Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.10.2004, 10:26
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Manuaaliksi? Ei kuitenkaan...


Iskipä eilen mielenhäiriö ja vannoutunut automaatin kannattaja alkoi miettiä että jos vaihtais manuaaliksi. Muncien 465 aski, 4-lovinen, ykkönen 6.54:1 välityksellä.

Helppo homma sinänsä vaihtaa, hankalinta on kytkinpolkimen ja sylinterin asemointi. Vauhtipyörä tarvii ettiä, ja jako-aski ei käy, eli tartteis löytyy pakettina 456+205 askit. Niin, ja kartaanit joutuu lyhentämään/pidentämään.

Vaihtaakko vaiko ei? Ja mitä joutus pulittamaan askeista?

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt

Edited by - 4x4_76 on 26/10/2004 13:48:43

Edited by - 4x4_76 on 03/11/2004 11:29:43

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Automaattinapalukon muuttaminen manuaaliksi? Tekniikka & Jutustelu 4 09.04.2007 10:53
kiinteä napa manuaaliksi? blazoffer Tekniikka & Jutustelu 7 08.03.2005 12:25


Sivu luotu: 14:42 (GMT +2).