![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Hiluxiin kromipuskuritTietääkö porukka mistä löytäisi (ilmeisesti ulkomailta - kotimaasta en ole löytänyt) 2002 -mallin Hiluun kromipuskurit. Vähän tuota tuunaamassa..... Ainakin etupuskuriin on Aussisivuilla olemassa kromipäällistä, mikä Suomi-versiossa on maalattua peltiä. Eivät vain lähettele tänne päin kun kyselin. Josko Euroopasta löytyisi myyjää? Ajattelin josko vaihtaisi molemmat puskurit vähän kiiltävämpiin....
|
|
||||
|
||||
![]()
Painelet lähimmän Toyon tiskille, sieltä niitä saa
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
lahteen vesijärven autoon meet kysymää löytyy...
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo, kyllä mä just sieltä kyselinkin. Hinta vain oli kymmenkertainen mitä nuo tuolla Ausseissa myyvät.
![]() Sen vuoksi kyselin josko joku tietää edullisen firman vaikkapa Euroopasta joka myy tänne Suomeenkin saakka. |
|
|||
|
|||
![]() tuolta |
|
||||
|
||||
![]()
mulla ois yli määräisenä uusi kromi puskuri taakse
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Olisin tuosa puskimesta kiinnostunut. Käyköhän se takavetomalliin, jollainen mulla on käyttöautona?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Milner offroad myy etupuskuria 100 punnalla.
Sivun viimeinen: http://www.milneroffroad.com/categor...p?cID=9760&p=2 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Hiluxiin!!! | tommia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 23.06.2008 17:05 |
Hiluxiin V8? | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 10.12.2005 14:55 | |
D-4D Hiluxiin 128 hv/300 Nm | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.08.2005 15:34 |
Hiluxiin v8 tai v6 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.11.2004 11:30 | |
M: Toyota LJ/RJ70 kromipuskurit | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 15.03.2004 19:53 |