![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Äetsän kämmäkässä rymyteltäs taasen 27.3 2010Olis tarkotus mennä kämmäkkään koeajeleen jesseh.n patroverii eli ajomeininkiä olis tiedossa kaikille haluaville... Eli 11 aikoihin taas aloteltas samassa paikassa kuin ennenkin ja kaikki tervetulleita mukaan,letkan vetäjistä voipi olla pulaa kun itse taidan tulla kävellen ku tuntuu kiinan kömpijällekin olevan vielä liikaa lunta mutta on porukka siellä ennenkin tykänny ajella sikin ja sokin ku letkat hajonnu (:
|
|
||||
|
||||
![]()
Esco ja troopperi koittaa hilautua paikalle ; )
|
|||
|
|||
![]()
Paikalle tullaan. jos ei ihmeitä satu. Katseleen ja kuvaileen (niinkuin ennenkin).
|
|
||||
|
||||
![]()
Koe-ajoo se on ESCO:llekin,ainakin mun osalta
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tarkotus olis tulla Patella kevyesti maastoautoilemaan ja rillaamaan.Saakos sieltä ilmaa renkaisiin ku 0.5 on aavistuksen vähän ajella noin 70km?????
|
||||
|
||||
![]()
jos ei kellään kompuraa mukana niin meiltä saa sit muutaman kilsan päässä ajo alueelta :-)
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Äetsän kämmäkässä rymistellään taas 23.1 2010 | kares | Tapahtumat | 65 | 25.02.2010 12:22 |
Äetsän kämmäkässä rymytään 7.6 | kares | Tapahtumat | 50 | 17.06.2009 10:23 |
Äetsän kämmäkässä rymistellään 14.3 | kares | Tapahtumat | 109 | 18.03.2009 20:32 |
Rymytystä äetsän kämmäkässä 25.10 klo 11 | kares | Tapahtumat | 4 | 28.10.2008 20:30 |
Ajelua äetsän kämmäkässä 16.2 | kares | Tapahtumat | 14 | 17.02.2008 19:51 |