![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Nissan KC NATS ongelmaTodella kiusallinen ongelma -01 4wd td KC:ssa.Ajonesto estää KC:n käynnistyksen.Auto on mällikorjattu,purettu osiin ja koottu uudelleen.Turvalaitteet eivät olleet lauenneet kolarissa.Hytti,lava,voimalinja ja runko olivat erillään.Kaikki sähköliittimet olen käynyt uudelleen läpi ja näennäisesti mistään ei ylimääräisiä liittimiä löydy.Olen tehnyt ennenkin monenlaisia vempaimia eikä vastaavaa ongelmaa ole tullut vastaan.Olen kuullut että nissaneissa on noita NATS-ajonesto ongelmia ollut.Tässä Siemens merkkinen boksi(vaihdettu 2wd varaosa autosta ja taas oma takaisin),joissan BOSCH ?(vanhemmissa ?)
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan kingcap nelikko ongelma | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.10.2008 09:46 |
Nissan king cap loota ongelma | fygy | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.01.2008 17:55 |
nissan kingcap diesel ongelma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | jami63 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.04.2007 17:37 |
Nissan KC:n lämpö ongelma | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.07.2005 21:18 |
nissan king cab -89 4x4 korotus ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 21.07.2005 16:36 |