![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() M:VW Transporter 4x4 1.9B -91Myydään Kilvet kiikutettu poies, mittarilukema näyttää 127tkm. Renkaita löytyy talvi/kesä. Armeijan entinen, sininen.Ajosta jäännyt seisomaan ja kolmatta vuotta mennään. Saiskohan tuollaisesta 400e ? 050-3510508 Antti. antti@puusepantyolindholm.fi Myydään |
|
|||
|
|||
![]()
Löytyisi muuten myöskin uudet Hiluxin 2.2b -91 jäähdytetyt etulevyt. 50e ?
Uusi umpio eteen samaiseen Hiluxiin. 20e ? Sekä rosteriset astinlaudat, toisessa putkessa pieni painautuma. 50e ? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Paa kilauttaen, nollaviisnollallanolla yksyksnolla yksyksnolla.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Auto sijaitsee Tuusulassa komistamassa pihaa!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No mää oon täs kirkonkylässä hommissa, niin ei ois si paha matka tulla komeutta ihastelemaan...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään vw transporter t4 2.4 -91 ja (toinen) -93 1.9d osina!! | osatauno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 40 | 13.03.2012 11:09 |
Myydään Vw Transporter 1.9td-00 | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.07.2009 06:31 |
Ostetaan VW Transporter 2,5 tdi | IironSika | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 10.07.2009 11:10 |
M/V: VW Transporter 2.4 -99 | Wepa | O/M/V Muut | 1 | 09.11.2005 17:12 |
OT M/V Transporter T4 2.4D -90 | Racingrabbit | O/M/V Muut | 1 | 20.03.2005 21:54 |