![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() onko hj:n 4-lovisen ja 5-lovisen laatikon etukartaanissa eroa? kiire tietää!onko hj:n 4-lovisen ja 5-lovisen laatikon etukartaanissa eroa? takakartaani on ainakin 5 lovisessa lyhyempi?
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 28.06.2010 17:24 |
|
||||
|
||||
![]()
On. 4lovisen on 5vaihteen verran lyhyempi.
|
|
||||
|
||||
![]()
eli siis nelilovisessa laatikossa on takakartaani on pidempi kuin 5 lovisessa ja 5 lovisessa etukartaani pidempi kuin 4 lovisessa?
mä oon nyt vähä tiltissä, tajusinko oikein?
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
joo hyvä mä oon ihan sekasin näissä kartaani vaihelaatikko hommissa mulla on tuossa pihalla kohta peräkärryllinen 4 ja 5 lovisia laatikoita ja kartaaneita ja pitäs saaha hj;n alle ku vetelee viimesiään laatikko
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrol 4 ja 5 lovisen laatikon erot | hiluvitkutin | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 27.06.2013 10:42 |
Onko eroa HJ60 ja HJ 61 perissä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.10.2007 07:39 |
M:Hj60 5-lovisen jakolaatikko+kytkinkoppa | akp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 06.08.2006 08:26 |
onko hj & bj vinssin kartaanilla pituus eroa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.03.2006 18:11 | |
Onko öljyillä eroa? | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 18.03.2005 10:41 |