarjolla. Matkakertomus lisätty.Eli olisin menossa tässä kuukauden sisään, varmaan ihan jopa 2-viikon sisään käymään Sodankylässä, niin jtn tavaraa kulkis kyydissä eestaas. Kulkupelinä on 3-akselinen kuorma-auto koukkulaitteilla jossa konelava kyydissä. Ainaskin 1 peräkärry menee vissiin jo Sodankylään, mutta mukaan mahtuu vielä jtn, samoin takaspäin tulee itelle järeä 4x4 auto, ja siihen sopii myös kyytiin, ja jopa sisällekkin... Saa laittaa privaviestiä, tai tähän ketjuun, jotkut jopa soittaa (kellä on puheaikaa)... ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 21.11.2010 00:23 |
|
|||
|
|||
![]()
Et satu kiertämään pietarsaaren kautta? Pitäisi saada sieltä melkein kokonainen auto kurikkaan.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mimmonen biili? Paljos siitä tulis kiertoo?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Suzukin kori ja runko. Ei rullaava. Tuon kyllä hakisi vaikka tavallisella peräkärryllä mutta kun ei oikein tahdo saada ajalliseksi. Minkälainen reitti sulla olisi suunnitteilla?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Katos kartasta, ja mittaile. Saiskos sen kopan nostettua siä pelipaikalla kyytiin, ja teillä pois?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eipä tuo ole vaikea nakki. joskus on joutunu koukku autolla repimään noita raatoja mitkä ei rullaa ja ei ole ongelma. kyytiin kun pitää saada nii joko vetää autolla lavan päälle tai sitte jos on oikee painavaa nii koukulla vetää kyytiin. Sit ku pitää alas laskee nii lava maahan ja susukin köyttää kiinni johonkin riittävän painavaan ja vetää lavan pois alta..
|
||||
|
||||
![]()
Juu ei, ja kai ny kax keskenkasvusta napanöyhdänvenyttäjää jaksaa yhen suitsan kyytin kantaa...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Metsämaa-Sodankylä-Metsämaa linjalle kyytiä tarjolla.Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Kulkisko tuollainen johonkin suuntaan:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=52813 Ei ole vielä myyty kellekkään, mutta jos joku hoksii tarvitsevansa. Oliko kuormurissa hiioppia tai muuta konstia kyytiin saamiseksi? Saan kyllä hiiopin tarvittaessa nostamaan tässä päässä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
2,7m pitkä, 1,9m leveä, 1,7m korkea
Pituus takaosalla noin metri, joka on alle puolimetriä korkea.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Metsämaa-Sodankylä-Metsämaa linjalle kyytiä tarjolla.
Vielä mahtuisi mukaan kaikkee kivaa molempiin suuntiin... Nyt kaikki suurella porukalla kaupoille...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Olis täällä sotankylässä tämmöinenkin tarjolla.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=76514 varmaan olis kyydissä tilaa... hinnassakin on tarkastelun varaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Tälläinen varmaan mahtuisi kyytiin jos joku tarvitsee...
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=76398 ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mitäköhän se on laittamassa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Noo, sitpähän näät...
![]() Saa tulla vaikka avustaan lastauksessa, jos haluu... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Metsämaa-Sodankylä-Metsämaa linjalle kyytiä tarjolla.
Kysyntä ylitti täysin kaikki odotukseni, sillä nyt on jo pakko ottaa kärry perään, että saadaan kaikki tulemaan.
Kärryssä on nyt jo 2 autoo kyydissä, mutta kaikenlaista pikkutilpehööriä sopii vielä lavalle, esim akseleita, renkaita yms muita osia...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 20.10.2010 10:45 |
|
||||
|
||||
![]()
Koska sinun olis tarkotus tulla hakemaan se Far..... ?
|
|
||||
|
||||
![]()
Farmal???
Se tulee samassa kyydissä kun toi toinenkin ostos. Se on nyt tod.näk. parin/kolmen viikon päästä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 07.11.2010 21:04 |
|
||||
|
||||
![]()
Jokos Rompe on sotalassa käynynnä, vai mitekhän sulla tuo aikataulu mennee
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo viä, huomenna ollaan viisaampia aikataulun puolesta. 2-iviikon päähän menee tulo.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 07.11.2010 21:03 |
|
|||
|
|||
![]()
Sodankylästä sais tietysti ostettua poronlihaa paluumatkalle, jos sellainen herkku kiinnostaa vaikka kinkun tilalle.
Onhan se tietysti huomattavasti hinnakkaampaa kuin possu, mutta vaihtelu virkistää. Puolikas poroa on valmiiksi leikattu ja kaikki osat on laitettu omiin, numeroituihin pusseihinsa. Pussit on pakattu komeaan & tukevaan pahvilaatikkoon. Sisällä on vielä nivaska paperia, joista selviää mitä missäkin pussissa on, ja tietysti valmistusohjeita on kanssa. Tämä on oikein virallisen firman tuotteita. Ite oon noita 1,5 pakettia syönyt tän vuoden aikana. Puolikas pakettia on vielä syömättä ja se riittää kyllä ens kevääseen. Toi laatikko maksoi 200€. Se toki tulee MH:n pikarahdilla päivässä tänne eteläänkin. Rahti maksaa jotain vähän yli 30,-. |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan totta.
Mulle on kaveri siä jemmannu valmiix poronlihaa kyl, niinhän sitä sanotaan et poro on parasta... ![]() Lainaus:
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kyytiä tarjolla TURKU- PKS 15.8-08 | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.08.2008 21:03 |
Kyytiä tarjolla roippeille | vepele | Chit-Chat | 0 | 12.05.2007 21:36 |
Kyytiä tarjolla pikkukamalle | -P- | Chit-Chat | 0 | 11.05.2006 10:28 |
Tarjolla h-a kärry kyytiä. | H@nde | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.12.2005 16:35 |
Tarjolla h-a kärry kyytiä. | H@nde | O/M/V Muut | 0 | 19.12.2005 15:32 |