Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.12.2009, 10:14
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Bj:n jarruista taasen


Morjens.
Tarina on peruskuvioltaan tuttu. Bj johon on laitettu Hj:n levyt, uusi Hj:n pääsylinteri ja takapiirille säädettävä allstar paineenrajoitusventtiili. Vuoden-pari oli autossa todella hyvät jarrut. Yllättäen takajarrut alkoivat puremaan kiinni tai jopa laahaamaan. Lueskelin juuri jarrujutut läpi. Mikä helkkari ja missä on residual valve. Aivan selvästi neste ei pääse takapiiristä takaisin. Mitä tiukemmalla paineensäädin on, sitä kovempi on poljinkin. Nimimerkillä leima vuoden loppuun asti.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* jonetzu Maasturiprojektit 61 22.07.2011 20:51
Taasen kyselemässä jappe Tekniikka & Jutustelu 3 21.08.2008 21:53
Kulmakorvessa ajellaan taasen lauantaina 16.9. Byrocrat Tapahtumat 46 25.09.2006 21:10
Uaz asiaa taasen Calmari Chit-Chat 2 04.03.2006 21:12
patrollin laatikoista taasen freddie Tekniikka & Jutustelu 2 17.10.2004 20:29


Sivu luotu: 17:07 (GMT +2).