![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Manuaaliksi? Ei kuitenkaan...Iskipä eilen mielenhäiriö ja vannoutunut automaatin kannattaja alkoi miettiä että jos vaihtais manuaaliksi. Muncien 465 aski, 4-lovinen, ykkönen 6.54:1 välityksellä. Helppo homma sinänsä vaihtaa, hankalinta on kytkinpolkimen ja sylinterin asemointi. Vauhtipyörä tarvii ettiä, ja jako-aski ei käy, eli tartteis löytyy pakettina 456+205 askit. Niin, ja kartaanit joutuu lyhentämään/pidentämään. Vaihtaakko vaiko ei? Ja mitä joutus pulittamaan askeista? Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt Edited by - 4x4_76 on 26/10/2004 13:48:43 Edited by - 4x4_76 on 03/11/2004 11:29:43
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Automaattinapalukon muuttaminen manuaaliksi? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.04.2007 10:53 | |
kiinteä napa manuaaliksi? | blazoffer | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.03.2005 12:25 |