Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.10.2009, 09:56
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

patrolliin lukkoperä


terve!

pitäs patrolliin tehä lukkoperä,niin kannattaako tiukata kitkalukko vai hitsata suoraan 100% kemppilukko?
miten hyvin pitää kitkalukko,onko hyötyä tiukassa paikassa kun auto on esim ristiriipunnassa ojan päällä?minkä paksuiset peltisiivut laittas kitkalevyjen väliin että saa pitämään mahdollisimman hyvin?
autolla on tosi vähän tieajoa,80%maastoajoa.apua kaivataa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.10.2009, 09:04
Hespa Hespa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.07
Sijainti: sahalahti
Viestit: 304
Perusasetus

lukkoon


Itse tein juuri kaverin kanssa pajeron kitkalukosta kemppiläisen. Kyllähän tuo kitka toimi pirusti kiristettynä ylämäissä jne mut ei se kyllä ristissä antanu mitään apua. Suunnittelin ensin niin sanottua ylikiristystä mutta jos laittelee liikaa levyjä väliin niin se alkaa väännättään perän kantta, eli siis sitä minkä alla kitkalevyt sun muut hilppeet ovat. Pajerossa ainakin tässä kyseisessä kannessa on toisen puolen vetarin tumppi ja murikan laakeri kiinni, eli ei tee varmaan kauheeen hyvää sillekkään tuo väkisin väännättäminen.
Ja itseasiassa ainakin pajeron murkulasta sai lähes pomminvarman hitsaamalla koska kitkaperän sai paloteltua täysin osiin ja hitsattua osa osalta kiinni. Eilen juuri sain nippuun ja toimi vallan mainiosti.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.10.2009, 14:58
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mikä on halvin lukko mikä toimii patrollin etuperrään paineilma vai sähkötoiminen? olen kuullut jostain kitkalukko virityksistä etuperrään et ois sovellettu jostain takaperän kitkalukosta? paljonko maksaa halvin lukko pitkän patrollin etuperrään? Kemppi lukkoa ei lasketa. kestääkö patrollin vetoakselit takana jos tekkee kempin ettei katkea?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.10.2009, 17:16
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

900e etuperään arb tai pätkän takamurikasta kitka 1-1,5mm lisä shimmillä niin pitää suht hyvin tai sitten uusilla kitka levyillä 250 euroa lisää katkeaa takavetarit jos maantiekäytössä ajelee kestää ehkä kevyessä metsävehkeessä paremmin kaverilla kemppi perällä kerran vuoteen liikkuvat uusiksi tämä pitkässä käyttö autossa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LUKKOPERÄ puikkis Chit-Chat 2 07.03.2009 19:38
Ostetaan Lukkoperä patrolliin somer O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 17.02.2009 10:49
Ostetaan sj-413 lukkoperä Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.09.2008 15:31
HJ 61 lukkoperä Holle Tekniikka & Jutustelu 2 23.02.2007 00:50
bj:hin lukkoperä? Tekniikka & Jutustelu 19 31.12.2005 16:19


Sivu luotu: 17:19 (GMT +2).