![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Jeepin tukivarrestaOisko mitään ideaa laittaa/vaihtaa Jeepin etuakselin "peltiset" alatukivarret tommoisiksi kuin kuvassa traktorin työntövarsi ? Ja hyväksyiskö leima setä tommoiset ?
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan n+1 kertaa tätä on kysytty, joka kerran kaikki sanoo "älä laita, pallot kuluu hetkessä väljiksi" ja siitä huolimatta "laitoin jo, oli halvat, hyvin toimii". Kahden viikon kuluttua tuleekin uusi kysymys "mitä noille työntövarsille vois tehä, kun päät on väljät? Leimallakin pomppas"....
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kandee kattoa niitä malleja, missä on toisessa pääsä jonkun sortin "superflex- joint" (niillä on monta eri nimeä), ja toisessa päässä ihan kumiset peruspuslat. Muista sitten että niitäkin myydään missä on noi traktorin työntövarsien päällä ja ne EI kelpaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onkan noi työntövarretkin tehdastekoisia. Ja siinä olis säätökin.
Mites ne päät kuluu niin nopeasti ? Kyllähän ne raktorissakin joutuu rynkytykselle ja joutuu aikamoisille väännöille ja voimille. Voishan siihen "silmäreikään" tehdä kumi puslan.
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu, muttakun ne vaan kuluu. Ja kun eivät ole kyseiseen automalliin tarkoitettuja ja nuo eivät myöskään ole tarkoitettu tukivarsiksi tieliikenteeseen, niin ei leimaukko niitä hyväksy. Ja jos on kahdessa päässä tollanen peltipallero eikä kumipuslia niin saattaisi olla aika kalkattavaa ja kovaa kulkua tiellä ja metsässä
![]() edit: taitaa olla englanniksi "heim joint" nimeltään tuollainen pää (tai ainakin se on ihan vastaavan näköinen). Mulla oli yhdessä tehdastekoisessa panhard- tangossa sellainen korinpään kiinnikkeessä. Se kului väljäksi ~3000km maantieajon jälkeen, metsässä taisin rymytä ehkä muutaman ajopäivän verran. Ja sitä saa olla rasvaamassa koko ajan jos haluaa ettei kirsku ja natise. Viimeksi muokannut Timo_L : 16.11.2009 21:45 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tulossa näitä ylä- / alatukivarsi settejä joulukuussa. Setin hinta 420€
![]()
__________________
Maastossa se on mukavinta ![]() www.4x4parts.fi - EI TARVITSE KATUA - www.facebook.com/4x4parts.fi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
ne traktorin alkuperäiset työntövarret kestää traktorissa vuosikausia.
sitten on noita muutaman kympin (ikh, farmilaite yms) tarvike varsia ja ne ei kestä traktoreissakaan ku hetken. menee pallot väljiks ja kierteet muljahtaa yli. kai ne josain kesämökki traktoris kestää vuosia jonku klapisirkkelin edessä. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eli tämmöisiä tukivarsiako pitäis olla ?
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Joo, esimerkiksi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeepin EGR | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2008 13:27 |
Jeepin ajoneuvoluokka | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.05.2006 21:51 |
jeepin kolinat | audiopro | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.12.2005 00:45 |
jeepin soa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 06.07.2004 21:29 | |
Jeepin EGR | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.06.2004 08:34 |