![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() kolmeakselinen traileriNyt ois uuden trailerin osto edessä. Entinen Eduard Atlas 2,7t sai uuden kodin joten olen kärrytön. Tarkoitus olisi hankkia 3500kg kärry. On nuo kuormat aina pikkasen laittoman puoleisia niin nyt ois tarkotus päästä siitä eroon. Suunnitelmissa on ostaa Eduard Atlas 3,5t tai sitten Hulco Medax 3540. Eli molemmissa lavanmitat noin 4mx2m. Niin ja rampit ja sivuille kääntyvät laidat on molemissa. Tuossa Hulcossa on kolme akselia, mikä vähän arveluttaa. Onhan se varmaan vakaampi vetää ja kuorma akselia kohti on pienempi mutta toisaalta takimmainen rengas rasittuu käännöksissä varmaan melkoisesti. Onko jollain kokemuksia moisesta pelistä, tai jotain muuta kommentoitavaa trailereista. Niin mun tapauksessa kärryn vaatimuksena on lavettimalli laidoilla ja rampit.
Viimeksi muokannut Killer-Wo : 05.05.2010 20:43 |
|
||||
|
||||
![]()
Enpä ole ikinä kolmeakselista vetänyt, mutta hyvinhän tuo kaksiakselinenkin tulee perässä. Hankin viime syksynä 3.5-tonnisen Eduard Atlaksen ja aikas tyytyväinen olen edelleen. Sidontalenkit on vähän heppoisen oloiset, mutta muuten ei valittamista.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mullon kaverilla 3 akselinen valtavan iso kärri ovat ajaneet kattopeltejä lähes päivittäin jo vuosia eikä minkäänlaista remonttia ole vaatinut, raskastekoinen on kyllä, (huomattavasti vankemman oloinen kun tuo kuvassa) teetti muistaakseni sen etelässä, lavan pituus taitaa olla 7m. Hyvä vetää, raskashan se on ja oikoo mutkat suoriksi.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Porukat on myös tehny niin, että kun ajavat kevyttä kuormaa, niin ottaavat yhdet renkaat pois pelistä, jolloin helpottaa...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Traileri | rhm | O/M/V Muut | 2 | 26.09.2009 08:16 |
O:Traileri | välikumi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.10.2007 00:57 |
O: traileri | välikumi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.09.2007 00:48 |
M: Traileri | tomikoo | O/M/V Muut | 17 | 04.06.2005 08:19 |
Autonkuljetus traileri ? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.01.2005 19:14 |