|  |   | 
| 
 | |||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   ohutlevy mankeliMyytyOlis tällänen ylimääräinen ohutlevy mankeli ,metrisillä rullilla käytetty viimeksi 1994 HP 650€ Saa soittaa jos kiinostusta 0400-599377 Noudettavissa PORISTA Painepesuri KEW 52C3KA MYYTY Tällänen on lojumassa ylimääräisenä nurkissa,käytetty on viimeksi helmikuussa 2008 HP 500€ Myyty Viimeksi muokannut toytoy : 10.03.2014 10:27 Perustelu: Lisätty poistetut tiedot. Meni vähän sekavaksi poistoilla tämä ilmoitus! | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   Ehtoota.

Onko paljon baareja, ja saako syöttää kuumaa vettä? Olis kiva muutenkin saada lisää speksejä, jos tiedät. 
				__________________ Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy  " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...  Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa  Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

Eiköhän tämä ole kylmävesi pesuri,itse olen käyttänyt 50/50 kuumaa ja kylmää.Baareja noin 200 vesimäärä noin 20 L min.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Paljons siin on letkuu? Se vissiin on semmonen makaava-malli? Netti ei paljoo kertonu kyseisestä laitteesta... Minkä ikäinen lienee???? 
				__________________ Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy  " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...  Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa  Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

On makaava malli ikää en muista,letku on muistaakseni 10 metriä
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Ei sulla ois yhtään kuvaa siitä kun jälleenmyyjäkään ei enää osannu sanoo mitään ko. pesurista. Sais vähä käsitystä mitoista. Ei muuten mutta kun ne kertoo aikaspaljo siitä realitehosta.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Mulla olis kyseistä pesurista kuvii kännyssä mutta ei suostu luovuttaan niitä koneelle ,huomen illal yritän siirtää nokiaan ne jos siltä onnistus laittaa koneel...
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

pesuri lähti tontilta
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

upitus
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

vielä löytyy mankeli
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

jep
		 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Myyty Painepesuri voimavirta | samid | O/M/V Muut | 5 | 09.04.2009 17:21 | 
| Myyty painepesuri, ruohonleikkuri | MikkoS | O/M/V Muut | 4 | 27.03.2009 10:18 | 
| Myyty M: painepesuri varaosiksi | pee | O/M/V Muut | 2 | 05.08.2007 20:09 | 
| Hiekkapuhallus ja painepesuri? | freddie | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 07.04.2007 15:04 | 
| M: PAINEPESURI MYYTY!!!!!!!!! | kingkuppi | O/M/V Muut | 3 | 15.08.2005 17:15 |