![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() tai vaihdetaan...Ostetaan Minä tarvitsisin kokoa 31 x 10.5 renkaat. Mutiaiset tai vastaavat. Eli ei tajuttoman karkeat, mutta ei mitkään All Terrainitkaan... Mä olisin ostamassa sellasia. Jos oikein ruvetaan kauppaa tekemään, multa löytys yhdet All Terrainit jotka on kooltaan 33 x 12.5 - 15. Kunnoltaan noin puolikuntoiset, ja niissä on siistit mustat 10" leveät vanteet. Mä voisin siis vaihdella renkaita, tai jos et moisia tarvii, kauppaa 31 tuumasia suoraan. Ei välttämättä tarvii olla vanteita.TÄMÄ ILMOITUS ON VANHENTUNUT. OLEN SAANUT RENKAAT JA OLEN SAANUT HÄVITETYKSI ENTISET. Ostetaan Viimeksi muokannut Markku_66 : 11.10.2010 18:42 |
|
|||
|
|||
![]()
myy mulle 33:set vanteineen. Pitäs tosin matkahuoltoon laittaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Onkos ne vanteet millä jaolla ja ET kiinnostaa kans. Onkos renkaat minkä valmistajan? Mulla olis 31x10.5x15 Fedimat Toyotan jaolla joita vois ehkä vaihdella jos vanteet käy mulle. Kuvia profiilissa
|
|
|||
|
|||
![]()
Mää just hävitin ton Nissanin alta 30" Fedima Extreme Evolutionit. Oli niin jumalattoman kovaääniset ettei voinnu tiellä ajaa ollenkaan. Tällä autolla kun olis tarkotus ajaa tielläkin.... Toi myyntijuttu on sellanen että mää yritän huomenna ottaa kuvia noista renkaista, ja mietitään sit niiden hintaa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nää renkaat on Cooper Discovery LT 33 x 12.50 - 15. Nää renkaat ja vanteet on aikoinaan ostettu pakettina uudet. Eli renkaila ja vanteilla on ajettu samanverran. Mulla ne oli vanhan 3.3 td Patrollin alla. Patrollissa oli tosin 6cm levittävävät kumilevikkeet, ja hiukan korotusta. Näillä eväillä pyörät kuitenkin sopi laillisesti reunakaarien sisälle. Mää en tiedä varmaa ET:tä noille vanteille, mutta jonkunvettan negatiiviset ne on. Vanteet on todella siistit. Ei oikeastaan minkäänlaisia kolhuja. Kumit on noin puolikuntoiset. Mää en oo oikein guru näiden tietokoneiden kanssa, ja siks en nyt ainakaan saa minkäänlaista valokuvaa tänne foorumille. Mut jos en nyt niitä kuvia tänne jotenkin keksi, laitakaa yv:nä sähköpostiosote, johon voin kuvia lähettää.
Viimeksi muokannut Markku_66 : 08.10.2010 15:47 |
|
||||
|
||||
![]()
Pistin yyveetä..
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään mig /mag vaihdetaan | keijoallan | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.01.2009 14:21 |
Myydään Vaihdetaan Bmw 523 | joa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 21.10.2008 09:16 |
Vaihdetaan 33"-> 35" | raihatsumies | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 23.06.2007 13:03 |