![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Bertan kasaus rosteripulteilla?Morjensta! Tarkoitus olisi lyödä BJ nippuun rosteripulteilla mutta mielessä pyörii sähköparin muodostuminen "jalon ja epäjalon"välillä ja siitä jumalaisesti kiihtyvän korroosion...Käyköhän noin kuiteskaan? Miten on?Jollain varmasti kokemusta aiheesta on..
|
|
||||
|
||||
![]()
Oikeessa olet...en suosittele.
|
|
|||
|
|||
![]()
Näin taitaa olla..Ihmetyttää vaan kun ameriikan kauppiaat tyrkyttää rosterisia pulttisettejä, liekö niiden Texas-ilmasto estää kiinnijämähtämisen?Auttaiskohan jotkut mömmmöt välissä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Teoriassa siis tuo sähkökemiallinen reaktio tapahtuu mutta miten käytännössä? Melkein väittäisin, että käytännössä ei ongelmaa ole. Ja jos vertaa normi kilohinta-pultteihin, joissa on ohut sähkösinkki päällä, niin väittäisin että rosterisilla saavutetaan pidempi onni ja autuus.
Ja perustan väitteeni käytännön kokemuksiin esim. yksiin bed-loc vanteisiin, jotka nykyjään taitavat olla offi-oskun suskassa alla ja ainakin minulta lähtiessään oli ruostumattomilla pulteilla ilman mitään ongelmia (ei edes ruuvien löystymis ongelmia ![]() Samoin yhden XJ jeepin karjapuskuria korjatessa lähti pitkään olleet rst ruuvit auki mutta mustat meni kaikki poikki, ja ruostetta oli paljon kaikkien ruuvien ympäristössä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nyt on laalaa väärässä, eipä ole mulla. Mulla on ihan itse tein ja säästin vanteet.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ohjaussimpukan kasaus. | 454SS | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 19.08.2011 20:23 |
jakolaatikon kasaus? | Hartzaq | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.05.2009 22:45 |
RYNKYN KASAUS | Chit-Chat | 58 | 22.07.2007 18:52 | |
BJ-42 napalukon kasaus | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.05.2007 08:41 |
perän kasaus? | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.08.2005 15:12 |