![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() patrol kumma vikamikähän voisi olla vialla kun yhteen sylinteriin niinkun työntäisi liikaa ainetta suutin putkea kun löysää niin ylim. nakutus lakkaa suuttimet on uudet. saman pytyn hehku ja suutin on aina märkänä kun irrottaa ja suutinputki ym suuttimen liitokset tuppaa ruveta vuotamaan siitä yhdestä pytystä. et voiko pumppu sotkea yhden pytyn ajoitusta tai työntää liikaa ainetta, suutin putkiakin kun löysää niin ainetta lentää tästä putkesta kovemmalla paineella.??
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
jumii suutin jotain paskaa päässyt kasaus vaiheessa tai sitten säädetty huolimattomasti nakutus johtuu yleensä siitä että on jumissa kuseva suutin ei nakuta.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kysäse mihin on säädetty avautumispaine.
Mulla teki tuota samaa kahdessa pytyssä kun oli säädetty liian korkealle avautumispaine (n.125bar) Nyt 100bar ja eikä nakuta/tunne putkista hirveää tykytystä. OT Mikä pumppu Tiipellä on jos avautumispaineet 150bar tai ollu ainakin joskus?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
|||
|
|||
![]()
säätö ja kasaus on kyllä ok ja on vielä muutaman kerran aukastu putsattu ja vaihdettu vielä suuttimien paikkaakin niin silti vika pysyy samassa pytyssä et kai se pumppu vois olla. mites on muuten tuleeko suuttimen ja kannen väliin vaan yks tiiviste rengas? sellasen satsin möivät mut aattelin vaan et jos puuttuu toinen ku jossain autoissa on kahta päällekkäin kai.....
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Normaali pumppu on ja paineet oli silloin kun suuttimet säädettiin 150bar nakutti tyhjäkäynilla välillä mutta meni ohi noin 500 km jälkeen 125-140bar pitäisi kestää nakuttamatta mitä noita on testattu .mun vanhat suuttimet oli 65-100bar välillä kun otin irti tosin kävi toi mun pumppu kanssa pajalla samalla ja auki hyvin on toiminut .
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kuinka suuri vaikutus mahtaa olla,laittaako sinne suutinkärjen ja kannen väliin kupariprikan
tai sit niin kuin tehdas on suunnitellut eli se kourumainen lämpölevy (neppariprikka) kärjen alle ja kupariprikka suutinrungon puolivälin olakkeeseen. Nuohan kiristyvät eri kohdasta silloin. Jos laittaa kupariprikan kärjen alle pelkästään niin voiko suutin jumia sen takia?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään audi 1.6dsl tekn.MYYTY!! ihme ja kumma | kami | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 19.04.2009 07:45 |
Kingcab venttiilin välykset sekä kumma vastus | kawatus | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.01.2009 18:38 |
Kalastajan kumma saalis. | Bruno | Chit-Chat | 11 | 22.05.2007 08:03 |
Ihme ja kumma RENKAAT | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 13.05.2005 22:06 |
Kumma dooris | tuska | Tuskan Parahdus - The True Stories | 0 | 22.03.2002 21:43 |